handdator

Visa fullständig version : Zlatan's back alright


daja
2007-03-02, 13:21
http://www.svenskfotboll.se/t2.aspx?p=152141&x=1&a=905945

Dumleman
2007-03-02, 13:24
Vilken hjälte han är!

Solros
2007-03-02, 13:25
Skönt att han grinat färdigt nu, och att någon gett tillbaka hans hink och spade!

Kwon
2007-03-02, 13:25
Diva kanske, men ingen landsförrädare :)

Dumleman
2007-03-02, 13:28
Diva kanske, men ingen landsförrädare :)
Jo-o det är han :cool:.

blekfet2
2007-03-02, 13:28
synd.

farre
2007-03-02, 13:41
Jaså, nu passar det visst :banned

Noodles
2007-03-02, 15:32
Zlatan är en jättebra spelare så därför är det kul att han är tillbaka. Jag hoppas bara att de andra spelarna vill ha tillbaka honom och att lagets övriga spel inte störs. Hittills har EM-kvalet gått bra.

Dnepr
2007-03-02, 15:36
Detta var glädjande - hoppas nu att han spelar in sig i laget och anpassar sig.

davvvan
2007-03-02, 15:39
SKönt att han är tillbaka - han är väl i sitt livs form så timingen är inte den sämsta heller. Hoppas att han kan blomma ut även i landslaget till den grymma världsspelare det är!

Neilz
2007-03-02, 15:40
Fattar inte att man vill ha tillbaka en sån diva till laget... Jag menar de andra spelarna kan ju inte respektera det beteendet

Snake
2007-03-02, 15:44
Zlatan who? :confused:

eandersson
2007-03-02, 18:00
Zlatan who? :confused:

Du vet, den där killen som, även om han bott i sverige en bra tid, ändå varit helt avskärmad nere i sitt Rosengård och som inte förstår äran med att spela för ett landslag då han inte riktigt är fullt svensk.

KlopFer
2007-03-02, 18:09
Fan ! Jag tycker tackar han nej och ska tjurra som största fjanten bara för han blir hemskickad. Då ska han fan inte få spela i landslaget! Fattar inte varför landslagsledaren ska toffla efter den falknäsan!

Sven_b
2007-03-02, 18:09
Zlatan who? :confused:


http://www.youtube.com/watch?v=7ITRuG1jK8Q :hbang:

Mycket viktigt att Zlatan är tillbaka!

Oktay
2007-03-02, 18:11
Fan ! Jag tycker tackar han nej och ska tjurra som största fjanten bara för han blir hemskickad. Då ska han fan inte få spela i landslaget! Fattar inte varför landslagsledaren ska toffla efter den falknäsan!

för att han behövs

Trance
2007-03-02, 18:12
Du vet, den där killen som, även om han bott i sverige en bra tid, ändå varit helt avskärmad nere i sitt Rosengård och som inte förstår äran med att spela för ett landslag då han inte riktigt är fullt svensk.

Mmm, samma med Brolin.

Dnepr
2007-03-02, 18:19
http://www.youtube.com/watch?v=7ITRuG1jK8Q :hbang:

Mycket viktigt att Zlatan är tillbaka!

Fy fan vad underbart att du lägger upp det jävla konstmålet här :) Fan vad grym han är - det var ju det målet som blev utsett till årets mål i Europa. Så gör bara en riktig superstjärna. Måste kolla på det igen.

Dnepr
2007-03-02, 18:24
Ursäkta att jag säger det igen - men vilket jävla mål.

daja
2007-03-02, 18:27
Målet är bland de absolut finaste någonsin, det ska bara inte gå! Sen tillhör inte jag den skaran som jublar så jag blir hes över att han är tillbaka men kan han bara prestera så ska han ju vara med.

J de Koof
2007-03-02, 18:31
Blääääh.

Jag som tyckte Zlatan gjorde helt rätt som fullständigt nonchalerade svenska journalist-gam-kåren, och skötte sitt jobb för sin arbetsgivare istället. Dessutom har han precis blitt pappa.

Blääh. Nu blir det precis som om han gjort nåt rackartyg och kryper tillbaka hem med svansen mellan bena.

Fy och urk. Kan ingen förmå honom att ta sitt förnuft till fånga? Spela i svenska landslaget hallåå? Varför inte division 4 när han ändå är i krypartagen?

/J

Viktor_Balck
2007-03-02, 18:43
Fattar inte att man vill ha tillbaka en sån diva till laget... Jag menar de andra spelarna kan ju inte respektera det beteendet

Fattar inte att du kan skriva att zlatan är en diva när du knappast är speciellt insatt i hans egentliga orsaker till varför han nobbat landslaget.

Kul att han är tillbaks :thumbup:

Dnepr
2007-03-02, 18:48
Han visar ju nu att han inte är så divig - han har tagit sitt unga tilltufsade förnuft tillfånga och vikit sig. Det är starkt gjort av honom - för han har nog en jävla stolthet. Sveriges bästa proffs är givetvis en solklar förstärkning.

Tigerkotten
2007-03-02, 19:07
Jag tycker finten mot Liverpool är väldigt läcker
3gYR9v_lL_c



yObIYDOv1Qc

top 10 mål
wIYGHGKWi64

Dnepr
2007-03-02, 19:14
Fantastiska filmer Kotten - det finns inte ord för att beskriva honom.

Baan
2007-03-02, 19:35
Zlatan är en jättebra spelare så därför är det kul att han är tillbaka. Jag hoppas bara att de andra spelarna vill ha tillbaka honom och att lagets övriga spel inte störs. Hittills har EM-kvalet gått bra.

Hävdar du att det svenska landslaget är ett gäng småsinta whiniga bitches?! VA VA?!

Angel
2007-03-02, 19:41
Jag älskar Zlatan, fan va het han är

Neilz
2007-03-02, 20:40
Fattar inte att du kan skriva att zlatan är en diva när du knappast är speciellt insatt i hans egentliga orsaker till varför han nobbat landslaget.

Kul att han är tillbaks :thumbup:

Jag skulle nog våga säga att jag är lika insatt om inte mer än du själv i frågan. Jag lever och andas fotboll, men precis som du säger så är man inte insatt i frågan om man inte är Zlatan, Lars eller Roland...

Men du kan ju aldrig säga något annat än att Zlatan är en diva... han har varit en diva sedan han lämnade malmö *grr27*

*edit* Bara för att inte bli missförstådd här så måste jag ju säga att Zlatan är en enormt bra spelare, antagligen den individuelt bästa spelaren ifrån sverige. Men bäst i landslaget vet i fan...

Noodles
2007-03-02, 22:12
Hävdar du att det svenska landslaget är ett gäng småsinta whiniga bitches?! VA VA?!

Ja. Det är bara ett gäng Janteinfluerade förlorare som inte tål att Zlatan är störst, bäst och vackrast. Han är vår största stjärna och vill han ha specialbehandling ska han banne mig ha det. Så barnsligt av svenska journalister att klaga på honom bara för att han inte vill möta media. Zlatan behöver sin koncentration för han är ett geni. :hbang: :hbang: :hbang:

Baan
2007-03-02, 22:33
Ja. Det är bara ett gäng Janteinfluerade förlorare som inte tål att Zlatan är störst, bäst och vackrast. Han är vår största stjärna och vill han ha specialbehandling ska han banne mig ha det. Så barnsligt av svenska journalister att klaga på honom bara för att han inte vill möta media. Zlatan behöver sin koncentration för han är ett geni. :hbang: :hbang: :hbang:

Jag menade mer tänket att dom skulle vara sura på honom för att han varit sur på landslaget, något som får mig att tänka på att i det fallet så är landslaget lika barsnliga som zlatan anklages ofta för att vara..

Noodles
2007-03-02, 22:40
Jag menade mer tänket att dom skulle vara sura på honom för att han varit sur på landslaget, något som får mig att tänka på att i det fallet så är landslaget lika barsnliga som zlatan anklages ofta för att vara..

Jag menade att de kanske var sura på honom för att han krävde att behandlas efter andra regler än de gemensamma som gällde. När han bröt mot reglerna och straffades ville han inte ta konsekvenserna.

Dnepr
2007-03-02, 22:40
Jag menade mer tänket att dom skulle vara sura på honom för att han varit sur på landslaget, något som får mig att tänka på att i det fallet så är landslaget lika barsnliga som zlatan anklages ofta för att vara..

Klart att dom stör sig lite på utlänningen från Rosengård som är bästa proffset, tjänar väl mest och blir särbehandlad.


Men har ni funderat på varför just Zlatte blir särbehandlad? Ta er en titt på Kottens filmer då. Han blir det för att han är bäst. Så enkelt är det.

Baan
2007-03-02, 22:42
Jag menade att de kanske var sura på honom för att han krävde att behandlas efter andra regler än de gemensamma som gällde. När han bröt mot reglerna och straffades ville han inte ta konsekvenserna.

Han kunde väl inte undvika straffet, men handle ju att straffa tillbaks genom att inte spela. Frågan är nu varför ska han fortsätta bestraffas av lagkamraterna om vi utgår från att han gått med på att vara en i laget.

Noodles
2007-03-02, 22:45
Han kunde väl inte undvika straffet, men handle ju att straffa tillbaks genom att inte spela. Frågan är nu varför ska han fortsätta bestraffas av lagkamraterna om vi utgår från att han gått med på att vara en i laget.

Jag har inte sagt att han ska straffas av lagkamraterna. Jag vet inte hur landslaget resonerar men jag kan tänka mig att en del är rädda att han ska göra samma sak (dvs kräva specialbehandling) igen.

Dnepr
2007-03-02, 22:49
Jag har inte sagt att han ska straffas av lagkamraterna. Jag vet inte hur landslaget resonerar men jag kan tänka mig att en del är rädda att han ska göra samma sak (dvs kräva specialbehandling) igen.

Varför får han den specialbehandling han kräver då? Dom borde ju inte bli sura på Zlatte utan på ledningen som specialbehandlar honom. Han är en specialare och blir behandlad därefter.

Dnepr
2007-03-04, 20:20
Såg ni Zlatans match mot självaste Milan (tror jag det var) - rubrikerna är inte små i Italien nu) Inter kallas för Interimovic och han sägs nu vara större en självaste Van Basten. Han gjorde ett mål, spelade som en gud och klackade fram till det andra målet. Han är så grym att jag tror jag flippar!

Dnepr
2007-03-11, 19:03
Jaha - en vecka senare från mitt förra inlägg så gör han det igen. Förra helgen var det inte Milan, men denna helgen var det så. Nu vann Inter med 2-1 och KungZlatte spelade fram till ett och gjorde själv det avgörande målet. Killen från Rosengård dominerar toppmatcherna i Italien.

Kwon
2007-03-11, 19:11
Zlatan is king, no doubt about it.

He gots teh skillz with teh ball

Självklart sticker det i ögonen på folk när det går så bra för Zlatte, att när väl något dåligt händer, så är de inte sena med att klaga och anmärka.

Han verkar bli specialbehandlad av gemene man/publik åsse tycker jag :)

bigtraps
2007-03-11, 19:39
Såg ni Zlatans match mot självaste Milan (tror jag det var) - rubrikerna är inte små i Italien nu) Inter kallas för Interimovic och han sägs nu vara större en självaste Van Basten. Han gjorde ett mål, spelade som en gud och klackade fram till det andra målet. Han är så grym att jag tror jag flippar!

Om du tror att Zlatan rankas högre i Italien än Van basten så borde du söka hjälp

Dnepr
2007-03-11, 19:50
Om du tror att Zlatan rankas högre i Italien än Van basten så borde du söka hjälp

Läs mitt inlägg igen. I Italien spekuleras det att han kanske är det - men alla dom bör ju söka hjälp.

Noodles
2007-03-12, 08:36
Självklart sticker det i ögonen på folk när det går så bra för Zlatte, att när väl något dåligt händer, så är de inte sena med att klaga och anmärka.

Han verkar bli specialbehandlad av gemene man/publik åsse tycker jag :)

Eller så letar en del efter sådana tendenser. Jag tycker det är jättekul att det går bra för Zlatan. Han gjorde en bra match igår. Ska du inte dra igång den gamla visan om Jante och svenska avundssjuka också? Om någon beter sig som en arrogant diva är det lika oacceptabelt oavsett vem det är eller vilket land han kommer ifrån. För folk som kan se nyanser betyder inte det att man uppskattar personens spelkvaliteter mindre.

skaparn
2007-03-12, 11:30
Eller så letar en del efter sådana tendenser. Jag tycker det är jättekul att det går bra för Zlatan. Han gjorde en bra match igår. Ska du inte dra igång den gamla visan om Jante och svenska avundssjuka också? Om någon beter sig som en arrogant diva är det lika oacceptabelt oavsett vem det är eller vilket land han kommer ifrån. För folk som kan se nyanser betyder inte det att man uppskattar personens spelkvaliteter mindre.

Rasist