handdator

Visa fullständig version : Varning till Kwon


Avesta
2007-02-15, 01:22
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1000506,00.html


Så där kan det sluta :smash: , may the force be with ya.

Sadde
2007-02-15, 01:24
:laugh: :laugh: :laugh:

L-Sami
2007-02-15, 01:54
Jag tror att aftonbladet överdriver, egentligen handlade det om en busvissling och en knuff.

Avesta
2007-02-15, 03:28
Jag tror att aftonbladet överdriver, egentligen handlade det om en busvissling och en knuff.
Jag hoppas att det är så, för killen som blev "knuffad".

Empe
2007-02-15, 08:57
"Sen anföll mellan sju och tio av broderns vänner och släktingar 26-åringen och misshandlade honom grovt."

Hur många brudar är ute med sin brorsa och släktingar?

Shakemynuts
2007-02-15, 09:08
Jag jobba med en snubbe som sparka en annan i ansiktet med jobbskorna (stålhätta) för att han kolla lite extra på hans syrra ute på krogen.

När det gäller lite äldre tror jag det är vanligare med mer kompisrelationer bland syskon.

Loke
2007-02-15, 09:24
"Sen anföll mellan sju och tio av broderns vänner och släktingar 26-åringen och misshandlade honom grovt."

Hur många brudar är ute med sin brorsa och släktingar?

Vad är det för konstigt med det? Vissa familjer är jäkligt tajta, jag känner många som går ut med sina syskon och kusiner och dylikt.

Empe
2007-02-15, 09:25
Vad är det för konstigt med det? Vissa familjer är jäkligt tajta, jag känner många som går ut med sina syskon och kusiner och dylikt.

Tyckte bara det verkade så konstigt. Bara en jag känner har vart ute med sin syster några gånger. Beror väl på var man bor och vad man är van vid antar jag.

petersson
2007-02-15, 09:31
Vad är det för konstigt med det? Vissa familjer är jäkligt tajta

Mustalainen? :)

slappe
2007-02-15, 09:32
http://www.lt.se/index.asp?kat=st&i1=index_red.asp&i2=1&Id=18944&isp2=hela

Loke
2007-02-15, 09:34
Mustalainen? :)

Heh, har faktiskt ingen aning vad du syftar på.

Förresten, är du från österbybruk? Gick du i skola i Gimo? Vi kanske gick där samtidigt i så fall :)

becoming
2007-02-15, 09:39
i södertälje, broder med släktingar..... kan det röra sig om så kalláde invandrare måntro.

Kwon
2007-02-15, 10:12
Hmm, ser man på!

Vissa kan inte ens ta lite komplimanger! Ack, det är en våldsam värld vi lever i, känns lite som regression till stenåldern i denna "civiliserade" tid!

Beröm av en förnäm gluteus skall tas som en riktig komplimang på att man är välskapt och antingen att

1. gud var med henne från början och gav denna gudomliga gluteus till henne, dvs hon var en av få och riktigt speciell som blivit berörd av gud. Vi snackar då gudomliga kvalitéer (Kan detta tolkas som något annat än en komplimang?) J
a eller bra gener. Då var det ju inte bara en komplimang till henne, utan även hennes föräldrar, det hon egentligen skulle göra var att ringa hem till föräldrarna och tacka dom.

2. att hon verkligen kämpat med träningen och lyckats få till en mycket bra form, där ser man vad många timmar på gymet,motionssalen,workouten,friskisosvettis,orien teringsrundan etc osv har gett! Dvs det var en STOR komplimang till hennes vilja, ork och kämpaglöd! Hon e INGEN quitter och har en stark personlighet.

3. att fettet lagt sig utomordentligt och på ett så enastående sätt att formen var fiiiiiin (som grannen sa). Detta är ju en komplimang till hennes ämnesomsättning/fettfördelning, då fettet kunde ha lagt sig på helt andra och ofördelaktiga ställen. Hon hade tex kunnat ha gigantische lovehandles samt en belly av rang. Istället så hade hennes fett placerat sig så vackert i hennes lekamen, precis som att det var format som ett konstverk av Michelangelo.

Jaja, otack är världens lön!

http://i152.photobucket.com/albums/s164/jluve2007/Private_gif/_Z_X/SC.gif

petersson
2007-02-15, 10:14
Heh, har faktiskt ingen aning vad du syftar på.

Förresten, är du från österbybruk? Gick du i skola i Gimo? Vi kanske gick där samtidigt i så fall :)

Jag tror att mustalainen är finska och betyder zigenare. Dom brukar (fördomar) ju hålla rätt hårt på familjebanden.

Nepp, kommer från Tierp så jag gick i skola där :)