handdator

Visa fullständig version : Vad skulle ni göra?


ROMPE
2007-03-05, 14:04
Jag har vart sjuk hela veckan men just nu så känner jag mej inte så sjuk, jag är lite förkyld och hostig. Jag skulle vilja koma in i tränningen igen känner mej så liten och slapp, borde jag stanna hema? eller skulle ni iväg och trännat istället.

denpa
2007-03-05, 14:11
Jag har vart sjuk hela veckan men just nu så känner jag mej inte så sjuk, jag är lite förkyld och hostig. Jag skulle vilja koma in i tränningen igen känner mej så liten och slapp, borde jag stanna hema? eller skulle ni iväg och trännat istället.


Är det bara jag som inte förstår såna här inlägg? Vad är det för medhåll man söker?
Känner man sig inte bäst?
Jag vet alla är olika men personligen skulle jag inte kunna ställa en sån här fråga förutom om jag var hos läkaren.

No offense

Arf Pingvin
2007-03-05, 14:13
Tror du att andra på gymet vill att du är där när du är förkyld och hostig?

ROMPE
2007-03-05, 14:21
Haha! visst, Men jag bryr mej inte ju om de andra om dom nu blir sjuk eller inte.

Gpajpen
2007-03-05, 14:26
stanna hemma så slipper det bli en till sån här tråd skapad av den som du smittar.

eandersson
2007-03-05, 15:19
stanna hemma så slipper det bli en till sån här tråd skapad av den som du smittar.

:thumbup:

Batman
2007-03-05, 15:27
Jag är rätt säker på att det är en myt att förkylningssmittan överförs när man har symptomen, viruset överförs innan symptomen uppstår.

men du får gärna komma till mitt gym o smitta ner alla, jag är imun och vem säger nej till ett helt tomt gym att utnyttja =)

eandersson
2007-03-05, 15:28
Jag är rätt säker på att det är en myt att förkylningssmittan överförs när man har symptomen, viruset överförs innan symptomen uppstår.

Hmm ja det sägs väl att i början av sjukdomen är den som mest smittsam, efter det ska det vara lungt. Men som du säger, kanske tom innan själva sjukdomen slår ut?

Diggler
2007-03-05, 15:51
Jag skulle träna lugn styrketräning, och ätit mer än normalt. Dessutom skulle jag sjukskrivit mig från jobbet ett par dagar och sett dåliga serier på tv.

Sonny.
2007-03-05, 15:51
Haha! visst, Men jag bryr mej inte ju om de andra om dom nu blir sjuk eller inte.

Varför bryr du dig inte? Tycker du om att vara sjuk? Att du känner dig liten och slapp är inga tecken på sjukdom. Helt omöjligt för oss att säga om du är frisk nog att träna eller ej.