handdator

Visa fullständig version : De konstigaste sexläten


Sofia4_4
2007-02-12, 17:52
Vi brukade sitta med ett gäng tjejer, laga mat, dricka vin och diskutera män och sex, fast inte på samma sätt som killar gör. En gång diskuterade vi hur respektiva partners, ex. osv lät i sängen och vad de sa.
En tjej hade det roligaste berättelse. Hennes kille sa: "gud, gud, gud, gud...." i all evighet när han kom. :D

Har ni några intressanta historier?

Dnepr
2007-02-12, 17:53
Det jag kan bidra med är att jag själv låter som en flock hungriga lejonhanar när jag kommer.

L-Sami
2007-02-12, 17:55
hmm, jag brukar låta, yeah buddiii, lightweight bejbiii när jag kommer :D

Sofia4_4
2007-02-12, 17:56
hmm, jag brukar låta, yeah buddiii, lightweight bejbiii när jag kommer :D

hahahahahhaaaaaaaaaaaaaaaa

backflash
2007-02-12, 17:57
hmm, jag brukar låta, yeah buddiii, lightweight bejbiii när jag kommer :D


och tjejen svarar besviket, ain't nuttin but a peanut?

:D

L-Sami
2007-02-12, 18:00
och tjejen svarar besviket, ain't nuttin but a peanut?

:D


hahahaha :laugh:

666white
2007-02-12, 18:01
Tuvär inget å berätta. Är oskuld

mela
2007-02-12, 18:02
Har en granne som asgarvar genom hela sexet?
Hur liten är killen egentligen undrar jag då? *screwy*

heltzonicka
2007-02-12, 18:02
och tjejen svarar besviket, ain't nuttin but a peanut?

:D


hahahah klockrent!

Nu idé till en teckning Sofia?

FreCKo
2007-02-12, 18:02
Har en granne som asgarvar genom hela sexet?
Hur liten är killen egentligen undrar jag då? *screwy*

Frågan är snarare hur den han har sex med är *screwy*

L-Sami
2007-02-12, 18:03
Har en granne som asgarvar genom hela sexet?
Hur liten är killen egentligen undrar jag då? *screwy*

De kittlas bara de har ingen sex.

Sofia4_4
2007-02-12, 18:03
Har en granne som asgarvar genom hela sexet?
Hur liten är killen egentligen undrar jag då? *screwy*

:laugh: :laugh: näää, hör du det?!

Sofia4_4
2007-02-12, 18:04
hahahah klockrent!

Nu idé till en teckning Sofia?

I can picture it. :laugh:

qwerty1
2007-02-12, 18:04
eller så är tjejen värdelös och han har kul...

helt ärligt.. alla sextrådar så leker du så duktig. fattar inte vad problemet är?
säker på att du är så duktig själv?

just det;

edit; jag har över medel så inget påhopp!

Sundsarn
2007-02-12, 18:05
Har en granne som asgarvar genom hela sexet?
Hur liten är killen egentligen undrar jag då? *screwy*

Tycker din granne borde få sig en riktigt stor termos uppkörd nånstans om hon är så taskig *grr27*

om du nu inte menar att snubben skrattar för då vet jag inte hur jag ska tolka det där :Virro


edit: oj det var kanske lite överreagerande men kommentaren var spontan iaf :thumbup:

mela
2007-02-12, 18:05
:laugh: :laugh: näää, hör du det?!

Väldigt lyhörd lägenhet :Virro

Bara jag som stör mig som fan på killar som ska snacka engelska med porrig röst? *screwy*

L-Sami
2007-02-12, 18:05
eller så är tjejen värdelös och han har kul...

helt ärligt.. alla sextrådar så leker du så duktig. fattar inte vad problemet är?
säker på att du är så duktig själv?

just det;

edit; jag har över medel så inget påhopp!


Vem quotar du?

Sofia4_4
2007-02-12, 18:05
eller så är tjejen värdelös och han har kul...

helt ärligt.. alla sextrådar så leker du så duktig. fattar inte vad problemet är?
säker på att du är så duktig själv?

just det;

edit; jag har över medel så inget påhopp!

menar du mig eller?

L-Sami
2007-02-12, 18:06
Bara jag som stör mig som fan på killar som ska snacka engelska med porrig röst? *screwy*

Aa, jag gör det. Fast det är värre med tyskarna.

kharon
2007-02-12, 18:21
Vi brukade sitta med ett gäng tjejer, laga mat, dricka vin och diskutera män och sex, fast inte på samma sätt som killar gör. En gång diskuterade vi hur respektiva partners, ex. osv lät i sängen och vad de sa.
En tjej hade det roligaste berättelse. Hennes kille sa: "gud, gud, gud, gud...." i all evighet när han kom. :D

Har ni några intressanta historier?

Vad menar du med "fast inte på samma sätt som killar gör"?
:confused:

mela
2007-02-12, 18:21
Aa, jag gör det. Fast det är värre med tyskarna.


HAHA! "Ja, baby, sehr gut. Jaa! Härter! Ficken Sie mich!" :laugh:

Lilla Brynolf
2007-02-12, 18:22
Jag låter som det känns då man är riktigt skitnödig och släpper första korven. :smash: Ni vet...eller? Inte? Äh...

Sofia4_4
2007-02-12, 18:30
Vad menar du med "fast inte på samma sätt som killar gör"?
:confused:

Killar tar det mer seriöst, antar jag. De skryter om vilka brudar de har varit med och beskriver deras attributer. Iaf det jag har fått veta av killar som jag har frågat.
I tjejsällskap drev vi med allt.

Sofia4_4
2007-02-12, 18:31
Jag låter som det känns då man är riktigt skitnödig och släpper första korven. :smash: Ni vet...eller? Inte? Äh...

:laugh:

mela
2007-02-12, 18:32
Killar tar det mer seriöst, antar jag. De skryter om vilka brudar de har varit med och beskriver deras attributer. Iaf det jag har fått veta av killar som jag har frågat.
I tjejsällskap drev vi med allt.

Va!? När jag och mina tjejer snackar sex och killar är vi noggranna och sedan garvar vi åt allt :P Alla vet exakt vad alla killar gör i sängen, hur stora de är, hur den är formad, vad de gillar, vad de borde lära sig.. med mera.

Jag tror inte att killar är så detaljerade, de typ säger "Vi hade sex" å alla andra "schysst" så bärsar de *screwy*

Sundsarn
2007-02-12, 18:34
Va!? När jag och mina tjejer snackar sex och killar är vi noggranna och sedan garvar vi åt allt :P Alla vet exakt vad alla killar gör i sängen, hur stora de är, hur den är formad, vad de gillar, vad de borde lära sig.. med mera.

Jag tror inte att killar är så detaljerade, de typ säger "Vi hade sex" å alla andra "schysst" så bärsar de *screwy*

Bäst ni gör en tråd där ni skriver ned allt vi killar bör tänka på så är problemet löst :D


och en invasion av nya medlemmar på kolo *rolleyes*

Sofia4_4
2007-02-12, 18:35
Va!? När jag och mina tjejer snackar sex och killar är vi noggranna och sedan garvar vi åt allt :P Alla vet exakt vad alla killar gör i sängen, hur stora de är, hur den är formad, vad de gillar, vad de borde lära sig.. med mera.

Jag tror inte att killar är så detaljerade, de typ säger "Vi hade sex" å alla andra "schysst" så bärsar de *screwy*

haha, näää, inte på det sättet. Killar är mer: Fan, vilken brud jag var me en gång, hon hade så här stora...osv.
Medan tjejer kommenterar och driver med det. Precis som du säger.

mela
2007-02-12, 18:36
haha, näää, inte på det sättet. Killar är mer: Fan, vilken brud jag var me en gång, hon hade så här stora...osv.
Medan tjejer kommenterar och driver med det. Precis som du säger.

Ah. Fast sådana är de väl inte med flickvänner? Isf ska jag hemsöka ett par killar :MrT:

Baan
2007-02-12, 18:38
haha, näää, inte på det sättet. Killar är mer: Fan, vilken brud jag var me en gång, hon hade så här stora...osv.
Medan tjejer kommenterar och driver med det. Precis som du säger.

Det är nog lite olika, tror inte man kan generalisera. Har en kompis som ska berätta om sina konstiga sexerfarenheter med sin flickvän, det mesta är ju humoristiskt om man säger så. Gör itne så själv dock. Lutar nog lite mer mog skrythållet :D

Frantic
2007-02-12, 18:39
Jag tror inte att killar är så detaljerade, de typ säger "Vi hade sex" å alla andra "schysst" så bärsar de *screwy*


Det stämmer ganska bra bland mina vänner.
-Låg du med henne?
-Japp
-Sweet

Zlin
2007-02-12, 18:42
Ah. Fast sådana är de väl inte med flickvänner?

Jo.


Min grannes flickvän är väldigt högljudd när de har sex. Det hörs verkligen hur mycket som helst när jag är i lägenheten bredvid, sjukt störande om föräldrar eller liknande är på besök. Ibland tjuter hon ut "Åh, älskling jag kommer!" när hon kommer, något som känns ganska överflödigt, hela grannskapet vet fan att hon kommer. :)

Sofia4_4
2007-02-12, 18:42
Det är nog lite olika, tror inte man kan generalisera. Har en kompis som ska berätta om sina konstiga sexerfarenheter med sin flickvän, det mesta är ju humoristiskt om man säger så. Gör itne så själv dock. Lutar nog lite mer mog skrythållet :D

din kompis är nog mer tjej än kille. :D

Jacksatan
2007-02-12, 18:43
Väldigt lyhörd lägenhet :Virro

Bara jag som stör mig som fan på killar som ska snacka engelska med porrig röst? *screwy*

Det är du som har jäkligt dålig smak med vad du drar i säng.

Baan
2007-02-12, 18:43
din kompis är nog mer tjej än kille. :D

Du vet inte hur rätt du har hehe. Jag har alltid sagt det till honom, han är väldigt omacho av sig faktiskt.

MasterChief
2007-02-12, 18:47
Va!? När jag och mina tjejer snackar sex och killar är vi noggranna och sedan garvar vi åt allt :P Alla vet exakt vad alla killar gör i sängen, hur stora de är, hur den är formad, vad de gillar, vad de borde lära sig.. med mera.

Jag tror inte att killar är så detaljerade, de typ säger "Vi hade sex" å alla andra "schysst" så bärsar de *screwy*

Du tycker inte det är förbannat oschysst mot killarna att lämna ut privata saker?

Baan
2007-02-12, 18:47
Du tycker inte det är förbannat oschysst mot killarna att lämna ut privata saker?

Nej, män är svin?

MasterChief
2007-02-12, 18:49
Nej, män är svin?

Ja just det. Glömde det. Låt oss brinna i helvetet.

Basloppan
2007-02-12, 18:50
haha, näää, inte på det sättet. Killar är mer: Fan, vilken brud jag var me en gång, hon hade så här stora...osv.
Medan tjejer kommenterar och driver med det. Precis som du säger.

Lol? Det där är ju stereotyp-killen du snackar om (den som inte finns). Jag och mina killkompisar - ok, typ bara Achryl - snackar fan om allt med. Och driver om fladdriga blygdläppar, mutta som stinker så mycket att man får hålla handen rakt upp i luften efter att ha pullat henne för att missa stanken, tjejer som suger på att rida, "döda fiskar", helt galna CP-tjejer som vrålar och så vidare. Jag tror inte att jag nånsin har varken kört eller hört nåt i stil med "Fan, vilken brud jag var me en gång, hon hade så här stora..."

Sundsarn
2007-02-12, 18:50
Ja just det. Glömde det. Låt oss brinna i helvetet.

jag är på

HenrY
2007-02-12, 19:07
Väldigt lyhörd lägenhet :Virro

Bara jag som stör mig som fan på killar som ska snacka engelska med porrig röst? *screwy*

Det är ju kul!:D

"Open your mouth girl´ah..." Osv etc.

Yes
2007-02-12, 19:16
Va!? När jag och mina tjejer snackar sex och killar är vi noggranna och sedan garvar vi åt allt :P Alla vet exakt vad alla killar gör i sängen, hur stora de är, hur den är formad, vad de gillar, vad de borde lära sig.. med mera.

Jag tror inte att killar är så detaljerade, de typ säger "Vi hade sex" å alla andra "schysst" så bärsar de *screwy*
Sånt där är så jäkla motbjudande att jag knappt finner ord.

Nä, bland mina kompisar är vi i varje fall inte alls detaljerade. Det mest privata jag hört är väl när någon snackat lite på fyllan om att tjejen hade fin kropp eller var bra i sängen. Även då är de flesta respektfulla nog att inte gå in på intima detaljer.

En del tjejer har väl kollat lite för mycket på Sex & The City och fått för sig att det är okej att vara sån...

Whistler
2007-02-12, 19:17
Min granne ovanför mig gör ett jävligt jobbigt ljud när jag har sex. Hon hoppar jämfota.

Osten80
2007-02-12, 19:24
Va!? När jag och mina tjejer snackar sex och killar är vi noggranna och sedan garvar vi åt allt :P Alla vet exakt vad alla killar gör i sängen, hur stora de är, hur den är formad, vad de gillar, vad de borde lära sig.. med mera.

Jag tror inte att killar är så detaljerade, de typ säger "Vi hade sex" å alla andra "schysst" så bärsar de *screwy*

Smaklöst, Mela. Smaklöst.

Stenberg
2007-02-12, 19:24
Va!? När jag och mina tjejer snackar sex och killar är vi noggranna och sedan garvar vi åt allt :P Alla vet exakt vad alla killar gör i sängen, hur stora de är, hur den är formad, vad de gillar, vad de borde lära sig.. med mera.

Jag tror inte att killar är så detaljerade, de typ säger "Vi hade sex" å alla andra "schysst" så bärsar de *screwy*

Sexdiskussion hemma i Norrland:
"Satte du på na?"
(En stunds tystnad)
"Schu"
(En nick och en stunds tystnad)
"Va hon bra?"
(En stunds tystnad)
"Näää"
(En nick, end of discussion)












Eller inte :D

FreCKo
2007-02-12, 19:26
Det mest ingående sexsnacket jag haft med en kille:
"jag hade sex igår"
"åh fan, var det skönt?"
"Ja fan!"
"tyckte hon det också?"
"ja fan!"
"Win win-situation med andra ord"
"JA FAN!"

psirus
2007-02-12, 20:08
Bara jag som stör mig som fan på killar som ska snacka engelska med porrig röst? *screwy*

Jag brukar kö lite Gunter, funkar de då? Sen brukar jag låna Kwons muche för att få lite extra stil på det

Slartibartfast
2007-02-12, 20:10
Va!? När jag och mina tjejer snackar sex och killar är vi noggranna och sedan garvar vi åt allt :P Alla vet exakt vad alla killar gör i sängen, hur stora de är, hur den är formad, vad de gillar, vad de borde lära sig.. med mera.

Jag tror inte att killar är så detaljerade, de typ säger "Vi hade sex" å alla andra "schysst" så bärsar de *screwy*

Riktigt dålig stil.

Boven
2007-02-12, 20:13
Ah. Fast sådana är de väl inte med flickvänner? Isf ska jag hemsöka ett par killar :MrT:

Var det inte du som nyss skröt om hur du och dina tjejkompisar sa allt om killarna ni vart med och skrattar åt dem? Du känns som den där tjejen som var rätt tafatt och tillbakadragen (alternativt en fjant) fram till studenten, och sen flyttande till en annan stad eller aternativt började umgås i en ny umgängeskrets och försökte skapa ett nytt jag genom att göra och säga en massa saker som du uppfattar som coolt. Men problemet är att folk med vett inte uppfattar det som coolt, utan som löljigt. Bäst är ändå då sånna här personer finner varandra och börjar håsa upp varandra, lol!

Mvh Boven

Jontez
2007-02-12, 20:16
Min granne ylar. Det värsta är att jag inte vet om det är mannen eller kvinnan i deras förhållande :S

Mental
2007-02-12, 20:20
Väldigt lyhörd lägenhet :Virro

Bara jag som stör mig som fan på killar som ska snacka engelska med porrig röst? *screwy*

Då har du aldrig hört dirty talking av en riktigt kåt norska, det språket är så humoristiskt att när det skall låta porrigt blir det bara fel, fan findlandssvenska är mer erotiskt.

Whistler
2007-02-12, 20:35
Vem bryr sig? Det är väl bara nyttigt att utbyta erfarenheter? Så länge som också jag får reda på vad jag kunde göra bättre (så jag kan jobba på att faktiskt bli bättre på det) så får hon säga det hur mycket hon vill till sina kompisar.

MasterChief
2007-02-12, 20:49
Vem bryr sig? Det är väl bara nyttigt att utbyta erfarenheter? Så länge som också jag får reda på vad jag kunde göra bättre (så jag kan jobba på att faktiskt bli bättre på det) så får hon säga det hur mycket hon vill till sina kompisar.

Kan du tänka längre än näsan räcker? Bara för att du gillar det så finns det många som INTE vill att ens sexliv ska fläkas ut bland ett gäng kvinnliga hyenor. Sen tror jag inte tjejträffarna Mela pratar om går i pedagogikens tecken där kärlekskonstens högsta tron är målet, utan snarare att få bekräftelse av de andra balla brudarna.

Pingu
2007-02-12, 21:00
Va!? När jag och mina tjejer snackar sex och killar är vi noggranna och sedan garvar vi åt allt :P Alla vet exakt vad alla killar gör i sängen, hur stora de är, hur den är formad, vad de gillar, vad de borde lära sig.. med mera.

Jag tror inte att killar är så detaljerade, de typ säger "Vi hade sex" å alla andra "schysst" så bärsar de *screwy*

antar att du skulle upskatta att din pojkvän delade med sig av vad du behöver lära dig och hur du ser ut där nere

Yes
2007-02-12, 21:11
Mela har väl varit ihop med någon här på kolo? Isåfall kanske han kan göra en tråd där han berättar för kolokompisarna hur Mela är i sängen. Tar hon den i rumpan? Gör hon roliga grimarser när hon försöker svälja? Låter hon som en säl eller är det mer ett brunstigt råmande? Ja, lite snaskiga detaljer helt enkelt.

Jag hoppas även Whistler lyckas se det opassande i detta, även om Mela tycks behöva en lektion i vad som är lämpligt att berätta för andra och vad som bör hållas privat.

Cilia
2007-02-12, 21:12
Riktigt dålig stil.
Jag håller med.
Är det seriösa förhållanden så håller man det privata privat.
Även mina killkompisar har försäkrat att så gör även dom.

HenrY
2007-02-12, 21:13
Riktigt dålig stil.

+1 miljon

Mela, ibland verkar du inte sådär jätte mogen? Utan mer som lite fjortis, du o dina kompisar?

Pingu
2007-02-12, 21:15
Mela har väl varit ihop med någon här på kolo? Isåfall kanske han kan göra en tråd där han berättar för kolokompisarna hur Mela är i sängen. Tar hon den i rumpan? Gör hon roliga grimarser när hon försöker svälja? Låter hon som en säl eller är det mer ett brunstigt råmande? Ja, lite snaskiga detaljer helt enkelt.

Jag hoppas även Whistler lyckas se det opassande i detta, även om Mela tycks behöva en lektion i vad som är lämpligt att berätta för andra och vad som bör hållas privat.

Det har hon.
Så då väntar vi på detaljer, alla detaljer

Goddaniel
2007-02-12, 21:17
antar att du skulle upskatta att din pojkvän delade med sig av vad du behöver lära dig och hur du ser ut där nere

Vaddå lära mig? Kan redan allt...

//Mela från Daniels konto?

Purren
2007-02-12, 21:57
Väldigt lyhörd lägenhet :Virro

Bara jag som stör mig som fan på killar som ska snacka engelska med porrig röst? *screwy*

Haha. Säkert en åtta på lam-skalan!

LadyInsane
2007-02-12, 22:11
Jag fick mitt ex att growla för mig..men sedan är ju jag också lite speciell...*rolleyes*

Appropå diskussionen så anser jag att man kan prata hur mycket man vill om sina ex men sexrelaterade saker om ens nuvarande partner borde man hålla till sig själv.

Empe
2007-02-12, 22:13
Va!? När jag och mina tjejer snackar sex och killar är vi noggranna och sedan garvar vi åt allt :P Alla vet exakt vad alla killar gör i sängen, hur stora de är, hur den är formad, vad de gillar, vad de borde lära sig.. med mera.

Jag tror inte att killar är så detaljerade, de typ säger "Vi hade sex" å alla andra "schysst" så bärsar de *screwy*

Vafan! hur skulle det kännas om alla killar du varit med snackade så om dig med sina kompisar?

mathor
2007-02-12, 22:24
Jag fick mitt ex att growla för mig..men sedan är ju jag också lite speciell...*rolleyes*


Drog han igenom Gallery of Suicide a cappella eller?

För övrigt skulle nog mela behöva bli hånad riktigt ordentligt och drabbas av en mental kollaps. Det sistnämnda är möjligen redan någonting hon drabbats kroniskt av. Ibland är det tur för vissa att detta forum är så välmodererat och förbjuder personangrepp.

Yes
2007-02-12, 22:33
Appropå diskussionen så anser jag att man kan prata hur mycket man vill om sina ex men sexrelaterade saker om ens nuvarande partner borde man hålla till sig själv.
Varför skulle det vara okej att prata hur mycket man vill om sina ex? Du tycker alltså det vore okej för t.ex. Mela's "kolo-ex" att berätta alla snaskiga detaljer för oss andra här?

Om du vill dela med dig av ditt privatliv, varsågod, men du bör i varje fall respetera andras privatliv tillräckligt för att inte fläka ut dem åt andra. Vill du diskutera tidigare sexpartners går det också att vara anständig nog att hålla dem anonyma.

Jösses, vad är det för fel på folk!?

LadyInsane
2007-02-12, 22:35
Drog han igenom Gallery of Suicide a cappella eller?


Nej vi körde på en klassiker....:hbang: :naughty:

Entombed....:D
I'm organized chaos
but don't call me stupid I'm insane
At my worst I'm at my best
wide awake but let sanity rest

olle lindblad
2007-02-12, 22:37
Ah. Fast sådana är de väl inte med flickvänner? Isf ska jag hemsöka ett par killar :MrT:
Dubbelmoral?

L-Sami
2007-02-12, 22:37
Jag tycker att det är bara barnsligt och omoget att berätta om sitt sexliv för andra obehöriga, oavsett om man är i ett förhållande eller inte.

Sniggel
2007-02-12, 22:37
Själv bryr jag mig inte så mycket om min nuvarande berättar privata grejer för sina väninnor. Men jag förstår helt klart att många inte vill att ens partner delar med sig av ens privata detaljer. Tycker det tillhör god stil att man inte berättar snaskiga detaljer om sin partner om man inte vet om denne är med på att det är ok.

LadyInsane
2007-02-12, 22:43
Varför skulle det vara okej att prata hur mycket man vill om sina ex? Du tycker alltså det vore okej för t.ex. Mela's "kolo-ex" att berätta alla snaskiga detaljer för oss andra här?

Om du vill dela med dig av ditt privatliv, varsågod, men du bör i varje fall respetera andras privatliv tillräckligt för att inte fläka ut dem åt andra. Vill du diskutera tidigare sexpartners går det också att vara anständig nog att hålla dem anonyma.

Jösses, vad är det för fel på folk!?

Det där om Melas ex missade jag fullständigt. Skippade några sidor på den här tråden.

Ja, jag anser att det är okej att tala om sina ex. Men jag menar i samanhang med sina kompisar vilket var vad Mela beskrev i första posten. Att posta saker på internet är en annan sak. Jag berättar gärna allt för mina närmaste kompisar eftersom det är en kul grej. Men jag skulle defintivt inte skriva på ett forum om ens en femtedel av de saker jag varit med om. Det är en stor skillnad mellan att anförtro saker till sina vänner, eller att skriva de för allmänheten.

Vad menar du med: "men du bör i varje fall respetera andras privatliv tillräckligt för att inte fläka ut dem åt andra."
Om du syftar på att man skulle vidareberätta andra människors privatliv så är det inte något jag gjort/gör.

Sedan att jag skriver om en kul incident med mitt ex här, så fläkar jag inte ut hans identitet på något vis. Du vet inte ens vad jag heter på riktigt, hur ska någon veta vad han heter? Eller ens vilket ex det handlar om? Nog är jag anonym så det blir över, när det gäller sådana saker.

Metal_boy_
2007-02-12, 22:43
Väldigt lyhörd lägenhet :Virro

Bara jag som stör mig som fan på killar som ska snacka engelska med porrig röst? *screwy*

Vad är det för jävla nördar som gör sånt?:laugh:

Nadja_N
2007-02-12, 22:44
jag har sagt till min snubbe att så länge det han säger är positivt så får han berätta vad han vill *whistle*

jag för min del - berättar bara för speciellt utvalda och bara utvalda delar

mathor
2007-02-12, 22:45
Nej vi körde på en klassiker....:hbang: :naughty:

Entombed....:D
I'm organized chaos
but don't call me stupid I'm insane
At my worst I'm at my best
wide awake but let sanity rest

Kan du också growla?

LadyInsane
2007-02-12, 22:46
Vad är det för jävla nördar som gör sånt?:laugh:

Det är väl Viktoria Silvstedt-syndromet...*screwy*

LadyInsane
2007-02-12, 22:47
Kan du också growla?

Ja det kan jag. Men har stora problem med mina lungor på grund av astma. Lär tyvärr inte bli nästa Angela Gossow...*gah!* *cry*

mela
2007-02-12, 22:48
Herregud vad förbannade folk blir.
Är det så jävla hemskt att prata om sitt sexliv med en nära kompis?
Jag berättar inte alla intima saker för alla tjejkompis. Där är det mer på skämtnivå som sofia skrev. Jag tror att de flesta tjejer skämtar. Det kan vara typ "Åh, herregud han gav aldrig upp" eller liknande. Jag sitter inte där och "Mja, den va 12cm lång och ganska så grov" till alla. Tjejer pratar, de flesta tjejerna pratar iaf. Två bästistjejer vet istort sätt allt om varandra.

FreCKo
2007-02-12, 22:48
Ja det kan jag. Men har stora problem med mina lungor på grund av astma. Lär tyvärr inte bli nästa Angela Gossow...*gah!* *cry*

Fan då, tjejer som growlar är COOLT!

regus
2007-02-12, 22:50
Herregud vad förbannade folk blir.
Är det så jävla hemskt att prata om sitt sexliv med en nära kompis?
Jag berättar inte alla intima saker för alla tjejkompis. Där är det mer på skämtnivå som sofia skrev. Jag tror att de flesta tjejer skämtar. Det kan vara typ "Åh, herregud han gav aldrig upp" eller liknande. Jag sitter inte där och "Mja, den va 12cm lång och ganska så grov" till alla. Tjejer pratar, de flesta tjejerna pratar iaf. Två bästistjejer vet istort sätt allt om varandra.

Jag tror folk gick igång på att du tycker det är jätteroligt att skvallra med flickorna, men óm någon pojke skulle berätta detaljer skulle du "hemsöka" honom.

LadyInsane
2007-02-12, 22:51
Fan då, tjejer som growlar är COOLT!

Men det är därför jag tränar, för att lungorna ska bli bättre. Oroa dig inte bejb, än har jag inte gett upp hoppet!*flex*

mela
2007-02-12, 22:51
Jag tror folk gick igång på att du tycker det är jätteroligt att skvallra med flickorna, men óm någon pojke skulle berätta detaljer skulle du "hemsöka" honom.

Det var inte allvarligt för fem öre. Mina ex kan få skvallra om hur kass jag är i sängen för sina närma killkompisar. Eller diskutera hur fula mina bröst är.

Nina L
2007-02-12, 22:51
Ni som har sett Fäbojäntan vet hur en man skall låta! :D

En hemlig bekant gjorde slut med sin pojkvän för att han gnydde osexigt i sängen. Jag har full förståelse för det. Mina ex har nog låtit normalt, för jag minns inget konstigt på den fronten. (Det kan också vara jag som har dåligt minne.)

Ibland tjuter hon ut "Åh, älskling jag kommer!" när hon kommerHahahah. Gud, vad töntigt.

Jag har nog blivit lite kärring, för jag berättar inte så mycket för mina tjejkompisar. Jag säger att det är bra och att han är välhängd. Det räcker gott som skvaller.

Trance
2007-02-12, 22:53
Folk är så dömande och elaka. :(

mela
2007-02-12, 22:54
Vad är det för jävla nördar som gör sånt?:laugh:

En kille i klassen diskuterade att han brukade säga så och att tjejerna gick igång så på det. :laugh: (jag tror att han är oskuld)

Tuniz
2007-02-12, 22:59
Väldigt lyhörd lägenhet :Virro

Bara jag som stör mig som fan på killar som ska snacka engelska med porrig röst? *screwy*

Jag och tjejen pratar bara engelska med varann så jag antar att jag är en av dom .___.

Guilty :rolleyes:

FreCKo
2007-02-12, 22:59
Men det är därför jag tränar, för att lungorna ska bli bättre. Oroa dig inte bejb, än har jag inte gett upp hoppet!*flex*

Jag har annars den här tjejens DVD: http://www.melissacross.com/vocal_training_products.php

PM'a mig om du vill ha den *whistle*

LadyInsane
2007-02-12, 22:59
En kille i klassen diskuterade att han brukade säga så och att tjejerna gick igång så på det. :laugh: (jag tror att han är oskuld)

Däremot funkar det i USA, där tycker de om accenter...:cool:

Yes
2007-02-12, 23:00
Det där om Melas ex missade jag fullständigt. Skippade några sidor på den här tråden.

Ja, jag anser att det är okej att tala om sina ex. Men jag menar i samanhang med sina kompisar vilket var vad Mela beskrev i första posten. Att posta saker på internet är en annan sak. Jag berättar gärna allt för mina närmaste kompisar eftersom det är en kul grej. Men jag skulle defintivt inte skriva på ett forum om ens en femtedel av de saker jag varit med om. Det är en stor skillnad mellan att anförtro saker till sina vänner, eller att skriva de för allmänheten.
Principen är exakt den samma, det är bara frågan om en gradskillnad. Det handlar om att offentligöra någon annans privatliv antingen inför vänner eller lite mer främmande folk, som ett internetforum t.ex.

Enda skillnaden är att dina vänner är en lite mindre, utvald, skara. Fast vad spelar det för roll? Antingen respekterar man det som är privat, och då håller man käften om vissa saker, eller så gör man inte det.

Din lilla skara vänner kommer i slutändan garanterat växa sig till ett större antal som snart vet allt spännande om dina ex. Du vet, de pratar liksom inte bara med dig. Tjejer som pratar om sina ex privatliv med varandra lär sannolikt även vara de som lider av allra värst glappkäft.

Dina ex uppskattar säkert när hela byn vet allt om deras förmågor i sängen.

Vad menar du med: "men du bör i varje fall respetera andras privatliv tillräckligt för att inte fläka ut dem åt andra."
Om du syftar på att man skulle vidareberätta andra människors privatliv så är det inte något jag gjort/gör.
Men det är ju precis vad du skriver att du gör!

Sedan att jag skriver om en kul incident med mitt ex här, så fläkar jag inte ut hans identitet på något vis. Du vet inte ens vad jag heter på riktigt, hur ska någon veta vad han heter? Eller ens vilket ex det handlar om? Nog är jag anonym så det blir över, när det gäller sådana saker.
Nu missförstod du vad jag skrev - läs om. Att du skriver om en kul incident om ditt ex här ser jag inget fel med. Han är som sagt anonym så du lämnar ju inte direkt ut honom.

Whistler
2007-02-12, 23:01
Kan du tänka längre än näsan räcker? Bara för att du gillar det så finns det många som INTE vill att ens sexliv ska fläkas ut bland ett gäng kvinnliga hyenor. Sen tror jag inte tjejträffarna Mela pratar om går i pedagogikens tecken där kärlekskonstens högsta tron är målet, utan snarare att få bekräftelse av de andra balla brudarna.

Har inte påstått att jag "gillar det". Jag skrev att jag inte bryr mig. Har man sex får man räkna med sånt. Jag diskuterar det mesta med mina närmaste vänner, och vore naiv om jag inte räknade med att det är likadant åt andra hållet med min partner.

Påstådde inte heller att de sitter och pratar pedagogiska moment, tycker hon att jag ser ut som en rosa elefant när jag kommer och hon stör sig på det, så är det klart att hon pratar med sina kompisar om det. Troligen så är det för att ha något att prata om och kanske skratta åt som hon säger det, och det är så det är, inte mer med det. Dock så förväntar jag mig ändå att hon säger det till mig, för jag vill inte att hon ska vara besvärad i en så intim och känsloladdad akt som sex innebär. Jag måste få en chans att jobba på det.


Mela har väl varit ihop med någon här på kolo? Isåfall kanske han kan göra en tråd där han berättar för kolokompisarna hur Mela är i sängen. Tar hon den i rumpan? Gör hon roliga grimarser när hon försöker svälja? Låter hon som en säl eller är det mer ett brunstigt råmande? Ja, lite snaskiga detaljer helt enkelt.

Jag hoppas även Whistler lyckas se det opassande i detta, även om Mela tycks behöva en lektion i vad som är lämpligt att berätta för andra och vad som bör hållas privat.

Om Melas tidigare pojkvän har kolokompisar som han anser vara närstående vänner, så visst då kan han ju berätta det för dem. Via PM. För inte tror du väl att det är samma sak att lägga upp en tråd via ett publikt forum om personlig information som att säga det till en enda? Det är som att säga att det jag säger i förtroende till en vän likaväl kunnat basunerats ut på centralstationens PA-system under rusningstid.

Så självklart ser jag det opassande i att sprida sådan info publikt, men det är ju inte det vi pratar om. Här handlar det om vad man säger till sina närmaste vänner.

Sedan är det givetvis en balansgång om vad man skriver i tråden. Topicen är ju att i ren allmänhet berätta roliga historier och händelser som utspelat sig under sex. Inte nödvändigtvis sitt eget sådant. Någon tog upp sina grannar som exempel. Det är ju att betrakta som ganska allmän information, då hela huset säkerligen hör det. Så länge som de inte säger exakt vilken lägenhet i vilket hus det är så tycker jag inte det är några problem.

Trance
2007-02-12, 23:02
Däremot funkar det i USA, där tycker de om accenter...:cool:

Alla 301 miljoner?

ugglan
2007-02-12, 23:02
Lämna ut såna intima detaljer till sina kompisar och skratta åt är otroligt smaklöst.

Undantaget om man kan hålla det så pass anonymt att ingen ens kan gissa sig till vem det handlar om.

Tigerkotten
2007-02-12, 23:06
Nu har jag iofs inte lyssnat på detta men iaf.....

David Shade - The Art Of Sexy Dirty Talk audio :em:


Jag har inte hört så skumma saker, har väl inte hoppat runt så mycket eller träffat på de som låter så :D


Men jag borde nog säga mera saker i sängen! Men vet lixom inte riktigt hur/vad heller, yeyeye jag är ung.. :]

mela
2007-02-12, 23:08
Lämna ut såna intima detaljer till sina kompisar och skratta åt är otroligt smaklöst.

Undantaget om man kan hålla det så pass anonymt att ingen ens kan gissa sig till vem det handlar om.

Jag tror att jag formulerade mig klantigt.
Skrattar man så är det inte seriöst för fem öre. Då är det mer typ som en kommentar en tjejkompis fick "Du är som en jävla marathonlöpare."

De mer intima sakerna skrattar man inte åt, det pratar man om med en nära vän, kanske för att man behöver råd. Om jag tycker att en kille ska göra en viss sak eller inte, vågar jag knappt säga ifrån. Jag är skiträdd när det kommer till att säga hur jag vill ha det i sängen, därför pratar jag med en mycket nära vän för att få stöd till att prata med killen om det. Jag diskuterar även vad som görs och vad som gjorts med min närmsta kompis. Jag vet vilka som glappar vidare och vilka jag kan lita på.

LadyInsane
2007-02-12, 23:10
Alla 301 miljoner?

Det hade varit alldeles för jobbigt.:D

Tänkte jag skulle vara lite duktig och låta killens identitet vara såpass anonym som möjligt.

Snake
2007-02-12, 23:14
O ja ich spritze ich spriiitze *gah!*

LadyInsane
2007-02-12, 23:18
Principen är exakt den samma, det är bara frågan om en gradskillnad. Det handlar om att offentligöra någon annans privatliv antingen inför vänner eller lite mer främmande folk, som ett internetforum t.ex.

Enda skillnaden är att dina vänner är en lite mindre, utvald, skara. Fast vad spelar det för roll? Antingen respekterar man det som är privat, och då håller man käften om vissa saker, eller så gör man inte det.

Din lilla skara vänner kommer i slutändan garanterat växa sig till ett större antal som snart vet allt spännande om dina ex. Du vet, de pratar liksom inte bara med dig. Tjejer som pratar om sina ex privatliv med varandra lär sannolikt även vara de som lider av allra värst glappkäft.

Dina ex uppskattar säkert när hela byn vet allt om deras förmågor i sängen.


Men det är ju precis vad du skriver att du gör!


Nu missförstod du vad jag skrev - läs om. Att du skriver om en kul incident om ditt ex här ser jag inget fel med. Han är som sagt anonym så du lämnar ju inte direkt ut honom.

Jag har inte sagt att jag är emot offentliggörandet av ens privatliv. Hur man vill göra det offentligt bestämmer man själv. Men som du själv skriver är det gradskillnader och jag ser inte problemet med att berätta för en "utvald skara". Det behöver inte vara svart eller vitt: Antingen berättar man för alla, internet, kompisar, m.m. eller så håller man allt till sig själv. Jag tycker att man helt enkelt får bestämma vem/vilka man vill berätta till. Sedan kan andra människor tycka vad de vill om det. Jag tycker ex inte att det är schysst att sprida alltför privata sexdetaljer men om någon vill göra det, har jag ingen rätt att stoppa denna.

Och NEJ när jag berättar något handlar det om mitt privatliv.

ugglan
2007-02-12, 23:21
Och NEJ när jag berättar något handlar det om mitt privatliv.

OCH killens, mind you.

Aasa
2007-02-12, 23:24
Jag är för pryd för att berätta något om sex. Ha en bra dag.

Metal_boy_
2007-02-12, 23:27
En kille i klassen diskuterade att han brukade säga så och att tjejerna gick igång så på det. :laugh: (jag tror att han är oskuld)

Ja det är han nog. Störd i röven eller nått. Tacka vet jag frusta och smiska skinka!

LadyInsane
2007-02-12, 23:28
OCH killens, mind you.

Det är sant men jag ser det fortfarande som mitt egna privatliv.

En trekant eller orgie kanske inte kan betecknas som särskilt privat men nu gäller det i varje fall en relation mellan mig och ett ex. Detta ser jag som mitt privatliv. Han är dock en del av det. På samma vis som jag är en del av hans. Vi har inte ett delat privatliv där vi måste "okeja" med den andra partern för att få prata om det.

Metal_boy_
2007-02-12, 23:29
Men det är därför jag tränar, för att lungorna ska bli bättre. Oroa dig inte bejb, än har jag inte gett upp hoppet!*flex*

Sen kan du komma hem till mig och growla över en kopp kaffe :)

Yes
2007-02-12, 23:37
Har inte påstått att jag "gillar det". Jag skrev att jag inte bryr mig. Har man sex får man räkna med sånt. Jag diskuterar det mesta med mina närmaste vänner, och vore naiv om jag inte räknade med att det är likadant åt andra hållet med min partner.
Nej, man får inte räkna med sånt. Jag skulle inte röra en sån tjej ens med en tång om jag kan undvika det.

Påstådde inte heller att de sitter och pratar pedagogiska moment, tycker hon att jag ser ut som en rosa elefant när jag kommer och hon stör sig på det, så är det klart att hon pratar med sina kompisar om det. Troligen så är det för att ha något att prata om och kanske skratta åt som hon säger det, och det är så det är, inte mer med det. Dock så förväntar jag mig ändå att hon säger det till mig, för jag vill inte att hon ska vara besvärad i en så intim och känsloladdad akt som sex innebär. Jag måste få en chans att jobba på det.
Ser jag ut som en rosa elefant när jag kommer så utgår jag ifrån att det stannar mellan mig och tjejen. Du vet, i något slags ömsesidigt förtroende som gärna finns där när man idkar könsumgänge? Eller... när jag tänker efter så vet du nog faktiskt inte...

Om Melas tidigare pojkvän har kolokompisar som han anser vara närstående vänner, så visst då kan han ju berätta det för dem. Via PM. För inte tror du väl att det är samma sak att lägga upp en tråd via ett publikt forum om personlig information som att säga det till en enda? Det är som att säga att det jag säger i förtroende till en vän likaväl kunnat basunerats ut på centralstationens PA-system under rusningstid.

Så självklart ser jag det opassande i att sprida sådan info publikt, men det är ju inte det vi pratar om. Här handlar det om vad man säger till sina närmaste vänner.
Frågan är vad som får dig att tro att du har rätten att avgöra hur känslig information om en annan person ska hanteras?

Det finns bara två alternativ. Antingen respekterar du andras privatliv, eller så gör du inte det. Om du respekterar andras privatliv så berättar du inte om dem för någon, såvida du inte vet att personen tycker det är okej. Respekterar du däremot inte det kanske du berättar för dina vänner, din mamma, fan och hans moster, Kolozzeum eller så basunerar du ut det på centralstationens PA-system.

Vad du gör i alla dessa fall är att fläka ut någons privatliv åt personer denne inte valt. Principen är den samma även om det så är din närmaste vän du berättar för eller ett publikt forum.

Sedan är det givetvis en balansgång om vad man skriver i tråden. Topicen är ju att i ren allmänhet berätta roliga historier och händelser som utspelat sig under sex. Inte nödvändigtvis sitt eget sådant. Någon tog upp sina grannar som exempel. Det är ju att betrakta som ganska allmän information, då hela huset säkerligen hör det. Så länge som de inte säger exakt vilken lägenhet i vilket hus det är så tycker jag inte det är några problem.
Att berätta roliga historier i tråden är det självklart inget fel på, så länge de inte går att spåra till riktiga personer. Roliga sexanekdoter kan säkert alla skratta åt.

Jense
2007-02-12, 23:47
jag Muuuade i lördags. fyfan vad kul det va.

Yes
2007-02-13, 00:03
Det behöver inte vara svart eller vitt: Antingen berättar man för alla, internet, kompisar, m.m. eller så håller man allt till sig själv.

Jo, det är just svart eller vitt. Antingen respekterar du andra personers privatliv, eller så gör du inte det.


Jag tycker att man helt enkelt får bestämma vem/vilka man vill berätta till.

Att du över huvud taget kommit över sådan information indikerar ett underförstått förtroende. I de flesta fall kan du förvisso bryta det utan att vara mer än kanske lite svinaktig - inget någon kan stämma dig för. En del information kan däremot vara potentiellt skadlig för personen om den sprids. Tänk om du t.ex. bor i det amerikanska bibelbältet, med en pojkvän som tycker om att klä sig i kvinnokläder. Du berättar för dina vänner, en såndär gemytlig fnissafton, och det sprider sig givetvis. Det skulle lätta kunna få den stackars karln ihjälslagen. Ooops?

Nu är lyckligtvis konsekvenserna sällan såpass allvarliga. Jag menar, det är säkert inte mer än halva Göteborg som vet allt om Mela's ex-pojkvänners penisar, och de flesta har säkert ändå rätt okej penisar så de slipper skämmas. Poängen är dock att en del information kan vara skadlig om den når fel personer. Du kanske inte ska ta på dig att avgöra när så är fallet?

Trance
2007-02-13, 00:04
Jo, det är just svart eller vitt. Antingen respekterar du andra personers privatliv, eller så gör du inte det.

Att du över huvud taget kommit över sådan information indikerar ett underförstått förtroende. I de flesta fall kan du förvisso bryta det utan att vara mer än kanske lite svinaktig - inget någon kan stämma dig för. En del information kan däremot vara potentiellt skadlig för personen om den sprids. Tänk om du t.ex. bor i det amerikanska bibelbältet, med en pojkvän som tycker om att klä sig i kvinnokläder. Du berättar för dina vänner, en såndär gemytlig fnissafton, och det sprider sig givetvis. Det skulle lätta kunna få den stackars karln ihjälslagen. Ooops?

Nu är lyckligtvis konsekvenserna sällan såpass allvarliga. Jag menar, det är säkert inte mer än halva Göteborg som vet allt om Mela's ex-pojkvänners penisar, och de flesta har säkert ändå rätt okej penisar så de slipper skämmas. Poängen är dock att en del information kan vara skadlig om den når fel personer. Du kanske inte ska ta på dig att avgöra när så är fallet?

Nu överdriver du lite kanske?

Dnepr
2007-02-13, 00:05
Nu överdriver du lite kanske?

:D

pragmatist
2007-02-13, 00:10
För egen del slipper jag allt skvaller om mitt sexliv genom att vara så vansinnigt bra i sängen att alla tjejer vill bevara mig som deras egen hemlighet.

Jense
2007-02-13, 00:14
För egen del slipper jag allt skvaller om mitt sexliv genom att vara så vansinnigt bra i sängen att alla tjejer vill bevara mig som deras egen hemlighet.

eller kanske så kass och ful att ingen vill nämna dig

Yes
2007-02-13, 00:19
Nu överdriver du lite kanske?
Vad menar du? Du tror inte halva Göteborg känner till allt om Mela's ex-pojkvänners penisar? Jag tror det iaf, även om jag inte kan bevisa det.

Annars lär förstås inte konsekvenserna vara så allvarliga när tjejgängen fnissar åt fräcka historier. Det var mer riktat mot idén att man får sprida vad som helst(något det ju även finns lagar emot). Tjejmaffian sprider antagligen inte så känslig information under sina fnissaftnar. Halva byns kvinnliga befolkning lär väl dock snart veta vilka som kommer för tidigt, vem som inte fick upp den och om någon ser ut som en rosa elefant. ;)

X-Change
2007-02-13, 00:21
eller kanske så kass och ful att ingen vill nämna digawwww my GOD! Burn!!! :laugh: :laugh:

Snafu
2007-02-13, 04:05
Moralreservern kom verkligen fram i den här tråden "oh no pliz snackar du med dina kompisar om ditt sexliv jelp".

kharon
2007-02-13, 06:55
Herregud, vilka fantastiska människor ni tjejer verkar vara som inte kan hålla er från att fläka ut om såna här saker. Åhh, det är så mysigt att sitta och skvallra med tjejkompisarna över lite vin. Och så lipar ni för att ni genast blir kallade slampor och luder om ni blir kända för att inte vara sena med lösa kontakter och promiskuöst sex. Motbjudande.

Jag skulle då aldrig prata om vare sig nuvarande partner eller ex. Jag har aldrig hört någon av mina kamrater eller bekanta gjort det heller även om vi diskuterat sex och samlevnad på ett mer övergripande plan. På sin höjd vet man att nån har gjort det men nån annan, och oftast har man själv kunnat lista ut det på egen hand.

Yes! :thumbup:

FreCKo
2007-02-13, 08:20
Jag blir rätt förvånad att ni killar inte visste om att tjejer berättar ALLT för varandra när det gäller sex, vafan det är naturligt! Har ni något att skämmas över så får ni väl göra det :D

jwzrd
2007-02-13, 08:28
Jag blir rätt förvånad att ni killar inte visste om att tjejer berättar ALLT för varandra när det gäller sex, vafan det är naturligt! Har ni något att skämmas över så får ni väl göra det :D

Det vore kanske enklare om tjejerna kunde berätta för sina pojkvänner istället. Hela världen är fulla av män som är inkompetenta i sängen och kvinnor utan cojones att säga hur de vill ha det. Det intressanta är att samma kvinnor verkar helt nöjda och nöjer sig med att fnissa om hur de aldrig får det riktigt bra i bingen... med sina hönsflickor.

Sofia4_4
2007-02-13, 08:31
O ja ich spritze ich spriiitze *gah!*

hahahahaaaaaaaaaaaaa :laugh: :laugh: :laugh:

Nadja_N
2007-02-13, 08:31
Det vore kanske enklare om tjejerna kunde berätta för sina pojkvänner istället. Hela världen är fulla av män som är inkompetenta i sängen och kvinnor utan cojones att säga hur de vill ha det. Det intressanta är att samma kvinnor verkar helt nöjda och nöjer sig med att fnissa om hur de aldrig får det riktigt bra i bingen... med sina hönsflickor.

+1 på den!

MasterChief
2007-02-13, 08:36
Har inte påstått att jag "gillar det". Jag skrev att jag inte bryr mig. Har man sex får man räkna med sånt. Jag diskuterar det mesta med mina närmaste vänner, och vore naiv om jag inte räknade med att det är likadant åt andra hållet med min partner.

Påstådde inte heller att de sitter och pratar pedagogiska moment, tycker hon att jag ser ut som en rosa elefant när jag kommer och hon stör sig på det, så är det klart att hon pratar med sina kompisar om det. Troligen så är det för att ha något att prata om och kanske skratta åt som hon säger det, och det är så det är, inte mer med det. Dock så förväntar jag mig ändå att hon säger det till mig, för jag vill inte att hon ska vara besvärad i en så intim och känsloladdad akt som sex innebär. Jag måste få en chans att jobba på det


Du är ung så jag förstår att du inte kan tänka på principen, utan måste hela tiden nämna dig själv som referens. Sex är något som bör vara en privatsak så länge som både parter vill ha det så. Eftersom du inte ser några problem så är saken löst för dig. Dock finns det många som vill ha det privat och skulle bli förbannat sårade om tjekompisarna sitter och jämför penisstorlekar. Det kallas respekt och fattar man inte de oskrivna regler som finns bör man gå till doktorn och få några piller.

En sak har jag lärt mig den jävligt hårda vägen. Det är att "förtroende" som vissa här i tråden tjafsar om är en väldigt flyktig sak. Med risk att få näsan avhuggen så hävdar jag bestämt att tjejer är fenomenala på att prata skit om varandra. Jag har hört det så många gånger att mina öron är på väg att trilla av. Då rör jag mig trots allt inte i sådana kretsar där löst umgänge, uteliv och balla fester står på agendan.

Principen är jävligt enkel. Den som pratar skit om någon kommer GARANTERAT prata skit om dig som lyssnar när du inte är med. Tro inget annat...

sehnpaa
2007-02-13, 08:39
Det vore kanske enklare om tjejerna kunde berätta för sina pojkvänner istället.Hur fyller det bekräftelsebehovet?

Sofia4_4
2007-02-13, 08:40
ang off topic diskutionen:
Det är stor skillnad att berätta om sitt sexliv privat till en vännina och att driva med sexet(situationerna). I en sån diskution är man mer lekfullt och man driver med sigsjälv samtidigt. Det är jätte lustigt och onaturligt att beskriva hur en sån diskution går till eftersom den växer av sigsjälv och oftast driver ifrån sanningen ganska ordentligt.

Det gäller att ha en distans till själv och en bra sense of humour, annars blir diskutionen tråkigt och torr som ett russin.

Men, som nån sa tidigare, killar gör samma sak.

kharon
2007-02-13, 08:50
Jag blir rätt förvånad att ni killar inte visste om att tjejer berättar ALLT för varandra när det gäller sex, vafan det är naturligt! Har ni något att skämmas över så får ni väl göra det :D

Jag kan tänka mig att det tisslas om allt möjligt, men att man verkligen nedlåter sig till att prata om allt är nog att gå får långt, för att få leva i en drömvärld ala sex&city, där det är alla moderna tjejers rätt att få ****** runt och sedan öppet kunna berätta om allt och alla för sina tjejkompisar och dricka cosmopolitans.

Det handlar inte om att skämmas för något, det handlar om ömsesidig respekt åtminstone förhoppningsvis i ett förhållande. Jag kan tänka mig att om man är lösaktig och knullar runt så kanske andra saker gäller, naturligtvis beroende på vilken typ av människa man är. På något sätt förknippar jag detta med enfald. Pladdertackor som inte vet bättre.

Gpajpen
2007-02-13, 08:55
hahah va. man vet ju alltid allt om vad som pågick? iaf närmsta polarna, riktiga detaljer kanske inte kommer fram men man vet det mesta.
jävlar i havet "lista ut" :laugh:

MasterChief
2007-02-13, 08:57
ang off topic diskutionen:
Det är stor skillnad att berätta om sitt sexliv privat till en vännina och att driva med sexet(situationerna). I en sån diskution är man mer lekfullt och man driver med sigsjälv samtidigt. Det är jätte lustigt och onaturligt att beskriva hur en sån diskution går till eftersom den växer av sigsjälv och oftast driver ifrån sanningen ganska ordentligt.

Det gäller att ha en distans till själv och en bra sense of humour, annars blir diskutionen tråkigt och torr som ett russin.

Men, som nån sa tidigare, killar gör samma sak.

Är det verkligen det? Jag skulle inte uppskatta om min fru pratade om vårt sexliv i detalj för sin bästa kompis. Henne träffar jag ju regelbundet!

Nej, min erfarenhet är att killar inte alls göra samma sak. I Lumpen var det givetvis mycket sexsnack men det handlade mest om sex "i sig" och var inte riktat till att lämna ut någon.

jwzrd
2007-02-13, 09:00
Hur fyller det bekräftelsebehovet?

Tänkte inte på det :/

Sofia4_4
2007-02-13, 09:07
Är det verkligen det? Jag skulle inte uppskatta om min fru pratade om vårt sexliv i detalj för sin bästa kompis. Henne träffar jag ju regelbundet!

Nej, min erfarenhet är att killar inte alls göra samma sak. I Lumpen var det givetvis mycket sexsnack men det handlade mest om sex "i sig" och var inte riktat till att lämna ut någon.

antingen du gillar det eller inte kommer kanske din fru att anförtro sig visa saker till en vännina om hon har svårt att prata med dig om det.
Ja, skämtar man så är det hela situationen(sexet) man driver med och lustiga grejer man har vairt med om, och ja, ibland är den nuvarande partner också med i bild men informationen är så pass överdrivet så det är knappast beskrivande om huruvida den personen är bra eller dålig i sängen.
Men det finns olika människor. Folk som dig och Kharon som är lite mer pryda och har en annan typ av moral får söka sig till tjejer/kompisar som har samma moral och inte är lika öppna. Men att döma folk för att ha en annan inställning till sina erfarenheter är inte så smart. Dock hjälper det er att bestämma en bättre definierad krets av vänner och bekanta.
Jag skulle aldrig kunna bete mig på samma sätt med folk som är mer pryda och blyga när det gäller såna saker. Det gäller att hitta sin krets.

MasterChief
2007-02-13, 09:18
antingen du gillar det eller inte kommer kanske din fru att anförtro sig visa saker till en vännina om hon har svårt att prata med dig om det.
Ja, skämtar man så är det hela situationen(sexet) man driver med och lustiga grejer man har vairt med om, och ja, ibland är den nuvarande partner också med i bild men informationen är så pass överdrivet så det är knappast beskrivande om huruvida den personen är bra eller dålig i sängen.
Men det finns olika människor. Folk som dig och Kharon som är lite mer pryda och har en annan typ av moral får söka sig till tjejer/kompisar som har samma moral och inte är lika öppna. Men att döma folk för att ha en annan inställning till sina erfarenheter är inte så smart. Dock hjälper det er att bestämma en bättre definierad krets av vänner och bekanta.
Jag skulle aldrig kunna bete mig på samma sätt med folk som är mer pryda och blyga när det gäller såna saker. Det gäller att hitta sin krets.

Jo Sofia, jag dömmer folk som hänger ut andra utan deras tillåtelse.
Givetvis finns det gradskillnader och du fattar nog mycket väl vad jag menar.

Jacksatan
2007-02-13, 09:20
För egen del slipper jag allt skvaller om mitt sexliv genom att vara så vansinnigt bra i sängen att alla tjejer vill bevara mig som deras egen hemlighet.

Är inte du över 30? Då bör man väl ha lagt ner att ****** runt i jakt på bekräftelse.

Jacksatan
2007-02-13, 09:22
Det vore kanske enklare om tjejerna kunde berätta för sina pojkvänner istället. Hela världen är fulla av män som är inkompetenta i sängen och kvinnor utan cojones att säga hur de vill ha det. Det intressanta är att samma kvinnor verkar helt nöjda och nöjer sig med att fnissa om hur de aldrig får det riktigt bra i bingen... med sina hönsflickor.

+1

Sofia4_4
2007-02-13, 09:26
Jo Sofia, jag dömmer folk som hänger ut andra utan deras tillåtelse.
Givetvis finns det gradskillnader och du fattar nog mycket väl vad jag menar.

jo, jag fattar.
men din gräns är lite tunnare än min.

Noodles
2007-02-13, 10:21
Folk som dig och Kharon som är lite mer pryda och har en annan typ av moral får söka sig till tjejer/kompisar som har samma moral och inte är lika öppna. Men att döma folk för att ha en annan inställning till sina erfarenheter är inte så smart. Dock hjälper det er att bestämma en bättre definierad krets av vänner och bekanta.
Jag skulle aldrig kunna bete mig på samma sätt med folk som är mer pryda och blyga när det gäller såna saker. Det gäller att hitta sin krets.

Vad säger att deras inställning handlar om prydhet? Skilj på att vara pryd och att ha respekt för sin partner. Jag tycker att sex i allmänhet är ett oerhört kul ämne att diskutera men att berätta om mitt och min sambos sexliv är otänkbart. Frigjordhet och uppluckring av tabun kring sex är jättebra men förväxla det inte med bristande respekt för sin partner.

Sofia4_4
2007-02-13, 10:30
Vad säger att deras inställning handlar om prydhet? Skilj på att vara pryd och att ha respekt för sin partner. Jag tycker att sex i allmänhet är ett oerhört kul ämne att diskutera men att berätta om mitt och min sambos sexliv är otänkbart. Frigjordhet och uppluckring av tabun kring sex är jättebra men förväxla det inte med bristande respekt för sin partner.

Jag tror att det är det som ovanstående personer HAR redan förväxlat. Man kan driva med sin sexualitet och upplevelser och ha respekt för sin parnter. Men för några är detta 2 saker som inte går ihop.

kharon
2007-02-13, 11:56
Jag tror att det är det som ovanstående personer HAR redan förväxlat. Man kan driva med sin sexualitet och upplevelser och ha respekt för sin parnter. Men för några är detta 2 saker som inte går ihop.

Det är inte frågan om att vara pryd. Jag är inte pryd, och kan mycket väl prata om sex. Men jag sitter inte och fnittrar med mina väninnor och skvallrar och berättar detaljerat om mina sexpartners eller mina erfarenheter. Oavsett hur "konstiga sexläten" det varit frågan om etc. Visst kan man skoja om sin sexualitet, det är väl bara bra om man har en partner, att kunna ha en avslappnad syn på sex. Men att gotta sig i andra människors sexliv, som inte har möjlighet att påverka vilka detaljer det gottas i är fel.

Om du ska driva med din sexualitet och samtidigt bibehålla respekt för din partner så är det ju DINA sexläten du ska berätta om. Sitter ni och dricker vin med dina tjejkompisar och pratar om era sexuella partners så kan jag tänka mig att den respekten lämnades på trappan utanför. För ni diskuterar ju inte "som killar".

Sofia4_4
2007-02-13, 12:18
Det är inte frågan om att vara pryd. Jag är inte pryd, och kan mycket väl prata om sex. Men jag sitter inte och fnittrar med mina väninnor och skvallrar och berättar detaljerat om mina sexpartners eller mina erfarenheter. Oavsett hur "konstiga sexläten" det varit frågan om etc. Visst kan man skoja om sin sexualitet, det är väl bara bra om man har en partner, att kunna ha en avslappnad syn på sex. Men att gotta sig i andra människors sexliv, som inte har möjlighet att påverka vilka detaljer det gottas i är fel.

Om du ska driva med din sexualitet och samtidigt bibehålla respekt för din partner så är det ju DINA sexläten du ska berätta om. Sitter ni och dricker vin med dina tjejkompisar och pratar om era sexuella partners så kan jag tänka mig att den respekten lämnades på trappan utanför. För ni diskuterar ju inte "som killar".

det driver vi också med iof.
Jo, det handlar om att man ha en vis inställning till saker och ting där man inte tar allting på stort allvar. Sen är det också viktigt vilken relation man har till sin partner.
Iaf, du är inte alls tvingat om att berätta om några lustiga sexläten du har hört och vi kommer nog aldrig att hamna i samma sällskap, så du kan sova lungt inatt.

kharon
2007-02-13, 12:31
det driver vi också med iof.
Jo, det handlar om att man ha en vis inställning till saker och ting där man inte tar allting på stort allvar. Sen är det också viktigt vilken relation man har till sin partner.
Iaf, du är inte alls tvingat om att berätta om några lustiga sexläten du har hört och vi kommer nog aldrig att hamna i samma sällskap, så du kan sova lungt inatt.

Synd, för det låter ju som att det är frågan om ett riktigt trevligt sällskap. :(

Sofia4_4
2007-02-13, 12:47
Synd, för det låter ju som att det är frågan om ett riktigt trevligt sällskap. :(

Alltid lika överraskande med positiva komplimanger i dålig timing. Tack :em: .

Nina L
2007-02-13, 13:16
Det vore kanske enklare om tjejerna kunde berätta för sina pojkvänner istället. Hela världen är fulla av män som är inkompetenta i sängen och kvinnor utan cojones att säga hur de vill ha det. Det intressanta är att samma kvinnor verkar helt nöjda och nöjer sig med att fnissa om hur de aldrig får det riktigt bra i bingen... med sina hönsflickor.Nu tvingas du läsa om det på nätet istället. :(

Sofia4_4
2007-02-13, 13:17
Nu tvingas du läsa om det på nätet istället. :(

:laugh:

Jacksatan
2007-02-13, 13:44
Jag tror att jag formulerade mig klantigt.
Skrattar man så är det inte seriöst för fem öre. Då är det mer typ som en kommentar en tjejkompis fick "Du är som en jävla marathonlöpare."

De mer intima sakerna skrattar man inte åt, det pratar man om med en nära vän, kanske för att man behöver råd. Om jag tycker att en kille ska göra en viss sak eller inte, vågar jag knappt säga ifrån. Jag är skiträdd när det kommer till att säga hur jag vill ha det i sängen, därför pratar jag med en mycket nära vän för att få stöd till att prata med killen om det. Jag diskuterar även vad som görs och vad som gjorts med min närmsta kompis. Jag vet vilka som glappar vidare och vilka jag kan lita på.

Försök slingra dig du. Du skrev i nån post tidigare att ni minsann visste alla detaljer om varandras killar. Så jävla osmakligt och puerilt. Någon form av diskretion och respekt för sin partner tycker jag man kan uppvisa. Har du aspbergers syndrom eller fattar du inte att vissa saker är privata och känsliga att ta upp?

Stoltz
2007-02-13, 14:09
ang off topic diskutionen:
Det är stor skillnad att berätta om sitt sexliv privat till en vännina och att driva med sexet(situationerna). I en sån diskution är man mer lekfullt och man driver med sigsjälv samtidigt. Det är jätte lustigt och onaturligt att beskriva hur en sån diskution går till eftersom den växer av sigsjälv och oftast driver ifrån sanningen ganska ordentligt.

Det gäller att ha en distans till själv och en bra sense of humour, annars blir diskutionen tråkigt och torr som ett russin.

Men, som nån sa tidigare, killar gör samma sak.

I ärlighetens namn så snackar jag väldigt sällan med mina bästa polare om sådant, och de inte så mycket med mig heller - Ingen av oss behöver någon sorts bekräftelse, vi är duktiga på vad vi gör, och vi vet om det ;)
Något vi dock ibland kommer på tal om, det är hur jävla bra vissa tjejer är. Typ en tjej jag mötte för något år sen - Hennes kyssar endast ägde typ allt annat, nog fan berättade jag om det.

Men sen får vi ju inse: Alla ljud man gör under sexakten är ju pinsamma när man tar ut dem ur scenen. testa att spela in er själva under akten med en mikrofon, och vi kommer förmodligen alla skratta varandra i ansiktet av hur löjliga vi låter.

Hm..Nu måste jag faktiskt testa hela idén. ;)

Stoltz
2007-02-13, 14:11
Va!? När jag och mina tjejer snackar sex och killar är vi noggranna och sedan garvar vi åt allt :P Alla vet exakt vad alla killar gör i sängen, hur stora de är, hur den är formad, vad de gillar, vad de borde lära sig.. med mera.

Jag tror inte att killar är så detaljerade, de typ säger "Vi hade sex" å alla andra "schysst" så bärsar de *screwy*

Herregud vad förbannade folk blir.
Är det så jävla hemskt att prata om sitt sexliv med en nära kompis?
Jag berättar inte alla intima saker för alla tjejkompis. Där är det mer på skämtnivå som sofia skrev. Jag tror att de flesta tjejer skämtar. Det kan vara typ "Åh, herregud han gav aldrig upp" eller liknande. Jag sitter inte där och "Mja, den va 12cm lång och ganska så grov" till alla. Tjejer pratar, de flesta tjejerna pratar iaf. Två bästistjejer vet istort sätt allt om varandra.

Jämför de här två.

Vill inte börja gnälla om det, nått dussin killar har väl redan gjort det vi det här laget skulle jag tro ;)

Sofia4_4
2007-02-13, 14:13
I ärlighetens namn så snackar jag väldigt sällan med mina bästa polare om sådant, och de inte så mycket med mig heller - Ingen av oss behöver någon sorts bekräftelse, vi är duktiga på vad vi gör, och vi vet om det ;)
Något vi dock ibland kommer på tal om, det är hur jävla bra vissa tjejer är. Typ en tjej jag mötte för något år sen - Hennes kyssar endast ägde typ allt annat, nog fan berättade jag om det.

Men sen får vi ju inse: Alla ljud man gör under sexakten är ju pinsamma när man tar ut dem ur scenen. testa att spela in er själva under akten med en mikrofon, och vi kommer förmodligen alla skratta varandra i ansiktet av hur löjliga vi låter.

Hm..Nu måste jag faktiskt testa hela idén. ;)

:laugh:
tror du inte jag har varit medveten om detta efter den samtalet med tjejerna?
och detta var ca 8 år sedan.

Kwon
2007-02-13, 14:14
Själv har jag inga egna läten som tex Sofias exempel "gud, gud, gud, gud" utan enbart "nuttin' but a peanut!"

De enda lätena jag hört från partners är "AJ AJ AJ AJJJJJ!"

Sofia4_4
2007-02-13, 14:15
De enda lätena jag hört från partners är "AJ AJ AJ AJJJJJ!"

Det kan tolkas på många sätt. :D

Calle Siren
2007-02-13, 14:20
Det kan tolkas på många sätt. :D

Dålig hålkänsla i kombination med hög rörelseenergi exempelvis? *gah!*

Kwon
2007-02-13, 14:25
Det kan tolkas på många sätt. :D

Nja, problemet är att "generalen" inte är speciellt lång men däremot ganska tjock, och speciellt tjock är den på mitten, typ som en tjock sån där blodigel, som är smal längst fram på huvudet men blir tjockare i mitten.

Stoltz
2007-02-13, 14:25
Själv har jag inga egna läten som tex Sofias exempel "gud, gud, gud, gud" utan enbart "nuttin' but a peanut!"

De enda lätena jag hört från partners är "AJ AJ AJ AJJJJJ!"

Med lite "wischt!" i form av piskljud eh?

Nadja_N
2007-02-13, 14:29
Nja, problemet är att "generalen" inte är speciellt lång men däremot ganska tjock, och speciellt tjock är den på mitten, typ som en tjock sån där blodigel, som är smal längst fram på huvudet men blir tjockare i mitten.

too much information, plz! :Virro

Nadja_N
2007-02-13, 14:29
Med lite "wischt!" i form av piskljud eh?

*väntar på svaret* *popcorn*

Kwon
2007-02-13, 14:29
too much information, plz! :Virro

Ingen bad dig läsa :D

Nadja_N
2007-02-13, 14:31
Ingen bad dig läsa :D

joho! du skrev privat till mig och och.. och sa till mig att att att ... hmm. Gå nu in och läs mitt svar på...
eller vänta.. nej.. nu ljuger jag ju.

:em:

nutz
2007-02-13, 18:48
Hade jag fått reda på mitt ex faktiskt snackade om vårt sexliv med nån av sina löjliga kompisar hade jag fan klappat till henne. Bara tanken på det gör mig upprörd. INGEN av mina kompisar vet mer om mitt sexliv med min förra tjej än att det var bra, och jag vill absolut inte veta några detaljer om deras.

Yes
2007-02-13, 18:58
Jag blir rätt förvånad att ni killar inte visste om att tjejer berättar ALLT för varandra när det gäller sex, vafan det är naturligt! Har ni något att skämmas över så får ni väl göra det :D
Knappast tjejer i allmänhet. Måhända att många tjejer gör det men jag lovar att det fortfarande finns en del tjejer som är vettigare än så.

Om du inte har något att skämmas för antar jag att du inte skulle ha något emot lite publik medan du har sex?

Kwon
2007-02-13, 19:06
En gammal polare hade en filmkamera monterad framför sängen i sovrummet.

Vi satt o körde lite Playstation med polarna och sovrumsdörren var vidöppen och en av polarna gled in, pekade och utbrast i ett LOL.

Efter det så ROFLADE vi allihopa.

Han gjorde ingen hemlighet med detta. Handklovarna låg dessutom framme på bordet bredvid sängen.

FreCKo
2007-02-13, 19:13
Knappast tjejer i allmänhet. Måhända att många tjejer gör det men jag lovar att det fortfarande finns en del tjejer som är vettigare än så.

Om du inte har något att skämmas för antar jag att du inte skulle ha något emot lite publik medan du har sex?

Ledsen, Rudolf Erövraren works alone *popcorn*

Snake
2007-02-13, 19:18
meep meep

Wain
2007-02-13, 20:42
meep meep
:thumbup:
Haha, måste pröva att köra Roadrunner, undra om det uppskattas...
http://www.nonstick.com/wsounds/meep6.wav

Fjod0r
2007-02-13, 23:29
vafan. Behöver/vill man tala med vänner, bekanta och tanten på ica om sitt sexliv så är det väll bara man gört. Vill man inte bli talad om får man ge fan i att görat. Såååå enkelt.

Lellan
2007-02-14, 01:24
En tjej hade det roligaste berättelse. Hennes kille sa: "gud, gud, gud, gud...." i all evighet när han kom. :D



Haha, jag körde i början med "Åh GUD" - höll på att bita tungan av mig varje gång men det var liksom ungefär som när man slår i tån och tappar andan. Svårt (känns omöjligt) att hålla kvar andan (läs: fortsätta andas).

Men jag har lärt mig båda till fullo:D . Att inte ropa på en gud jag inte tror på när det är skönt, och att andas när man slår i foten (det gör faktiskt mindre ont då, om man andas alltså. ). Fast drömmer jag att jag har sex kan jag ropa på gud, jag pratar i sömnen. Drömmer dock aldrig att jag slår i tån.

CroCop
2007-02-15, 18:16
Var det inte du som nyss skröt om hur du och dina tjejkompisar sa allt om killarna ni vart med och skrattar åt dem? Du känns som den där tjejen som var rätt tafatt och tillbakadragen (alternativt en fjant) fram till studenten, och sen flyttande till en annan stad eller aternativt började umgås i en ny umgängeskrets och försökte skapa ett nytt jag genom att göra och säga en massa saker som du uppfattar som coolt. Men problemet är att folk med vett inte uppfattar det som coolt, utan som löljigt. Bäst är ändå då sånna här personer finner varandra och börjar håsa upp varandra, lol!

Mvh Boven

+1

Metal_boy_
2007-02-15, 19:05
Om nån tjej håller på med min pung så låter jag " Wohoo, hoho, hihihihi!!!"

Jag är jävligt kittlig på påsen.

Kwon
2007-02-15, 19:15
Skall du äta här eller på påse?

Osten80
2007-02-15, 19:56
Om nån tjej håller på med min pung så låter jag " Wohoo, hoho, hihihihi!!!"

Jag är jävligt kittlig på påsen.

Hahahahahahahaha :hbang: :laugh: :laugh:

Capt
2007-02-15, 20:04
Om nån tjej håller på med min pung så låter jag " Wohoo, hoho, hihihihi!!!"

Jag är jävligt kittlig på påsen.

Så du antyder att du även låter killar killa på syskonen*cupid*

miss_incorrigible
2010-07-21, 21:01
"iiiii... iiiiiii..... iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiii."

Något sånt.

Nelson81
2010-07-21, 21:20
Om nån tjej håller på med min pung så låter jag " Wohoo, hoho, hihihihi!!!"

Jag är jävligt kittlig på påsen.

hahahahhaa
fan va jag saknar metal boys inlägg =/
om någon känner han så be han komma tillbaka. en av dom roligaste personerna kolo någonsin haft.

hejhopp79
2010-07-21, 21:20
Jag låter inte så mycket, förutom några "mmm" och ett enstaka förmätet "gud".

Annars hörs bara ljudet av min hand mot hennes rumpa

MasterChief
2010-07-22, 06:48
Mest en massa Å:n för egen del.

Min bättre hälft tappar helt förmågan att uttala hårda konsonanter när jag lagt i tjugoandra växeln: "kn*lla mig" blir:
"nujja mej, nujja! ahhh nujja håaje".

miss_incorrigible
2010-07-22, 08:54
Min bättre hälft tappar helt förmågan att uttala hårda konsonanter när jag lagt i tjugoandra växeln: "kn*lla mig" blir:
"nujja mej, nujja! ahhh nujja håaje".

:laugh::laugh::laugh:

Modify
2010-07-22, 09:47
Mest en massa Å:n för egen del.

Min bättre hälft tappar helt förmågan att uttala hårda konsonanter när jag lagt i tjugoandra växeln: "kn*lla mig" blir:
"nujja mej, nujja! ahhh nujja håaje".

:laugh:

Kwon
2010-07-22, 09:54
Kneeeeeeeeeeeeee GOFF

Kneeeeeeeeeeee GOFF

Eller liknande.

Nitrometan
2010-07-22, 09:58
Kneeeeeeeeeeeeee GOFF

Kneeeeeeeeeeee GOFF

Eller liknande.

Direktör Knegoff?

http://pici.se/pictures/weTJEJlSW.jpg


Från Solstollarna?


:D

G_lund
2010-07-22, 10:00
ÅÅÅÅÅÅhhh kwoooon
Åh kwon
ÅÅÅÅÅÅÅÅhhhh ÅÅh kwoooooooooooooonnn

Andy.da.wohoo
2010-07-22, 10:01
Jag har hört att G_Lund brukar rada upp Sveriges kungar i exakt följd från 1200-talet fram till våran nuvarande.

G_lund
2010-07-22, 10:04
Jag har hört att G_Lund brukar rada upp Sveriges kungar i exakt följd från 1200-talet fram till våran nuvarande.
:laugh:



Jag har hört att Andy brukar skrika ut sitt eget släktträd i exakt följd från 1200-talet fram till idag.

Nitrometan
2010-07-22, 10:08
Jag har hört att G_Lund brukar rada upp Sveriges kungar i exakt följd från 1200-talet fram till våran nuvarande.
Jag tycker det är att överdriva att börja med Karl Sverkersson.

Jag håller mig till den Bernadottska ätten.

"Jean-Baptiste! Oscar! Karl! Oscar! Gustav! Gustav Adolf! Carl Gustaf!"


"Victooooriiiiaaaa!"

:naughty:

Kwon
2010-07-22, 10:09
Direktör Knegoff?
http://pici.se/pictures/weTJEJlSW.jpg
Från Solstollarna?

:D

Satan du såg det rakt av! :D

Andy.da.wohoo
2010-07-22, 10:10
Jag tycker det är att överdriva att börja med Karl Sverkersson.

Jag håller mig till den Bernadottska ätten.

"Jean-Baptiste! Oscar! Karl! Oscar! Gustav! Gustav Adolf! Carl Gustaf!"


"Victooooriiiiaaaa!"

:naughty:

En skymf att inte nämna stora kungar som Magnus Ladulås! Gustaf II Adolf! Karl XI och Karl XII! GUSTAV MOTHERF*CKING VASA!!

Nitrometan
2010-07-22, 10:11
Satan du såg det rakt av! :D
Jag var ju med på den tiden.

Inte utan att...
http://verydemotivational.files.wordpress.com/2010/07/demotivational-posters-titnosis.jpg

Nixon
2010-07-24, 09:40
Jag är den typen av människa som skriker mitt eget namn när jag kommer...

spoonchest
2010-07-24, 11:04
I början, ganska standard, inga konstigheter
mpDgfeDzxbg



_Q-6H4xOUrs


För att sedan avsluta med:
6BzCkEFWLdk

Tricce
2010-07-24, 11:05
*uuunggfhh*