handdator

Visa fullständig version : Varldens roligaste personer!


beckman88
2007-03-07, 16:41
Jag har skrattat i flera timmar och kollat pa dom om och om igen, Jim Gaffigan och Dimetri Martin.

Utan tvekan de roligaste stand up killarna som varlden har skadat.

www.youtube.com

In pa youtube och sok. Rekomenderas Jim Gaffigan - Beyond the Pale 1-6

Slartibartfast
2007-03-07, 16:59
Det hör ju till god sed att länka så man slipper söka. *rolleyes*

Slartibartfast
2007-03-07, 17:01
Beyond the pale finns ju inte som liveframträdande heller. Orka se på nåt taskig fanvideo.

eandersson
2007-03-07, 22:40
Dave Chappelle!

"nah, i'm cool. i'm just gonna stay home, chill with my monkey"

Empe
2007-03-07, 22:48
Chris Rocks utbildningsfilm om hur man undviker att få stryk av polisen :D

Einar
2007-03-07, 22:51
Jacques Tati var en rolig prick. Ni borde kolla på hans gamla filmer, speciellt "Les Vacances de Monsieur Hulot" och "Mon Oncle".

Mantus
2007-03-07, 23:39
Jacques Tati var en rolig prick. Ni borde kolla på hans gamla filmer, speciellt "Les Vacances de Monsieur Hulot" och "Mon Oncle".

Det var han som spelade i filmen med ett hypermodernt och ett väldigt gammalt hus va? Gillar scenen när han skall gå till sin lägenhet.

Mantus
2007-03-07, 23:46
Jag har skrattat i flera timmar och kollat pa dom om och om igen, Jim Gaffigan och Dimetri Martin.

Utan tvekan de roligaste stand up killarna som varlden har skadat.

www.youtube.com

In pa youtube och sok. Rekomenderas Jim Gaffigan - Beyond the Pale 1-6

Vi delar inte humor, jag somnade halvvägs igenom Gaffigans video och Martin stod jag bara inte ut med.

Lizard
2007-03-07, 23:47
Jacques Tati var en rolig prick. Ni borde kolla på hans gamla filmer, speciellt "Les Vacances de Monsieur Hulot" och "Mon Oncle".

Få, om någon, har blivit så rippad som J Tati och hans enastående gags. Var och varannan tidig reklamfilmsproduktion var som "scen 2, film 7" ur Tatis digra arkiv. Vi brukade samlas ett gäng och dricka bira och käka krångliga mackor medan vi såg en av alla hans filmer åt gången. Vissa stunder hade vi skrattparoxysmer så vi fick träningsvärk efteråt.
Sällskapet bidrog nog en aning.


Lizard

Achryl
2007-03-08, 00:11
Jag har skrattat i flera timmar och kollat pa dom om och om igen, Jim Gaffigan och Dimetri Martin.

Utan tvekan de roligaste stand up killarna som varlden har skadat.

www.youtube.com

In pa youtube och sok. Rekomenderas Jim Gaffigan - Beyond the Pale 1-6

Dave Chappelle!

"nah, i'm cool. i'm just gonna stay home, chill with my monkey"

Chris Rocks utbildningsfilm om hur man undviker att få stryk av polisen :D

Jacques Tati var en rolig prick. Ni borde kolla på hans gamla filmer, speciellt "Les Vacances de Monsieur Hulot" och "Mon Oncle".

Det var han som spelade i filmen med ett hypermodernt och ett väldigt gammalt hus va? Gillar scenen när han skall gå till sin lägenhet.

Vadfan är det här? Är det inne att vägra länka? *cry*

Empe
2007-03-08, 00:15
Vadfan är det här? Är det inne att vägra länka? *cry*

jag får väl...

9gCCjFbFXn8

Einar
2007-03-08, 01:32
Få, om någon, har blivit så rippad som J Tati och hans enastående gags. Var och varannan tidig reklamfilmsproduktion var som "scen 2, film 7" ur Tatis digra arkiv. Vi brukade samlas ett gäng och dricka bira och käka krångliga mackor medan vi såg en av alla hans filmer åt gången. Vissa stunder hade vi skrattparoxysmer så vi fick träningsvärk efteråt.
Sällskapet bidrog nog en aning.


Lizard

Ja, det är oftast väldigt enkel humor men ack så genial. Han var dåtidens Rowan Atkinson och John Cleese.

Något som fascinerade mig när jag såg filmen "Mon Oncle" var det moderna huset som plastfabrikantens familj bodde i. Den har finesser som hade varit häpnadsväckande ännu idag. Den designade soffan, stenstigen till tepaviljongen etc. Det huset hade kunnat finnas på årets bomässa.

Det får nog bli ett Tati-maraton framöver känner jag :)

Da2
2007-03-08, 01:52
<yt>fLrz4garaT4</yt>

och varför fungerar inte koden?

Da2
2007-03-08, 02:00
<yt>fLrz4garaT4</yt>

och varför fungerar inte koden?

Kom på det själv!

fLrz4garaT4

JustinCredible
2007-03-08, 02:04
Pablo francisco's Ouch DVD är sjukt bra. Bits and pieces också.

Demitri Martin är rolig i små doser tycker jag. Men hans 40 min special blev dryg efter en kvart.

Pablo Francisco
Uuw0SEHCkfs

Johan Glans är den enda svenska komiker jag skrattar åt
5T6luJEgQIM
"På en Torsdag? Jaja":D

Johan Glans i parlamentet - Tips från coachen
y5tOQez30hI