handdator

Visa fullständig version : Gör ett program åt mig


LarsK
2007-02-28, 10:42
För ett tag sen var det trådar uppe där det diskuterades om någon annan fick göra program åt dig, och följdtråden om man ville göra program åt någon annan. Baserat på responsen så frågar jag om någon vill göra ett program åt mig?
Är det någon som vill göra ett program åt mig? Jag behöver lite mer struktur i min träning. Detaljer tas i tråden eller via PM om då önskas. *flex*
Foto på nuvarande fysik finns, men det tar vi via PM. :em:

/Lars

dojjan
2007-02-28, 11:00
Vad är dina mål?

Ganymedes
2007-02-28, 11:01
Börja med att bifoga lite mer info först. Vad vill du uppnå? Är det bulk, deff eller motion? Om du skriver så mycket du kan komma på som är relevant, orkar nog folk svara. :)

LarsK
2007-02-28, 11:23
Jösses, mycket att tänka på. Jag vet inte vad som är inblandat i att göra ett program.

Jag vill ha ett program som kan användas både för bulk och behålla muskler under deff. Ett "universal" program vill jag ha.

(Jag kan inte terminologin för alla övningar, gör det bästa jag kan)
Lite problem med höften, så squat går inget vidare för mig. Kör benpress och curl istället.
Benpress; 3*10 på 120kg utan problem.
Bencurl, 3x8 på 60kg. (Kan mer)
Kronlyft, 8x180kg. (Kan mer)
2x10 fulla situps med 25kg på bröstet med minimalt fotlyft.
Det är min lower body och situp i ett nötskal.

BP: 3*8 på 70-75kg beroende på dag och ork.
Hantel BP: 25kg hantlar, 3*10. (nästa steg är 70 lbs hantlar, stort steg)
Latspull : (horizontelt), 3*10 på 65kg utan problem.
Latsrodd (?) : 3*8 på 80kg (max på maskinen)
Military Press: ett tag sen, men var uppe på 47.5 kg.
Det är basen för min upper body. Fler övningar finns, men inte på en regular basis.

Tråden är med en glimt i ögat. Jag är inte desperat efter ett program. Men vill någon göra ett program åt mig så kommer jag följa det, förutsett att jag kan och mitt gym har utrustningen. Kalla mig guineapig för ett program.