handdator

Visa fullständig version : Knäproblem - Doktor?


LoX
2007-03-05, 11:46
Nu har det kommit til lden punt att jag känner att jag inte kan ignorera det längre. jag har tränat i ungefär 2 månader och mina knän har börjat ställa till problem för mig. Jg har provat att klämma o trycka för att se -var- smärtan sitter, men det sitter liksom innuti knät, bakom knäskålen någonstans.

Sedan första gången jag kände av det har jag undvikig bensparken och knöböj med stång, men det gör ändå ont i knän. Någon som har ngon idé, haft samma problem? Nån sena som kan vara inflammerad eller borde jag bara uppsöka en läkare och be dem ta en titt?

LoX
2007-03-05, 11:53
Nu har det kommit til lden punt att jag känner att jag inte kan ignorera det längre. jag har tränat i ungefär 2 månader och mina knän har börjat ställa till problem för mig. Jg har provat att klämma o trycka för att se -var- smärtan sitter, men det sitter liksom innuti knät, bakom knäskålen någonstans.

Sedan första gången jag kände av det har jag undvikig bensparken och knäböj med stång, men det gör ändå ont i knän. Någon som har ngon idé, haft samma problem? Nån sena som kan vara inflammerad eller borde jag bara uppsöka en läkare och be dem ta en titt?

Halldin
2007-03-05, 14:25
eller borde jag bara uppsöka en läkare och be dem ta en titt?
Ja.

Det gör knappast någon nytta att försöka få en internetdiagnos av det hela.