handdator

Visa fullständig version : Vissa saker är bara värda det - Forts från "Krossade jag killen självförtroende" etc.


Stoltz
2007-03-01, 10:29
Ett tag tillbaks så skrev jag den här tråden: http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=86446
Om en snubbe jag uttryckt mitt äckel till för att han var otrogen mot sin flickvän.

(Ifall ni vill veta mer så läs igenom tråden lite snabbt innan ni fortsätter.)

Jag kom nyss på att jag skrev ner det här och tänkte att jag skulle skriva fortsättningen som skedde för nån helg sen.

Jag var ute på en klubb och plötsligt kommer en snubbe fram och knackar mig på axeln, han var hyfsat dyng (full) men inte mer än att man kunde förstå vad han sade och hur han sade det.
Efter lite småprat om några saker så var jag tvungen att fråga honom vem han var, kände inte igen honom alls.
Då berättade han att för några månader sen hade jag sagt till hans kompis om kompisens otrogenhet mot sin flickvän.

Hur som helst så berättade den här killen, som tydligen hade bevittnat diskussionen mellan mig och kompisen för några månader sen att killen jag "skällt ut" faktiskt hade varit helt förvånad och nästan chockad över att någon tyckt otrohet var så lågt att de faktiskt sade honom rakt i ansiktet att han var patetisk och äcklig (1-0, Stoltz).

Hur som helst, så berättade han att det hade blivit en sorts "turn about" grej för killen, som tydligen brytit med både sin KK och flickvän efter någon vecka, för att "börja om på nytt". Tydligen hade flickvännen förlåtit honom efter ett tag och de hade så smått börjat försöka igen.

Säga vad man vill, det kanske var ren lögn från den killen, men för mitt eget hopps skull så väljer jag att tro på det :)

Summan av kardemumman: Jag kanske inte krossade hans självförtroende, men detta var ju tio gånger bättre!

Nalfaren
2007-03-01, 10:42
Grattis, du kanske har lyckats göra en människa bättre :)
Fortsätt, du har ett par biljoner kvar... :hbang:

Sundsarn
2007-03-01, 11:52
Vi är stolta över Stoltz, helt klart :thumbup:

Håller med Nalfaren, en människa kan vara räddad :)

Kary
2007-03-01, 12:33
Bra att du sa precis vad du tyckte til killen för ett tag sen, och kul att det fick honom att tänka till. :)