handdator

Visa fullständig version : Action


Action
2003-03-05, 21:23
Då har man hittat en ny site o lägga lite tid på..

Verkar spännade...

//Mats

Pretender
2003-03-05, 21:27
V :bow: :bow:

Dorn
2003-03-05, 21:35
Fan du ser lite ut som en såndär actionmanfigur som man lekte med som liten med tatueringar och hypersmal midja, coolt.

Flanders
2003-03-05, 21:35
Nice!!

spinkoo
2003-03-05, 21:44
Jösses :bow: :love:

Du tävlar eller? :kickass:

Pecca
2003-03-05, 21:47
Nu snackar vi!!!

Härlig V-form o resten med för fan!

:thumbup:

Action
2003-03-05, 21:56
Tack tack..

Ryggen är min bästa muskelgrupp.. så man börjar ju med o visa den.. :D

Tävlar i Athletic-Fitness...

LCohen
2003-03-05, 22:01
mycket snyggt... härliga tatueringar också!

The Dwag
2003-03-05, 22:09
Jävligt bra rygg :thumbup:

Action
2003-03-05, 22:09
Lägger till en bild till på benen som jag jobbat hårt med senaste året.. Så jag hoppas de kommer se bättre ut nu när dieten går mot sitt slut...

LCohen
2003-03-05, 22:16
Originally posted by Action
Lägger till en bild till på benen som jag jobbat hårt med senaste året.. Så jag hoppas de kommer se bättre ut nu när dieten går mot sitt slut...

mer ljus.. :)

Gred
2003-03-05, 22:23
Jag har nästan en likadan rygg som du :smokin:
fast då saknar jag juh axlar / armar / ben / vader / mage / till viss del bröst .. till skillnad ifrån dig.. :D

Karl_alfred
2003-03-06, 00:01
är de du på bilden gred?

TheSQUAT
2003-03-06, 07:06
För AF ser ju detta mkt bra ut!:thumbup: Och en mycket bra ram att packa på mer massa på om du har tankar på att satsa på BB framöver.

FlexOnline
2003-03-06, 08:40
Vad har du placerat dig som högst på Athletic Fitness?
Var det inte du som tränade på Fitness Center förut?
Ser bra ut iaf!!!
MVH/ A:bpump:


:thumbup:

Action
2003-03-06, 08:47
Jag har tävlat en gång och placerade mig då på 12:e plats på SM... Hoppas på en högre placering i år då jag är i bättre form än förra året.. Men det beror så mycket på motståndet.

Har aldrig tränat på Fitness Center.. Så det är en annan kille..

Sverker
2003-03-06, 11:15
V !!!

Häftig rygg. Bra V-form och djup i korsryggen.
Kan tänka mig att du kört brottning eller något annat där man lyfter tunga vikter från golvet år ut och år in.

Ändrar efter att kollat bildenigen.
Nej, inte brottning eftersom du inte har tjurnacke:D , men ryggen är grym i alla fall:D

Action
2003-03-06, 11:18
Hej o tack för alla schyssta kommentarer om min rygg..

Grunden för min rygg skapades redan när jag va 12-17år och tävlade i motocross.. Sen har jag alltid haft väldigt lätt för att få tryck och volym på ryggen. Aldrig tränat rygg speciellt hårt.

Senaste året har jag bara kört chins.

JJ
2003-03-06, 11:21
Ser mycket bra ut. Lite klen korsrygg kanske.

Action
2003-03-06, 11:28
Jag jobbar på den nu... :thumbup:

tilda
2003-03-06, 13:28
Ser mycket bra ut...inga fler bilder? :naughty:

Action
2003-03-06, 13:41
Nu ska den väl hamna rätt.. Ibland känner man sig otroligt virrig under en diet.. Ha överseende..

//Mats

tilda
2003-03-06, 14:00
Tack, det där gjorde min dag! :thumbup:

Cardo
2003-03-06, 15:58
Vad har du för mått på låren?
Såg små ut på ryggbilden.

ivandrago
2003-03-06, 16:26
jäävlar! du har fan perfekt kropp!! ser inga som helst fel! :thumbup: Kan inte ge någon konstruktiv kritik alls :)

Action
2003-03-06, 16:38
Baksida lår är en sämre muskelgrupp för min del. Men jobbat hårt sen bilden o hoppas på förbättrning. Hade då bilden togs dryga 61cm... Numera något fetare 65cm.. Lite Deff till så borde det vara ett par cm mer än vid bilden med samma hårdhet..

Har dessutom jobbat upp dropparna en del.

ABC123
2003-03-06, 18:08
Längd och vikt?

MiCkE W
2003-03-06, 18:57
vilken klass tävlare du i?
ålder??

MYCKET bra kropp
:D

tränan på kille du kommer att gå långt :bpump:

Action
2003-03-06, 20:16
Vid bilderna så vägde jag ca 83kg och jag e 181 lång...

Fyller 30 i sommar...

Vic_1981
2003-03-06, 20:57
grym kropp! speciellt ryggen som du sa..men resten ser inte speciellt dåligt ut heller om man säger så.

respekt.

Action
2003-03-06, 21:09
Tack för alla schyssta ord ännu en gång.. Sånt behövs emellanåt...

King Grub
2003-03-06, 21:36
Sällan jag tittar i den här avdelningen av forumet, med det här var ju:

:bow: :hbang: :thumbup:

Tompi
2003-03-07, 05:32
Jävligt kul att se nån som tävlar i AF, tänkte nämligen försöka mig på en satsning!
Jag är lika lång som dig så de skulle vara kul å veta hur mkt du väger offseason! Skulle vara kul å se en offseason bild åxå.
:hbang:

Lellan
2003-03-07, 05:46
Trevliga bilder! :thumbup: :)

Cardo
2003-03-07, 11:30
Originally posted by Gred
Jag har nästan en likadan rygg som du :smokin:
fast då saknar jag juh axlar / armar / ben / vader / mage / till viss del bröst .. till skillnad ifrån dig.. :D
du glömde rygg

Gred
2003-03-07, 11:34
mogen post :D

Jorgen
2003-03-07, 18:47
Ja det där ser ju verkligen bra ut. Inga direkta svagheter alls. :thumbup: Hoppas att det kommer att gå bra på SM. :kickass:

//jörgen

Linn
2003-03-07, 21:29
Jävlar vilken rygg! Ser mycket bra ut :thumbup: resten oxå för den delen. Fin Symmetri. Det kommer gå bra på SM är jag övertygad om. Kör hårt och lycka till!

Action
2003-03-07, 21:37
Tack Linn... :-)

Kämpar hårt nu.. Och jag anser själv att jag förbättrat mig från förra året.. i Allt.. :-)

Säg till om vi ska ta ett pass någon dag.

Flygplan
2003-03-09, 19:05
haha, jag har en bild på dig i datorn när du kör bicepscurl före nån tävling. Känner igen d på tatueringen :) Helt sjuk kropp! Bra jobbat!

Niclaaas
2003-03-09, 19:23
skrev att du bara kört chins för ryggen senaste tiden....hur kör du då? får gärna skriva upp din träning här om du orkar :kickass:

Action
2003-03-09, 19:25
Jag varierar ganska mycket när jag kör chins... Ibland kör jag så många jag kan med min kroppsvikt.. typ 5 set...

vissa pass så kör jag med extra vikt. Upp till 40kg extra. Sedan brukar jag även köra extremt långsamma chins.. Räknar 4 sekunder upp och 4 sekunder ner. Grymt jobbigt.

Jag kör även ibland stångrodd och givetvis ryggresningar för korsryggen..

Action
2003-03-09, 22:02
Tänkte att jag skulle bjuda på en före/efter bild.. Där den första är tagen när jag inledde min diet förra året... Vägde när kortet togs ca 96-97kg.. Det andra är taget precis innan tävling vägde då 83kg... Sen har jag som ni ser tränat lite posering under tiden också.. :D

Chris
2003-03-09, 22:03
Grryyyymt! :thumbup:

Niclaaas
2003-03-09, 22:08
tänkte fråga hur du tycker att din ryggutveckling varit under tiden du (nästan iaf) bara kört chins men det ser ju riktigt bra ut....tycker du har väldigt bra rygg. 40kg är massivt, hur många klarar du då?

Jorgen
2003-03-09, 22:09
Du skall inte satsa på byggning i framtiden? Det ser ju mycket bra ut. :thumbup:

//jörgen

Action
2003-03-09, 22:14
Originally posted by Jorgen
Du skall inte satsa på byggning i framtiden? Det ser ju mycket bra ut. :thumbup:

//jörgen

Nej, det kommer inte bli någon satsning på byggning för mig. Jag gillar tävlingsformen A-F och känner idag att jag inte vill bli större än vad jag är. Bara förbättra vissa muskelgrupper.

Jorgen
2003-03-09, 22:16
Vad finns där att förbättra? :)

//jörgen

Action
2003-03-09, 22:21
Originally posted by Niclaaas
tänkte fråga hur du tycker att din ryggutveckling varit under tiden du (nästan iaf) bara kört chins men det ser ju riktigt bra ut....tycker du har väldigt bra rygg. 40kg är massivt, hur många klarar du då?

Min ryggutveckling har väl i stort sett varit noll.. Vilket varit tanken med det hela... Fast det får väl dieten utvisa.. Eftersom ryggen svarar så bra så finns väl risken att den blivit bredare.. Vilket jag inte vill ha för symmetrins skull...

40kg.. då kan jag väl bara göra 2-3 stycken själv.. sen ta lite hjälp för o köra negativa..

Action
2003-03-09, 22:22
Originally posted by Jorgen
Vad finns där att förbättra? :)

//jörgen

Massor.... :D Framför allt baksida ben o vader.....

Jorgen
2003-03-09, 22:25
Ja, det är ju ett ganska vanligt fenomen bland AF killar. Vader framförallt. Bara att :eating: och :bpump: så kommer dom ploppa fram. :)

//jörgen

Mr Pink
2003-03-10, 19:59
Originally posted by Action
Tack tack..

Ryggen är min bästa muskelgrupp.. så man börjar ju med o visa den.. :D

Tävlar i Athletic-Fitness...

Ser mycket bra ut..:thumbup:
Var du i på kvalet i Umeå? Tycker nämligen jag känner igan ta-toon..... Kör hårt

Action
2003-03-10, 20:26
Tack tack..

Jo jag va med på kvalet i Umeå... så du va där o spanade lite??

The Dwag
2003-03-10, 20:41
Originally posted by Action


Nej, det kommer inte bli någon satsning på byggning för mig. Jag gillar tävlingsformen A-F och känner idag att jag inte vill bli större än vad jag är. Bara förbättra vissa muskelgrupper.


BULLSHIT ! En typisk AF kommentar... Säg som det är -> You don’t got what it takes !

Det där är ju sånt newbie’s eller brudar säger.. jag vill inte bli större än vad jag är!:laugh:

Action
2003-03-10, 20:49
Originally posted by The Dwag



BULLSHIT ! En typisk AF kommentar... Säg som det är -> You don’t got what it takes !

Det där är ju sånt newbie’s eller brudar säger.. jag vill inte bli större än vad jag är!:laugh:

Du jag har tränat i 13 år... Och jag vill inte bli större... Alla vill inte bli BB.. Sen vill jag heller inte preppa något.. Jag skulle behöva säkert 10kg mer muskler på kroppen för o tävla i BB... O jag skulle inte ens tycka att det är snyggt på mig....

Got it??

Tomten
2003-03-10, 20:51
Action har du några bilder på hur du såg ut när du började träna? Och kanske några bilder när du tränat en fem-sex år eller så. Det skulle vara ruskigt kul att se :D

The Dwag
2003-03-10, 20:57
Originally posted by Action


Got it??

Nope i don’t get it

Hur kan man försöka vilja begränsa sin egen muskulära utveckling kan jag EJ förstå?

Vad använder du när du deffar Thermogener eller...? och i så fall vad räknar du det som ?

Jag har tränat i 8-9år så hoppa inte upp på en för hög häst du kan lätt ramla ner och slå dig då !

Action
2003-03-10, 21:00
Vi behöver alla inte tänka lika.. eller hur Dwag.... Min åsikt skiljer sig från din här märker ju både du och jag...

Under diet använder jag följande kosttillskott:

Koffein
Pyruvate
Glutamin
Proteinpulver

Kryddar maten med massa cayennepeppar.. funkar skitbra...

Action
2003-03-10, 21:02
Originally posted by The Dwag


Nope i don’t get it

Hur kan man försöka vilja begränsa sin egen muskulära utveckling kan jag EJ förstå?

Vad använder du när du deffar Thermogener eller...? och i så fall vad räknar du det som ?

Jag har tränat i 8-9år så hoppa inte upp på en för hög häst du kan lätt ramla ner och slå dig då !

Jag har inte hoppat upp på en för hög häst... du missförstod nog bara vad jag menade... Jag har tränat i 13 år.. Och jag har senaste åren inte strävat efter att bli större... Alla behöver och vill inte göra det...

The Dwag
2003-03-10, 21:09
Jag är bara Diet vrång :devil: så ta inte allt för allvarligt ;)

Action
2003-03-10, 21:10
Jag tar det inte så allvarligt.. Men vill gärna förklara mig iaf...

:angel:

Helen@
2003-03-11, 02:09
Hej Mats!

Såg Dig på SM:et i våras i Solnahallen.....kommer ihåg Dig just på grund av tatueringen som täcker Din axel......Du har fin fysik, gjorde Dig bra på Line Up'en, tyvärr så förstör tatueringen lite av helhetsintrycket....Absolut inget illa menat......Jag vet inte vad domarna anser om tatueringar som täcker så mycket?? Kan det vara negativt i bedömningssyfte?? Eller?? *undrar*

Hoppas det är okej att jag infogar en bild på Din tatuering??? annars säger Du till så tar jag bort den i inlägget...okej? :)

I all välmening
Helena

Sverker
2003-03-11, 07:54
Stå på dig Action !:hbang:

" Du jag har tränat i 13 år... Och jag vill inte bli större... Alla vill inte bli BB.. Sen vill jag heller inte preppa något.. Jag skulle behöva säkert 10kg mer muskler på kroppen för o tävla i BB... O jag skulle inte ens tycka att det är snyggt på mig....
"
Att du säger nej till att preppa ( doping ) inkl. E/C/A är STARKT.
Kör på bara.


Själv vill jag bli BB och så stor som det bara går... fast det går lite trögare nu efter över 20 år på gymmet:em:

Action
2003-03-11, 08:31
Originally posted by Helen@
Hej Mats!

Såg Dig på SM:et i våras i Solnahallen.....kommer ihåg Dig just på grund av tatueringen som täcker Din axel......Du har fin fysik, gjorde Dig bra på Line Up'en, tyvärr så förstör tatueringen lite av helhetsintrycket....Absolut inget illa menat......Jag vet inte vad domarna anser om tatueringar som täcker så mycket?? Kan det vara negativt i bedömningssyfte?? Eller?? *undrar*

Hoppas det är okej att jag infogar en bild på Din tatuering??? annars säger Du till så tar jag bort den i inlägget...okej? :)

I all välmening
Helena

Hej Helena, och tack..

Jag hoppas att domarna inte dömer ner mig på grund av tatueringen. Utan hoppas att de gjord det på grund av mina något för små ben (Som jag jobbat hårt med i år). Men jag vet att det finns en risk att det är så. Den tar ju bort hela min högra axel.

Sen ryktades det om att ngn domare dömt ner mig för att ha för bred rygg!! Och jag kan hålla med om att den är för bred i förhållande till benen.

Sen va inte min mage heller den bästa.

Jobbat med mage o ben i år och det ser bättre ut nu så jag vill ha en något jämnare placering av domarna i år. Förra året blev jag placerad mellan 6-12.

Ingen fara att du lagt in den bilden, den finns ju med på fler sidor på nätet.

Grattis till segern på Lucia... :-)

Förresten ska Simona coacha mig nu i Maj.

//Mats

Helen@
2003-03-11, 21:41
Hej igen!

Jag är inte säker men tror att tatueringen är lite till Din nackdel (alltså i bedömningssyfte i tävling) ......hade varit intressant om Arne P eller JP hade gett sin syn på saken.....Orelevant egentligen, jag är bara allmänt vetgirig :)

Så, Simona ska coacha Dig....Kul :) .....Hälsa henne från mig....(någon annan i tävlingstagen som vill bli inoljad så står jag till förfogande :naughty: ....he he.....kidding)

Håller tummarna för Dig på årets SM

Länktips :) http://www.athletic-fitness.com/profiles/egelstig.asp

Tjillevippen
Helena :smokin:

Action
2003-03-11, 21:46
Ja det vore definitivt intressant om Arne eller JP ville ge en kommentar om min tatuering.. Vore rätt intressant att veta. Inte för att jag kan göra något åt den.. Men ändå..

Så om någon av er eller någon annan domare är inne och läser detta så ge gärna er synpunkt. Själv tycker jag ju att det inte ska ha ngn betydelse med tatueringar.. :D

Lovar att hälsa till Simona..

För er nyfikna gjorde hon en fettmätning på mig idag.. 7,2%

Allan
2003-03-11, 22:08
Tror nästan du får PM'a Arne - han tittar nog aldrig i den här mappen. Fast det blir lättare om du döljer det med en fråga om greppstyrka under träning :naughty:

I övrigt: tycker du har mycket bra kropp. I likhet med många andra AF-killar har du lite tunt på bröstet, men bra axlar och bra rygg. Benen är OK. Du ska ha all respekt för att du kör din grej - det är ju inte alls nödvändigt att alla ska satsa på att bli stora som möjligt...


allan

Arne Persson
2003-03-11, 23:47
Jag har personligen inget emot tatueringar. Råkar ju själv har en brutal Mjölner på högerarmen. MEN är tatueringen så extrem, exempelvis så svart och stor, att den döljer fysiken på ett sådant sett att man inte kan få en klar bild av muskulaturen och deffen så är det självklart vara en nackdel. Kolla själv på vissa med heltäckande tatueringar så förstår ni vad jag menar.
Jag brukar knappast reagera på tatueringar.

Fultjack
2003-03-11, 23:50
jag har LÄST nånstans att tatueringar är - (minus) på tävlingar, men då jag inte är domare eller nåt så vet jag inte om det är så i verkligheten

Arne Persson
2003-03-11, 23:52
I dag är ju många byggare tatuerade, eller hur? Det skulle bli en j-vla massa minus att dela ut.

Action
2003-03-12, 08:07
Det låter bra Arne.. Iof täcker min den högra axelns ganska mycket, men jag tycker ändå man klart ser muskulatur och deff. Så det e bara att hoppas att ingen dömer ner mig på grund av det..

Nu e det morgonpromenix i för en gång skull soligt väder.. :-)

adde
2003-03-12, 09:05
Varför tror så många att AF tävlande egentligen hellre vill tävla byggning, men antingen inte 'byggt färdigt' eller 'got what it takes'? Möter själv denna frågeställning väldigt ofta. Tyvärr kommer nog AF alltid att få stå i skuggan av byggningen, även om antalet tävlande i AF antagligen är lika stort, om inte större, som i byggning.

Samma fenomen återkommer i uttalanden som 'benen är lite små', vilket antagligen 90% av alla AF tävlanden fått höra. Små, i jämförelse med vad?
Jämfört med byggning? Ja!
Återigen så tar man alltså mallen för hur en byggare skall se ut och applicerar på AF tävlanden.
Varför kör man inte Svenska Rallyt med F-1 bilar? Dom är ju väldigt snabba, eller hur?
Det har visat sig ett en viss fysik lämpar sig bäst på AF tävlingar, som ju innehåller TRE tävlings moment, och där råkar det vara så att benen inte behöver ha samma proportion till överkroppen som i byggning. För sakens skull kan det påpekas att det sällan rör sig om rena tandpetarben, utan att de står i bra proportion till överkroppen.

/adde

Linn
2003-03-13, 19:23
Bra skrivet!

Action
2003-03-13, 19:46
Bra adde...

Äntligen någon som förstår....

A-F är ju så mycket mer än muskler.. Under en diet ska du orka med att köra intervallträning för flåset. Träna hinderbana för tekniken. Köra chins o dips så det ryker.. Och samtidigt köra morgonpromenader...

Sen på tävlingsdagen gäller det at prestera i alla 3 momenten.. Svår balansgång det där Kräver mycket men också väldigt inspirerande...

adde
2003-03-14, 09:24
Originally posted by Linn
Bra skrivet!
:em:

Originally posted by Action
Bra adde...

Äntligen någon som förstår....

A-F är ju så mycket mer än muskler.. Under en diet ska du orka med att köra intervallträning för flåset. Träna hinderbana för tekniken. Köra chins o dips så det ryker.. Och samtidigt köra morgonpromenader...

Sen på tävlingsdagen gäller det at prestera i alla 3 momenten.. Svår balansgång det där Kräver mycket men också väldigt inspirerande...
Been there, done that (and doing it again... :) )

Ser bra ut på bilderna förresten, hur går det/har det gått i styrke momenten? Gissar att chinsen ligger bra till.

/adde

Action
2003-03-14, 10:29
Tänker inte avslöja några resultat nu här i forumet. Tävlingen får utvisa hur pass bra det går..

Mina resultat från SM förra året låg på 19chins o 29dips. Men då tappade jag en hel del styrka på slutet på grund av för hård diet. Det enda jag avslöjar är att träningsresultaten i år är avsevärt mycket bättre. Och då har jag fortfarande några kilon att bli av med..:D

adde
2003-03-14, 10:35
Originally posted by Action
Tänker inte avslöja några resultat nu här i forumet. Tävlingen får utvisa hur pass bra det går..

Mina resultat från SM förra året låg på 19chins o 29dips. Men då tappade jag en hel del styrka på slutet på grund av för hård diet. Det enda jag avslöjar är att träningsresultaten i år är avsevärt mycket bättre. Och då har jag fortfarande några kilon att bli av med..:D

hehe, låter lovande mao. Kanske tur att jag går i korta klassen (för vem låter jag vara osagt :D)

/adde

clash
2003-03-14, 18:49
Originally posted by adde
Varför tror så många att AF tävlande egentligen hellre vill tävla byggning, men antingen inte 'byggt färdigt' eller 'got what it takes'? Möter själv denna frågeställning väldigt ofta. Tyvärr kommer nog AF alltid att få stå i skuggan av byggningen, även om antalet tävlande i AF antagligen är lika stort, om inte större, som i byggning.

Det beror antagligen på att de som tävlar i BB är:

1. Mycket större!

2. Mycket hårdare!

Sen att det är mer av en tävling i AF än i BB på själva tävlingsdagen kommer nog i skugga utav att det är uppenbart för vem som helst om man radar upp en byggare och en fitness-kille bredvid varandra vem som får lägga ner mest energi och försaka mest för sin träning...

Action
2003-03-14, 19:47
Originally posted by clash


Det beror antagligen på att de som tävlar i BB är:

1. Mycket större!

2. Mycket hårdare!

Sen att det är mer av en tävling i AF än i BB på själva tävlingsdagen kommer nog i skugga utav att det är uppenbart för vem som helst om man radar upp en byggare och en fitness-kille bredvid varandra vem som får lägga ner mest energi och försaka mest för sin träning...

Det vetifan om jag håller med om!! Så det skulle vara hårdare o tuffare att tävla i BB då?? Att de som tävlar i A-F inte lägger ner samma kraft och energi.. hm... Jag anser det vara tuffare att träna inför A-F då man ska prestera i 3 moment. Som man också tränar på inför tävling.

clash
2003-03-14, 20:49
Japp jag anser nog att det är bra mycket tuffare tävlingsförberedelser inför en BB tävling. Kanske den största anledningen är fettprocenten. Att gå ner o ligga på 8 % fett är en jävla skillnad mellan att ligga på 4 % fett ... både psykiskt och fysiskt. Du ser knappast någtra AF-tävlande som har problem att hålla sig vid medvetande på scenen eller hur?

Action
2003-03-14, 21:00
Jo fast behöver en BB kunna springa en hinderbana och prestera i styrkemoment på tävöingsdagen... Samt ha låg fettprocent..

Kan tillägga att jag nu är nere i runt 7% mätt med kaliper med trepunktsmetod.... 1 1/2 månad före tävling..

En BB behöver ju bara satsa på att bli så hård som möjligt utan o behöva tänka på kondition eller styrka.. Bara behålla muskler...

Så jämföra vad som är hårdast förberedelsemässigt är nog rätt svårt..

Allan
2003-03-14, 21:09
Skulle bara vilja tillägga att fysik som Actions hade placerat sig i final i -80 för bara femton år sen. På BB-SM!

allan

The Dwag
2003-03-14, 21:26
Originally posted by Allan
Skulle bara vilja tillägga att fysik som Actions hade placerat sig i final i -80 för bara femton år sen. På BB-SM!

allan

Oj då !

tråkigt att utvecklingen går framåt Allan

Allan
2003-03-14, 21:37
Jo, att den rör på sig kan jag hålla med om. Men framåt....?


allan

Sverker
2003-03-15, 09:01
Originally posted by clash
Japp jag anser nog att det är bra mycket tuffare tävlingsförberedelser inför en BB tävling. Kanske den största anledningen är fettprocenten. Att gå ner o ligga på 8 % fett är en jävla skillnad mellan att ligga på 4 % fett ... både psykiskt och fysiskt. Du ser knappast någtra AF-tävlande som har problem att hålla sig vid medvetande på scenen eller hur?


Det är ingen skillnad att gå från 12 till 8 % eller från 8 till 4 % kroppsfett. Det är tid och vilja där bara. 0.5 kg kroppsfett / vecka så är det bara att räkna på hur lång tid det tar.

Att man är en " walking dead " på scen i byggning är ju ( för egen del, utan preparat ) en effekt av stor vätskeförlust helt enkelt. Nu vet jag inte hur viktigt vätskan är för AF-tävlande men jag tror att man springer lite fortare och gör lite fler chins med mer normala vätskenivåer i kroppen.

Action
2003-03-15, 23:05
Hehe.. Sitter just nu en dietande kille o äter en halvliter Haägen-Dazs glass o ett paket mumsmums.. Vilken dag det har varit... Mackor med ost o oboy till frukost..... godispåse..... delicatoboll.... McSonalds till lunch... Stor bit lasagne... O sen glass o mumsmums... Heja ätardagar.. :eating:

Men jäklar vad svulle magen är....

Nu ska man :sleep: gott

Linn
2003-03-16, 14:45
låter sunt hörredu... ;)

Action
2003-03-16, 14:50
Visst... :D

Kändes välbehövligt iaf.. Även om vågen slog runt i morse...:cool:

HookersUnited
2003-03-16, 17:48
Riktigt snygg rygg!
:bow:

FlexOnline
2004-06-11, 20:15
Denna tråd har varit död sen stenåldern. Dags att visa alla wannabes vart skåpet ska stå!




http://www.matsegelstig.com/Modellbilder/images/grek_jpg.jpg


:hbang:

Chris
2004-06-11, 20:17
Hahahaha.... ja det är hardcore. :D

Action
2004-06-11, 20:22
Originally posted by FlexOnline
Denna tråd har varit död sen stenåldern. Dags att visa alla wannabes vart skåpet ska stå!
:hbang:

:D

Sure mannen...

Passa dig du.. för imorgon då.... :naughty:

yxmannen
2004-06-11, 20:24
Originally posted by Action


:D

Sure mannen...

Passa dig du.. för imorgon då.... :naughty:

Rakad? :eek: Hehe, du lär dig.

Action
2004-06-11, 20:26
Originally posted by yxmannen


Rakad? :eek: Hehe, du lär dig.

Gammal bild från 2001.. kollade gamla bilder.. T-shirten är ju rätt passande här.. :D

no1fitness
2004-06-12, 00:05
Rakat !! :hbang:

Men visst har du en del extrakilon att dra på på den bilden...;)

Action
2004-06-12, 06:36
Originally posted by no1fitness
Rakat !! :hbang:

Men visst har du en del extrakilon att dra på på den bilden...;)

Extra kilon..... nä det menar du inte.. :D Bilden är från den gamla goda tiden då jag alltid var mer eller mindre rund...:eating: Ingen tanke bakom vad jag stoppade i mig i matväg på den tiden..Inte i dryckesväg heller för den delen.. hehe. :cheers:

Jet
2004-06-12, 10:54
Ja, han kan ta bra bilder den där Franz......

Big_Vik
2004-06-13, 15:03
daamn! nu blev jag sugen på att träna rygg :thumbup:

Action
2004-06-13, 15:05
Originally posted by Big_Vik
daamn! nu blev jag sugen på att träna rygg :thumbup:

ska precis ner o pumpa lite rygg... :D

http://www.matsegelstig.com/Dietbilder/Images/latsspread.jpg

Den dagen jag lär mig posera så kanske det kan se bra ut.. :sleep:

Björn S
2004-06-13, 18:41
Originally posted by Action


ska precis ner o pumpa lite rygg... :D

http://www.matsegelstig.com/Dietbilder/Images/latsspread.jpg

Den dagen jag lär mig posera så kanske det kan se bra ut.. :sleep:

:eek:
Ett par centimeter att låna ut? du skulle inte sakna dem :notme:
Mäktigt!

FlexOnline
2004-06-13, 19:14
TOFTA!!! TOFTA!!! Stenhård på TOFTA!!:smash:

Action
2004-06-13, 19:15
Originally posted by FlexOnline
TOFTA!!! TOFTA!!! Stenhård på TOFTA!!:smash:

Grym avatar mannen... idolbild... :hbang:

Sparrisen
2004-06-13, 19:15
Originally posted by FlexOnline
TOFTA!!! TOFTA!!! Stenhård på TOFTA!!:smash:

skitt asså... har du färgat håret flex? Ser fjolligt ut... :D

muzzelman
2004-06-13, 19:33
Originally posted by SwedeForce


skitt asså... har du färgat håret flex? Ser fjolligt ut... :D
´

:laugh: :laugh: