Visa fullständig version : Kan det stämma?
Skrollovicz
2007-02-19, 19:23
Jag har nu bulkat i 5 veckor och lagt på mig 6 kilo. Men jag kan inte se några fettökningar. Kan det vara möjligt eller lurar jag mig själv?
Jag har förvisso tränat konitionsträning samtidigt. Kan detta ha hjälpt till att hålla fettökningarna borta?
King Grub
2007-02-19, 19:29
Men jag kan inte se några fettökningar. Kan det vara möjligt?
Att du inte kan se dom är säkert möjligt, men att du skulle ha lagt på dig 6 kilo fettfri muskelmassa vore omöjligt även om du vore ett genetiskt underbarn och toppdopad. ;)
zeusden1
2007-02-19, 19:30
FORTSÄTT! Om det verkligen är så, ska du aldrig sluta bulka:D
Skrollovicz
2007-02-19, 19:43
Att du inte kan se dom är säkert möjligt, men att du skulle ha lagt på dig 6 kilo fettfri muskelmassa vore omöjligt även om du vore ett genetiskt underbarn och toppdopad. ;)
Jag lurar alltså mig själv. Var väl det jag trodde, nu blir det deff.
Varför? Om du inte tycker dig se att du lagt på dig så finns det väl ingen anledning att deffa?
Eddie Vedder
2007-02-19, 19:47
Varför de? Om du nu ökat så pass lite att de inte är några synbara förändringar kan de väl inte skada att bygga ett tag till? Visst, är du nöjd så är ju saken helt annorlunda, självklart ska du sluta då,men det är ju dumt om du känner att din träning går framåt å du känner dej i form.
Handcuff
2007-02-19, 19:50
+1 :confused: Fortsätt lägg på dig muskler för tusan. Fattar inte varför alla nybörjare ska deffa efter någon månads träning...
Skrollovicz
2007-02-19, 19:50
Varför? Om du inte tycker dig se att du lagt på dig så finns det väl ingen anledning att deffa?
Men dopad är jag inte och nåt genetiskt underbarn är jag definitivt inte. Alltså lurar jag mig själv, enda logiska förklaringen och därför blir det deff. Jag är säkert smällfet bara att jag har dålig syn eller nåt. ;)
blekfet2
2007-02-19, 19:59
Men dopad är jag inte och nåt genetiskt underbarn är jag definitivt inte. Alltså lurar jag mig själv, enda logiska förklaringen och därför blir det deff. Jag är säkert smällfet bara att jag har dålig syn eller nåt. ;)
wow, jag tror du toppar blockoberget just nu. :D
Det absolut viktigaste när du ökar i muskler är din egen syn, du är den som först märker skillnaden på t.ex. armstorleken, det är du som märker på direkten om du lagt på dig några extra kilo. Har du gått upp 6kg och inte känner dig fetare, SKITBRA! Fortsätt ett tag till tills du känner dig fet, DÅ kan du börja bulka.
Det handlar ju säkert om något kilo vätska som du lagt på dig också iom att du säkerligen ökat kolhydratintaget.
Det behöver ju inte heller vara så att du ser något annat än vad andra ser.
Du har säkert lagt på dig lite fett, men det är ju inte säkert att det är till din nackdel, andra kanske ser precis vad du ser i spegeln: att du bara blivit grövre. Att ha fett på kroppen är inte detsamma som att vara fet.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2023, Jelsoft Enterprises Ltd.