handdator

Visa fullständig version : mass-tech!!


mr ruhl
2007-02-12, 20:23
du som vet allt om proffsen, vad händer med mark dugdale? längesen jag läst nåt om han, tagit ett viloår? när ska han köra nästa tävling?

Kwon
2007-02-12, 20:32
Hehe trodde först du skulle skriva:

"eftersom du verkar vara helt besatt av kroppsbyggare måste jag fråga hur du själv ser ut? är du också enorm? har du någon bild på dig själv? jag började undra när du postade sådana här trådar 5 minuter i 12 på nyårsnatten.."

Trevligt att så ej var fallet! :)

Ja, Masse om någon borde veta.

mystic[-_-]
2007-02-12, 20:39
Han kör Ironman som är nästa vecka. Ser bättre ut än någonsin enligt pålitliga källor så toppar han formen är han top3. Skulle vara kul att se han på Mr.O

Officer
2007-02-12, 20:45
;2092650']Han kör Ironman som är nästa vecka. Ser bättre ut än någonsin enligt pålitliga källor så toppar han formen är han top3. Skulle vara kul att se han på Mr.O

Är du Mass-tech? Tror du att du e en ny TCOG/mass-tech? vem fan tror du att du är? varför svarar du i tråden? va?



:D *kissass*

Mass-Tech
2007-02-12, 20:54
;2092650']Han kör Ironman som är nästa vecka. Ser bättre ut än någonsin enligt pålitliga källor så toppar han formen är han top3. Skulle vara kul att se han på Mr.O

Ja, hans mål är topp-5 för att kunna tävla på mr.O och jag tror han har stor chans.
Nästa vecka????

mr ruhl
2007-02-12, 20:54
Hehe trodde först du skulle skriva:

"eftersom du verkar vara helt besatt av kroppsbyggare måste jag fråga hur du själv ser ut? är du också enorm? har du någon bild på dig själv? jag började undra när du postade sådana här trådar 5 minuter i 12 på nyårsnatten.."

Trevligt att så ej var fallet! :)

Ja, Masse om någon borde veta.

hade mycket väl kunnat tänka mig att fråga det men jag har ju redan sett bilder på han så....

mr ruhl
2007-02-12, 20:56
;2092650']Han kör Ironman som är nästa vecka. Ser bättre ut än någonsin enligt pålitliga källor så toppar han formen är han top3. Skulle vara kul att se han på Mr.O

tackar! fan har ju sett anmälningslistor, hur kunde jag missa det? :em: ja hoppas han får en bra placering och en plats på mrO, hur många på ironman kvalar? top 3?

Mass-Tech
2007-02-12, 20:57
hade mycket väl kunnat tänka mig att fråga det men jag har ju redan sett bilder på han så....

Och visst var jag liten och klen, eller hur*flex*

mangemani
2007-02-12, 21:13
nu när det ändå är en tråd uppe ang mass-tech.
släng upp en zip fil med alla skönheter du har på HDD god damn it;).
lär väl ligga på nån gig misstänker jag:D

mystic[-_-]
2007-02-12, 21:15
Woops denna vecka menade jag :em:

mr ruhl
2007-02-12, 21:19
Och visst var jag liten och klen, eller hur*flex*

beror väl på vad man jämför med, är det jämfört med dom du brukar posta om så är du kanske lite mindre och ev klenare men jämför man med en vanlig kolomedlem så är du *flex*

laham
2007-02-12, 21:25
Hehe trodde först du skulle skriva:

"eftersom du verkar vara helt besatt av kroppsbyggare måste jag fråga hur du själv ser ut? är du också enorm? har du någon bild på dig själv? jag började undra när du postade sådana här trådar 5 minuter i 12 på nyårsnatten.."

Trevligt att så ej var fallet! :)

Ja, Masse om någon borde veta.
Haha kwon skrattar varje gång jag hörden.

Mass-Tech
2007-02-12, 21:40
nu när det ändå är en tråd uppe ang mass-tech.
släng upp en zip fil med alla skönheter du har på HDD god damn it;).
lär väl ligga på nån gig misstänker jag:D

Vad är HDD?
Hardbodys?
För den mappen ligger på 13,6 GB.:em:

mangemani
2007-02-12, 21:55
Vad är HDD?
Hardbodys?
För den mappen ligger på 13,6 GB.:em:


hårdisken alltså;)
13 gig(!)...hmm,zip filen kanske inte var nån bra ide då:p
men vilken sida hittar du allt på?är det hardbodys.com?

Mass-Tech
2007-02-12, 21:58
hårdisken alltså;)
13 gig(!)...hmm,zip filen kanske inte var nån bra ide då:p
men vilken sida hittar du allt på?är det hardbodys.com?

Jag har har lösenord till ftvideo och hatt för femflex, sen så råkade jag komma in på shemuscles medlemsida så har jag nude bilder på marika:hbang:

mangemani
2007-02-12, 22:00
Jag har har lösenord till ftvideo och hatt för femflex, sen så råkade jag komma in på shemuscles medlemsida så har jag nude bilder på marika:hbang:

tack,det hjälpte,gnid salt i såren du*grr*
;)