handdator

Visa fullständig version : Muscletech GAKIC och LEUKIC


Mickaz
2007-02-22, 19:05
Något som någon provat här? Något som ska ge grym bra pump på gymmet vad jag läst, ni som provat här vad tyckte ni eller tycker ni om produkten? Någon med erfarenhet?

King Grub
2007-02-22, 19:07
Du har flera trådar om saken startade senaste dagarna där du säkert hittar info.

Mickaz
2007-02-22, 19:11
Kan du ge några länkar plz? =)

ligne
2007-02-22, 19:16
här har du en

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=89297&page=2

Stenberg
2007-04-20, 20:43
Väcker tråden lite med en sak jag inte hittat i de andra trådarna om GAKIC. Har kommit över ne burk rätt billigt, å tänkte därför testa.
Kan man blanda GAKIC i sin pre-training drink? Alltså med kolhydrater och protein? Vore smidigt att slippa flera drinkar på gymmet...

Ganymedes
2007-04-20, 20:53
Väcker tråden lite med en sak jag inte hittat i de andra trådarna om GAKIC. Har kommit över ne burk rätt billigt, å tänkte därför testa.
Kan man blanda GAKIC i sin pre-training drink? Alltså med kolhydrater och protein? Vore smidigt att slippa flera drinkar på gymmet...

Går alldeles utmärkt, tycker jag. Smaken är pissig vilket som, så det gör ingen skillnad där heller. :) Se till att få i dig mycket vatten de dagar du kör med Gakic också.

Stenberg
2007-04-20, 22:14
Går alldeles utmärkt, tycker jag. Smaken är pissig vilket som, så det gör ingen skillnad där heller. :) Se till att få i dig mycket vatten de dagar du kör med Gakic också.

Är det dra-på-sig-vatten-varning ala kreatin monohydrat eller?

Ganymedes
2007-04-21, 07:34
Är det dra-på-sig-vatten-varning ala kreatin monohydrat eller?

Nä, det behöver du inte oroa dig för. Någon vattenlagring har jag inte råkat ut för, eller ens hört om utav Gakic. Rekommendationen kommer från Muscle Tech. Mindes inte varför, så jag kollade upp det.

"Do not exceed 1 serving (8 caplets) in a 24-hour period. Consume ten 8 oz. glasses of water daily for general good health. Read entire label before use and follow directions."

Så det har inte med Gakic att göra egentligen. *rolleyes*

*anden*
2007-04-21, 14:30
hört att du INTE ska ta Gacki med Protein, med kolisar går bra men inte med protein!

Ganymedes
2007-04-21, 18:00
hört att du INTE ska ta Gacki med Protein, med kolisar går bra men inte med protein!

Jasså? Har du även hört varför?

Stenberg
2007-04-22, 18:58
fy fan va äckligt det smakade, ska försöka maskera bort det nästa gång med mer sötningsmedel. Ja varför inte med protein?

Ganymedes
2007-04-22, 20:11
fy fan va äckligt det smakade, ska försöka maskera bort det nästa gång med mer sötningsmedel. Ja varför inte med protein?

Hahaha! Ja, visst fan smakar det precis så som man tror Ajax smakar? *spy* Men det blir lite bättre med tiden.

Handcuff
2007-04-22, 20:18
Hahaha! Ja, visst fan smakar det precis så som man tror Ajax smakar? *spy* Men det blir lite bättre med tiden.

Inte provat vare sig Gacik eller Ajax...men din beskrivning var klockren. Haha :D

Ganymedes
2007-04-22, 20:44
Inte provat vare sig Gacik eller Ajax...men din beskrivning var klockren. Haha :D

Ajax är nog the shit om man deffar; en klunk så spyr man säkerligen upp en massa kcal. ;)

Stenberg
2007-04-27, 11:40
Hahaha! Ja, visst fan smakar det precis så som man tror Ajax smakar? *spy* Men det blir lite bättre med tiden.

Ja, eftersmaken är ju värst. Ska testa med lite FUN-light idag om det blir nå bättre. Men blir man starkare så är det väl bara att gilla läget =)