handdator

Visa fullständig version : Gym tabbar, från dig själv eller av andra


mACKANNN
2007-02-28, 22:44
Efter att ha halft garvat ihjäl mig åt historier från en liknande tråd på body tycker jag att det borde finnas en här. Gör det redan det ber jag om ursäkt, för jag hittade ingen när jag sökte.

Posta en historia om roliga tabbar elelr händelser ni sett på gymmet elelr som nisjälva gjort! Jag antar att jag får bidra med en liten historia själv:

Jag hade nyss börjat gymma, va sisådär 2 år sen då de kommer in en kille i hantelrummet och ska börja köra scottcurl. Killen var inte alls speciellt grov och att dömma av hans kroppspråk kände han sig inte direkt hemma på gymmet ännu, tom mindre än jag själv som också nyligen börjat träna. Han sätter sig och ska börja köra sina scottcurl. Först går det skittrögt på den nedre delen av rörelsebanan, men sen när farten kommer går de lite för fort o han slår stången rakt i pannan! Till följd av detta vinglar han till med stången och viktkakorna är på väg att ramla av på ena sidan. han försöker kompensera det genom att höja denne sida, och då ramlar vikterna på andra sidan av istället, och när dom har lämnat stången åker den sidan upp och dom andra vikterna åker också i golvet. Haha, han såg ut att skämmas ganska mycket när alla kollade på honom då rummet med fria vikter var ganska litet. Killen blev rätt röd i ansiktet och gick därifrån rätt fort...

Skapligt mycket jag skrattade! Kom nu med lite roliga historier gott folk :D

Gramsci
2007-02-28, 22:54
Jag har nog den värsta, dock hände den inte i gymmet utan i omklädningsrummet på gymmet.

Jag och en god vän till mig hade nyss varit och kört ett hårt pass, båda var helslut. Vi tog en Gainomax och gick in till omklädningsrummet. Vi drack upp gainomaxen och gick in i duschrummet. Väl där ville jag retas lite med honom och drog på den kallaste temperaturen på duschen och sprutade mot honom. Han skrek som en liten flicka, högt och väldigt ljust. "Sluta Magnus, du är för grym" och liknande fraser kom ut ur hans mun. Jag höll på i säkert två minuter och jävlades med honom men till slut hörde jag hur musiken utanför hade höjts enormt mycket. Då kom jag på att det vi gjorde i duschen lär ha låtit konstigt för människorna utanför. En man skriker i falsett att någon skall sluta och, ja. Inget mer behöver kanske sägas. Vi förstod att det hade låtit som att jag hade våldtagit honom i duschen och skrattade lite åt det. När vi väl kom ut stod en man och gav oss lite roliga blickar och skrattade. Då skämdes vi lite smått.

Ganska nyligen fick min kompis höra att det gick rykten om att han "duschade" på gymmet i fråga. Jag och han är alltså de homosexuella på gymmet, tack vare det. Huruvida det verkligen är så vet jag ju inte, men jag blir misstänksam om vilka rykten som går :P Vi är straight, bara så att vi reder ut det.

Slå det ni.

dojjan
2007-02-28, 22:58
Finns en annan sån här tråd men jag orkar inte leta upp den ;)

mACKANNN
2007-02-28, 23:03
Finns en annan sån här tråd men jag orkar inte leta upp den ;)

fan, jag som försökte leta utan framgång *grr27*
aja, får hoppas någon annan hittar den och börjar skriva i den igen!

PowPow
2007-02-28, 23:08
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=83025&highlight=pinsamheter+p%E5+gymmet

mACKANNN
2007-02-28, 23:13
... och där va den :D my bad! fortsätt i den istället om ni har lust

RösböJunior
2007-03-11, 22:35
"Sluta Magnus, du är för grym" och liknande fraser kom ut ur hans mun.
.


HAHAHAHHA kan riktigt höra den ljusa rösten. snälla vad mer för fraser sa han xD? hahha.
men "En man skriker i falsett att någon skall sluta " vem var det?

å varför skrek han sluta :P? haha falseet -reflektion kolon

Fettecke
2007-03-11, 22:41
för drygt 5 år sen klämde jag k˙ken mellan 2st hantlar.... blödde och gjorde förbannat ont i 2 veckor efteråt...

det är bieffekten av ofokuserad hormonstinn tonåring utförandes hantellyft-åt-sidan bakom framlutad het babe... så, då har vi lärt oss att inte göra liknande saker med vikter i hand.

Sundsarn
2007-03-11, 23:24
för drygt 5 år sen klämde jag k˙ken mellan 2st hantlar.... blödde och gjorde förbannat ont i 2 veckor efteråt...

det är bieffekten av ofokuserad hormonstinn tonåring utförandes hantellyft-åt-sidan bakom framlutad het babe... så, då har vi lärt oss att inte göra liknande saker med vikter i hand.

:laugh:

Fy fan vad ont. Hoppas du spanat på na ett tag, kan hända att det gör lite mindre ont då :thumbup: