handdator

Visa fullständig version : Bokningsnr Metallica!


Dreas
2007-02-25, 20:36
Hej! Vet att denna fråga troligen gör sig bäst i den Metallica tråd som redan är skapad men jag gör en ny för att få ett snabbt svar! Har letat på internet men hittar inget bokningsnummer till Metallica som man kan ange vid sitt Atg-ombud! Någon som har eller vet vad det är?

Andreas

theoppositescollide
2007-02-25, 20:41
funkar väl inte så? man bokar väl på ticnet och sen får man ett kvitto för att hämta ut hos ombudet? det hade väl inte ens funnits nått kvar där, biljetterna kommer vara borta inom halvtimmen, på sin höjd.

Dreas
2007-02-25, 20:43
Hej! Ringde ticnet idag och fick till svar att jag kunde gå till närmaste atg-ombud och kunde boka biljetter!

Andreas

Srednq
2007-02-25, 22:34
antingen så bokar du via ticnet å får ditt bokningsnummer och hämtar sen biljetten på ett atg ombud. eller så går du ditekt till ett atg ombud och bokar och hämtar biljetten där

deztron
2007-02-25, 22:58
Någon som vet om biljetterna kommer vara personliga (lite som robbie williams) eller om man kan sälja vidare ev. köpta biljetter om man inte kan gå?

Dreas
2007-02-25, 23:11
Hej! Pratade med mitt Atg-ombud och där sa dom att utan bokningsnummer får jag ingen biljett! Får dom bokningsnumret imorgonbitti eller?

Andreas

Hades
2007-02-25, 23:13
Någon som vet om biljetterna kommer vara personliga (lite som robbie williams) eller om man kan sälja vidare ev. köpta biljetter om man inte kan gå?

Jag hoppas verkligen att mina biljetter inte har några drag alls av Robbie Williams. Fan vad obehagligt.

Shakemynuts
2007-02-25, 23:26
Hej! Pratade med mitt Atg-ombud och där sa dom att utan bokningsnummer får jag ingen biljett! Får dom bokningsnumret imorgonbitti eller?

Andreas

Vet inte riktigt vad du snackar om...
Bokningsnummret får du om du bokar biljetter via ticnets hemsida. Bokningsnummret som fungerar som en kod, använder du när du kommer till ATG-ombudet som ett kvitto, så får du biljetterna då.
Annars bokar du biljetter direkt i kassan hos ATG-ombudet och då behöver du inget bokningsnummer.

Officer
2007-02-25, 23:28
ett stort LOL på denna tråden :smash:

Pellefant
2007-02-25, 23:29
Menar du ATG-ombudets nummer/kod till detta evengemang ? I så fall är det troligt att det släpps kl 9.00 så att kunder då kan boka hos ATG ombud. (om det nu går att boka hos ATG ombud)

Frantic
2007-02-25, 23:37
Annars bokar du biljetter direkt i kassan hos ATG-ombudet och då behöver du inget bokningsnummer.

Dum fråga kanske.. Kan man verkligen köpa direkt från ett ATG-ombud? I så fall är det ju helt klart bättre att gå dit än att sitta vid datorn och flörslka få biljett samtidigt om en miljard ticnetbesökare.

Dreas
2007-02-25, 23:49
Dum fråga kanske.. Kan man verkligen köpa direkt från ett ATG-ombud? I så fall är det ju helt klart bättre att gå dit än att sitta vid datorn och flörslka få biljett samtidigt om en miljard ticnetbesökare. Ja det skulle tydligen gå! Det sa iaf kundtjänst på ticnet! Var till atgombudet och där tog dom fram en katalog med fullt i "bokningnummer" och i den stod det inget om Metallica! Den var från 16 Februari. Så det jag undrar är ifall dom får den koden imorgon som gör att man kan köpa biljetter direkt vid sitt atgombud?

När ska man börja köa i telefonen imorgon för att vara ganska säker på biljett?

Andreas

Shakemynuts
2007-02-26, 10:41
Dum fråga kanske.. Kan man verkligen köpa direkt från ett ATG-ombud? I så fall är det ju helt klart bättre att gå dit än att sitta vid datorn och flörslka få biljett samtidigt om en miljard ticnetbesökare.

Ja, jag har varit på ATG-ombud flera gånger.
Men du tror inte att det är miljard folk som tänker samma sak där med? :)
Det är sjukt mycket folk som köar man måste vara där 5-6 timmar innan om man ens kanske vill ha biljetter till såna här evenemang.

Det var tufft på 80 talet, då var det ju "på den gamla goda tiden", folk var inte aggro och drog med en pistol eller kniv till en fight.
Där behövde man inte stå köa och tokhålla sin plats, alla kom dit och så hade dom i kön egna kölappar så kunde man glida iväg och göra något i ett par timmar istället för att stå där och frysa arslet av sig.