handdator

Visa fullständig version : Sjuk lol. KABOFFASTAR.


Kaboffastar
2007-02-22, 15:43
HAHAAAAAA! *popcorn*

Klo
2007-02-22, 15:45
Ungefärliga datum vore intressant


*edit* sträck på ryggen ffn

Osten80
2007-02-22, 15:46
Bra jobbat Kabiff.
Det ser ut som en annan människa. :thumbup:

Lelle Pelle
2007-02-22, 15:46
Sjukt snygga Iron Maiden posters!

Edit: Ja, bra jobbat då...;)

Kaboffastar
2007-02-22, 15:47
Ungefärliga datum vore intressant


*edit* sträck på ryggen ffn

21'a januari 2005 - 22 Februari 2007.

EDIT : klo, det är en ju en fuling-bild till max :) brukar stäräcka på ryggen oftast ;D

Klo
2007-02-22, 15:49
Bra jobbat! Ser MYCKET bättre ut nu :hbang:

Kaboffastar
2007-02-22, 15:50
Bra jobbat! Ser MYCKET bättre ut nu :hbang:

Tack :em:

97 kg till vänster och 81-82 kg till höger. samma längd.

Tjuckot
2007-02-22, 15:58
Brutalt :thumbup: Påminner om mig själv :)

eleni
2007-02-22, 15:59
Grymt kaboff! :thumbup:

GymTT
2007-02-22, 16:00
kul boffa!

Brooklyn
2007-02-22, 16:01
bra jobbat!

Sniggel
2007-02-22, 16:12
Kaboffabstar!
Nice, hoppas det blir snuskigt bra till bästa fysiken!

KlopFer
2007-02-22, 16:21
Om jag inte ser helt fel så har ärret du har på första bilden flyttat sig till andra, Rätt coolt att du lyckats gå ner :) Keep up the good work.

reinholdsson
2007-02-22, 16:24
Om jag inte ser helt fel så har ärret du har på första bilden flyttat sig till andra, Rätt coolt att du lyckats gå ner :) Keep up the good work.

Gissar att det är en spegel :)

Bra jobbat kaboffa!

Carolinew
2007-02-22, 16:24
Om jag inte ser helt fel så har ärret du har på första bilden flyttat sig till andra, Rätt coolt att du lyckats gå ner :) Keep up the good work.

Det är väl för att han fotar sig i spegeln på bild 2.

Skitbra jobbat!!! :thumbup:

Twosaint
2007-02-22, 16:25
Om jag inte ser helt fel så har ärret du har på första bilden flyttat sig till andra, Rätt coolt att du lyckats gå ner :) Keep up the good work.

Om du tänker efter så ser du nog att nån annan fotat honom på första bilden och den andra bilden har han nog fotat i en spegel. Eller tror du han står och håller upp en kamera i handen medans nån annan fotar honom :smash:

Vafan var inte ens tvåa...

Hades
2007-02-22, 17:05
Haha, jävlar vad bröstvårtorna har krympt. Grymt jobbat grabben.

bullis
2007-02-22, 17:52
På hur många år pratar vi?

Kwon
2007-02-22, 18:00
boffa rocks

FreCKo
2007-02-22, 18:01
Ta en vettig bild nu då så vi får se lite :naughty:

På hur många år pratar vi?

21'a januari 2005 - 22 Februari 2007 skrev han i någon post...

Kabuto
2007-02-22, 20:10
Längd?

Kaboffastar
2007-02-22, 20:16
Längd?

182,5 för att vara exakt.

Får passa på att tacka alla :) Vet att högerbilden i stort sätt kan ses som morphad med ljus och crunch haha men vafaen, jag har aldrig varit såhär nära målet jag strävat efter men inte klarat av att nå pga bristande motivation tidigare. vi får se vafaen de blir, ja kannske får byggar-ro i sinnet i alla fall ;D

oksiv1
2007-02-22, 21:03
182,5 för att vara exakt.

Får passa på att tacka alla :) Vet att högerbilden i stort sätt kan ses som morphad med ljus och crunch haha men vafaen, jag har aldrig varit såhär nära målet jag strävat efter men inte klarat av att nå pga bristande motivation tidigare. vi får se vafaen de blir, ja kannske får byggar-ro i sinnet i alla fall ;D


Kör på nu för fan. Börjar verkligen likna något nu, kanon:thumbup:

shadowfire
2007-02-22, 21:35
snyggt boffa, keep it going, keep it flowing!

Daniiiel
2007-02-22, 21:44
GRYMT!! riktigt bra jobbat kaboff

Skulle jag va du skulle jag satsa svinhårt på att få upp bröstmusklerna lite. Din avsaknad av bröstmuskler gör så att det ser dåligt ut även som smal, enligt mig. Självklart behöver hela kroppen pumpas men just bröstmusklerna tycker jag e viktiga i ditt fall.

floppix
2007-02-22, 22:21
21'a januari 2005 - 22 Februari 2007.

EDIT : klo, det är en ju en fuling-bild till max :) brukar stäräcka på ryggen oftast ;D

Duktigt jobbat!

Hm. Ska dra igång en träningsgrupp i skolans regi nästa vecka, sådana som är som du var 21 januari 2005. Skulle nästan vara skoj att piska på deras motivation med lite sånt här. Är du en bra talare? :naughty:

chidde
2007-02-23, 00:52
Om jag inte ser helt fel så har ärret du har på första bilden flyttat sig till andra, Rätt coolt att du lyckats gå ner :) Keep up the good work.

han fotar sin spegelbild!

kan nån förklara varför bröstvårtorna har ändrat sin form helt?

(och JA, jag vet att flera har påpekat spegeln... jag ville bara inte vara sämre )

:D

mathor
2007-02-23, 10:53
han fotar sin spegelbild!

kan nån förklara varför bröstvårtorna har ändrat sin form helt?

(och JA, jag vet att flera har påpekat spegeln... jag ville bara inte vara sämre )

:D

De ser erekta ut på hösäckbilden.

Kaboffastar
2007-02-23, 14:11
De ser erekta ut på hösäckbilden.

Det är viss skillnad i stiff-nes absolut, sen antar jag väl att ALL hud drar ihop sig när man går ner/töjs om man skulle gå upp 300 kg.

Visa mig en bild på en 150 kg's bit som inte har stora nipples erekta eller inte.

Kaboffastar
2007-02-23, 14:17
GRYMT!! riktigt bra jobbat kaboff

Skulle jag va du skulle jag satsa svinhårt på att få upp bröstmusklerna lite. Din avsaknad av bröstmuskler gör så att det ser dåligt ut även som smal, enligt mig. Självklart behöver hela kroppen pumpas men just bröstmusklerna tycker jag e viktiga i ditt fall.

Det du säger stämmer men tyvärr så är mina titts symetriska ;)

Det du säger skulle man kunna säga om var och en av muskelgrupperna sorgligt nog haha. Men det spelar mindre roll för de målen jag har. Jag har all tid i världen att bygga, mitt mål har varit bra form ända sen jag bestämde mig för att inte va tjockis längre men jag har inte lyckats med det pga bristande motivation.. den här gången är motivationen inte slut än så vet faen vet vart de här kommer sluta :D. Långsamt dietande kommer pågå fram till juni/MAX juni ut.

Daniiiel
2007-02-23, 14:19
Det du säger stämmer men tyvärr så är mina titts symetriska ;)

Det du säger skulle man kunna säga om var och en av muskelgrupperna sorgligt nog haha. Men det spelar mindre roll för de målen jag har. Jag har all tid i världen att bygga, mitt mål har varit bra form ända sen jag bestämde mig för att inte va tjockis längre men jag har inte lyckats med det pga bristande motivation.. den här gången är motivationen inte slut än så vet faen vet vart de här kommer sluta :D. Långsamt dietande kommer pågå fram till juni/MAX juni ut.

Varför dietar du bara? Bygger du inget?

Kaboffastar
2007-02-23, 14:33
Varför dietar du bara? Bygger du inget?

Min träningskarriär har varat i 2 år ungefär.. sammalagt 10 månader har gått åt till dietande..1 år har varit helt och hållet uppehåll/snitta 1 gång på gymmet varannan vecka.
Har gått upp 10 kg ner 10 upp 10 och ner 10+ igen totalt 27 kg. iom att jag började på 0 har jag ju såklart lyckats bygga liiite muskler under tiden.

Varför jag inte ger fan i att dieta en gång för alla är pga psykiska aspekter helt och hållet som sagt. Jag får helt enkelt inte ro förens jag lyckats med målet jag haft från början.

Johan_P
2007-02-23, 16:10
Haha, jävlar vad bröstvårtorna har krympt. Grymt jobbat grabben.

Jag reagera på detta också. Delvis kan det ha berot på kroppstemperaturen när fotot togs också? Vad vet jag.. :D Grym skillnad hur som helst!

Nevermore
2007-02-23, 19:14
Seriöst, har vi inte sett dina förebilder till leda vid det här laget? du behöver inte lägga ut dina förebilder varje gång du ska lägga ut nån ny bild, vi har inpräntat på näthinnan sen 2år tillbaka hur du såg ut då.

Kaboffastar
2007-02-23, 19:16
Seriöst, har vi inte sett dina förebilder till leda vid det här laget? du behöver inte lägga ut dina förebilder varje gång du ska lägga ut nån ny bild, vi har inpräntat på näthinnan sen 2år tillbaka hur du såg ut då.

Vad nickade du förut?

Törs lova att dom dyker upp fler gånger, jag har många år kvar här på kollo ;).

EDIT : JAG KANSKE UPPDATERAR EFTERHAND IOM DET FAKTISKT KAN HÄNDA ATT DET TILLKOMMER NYTT FOLK PÅ BRÄDAN ( sånna som dig ) SOM KANSKE KAN MOTIVERAS AV ATT SE ETT FETTO BLI SMAL.


Tack för mej :)

shadowfire
2007-02-23, 19:57
Seriöst, har vi inte sett dina förebilder till leda vid det här laget? du behöver inte lägga ut dina förebilder varje gång du ska lägga ut nån ny bild, vi har inpräntat på näthinnan sen 2år tillbaka hur du såg ut då.

Det är ju bra att alla medlemmar har varit på brädan i 2 år och att det inte tillkommit några nykomlingar som kan tänkas vara nyfikna och få inspiration själva. Att alla är tvingade att titta i Kabboffas bildtråd är också tur, hade varit trist om man hade ett val att inte kika i tråden.

Grattis till veckans absolut dummaste inlägg.

Ryska_raketen
2007-02-23, 19:58
Vad nickade du förut?




Jacksatan nickade han :)


Kaboffa, ja tycker din förvandling är bra! Se nu till att kötta lite muskler med så blir det hela ännu bättre!

Kaboffastar
2007-02-23, 20:02
Jacksatan nickade han :)


Kaboffa, ja tycker din förvandling är bra! Se nu till att kötta lite muskler med så blir det hela ännu bättre!

Där ser man =) min gissning låg på gamle jack desutom haha.

Det kommer det kommer, har all tid i världen ;D.

Jacksatan
2007-02-23, 20:10
Där ser man =) min gissning låg på gamle jack desutom haha.

Det kommer det kommer, har all tid i världen ;D.

Ta det inte så hårt. Du har gjort en jätteprestation. Det jag menar är helt enkelt att det är dags att lämna ditt gamla jag och enbart sikta framåt nu.

Ryska_raketen
2007-02-23, 20:11
Ta det inte så hårt. Du har gjort en jätteprestation. Det jag menar är helt enkelt att det är dags att lämna ditt gamla jag och enbart sikta framåt nu.

OT: Får man ha 2 nick? Eller har du dubbla personligheter?

mathor
2007-02-23, 20:14
Det är viss skillnad i stiff-nes absolut, sen antar jag väl att ALL hud drar ihop sig när man går ner/töjs om man skulle gå upp 300 kg.

Visa mig en bild på en 150 kg's bit som inte har stora nipples erekta eller inte.

http://content.imagesocket.com/images/ge_cafe22a.jpg

Jag tycker att de är rätt proportionerliga.

shadowfire
2007-02-23, 20:18
Ta det inte så hårt. Du har gjort en jätteprestation. Det jag menar är helt enkelt att det är dags att lämna ditt gamla jag och enbart sikta framåt nu.

Det är iofs sant, men det är ju just jämförelsebilderna som taggar igång en, att se hur mkt man faktiskt lyckats ådstakomma är ju det som ger en motivationsboooost om något. Särskilt då man kör fast o tycker att inget händer, fasiken just då är det som bäst o se hur man såg ut innan. Jag är fortfarande liten, spinkig o klen, men jag var fanemig ännu värre för ett år sen. Det är skillnaden som får en o känna att det man slitit för på ett år inte var förgäves. Nytt år och nya tag!

Mago
2007-02-23, 20:18
http://content.imagesocket.com/images/ge_cafe22a.jpg

Jag tycker att de är rätt proportionerliga.

amagaahd :D*drool*

Kaboffastar
2007-02-23, 20:38
Ta det inte så hårt. Du har gjort en jätteprestation. Det jag menar är helt enkelt att det är dags att lämna ditt gamla jag och enbart sikta framåt nu.

Det är lugnt Jack, jag fattar vad du menar =) men som sagt, det är just blicka framåt jag inte kan göra ostört utan att ha satt mitt mål först.. jag är väl typ 8 kg ifrån och tänker försöka att go for it den här gången. sen är det slutdaltat med mig.