Visa fullständig version : munter 030305
snygg frilla... påminner om....
AnderssoN
2003-03-07, 12:29
Tycker du ser större ut på den nyare ryggbilden, även om du gått ned. Kan vara att du posade bättre där också.
Bankar du på baksida axlar något?
Mja, så pass att jag inte har framåtroterade axlar i alla fall. Stång- och hantelrodd tycker jag biter på nog där bak.
Lite stats förresten, glömde jag.
Längd 183cm
Vikt 97kg
Mått finns på bilderna.
Bilderna tycker jag gör dig MYCKET mer rättvisa i färg.
Tycker redan det ser ut som om du har gått ner lite också, så det verkar gå jävligt bra :thumbup:
biffiga ben ;)
Du ser lite nerknarkad ut på ena bilden... hihi :D
Bysten försvinner inte längre vid dubbel biceps :thumbup: Stor skillnad mot förra fotot i den posen.
Kul att du märker det, Örjan... kom och tänka på det själv. Mao borde den bli rätt maffig då man kommer ner under 10% :D
Bra jobbat Munter. Skulle dock vilja se mer pecs. Tycker du har lite av "kort rörelse"-symtom på bröstet. Dessutom skulle jag vilja se lite mer höjd på lökarna, i e snedbänk alltså. När du gör dubbelbiccan tror jag din fysik skulle vinna på att "stänga" posen lite. Försök hålla upp armbågarna lite mer, och få nävarna närmare öronen. Du skulle få ut latsen bättre då...
Ta nu det här för vad det är - lite konstruktiv kritik. Du har skitbra utveckling och bra symmetri. The rest...du är redan där de flesta skulle vilja vara!!!!
:bow:
allan
Tusen tack för tips + kommentarer Allan :love: Dubbel biceps är ju näst intill omöjlig. Det är nog inget skitsnack då alla pratar om att poseringen är halva grejjen...övar dagligen på att framhäva lats och bröst, det är banne mig ingen barnlek såvida man inte har rejält överflöd av muskler.
GhostFace
2003-03-08, 00:38
Ser ut som om..................du gått upp i vikt ??!?
känare, jag har 3 frågor:
1. max bänkpress och axelpress
2. din ålder
3. hur många år har du tränat
:bow: :bow: :bow:
1. 145kg bänkpress. Axelpress ? Hantlar 7-8 reps på 40kg. Smith 3-4 reps på 110kg framför huvudet. Aldrig maxat i axelpress.
2. 22 år (1980)
3. 4 år seriöst.
:)
Langster
2003-03-08, 16:44
3-4 reps på 110 i axelpress! Det är jävligt bra, jag klarar kanske 3-4 reps på 80kg!
Langster
2003-03-08, 16:56
Förresten, är du jävligt stor i överkroppen? Vi har samma överarmsmått, men jag tycker att mina ser större ut faktiskt...
Men om du är stor och bred kan det vara det som gör det svårt att avgöra.
Jag är fetare och blekare än vad du är, tror det kan ha med saken att göra. Vi är väl något sånär jämnstarka i armarna har jag för mig.
Langster
2003-03-08, 17:12
Munter... Blekare än vad jag är nu går inte att bli!!
Originally posted by Langster
Munter... Blekare än vad jag är nu går inte att bli!!
Är du helt säker på det Lange? :D
Jag jag måste nog säga att jag håller med om att Langsters armar faktiskt ser snäppet större ut, har ni verkligen samma överarmsmått?
Iofs ett exempel på att mått inte är så viktiga egentligen...spegeln avgör.
/pez
Bobbokrull
2003-03-09, 16:30
Det blir intressant att se nästa omgång bilder nu då du ska byta diet-upplägg. Tycker dock mig se att du blivit lite hårdare över ryggen...så, det är bara att fortsätta!
Jag håller även med dig om att posering är skitsvårt!!, jag har testat litegrann nu nån morgon men jag tycker att man ser ut som ett fån på varenda bild man tar.
Kunde slutligen inte undgå att notera en sak....du har tvättkorgen utmed sängen? Luktar det inte mumma med svettiga träningskläder då man ska sova?:D
Jag tvättar mina träningskläder direkt efter passen, tack och lov...dom blir lite giftiga annars.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.