handdator

Visa fullständig version : Insiders Vojakalla - Helvetet i Haparanda


tano
2007-03-01, 22:44
Har ni inte sett Insider på tv3 ikväll, se reprisen!

Först, jag gillar finnen som blev knivhuggen. Bara vänder sig om och klipper till förövaren över käften. Sedan kunde han inte andas. Haha :Virro Tänkte på Freddi här på forumet, vet inte varför...

Alltså sjukare plats finns nog inte i Sverige, knappast sjukare familj heller.
Dit måste jag nog fara och titta nästa gång jag är hos mormor och farmor i Haparanda. Ta lite kort och sigthseeing ;)

Allvarligt att svenska rättstaten kan vara så handikappad *screwy*

regus
2007-03-01, 22:48
Jag såg, eller lite.
Lite mycket incest kanske.

Empe
2007-03-01, 22:48
Freddi hade klippt till med ett av träden han brukar bubba på.

J.Saarela
2007-03-01, 23:00
Freddi hade klippt till med ett av träden han brukar bubba på.


:confused: Freddi var ju med,han är ju starkaste Zigenarn på planeten.

Snake
2007-03-01, 23:08
Hårda bud.

Dumleman
2007-03-01, 23:10
Haparanda Sveriges Compton?

J.Saarela
2007-03-01, 23:16
Haparanda Sveriges Compton?


NEJ

När det finns två gäng som bär olika färger på kläderna och gillar döda varandra, så börjar det bli som Compton. Nu handlar det bara om nåt vanligt grannbråk.

Greg
2007-03-01, 23:17
NEJ

När det finns två gäng som bär olika färger på kläderna och gillar döda varandra, så börjar det bli som Compton. Nu handlar det bara om nåt vanligt grannbråk.

LOOOOOOOOOOOOOOOOOL :laugh:

Nilsjohan
2007-03-01, 23:19
Kan vi verkligen ha två Compton i Sverige?
YouTube - Percy Tårar - Var ligger svenska compton? (http://www.youtube.com/watch?v=0R7CCV2ZO2U)

Ångermanland är Sveriges Compton: Läs denna tråd om Sveriges Compton (http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=89565)

Pez
2007-03-01, 23:20
NEJ

När det finns två gäng som bär olika färger på kläderna och gillar döda varandra, så börjar det bli som Compton. Nu handlar det bara om nåt vanligt grannbråk.

Jag är rätt säker på att jag skymtade en bandana i rött där bland "familjen".. och var inte en av grannarna iklädd sk. "blåjeans"? Ajajaja..

Mantus
2007-03-01, 23:41
NEJ

När det finns två gäng som bär olika färger på kläderna och gillar döda varandra, så börjar det bli som Compton. Nu handlar det bara om nåt vanligt grannbråk.

:laugh: :laugh:

Empe
2007-03-05, 22:16
Repris på Inside från Vojakalaa igår kväll. Hjärndöda jävla romer asså :D gillar att maffian/valfritt mc-gäng hade erbjudit pansarskott för 10kkr :thumbup:

Fartman
2007-03-05, 23:31
Fyfan vad sur man blir när man ser det där... kommer så väl ihåg när prästen blev misshandlad.. stog en massa varje vecka i tidningen om grannbråket och tillsist ser man där på förstasidan hur dom skickat honom till intensiven.. helt jävla sanslöst.*mini*

Liksom vad skulle man själv göra i den där situationen, det finns ju inget annat att göra än att flytta typ..

Empe
2007-03-05, 23:33
Fyfan vad sur man blir när man ser det där... kommer så väl ihåg när prästen blev misshandlad.. stog en massa varje vecka i tidningen om grannbråket och tillsist ser man där på förstasidan hur dom skickat honom till intensiven.. helt jävla sanslöst.*mini*

Liksom vad skulle man själv göra i den där situationen, det finns ju inget annat att göra än att flytta typ..

Jag skulle nog pungat ut med 10 tusen och fått allt överstökat.

Fartman
2007-03-05, 23:36
Jag skulle nog pungat ut med 10 tusen och fått allt överstökat.

Men då måste man ju verkligen döda alla, hela släkten. Annars kan man ju ge sig fan på att hela ens egen familj (och hem) stryker med. Blodshämnd vettu.
Och även om man skulle göra det, och klara av att leva med det så skulle man ju sitta inne resten av livet likt förbannat.

Deceiver85
2007-03-06, 00:06
Omvänd rasism och Expo har skapat denna omöjliga situation. Zigenar-familjen ylar om "diskriminering" så fort någon tar sig ton mot dem och myndigheterna drar sig undan som strykrädda hundar. Jämna skiten med marken och spärra in hela familjen!

Solros
2007-03-06, 00:12
haha, jag såg det där igår. Fan, det där går ju inte att resonera bort, ne, en jävla ångvält över hela huset/släkten!

Dumleman
2007-03-06, 00:12
Jämna skiten med marken och spärra in hela familjen!
Taget direkt från SDs partiprogram va?

Fartman
2007-03-06, 00:16
Omvänd rasism och Expo har skapat denna omöjliga situation. Zigenar-familjen ylar om "diskriminering" så fort någon tar sig ton mot dem och myndigheterna drar sig undan som strykrädda hundar. Jämna skiten med marken och spärra in hela familjen!

Jo tjena, visst omvänd rasism har du hyfsat rätt om. Men expo/insider kan du faktiskt inte skylla på i det här fallet. Det här grannbråket är för det första GAMMALT, förstår öht inte att dom tar upp det först nu då det var som hetast för flera år sedan. Sedan tyckte iaf jag att Aschberg & co ganska tydligt ställde sig på "grannsidan".
Sedan är det en förbannat svår situation, typ vad ska myndigheterna göra.. tvångsförflytta familjen? Inte konstigt att dom är skraja då det skulle bli bra mycket liv i luckan om dom tvångsflyttade en zigenarfamilj...

Sen om man känner ziggiskulturen rätt skulle det nog kunna bli endel hämndaktioner mot grannarna om dom fick myndigheterna till att flytta på dom.

manko
2007-03-06, 01:54
Bor själv i Haparanda. Är inte så farligt annars här förutom just det där grannbråket. :)

Och sen vet jag inte om den där Esa Rano var någon stjärna precis själv. Suttit inne för två dråp. Men jag gillade ändå hur han sa sin line "jag dödar allt krönfårs" :D

PopEye2
2007-03-06, 03:06
ja nog fan verkar han va en stjärna gentemot ziggisarna, kärringen där verkade helt sjuk i huvudet spotta å skratta som ett cp.

manko
2007-03-06, 14:49
ja nog fan verkar han va en stjärna gentemot ziggisarna, kärringen där verkade helt sjuk i huvudet spotta å skratta som ett cp.

Jo, men dom verkade ju passa bra ihop. en idiot familj och en idiot person.

kärringens skratt var så klockrent "HÄÄÄ HÄÄÄÄ". låter så jävla vidrigt :D

Solros
2007-03-06, 15:27
Ja, hon skulle ju tydligen våldta grannens treåriga dotter med!

Greg
2007-03-06, 19:20
Det är inte klent virke i finnar direkt.

3 knivhugg, sen så vänder han sig om och ger den andra en jävel med högern.

blekfet2
2007-03-06, 19:39
Jo tjena, visst omvänd rasism har du hyfsat rätt om. Men expo/insider kan du faktiskt inte skylla på i det här fallet. Det här grannbråket är för det första GAMMALT, förstår öht inte att dom tar upp det först nu då det var som hetast för flera år sedan. Sedan tyckte iaf jag att Aschberg & co ganska tydligt ställde sig på "grannsidan".
Sedan är det en förbannat svår situation, typ vad ska myndigheterna göra.. tvångsförflytta familjen? Inte konstigt att dom är skraja då det skulle bli bra mycket liv i luckan om dom tvångsflyttade en zigenarfamilj...

Sen om man känner ziggiskulturen rätt skulle det nog kunna bli endel hämndaktioner mot grannarna om dom fick myndigheterna till att flytta på dom.

Just därför är nackskott på sin plats.