handdator

Visa fullständig version : Bra bulk.


Java_Java
2007-02-28, 21:40
http://pandachute.com/videos/400_pound_7_year_old

Den är gammal men det finns säkert någon som inte har sett den.

Dumleman
2007-02-28, 22:00
Vad är det för idioter som köper maten åt henne? Jag blir så irriterad! Nån måste ju stå och mata henne hela dagarna.

Kaboffastar
2007-02-28, 22:01
men omfg... vad har hon för jävla föräldrar

NisseEriksson
2007-02-28, 22:05
Jag blir arg när jag ser sånt här.

Rellos_87
2007-02-28, 22:51
God damn...Only in America.

dojjan
2007-02-28, 22:55
Det där är riktigt äckligt! Hur kan man låta det gå så långt?! *gah!*

Lever flickan fortfarande?

Empe
2007-02-28, 22:57
Huvva!

PowPow
2007-02-28, 22:59
Men alltså.. Med tanke på hur tungt det måste vara att röra sig så måste man ju äta en jävla massa för att hålla energibalansen positiv, känns det som.

Så trött som hon var när hon kom upp på soffan är jag inte efter 1 timmes cardio.

SHUMMAN
2007-02-28, 23:01
God damn...Only in America.


har ordet. vad finns inte i amerika deeze days.

Empe
2007-02-28, 23:02
Men alltså.. Med tanke på hur tungt det måste vara att röra sig så måste man ju äta en jävla massa för att hålla energibalansen positiv, känns det som.

Så trött som hon var när hon kom upp på soffan är jag inte efter 1 timmes cardio.

Hon är iofs också två och en halv powpow?

Zakath
2007-02-28, 23:03
Tror ni verkligen att det bara är för att hon äter för mycket som hon väger så extremt mycket? Antagligen lider hon av någon slags ovanlig hormonrubbning eller liknande, att bli arg på henne/hennes föräldrar är ju skamligt. Jag håller tummarna för att det ordnar sig för henne istället.

PowPow
2007-02-28, 23:06
Hon är iofs också två och en halv powpow?

Ja, det var ju det jag menade. Att förflytta så mycket massa som hon hade måste ju förbruka en jävla massa energi, och följdaktligen måste hon ju äta en jävla massa för att ha en positiv energibalans. Fast tjocka människor har väl en förmåga att röra sig så lite som möjligt, och äta desto mer.

Förutsatt att hon inte har någon sjukdom.

LadyInsane
2007-02-28, 23:09
Även jag tror att hon lider av någon sjukdom, men att föräldrarna inte har gjort något är riktigt skamligt.

När jag bodde i usa stannade jag över några dagar hos en kompis. Hennes 10:årige lillebror var alldeles för överviktig och föräldrarna försökte få honom att äta nyttigare. För dem innebar det "bara" 2 skivor bacon till frukost. Samt Den osockrade sirapen till hans morgonvåfflor. Jag blev oerhört ledsen av att se vad han åt. De visste helt enkelt inte bättre och hade allihopa vuxit upp med sådan mat.

Dumleman
2007-02-28, 23:09
Tror ni verkligen att det bara är för att hon äter för mycket som hon väger så extremt mycket? Antagligen lider hon av någon slags ovanlig hormonrubbning eller liknande, att bli arg på henne/hennes föräldrar är ju skamligt. Jag håller tummarna för att det ordnar sig för henne istället.
Nog finns det säkert andra anledningar men den primära är att hon får i sig för mycket energi och vilka är det som förser henne med den trotts besvären övervikten ger henne? Jo föräldrarna.

Henkan
2007-02-28, 23:24
Fyfan...någon som vet hur hon ser ut idag? Gått ner något? Blev ju satt på strikt diet.

Dalle89
2007-02-28, 23:30
Det är ju sjukt synd om henne och eftersom hon bara är barnet så kan man ju inte anklaga henne för detta. Föräldrarna måste ju vara helt jävla rubbade.
Dock måste jag säga att det såg jävligt kul ut när hon rörde sig framåt på golvet. Men hela denna var ju självklart hemsk inget snack om saken..

Slartibartfast
2007-02-28, 23:31
Varför har inte socialen omhändertagit flickan tidigare?

Tror det mesta är gjort med vinklar.

polaren
2007-02-28, 23:58
Stackars lilla flicka! Jag tror nog det kan vara som Zakath är inne på, att hon har nån hormonrubbning eller liknande. Det känns inte så troligt att en frisk 7 åring ens klarar av att äta så enormt mycket mat det krävs för att väga 180kg, sen att hennes föräldrar skulle tillåta det låter inte heller helt troligt.

Prankie
2007-03-01, 00:00
Det är ju sjukt synd om henne och eftersom hon bara är barnet så kan man ju inte anklaga henne för detta. Föräldrarna måste ju vara helt jävla rubbade.
Dock måste jag säga att det såg jävligt kul ut när hon rörde sig framåt på golvet. Men hela denna var ju självklart hemsk inget snack om saken..

Jag fick kalla kårar när hon började "gå". Det är nånting som borde finnas i resident evil. Typ fem såna där gående på rumpa kommande mot en. *mini*

Är det samma flicka som dök upp hos ricky lake eller? Typ 4årig som vägde 200pound.

mathor
2007-03-01, 00:19
Jag fick kalla kårar när hon började "gå". Det är nånting som borde finnas i resident evil. Typ fem såna där gående på rumpa kommande mot en.


Haha, tänkte samma sak. Den vandrande blobben strikes again! Jag tycker att sjuklig fetma är ganska attraktivt.