handdator

Visa fullständig version : Larver/maskar i mitt protein..


Jaws
2007-02-13, 22:34
Köpte hem protein idag från en närliggande affär. Köpte 2 st 1.5kgs tunnor med jorgubbssmak, de hade bara den mängden inne för tillfälligt.
När jag kommer hem så öppnar jag ena och ser vit/gråa saker..såg ut som ris, i mitt protein. Jag har sett liknande saker innan faktiskt, men jag trodde mest att det var för smaken, likaså trodde jag det nu också.
Sen skulle jag bara testa proteinet. När jag ska ta en skopa så rör skiten sig..som en larv typ. Riktigt vidrigt.

Jag har kastat båda boxarna nu, aldrig mer sätter jag min fot i den affären. Skulle dock kräva mina pengar tillbaka..
Har ni varit med om detta innan? Hur fan kom dom ohyrorna in i den? Sista gången jag äter protein för den delen också..riktigt äcklad är jag.

King Grub
2007-02-13, 22:35
Varför har du kastat bort dom? Självklart skall du ge tillbaka dom till affären och få pengarna tillbaka.

Jaws
2007-02-13, 22:41
Varför har du kastat bort dom? Självklart skall du ge tillbaka dom till affären och få pengarna tillbaka.

Jag vet faktiskt inte, jag blev så äcklad.
Antar att det är omöjligt att få tillbaka pengar nu också, fast han kanske märker hur uppriven jag är:)

jonase
2007-02-13, 22:41
Höhö fyfan va äckligt :S

Turrican
2007-02-13, 22:42
Vilket märke på proteinet, och vad var bäst före datumet?

Jaws
2007-02-13, 22:50
Vilket märke på proteinet, och vad var bäst före datumet?


World Gym och bäst före 20 July 2007 står det.

Hehe ja det är äckligt jonase

Three pigs
2007-02-13, 22:53
Fy fan va vidrigt.

Men hur fan kom larverna in dit egentligen?

EiseltUK
2007-02-13, 23:42
Har du kollat på ingrediensförteckningen om de står med där? Då kan du glömma pengarna tillbaka. :D

Cerberus
2007-02-13, 23:43
insekters protein e väl fullvärdigt om jag inte missminner mig?

eiselt, när kommer erat insekts-proteinpulver? :D

Sadde
2007-02-14, 00:29
det är klar du ska kräva pengarna tillbaka, du ska t.o.m kräva mer :). Säg att du vill ha 50kg nytt protte ^^

Stoltz
2007-02-14, 05:58
Hämta proteinet, snabbt som fan, och gå med det till affären. Det där är ju riktigt fel och äckligt, inte fan ska du behöva äta larver!

Sverker
2007-02-14, 07:36
Kontakta importören eller tillverkaren !
Självklart ska det inte finnas larver i proteinpulvret. Tillverkaren kommer att uppskatta din kontakt för sin egna internkontroll.
Att insekter/larver skulle kunna finnas i butiken och därefter ta sig in i en försluten plasttunna finner jag nästan otänkbart.

DavidN
2007-02-14, 07:55
Kontakta importören eller tillverkaren !
Självklart ska det inte finnas larver i proteinpulvret. Tillverkaren kommer att uppskatta din kontakt för sin egna internkontroll.
Att insekter/larver skulle kunna finnas i butiken och därefter ta sig in i en försluten plasttunna finner jag nästan otänkbart.
Förutom StarTrek-maskarna