handdator

Visa fullständig version : Hur hittar ni motivationen?


jedimind
2007-02-10, 01:48
Är inne på mitt 3e deffår nu, och mitt första år vart jag superfokuserad och vek mig inte en tum när det gällde dieten träning. inte ens fyllekäk blev det.

Hade precis slutat lumpen! lite halv-lönn...körde 3 månader... fick hyffsade resultat! (bf 7.5%) det som motiverade mig då var ett scenario om SOMMAREN, BEACHEN...när tröjan åkte av skulle det vara änglasång som spelades, suckar från diverse KVINNOR! VISSLINGAR...feel me?

Men på senare år har filosofen inom mig ta överhanden. en jävligt lat en. frågor som "vem fan gör jag det för" "bryr sig nån" poppar upp...växer jag upp eller börjar jag bli lat? För det är ju ändå mycket man får offra för att få en imponerande hård fysik. iaf vi som e rena....

Så, var hittar ni er inspiration och motivation? help a playa out!

/Dmob

Cerberus
2007-02-10, 02:53
det e väl bilden i huvet som motiverar..

annars finns det ju helt klart meningsfullare livssysslor än deff att göra. Kanske dags att göra nåt annat? :)

blekfet2
2007-02-10, 11:23
brukar själv fundera liknande, är förlovad, snart 2 ungar och sambo sedan 6 år. Det som håller mitt "humör" uppe är nyp i fläsket samt tanken att jag älskar att träna :D


edit;

plus att jag personligen tycker att det fulaste som finns är pojkar utan en enda synlig muskel på hela kroppen.