handdator

Visa fullständig version : Planet Fitness


Sniggel
2007-02-27, 23:47
Blev lite lätt upprörd när jag såg denna.
Ville roida loss på kärringen som tyckte till om "grunting"
Men sen lugnade jag ner mig och tänkte, varför ska jag bry mig?
Sen är detta i USA också.

http://video.msn.com/v/us/v.htm??g=8eb2181a-ab14-461a-992a-2b0f73b675d1&t=c150&f=06/64&p=source_todayshow&fg=&gt1=9033&

Cerberus
2007-02-27, 23:54
det va ju en man som de kallade polis på för ett tag sen för han gruntade...fruktansvärt löjligt.

Planet Fitness måste ju va ett gym för pensionärer som knappt kan yttra ett ljud..

L-Sami
2007-02-27, 23:58
Ingen Planet Fitness för mig

Nilsjohan
2007-02-28, 00:00
Men herregud, detta är fel på så många olika sätt *gah!*

Man får ju lust att ta en päronvikt och bara vråla!!!!

Det finns ju ett Planet Fitness nere vid Sveaplan i Sthlm, undrar om de kommer införa detta (fast de har ju redan rätt så lågt medlemsantal) ?

Cerberus
2007-02-28, 00:05
hur är det med liknande gym runt om i sverige? Är det vanlgit fenomen att man måste va fin o pryd på gymmet o damma av dom efter användning o så?

Där ja tränar nu får ja skrika o dunka vikter i golvet hur mycket ja vill(ingen som klagat på mig iaf) :D

mangemani
2007-02-28, 00:06
haha,fy fan vad töntigt.
vad blir nästa steg då?utkickad för att man kör med för lätta vikter?kör fel?råkar släppa vikterna för fort?stå och prata mer än 1 minut med någon?använder 2 bänkar för 1 övning?*lång lista med löjliga saker*.

kan folk lära sej att sköta sitt,så är problemet(på det allra bästa och enklaste sättet)löst.

Fartman
2007-02-28, 00:10
Larvigt. Riktigt larvigt.
Men det är också bra töntigt att gapa i onödan som endel faktiskt roar sig med för att alla ska se hur hårt dom kör.

Sniggel
2007-02-28, 00:18
Det roliga är att man får höra att ingen blir diskriminerad och alla får vara sig själva på planet fitness när det ju är precis tvärtemot (här får de som tar sin träning seriöst ej vara).
Folk kunde lärt sig acceptera att gymmet är en idrottslokal istället och inse att folk som låter lite högt när de tar i inte automatiskt är några psykiskt instabila knarklangare utan oftast faktiskt väldigt trevliga och ödmjuka människor och inga man behöver vara rädd för.

Baan
2007-02-28, 01:07
Larvigt. Riktigt larvigt.
Men det är också bra töntigt att gapa i onödan som endel faktiskt roar sig med för att alla ska se hur hårt dom kör.

Sant som fan. Men där borde det ändå kunna gå och säga till och ge kunden en eller två ordentliga chanser, pallar man inte det så ska man inte spela teater på gymmet heller. Går ju oftast se ganska bra på dom som överdriver.