handdator

Visa fullständig version : Jorden Runt


trym
2007-02-11, 13:24
28 Feb - Stockholm - Bangkok
4 månader i Thailand, syftet ær fræmst MMAtræning (kampsport) på Grapplers Guild i Hua Hin, dock har vi en månad avsatt till att resa runt och træna lite varstanns (åker med Flickvænnen)
Tar oss på egen hand till Singapore dær vi ska vara i 2 veckor

23 Juni - Singapore - Sydney
ca 2 Veckor, vet nada

9 Juil Sydney - Auckland
Sugna på extremsporter, också træna på Ray Sefos gym

25 Juli Auckland - Fiji
Inga førvætningear

30 Juli Fiji - Seattle
Jag har en MMA-match, hællsa på kompisar o træningskamrater, visa tjejen staden(har bott dær tidigare)

15 Aug - Seattle - Stockholm

Allt eftersom vi planerat resan har vi mærkst att vi glømt ditt o datt o fått brottom med diverse. Just nu sitter vi o søker diverse Visum, någon som vet reglerna før USA o Australien? . Vaccinationen ær gjord o biljettrna køpta.

Så kæra beresta Kolo, tips på bloopers ni gjort som vi kan besparas?
Finns det saker vi inte får missa på våran resa?
Kom med ltie resetips!!

FreCKo
2007-02-11, 13:45
En jorden runt-resa som inte går ut på att supa och svina utan faktiskt att träna? Det är fan strongt! *flex*

Visum till USA är btw ganska lätt att fixa om jag inte missminner mig bara du är ute i god tid... Se till så att du har en utresebiljett bara annars tvingar dom dig att köpa det på flygplatsen om jag inte missminner mig...

Det är btw värt att ta en omväg ner till LA och/eller Las Vegas om du är i USA, Las Vegas är RIKTIGT tufft!

trym
2007-02-13, 15:08
En jorden runt-resa som inte går ut på att supa och svina utan faktiskt att träna? Det är fan strongt! *flex*

Visum till USA är btw ganska lätt att fixa om jag inte missminner mig bara du är ute i god tid... Se till så att du har en utresebiljett bara annars tvingar dom dig att köpa det på flygplatsen om jag inte missminner mig...

Det är btw värt att ta en omväg ner till LA och/eller Las Vegas om du är i USA, Las Vegas är RIKTIGT tufft!

gillade också vegas, var dær en svæng før ngt år sedan...
jao tro de eller ej med det ær planen:) inget supande*bs* hehe...
hmmm kolozzeum verkar inte ha så beresta medlearm?!:confused: