handdator

Visa fullständig version : Tjejträningsträff i Malmö


Fed up
2007-02-09, 14:19
Jag har länge klurat på att vi tjejer här nere borde slå våra vackra muskler samman och köra ett pass ihop. Sen får vi ju äta nåt efteråt, såklart!

Inget trams nu om att "jamen jag haaaar inga muskler" eller "nej jag har inte tiiiiid". ICKE!
Det hela får bli mycket opretentiöst och vi vet alla att Stumpis kommer dwarfa oss så det smäller om det, så det kan ju kvitta om vi andra har spagettiarmar! De som inte anmäler sig frivilligt här kommer jag jaga upp och tjata på tills era ögon blöder!:devil:

Mitt förslag är att vi tränar på Athletic vid värnhem och sen vet jag inte vad ni vill ha att äta. Pizza? Nån som deffar?

Jag tänkte en lördag i mars kunde vara lämpligt, så jag gör en poll om de lördagar jag kan helt enkelt.

Detta riktar sig alltså främst till tjejerna i skåne, men övriga töser är såklart också välkomna.

Leanandtall
2007-02-09, 14:21
Wohoo!

Snälla snälla trolla så att det blir den 10:e eller 24:e. *flex*

Shakemynuts
2007-02-09, 14:25
:d
:D

Fed up
2007-02-09, 14:26
Wohoo!

Snälla snälla trolla så att det blir den 10:e eller 24:e. *flex*

Jag kan troligen inte 24e, men 10! Du får skaffa flera alias och tokrösta på 10e!

--------

Vilka tjejer här nerikring finns det? Hjälp mig komma på(så jag kan tjata på dem)!

Nina
Stumpis
Jag
Leanandtall
caixa
Sissa
caroline w
Me_myself
eleni

dessa kommer jag på på rak arm och jag vill höra ett "JA! KLART JAG KOMMER" från dem snarast. *sträng skolfröken*
Det finns säkert många fler, no offence till er jag har glömt. Jag har magsmärtor och är allmänt förvirrad!

Angel
2007-02-09, 14:38
alltid trott leanandtall va en kille ju *chock*

Me_Myself
2007-02-09, 14:43
Hmm jag är tveksam men jag vill slå ett slag för min kära vän Emselie *kissass*

Fed up
2007-02-09, 14:45
Hmm jag är tveksam men jag vill slå ett slag för min kära vän Emselie *kissass*

KLART du ska komma, ta med henne!!

Leanandtall
2007-02-09, 14:46
alltid trott leanandtall va en kille ju *chock*

Visst är det läskigt när sånt händer!











:D

Carolinew
2007-02-09, 14:47
3e eller 10e kan nog funka för mig :)

Emselie
2007-02-09, 14:48
Hmm jag är tveksam men jag vill slå ett slag för min kära vän Emselie *kissass*

Crap, nu avslöjade du min "malmöness" ner jag var lättad över att vara bortglömd!

Stumpis
2007-02-09, 15:01
Som det ser ut nu kan jag 3:e och 10:e. Sista alternativet går fet-bort, för då flyttar vi! :hbang:

Kanonbra initiativ, förresten! :thumbup:

heraso
2007-02-09, 15:03
Fasen, skulle rösta 3:e men blev 10:e*mini*

Caixa**
2007-02-09, 15:10
"ja! Klart Jag Kommer"

Fed up
2007-02-09, 15:11
Crap, nu avslöjade du min "malmöness" ner jag var lättad över att vara bortglömd!

Ah jag visste faktiskt att du var från Malmö, men glömde dig.

Fasen, skulle rösta 3:e men blev 10:e*mini*

Hur kunde jag glömma syrran?:D
Kan du inte 10e då?

Fed up
2007-02-09, 15:13
"ja! Klart Jag Kommer"

app app app, versaler tack!:nono:


:D

Stumpen: Annars kan vi köra flyttningscardio och ha vild inflyttningsfest hla natten! :Virro :D

Emselie
2007-02-09, 15:28
Ah jag visste faktiskt att du var från Malmö, men glömde dig.




Tusan...ja...jag ska kolla kalendern *hrm* :D

Pez
2007-02-09, 16:13
De som inte har nåt konstruktivt eller relevant att komma med kan hålla sig borta från tråden. Det gäller då främst "Raggis" som lyckades komma med ett par riktigt puckade och irrelevanta inlägg.. *rolleyes*

knazcandy
2007-02-09, 20:06
Meeen..
Jag vill komma ju. Bor så satans långt bort bara!

Enligt hitta.se är det 355,6 km dit och en jävla krånglig vägbeskrivning *grr*

Fed up
2007-02-09, 20:23
Meeen..
Jag vill komma ju. Bor så satans långt bort bara!

Enligt hitta.se är det 355,6 km dit och en jävla krånglig vägbeskrivning *grr*

jag som trodde herrljunga låg i typ södra småland...:em:

knazcandy
2007-02-09, 22:18
jag som trodde herrljunga låg i typ södra småland...:em:

Haha, södra Småland..??
Nä, jag bor i Västra Götaland..jättelångt bort :(

sissa
2007-02-10, 05:23
JA! KLART JAG KOMMER



och jag kan alla dagar.*popcorn*

Fed up
2007-02-10, 09:01
Haha, södra Småland..??
Nä, jag bor i Västra Götaland..jättelångt bort :(

Såg det nu. Du får flytta.

JA! KLART JAG KOMMER



och jag kan alla dagar.*popcorn*


:thumbup:

Angel
2007-02-10, 22:11
Om candy plockar upp mig på vägen då så kommer jag med :)

Eller så skiter ni i träningen och kommer hem till mig på lite mojitos.

ni80nni
2007-02-11, 08:48
Jag har aldrig skrivet innan så mig känner ni inte, men detta verkar för bra för att missas. Kan behöva lite tips från alla er starka muskliga tjejer efter sex års styrketräning utan några som helst resultat :furious:

Alla dagar passar mig...dethär ska bli skoj!

Fed up
2007-02-11, 09:59
Om candy plockar upp mig på vägen då så kommer jag med :)

Eller så skiter ni i träningen och kommer hem till mig på lite mojitos.

Ah prefekt, du tar med mojitosen så har vi dem som återhämtningsdryck efter passet, eller nåt...:Virro

Jag har aldrig skrivet innan så mig känner ni inte, men detta verkar för bra för att missas. Kan behöva lite tips från alla er starka muskliga tjejer efter sex års styrketräning utan några som helst resultat :furious:

Alla dagar passar mig...dethär ska bli skoj!

Kul! och modigt av dig! Det gillar jag!*håller fram som föredöme för tex my_meself och emselie* :D
Vi ses då!

Jorgen
2007-02-11, 11:34
Nästa person som skriver något som inte har med saken att göra (förslagsvis kommer det att vara någon av manligt kön som plitar ner något i tråden) kommer att bli bannad i två veckor.
Alla är med på det?

Bra.

Fed up
2007-02-11, 12:18
Nästa person som skriver något som inte har med saken att göra (förslagsvis kommer det att vara någon av manligt kön som plitar ner något i tråden) kommer att bli bannad i två veckor.
Alla är med på det?

Bra.

Kan du inte göra nåt åt karlarna som röstat att de kan komma olika datum? Det gör mig förvirrad när jag försöker sammanställa resultaten!
Sen borde alla bannas som klickat alternativet "jag vill inte för jag hatar Fed up"!!:MrT:

Jorgen
2007-02-11, 12:23
Kan du inte göra nåt åt karlarna som röstat att de kan komma olika datum? Det gör mig förvirrad när jag försöker sammanställa resultaten!
Sen borde alla bannas som klickat alternativet "jag vill inte för jag hatar Fed up"!!:MrT:
Tyvärr inte.

Det är givet. Ban them. :banned

Me_Myself
2007-02-11, 14:46
Jag hade gärna ätit med er efteråt men min marsplan är lite rörig just nu. Jag får reda på om jag börjar arbeta om en vecka på tisdag. Har ingen aning om vad det blir för schema men det innefattar helgjobb. Sen har jag dessutom dottern tre helger i mars.. skulle inte förvåna mig om jag ska jobba dem helgerna också.. min vanliga tur..

men hmm... jag får återkomma :)

Pez
2007-02-12, 00:15
Kan du inte göra nåt åt karlarna som röstat att de kan komma olika datum? Det gör mig förvirrad när jag försöker sammanställa resultaten!

Röster från medlemmar av manligt kön har nu räknats av och ingår inte i pollens sammanställning längre.

Fed up
2007-02-12, 07:49
Röster från medlemmar av manligt kön har nu räknats av och ingår inte i pollens sammanställning längre.

:thumbup:

Emselie
2007-02-12, 15:17
Följer babettes anvisningar och svarar här.

Jag bor i Ag's huset på värnhem så valet av gym blir ganska givet, pojkvännen tränar redan där dessutom...

Var tränar du någonstans?

Fed up
2007-02-12, 15:30
Följer babettes anvisningar och svarar här.

Jag bor i Ag's huset på värnhem så valet av gym blir ganska givet, pojkvännen tränar redan där dessutom...

Var tränar du någonstans?

Ah perfekt. jag tränar på friskis vid folkets park.
Då hinner du ju testa på maskinerna lite fram till träffen då, eller så kan du se träffen som en introduktion till gymmet. Eller nåt.

Emselie
2007-02-12, 15:58
Ah perfekt. jag tränar på friskis vid folkets park.
Då hinner du ju testa på maskinerna lite fram till träffen då, eller så kan du se träffen som en introduktion till gymmet. Eller nåt.

Ja, antagligen blir det något pass med pojkvännen innan dess, har bestämt mig för att göra en "try out" nu i veckan. Känner att jag är rätt insnöad på sats maskiner och att jag vill gå på de fria vikterna mer, pojken får instruera mig så får vi se vad det blivit av mig fram till träffen *s*

Stumpis
2007-02-12, 16:18
Ja, antagligen blir det något pass med pojkvännen innan dess, har bestämt mig för att göra en "try out" nu i veckan. Känner att jag är rätt insnöad på sats maskiner och att jag vill gå på de fria vikterna mer, pojken får instruera mig så får vi se vad det blivit av mig fram till träffen *s*

Du är jättevälkommen till AC! :thumbup:
Skulle du se mig där får du vara så snäll att komma fram och hälsa... Annars ses vi väl på träffen? :)

Emselie
2007-02-12, 16:33
Du är jättevälkommen till AC! :thumbup:
Skulle du se mig där får du vara så snäll att komma fram och hälsa... Annars ses vi väl på träffen? :)

Man tackar! Har bara hört gott om AC och priserna är ju helt fantastiska, om man tillör det kvinnliga könet vill säga! Ska absolut hälsa om jag får syn på dig innan träffen :D

Stumpis
2007-02-12, 20:17
Fed up; har du satt nåt sista datum för att anmäla sig? När blir det bestämt liksom? Planerare som jag är hatar jag att inte veta... :em:

Fed up
2007-02-13, 14:14
Fed up; har du satt nåt sista datum för att anmäla sig? När blir det bestämt liksom? Planerare som jag är hatar jag att inte veta... :em:

Jadu, bra ide. Vad är ett lämpligt sistadatum, tror du, som har erfarenhet av att planera träffar? Två veckor innan första datumet kanske?
Jag är dock rätt inställd på 10'e, det verkar ju dominera.

Sen vill jag ha lite förslag på mat, vad vill ni ha för typ av mat? Sushi, italienskt, mexikanskt, pizza, "vanlig fin resturang mat", plankstek, julbord eller bara semlefrossa?

Sen om nån är allt för feg för att komma på själva träffen men ändå vill äta (typ me_myself och nina kanske?) så säg till mig!

Leanandtall
2007-02-13, 15:31
Jadu, bra ide. Vad är ett lämpligt sistadatum, tror du, som har erfarenhet av att planera träffar? Två veckor innan första datumet kanske?
Jag är dock rätt inställd på 10'e, det verkar ju dominera.

Sen vill jag ha lite förslag på mat, vad vill ni ha för typ av mat? Sushi, italienskt, mexikanskt, pizza, "vanlig fin resturang mat", plankstek, julbord eller bara semlefrossa?

Sen om nån är allt för feg för att komma på själva träffen men ändå vill äta (typ me_myself och nina kanske?) så säg till mig!


Vad som helst utom pizza, julbord(!), semlor och thai- eller kinamat. Ok, jag inser också att det där inte kvalificerar sig som "vadsomhelst"... *whistle*

Fed up
2007-02-13, 16:23
Vad som helst utom pizza, julbord(!), semlor och thai- eller kinamat. Ok, jag inser också att det där inte kvalificerar sig som "vadsomhelst"... *whistle*

Jamen jag kommer inte på nåt bra förslag. Ingen som vet nåt bra ställe?

ni80nni
2007-02-13, 18:30
Restaurang Mosaik på Stortorget har goda tapas...det kanske kan vara något?!

ni80nni
2007-02-13, 18:40
Nu kom jag på en bra restaurang till....just like mamas...ligger vid Möllan o är lite medelhavsinspirerad, http://www.justlikemamas.se/

Leanandtall
2007-02-13, 19:30
Restaurang Mosaik på Stortorget har goda tapas...det kanske kan vara något?!

Mosaik JA! Bra idé!

Nu kom jag på en bra restaurang till....just like mamas...ligger vid Möllan o är lite medelhavsinspirerad, http://www.justlikemamas.se/

Jag var där för inte så länge sedan, tyckte det var sådär..

Emselie
2007-02-13, 19:41
Jag är inte den som är kräsen när det gäller mat, så jag hänger med på vad som! :)

(edit: har dock inga direkta tips...)

Fed up
2007-02-13, 19:41
Mosaik verkar trevligt, aldrig varit där men kollde menyn och fanns iallafall vegetariskt. Hur funkar tapas, beställer man flera smårätter eller vad? Jag ahr dlrig ätit tapas, vet faktiskt inte ens vad det är...:em:

Ang. just like mamas så tycker jag det är trevligt och gott, är lite trött på deras veg. alternativ (ligger lite för nära oss) men deras pizza är toppen så jag kan äta det isåfall.

Leanandtall
2007-02-13, 21:58
Mosaik verkar trevligt, aldrig varit där men kollde menyn och fanns iallafall vegetariskt. Hur funkar tapas, beställer man flera smårätter eller vad? Jag ahr dlrig ätit tapas, vet faktiskt inte ens vad det är...:em:

Ang. just like mamas så tycker jag det är trevligt och gott, är lite trött på deras veg. alternativ (ligger lite för nära oss) men deras pizza är toppen så jag kan äta det isåfall.


Mosaik ja, de har typ 100 (ok, lite överdrivet kanske) olika smårätter (tapas), gott om vegetariska alternativ, kostar ca 50-70 kr styck. Jag brukar bli mätt på 3 st. Det är rätt trevligt, jävligt mysig restaurang faktiskt.

sissa
2007-02-14, 06:42
har aldrig käkat tapas och det får man ju prova så jag är med på det!

är med på annat också, men helst inte sushi.

sissa
2007-02-14, 06:44
kollade in menyn nu. jag är med! *drool*

frågan är hur man ska kunna välja :D

Emselie
2007-02-14, 09:00
Ehm...jag är fattig student som lever på csn enbart så om maten kostar över 200 kr så är jag nog ute ur leken... :(

Fed up
2007-02-14, 19:53
Ehm...jag är fattig student som lever på csn enbart så om maten kostar över 200 kr så är jag nog ute ur leken... :(

Jamen de där smårätterna kostade typ 40 spänn styck och om man blir mätt på 3 så räcker ju 200 tom till efterrätt! Oavsett om du känner dig ha råd med maten eller ej så måste du komma på träningen iallafall!:whipped:

Emselie
2007-02-15, 09:04
Jamen de där smårätterna kostade typ 40 spänn styck och om man blir mätt på 3 så räcker ju 200 tom till efterrätt! Oavsett om du känner dig ha råd med maten eller ej så måste du komma på träningen iallafall!:whipped:

Jadå, träningen kommer jag på oavsett vad! Tycker att det ska bli riktigt kul att träna med er som tränat lite längre...vill ju ha alla era tips och trix och ehh...guldkorn och sånt! :D

Leanandtall
2007-02-15, 09:10
Ehm...jag är fattig student som lever på csn enbart så om maten kostar över 200 kr så är jag nog ute ur leken... :(

Sänk en gainer efter träningen så klarar du dig nog på en rätt. Be att få kranvatten också. Eller plocka från andras tallrikar... Det är ju trots allt "plockmat". *whistle*

Emselie
2007-02-15, 09:14
Eller plocka från andras tallrikar... Det är ju trots allt "plockmat". *whistle*

Haha...du har helt klart en poäng där!

Stumpis
2007-02-19, 09:40
Jadu, bra ide. Vad är ett lämpligt sistadatum, tror du, som har erfarenhet av att planera träffar? Två veckor innan första datumet kanske?
Jag är dock rätt inställd på 10'e, det verkar ju dominera.

Sen vill jag ha lite förslag på mat, vad vill ni ha för typ av mat? Sushi, italienskt, mexikanskt, pizza, "vanlig fin resturang mat", plankstek, julbord eller bara semlefrossa?

Sen om nån är allt för feg för att komma på själva träffen men ändå vill äta (typ me_myself och nina kanske?) så säg till mig!

Nu är det typ två veckor före första datumet. Dax att spika? :)

Fed up
2007-02-19, 10:55
Ja det är väl det. Verkar som 10'e vann!

Är det nån som har nån tid och passa på kvällen eller så (typ sista tåg) som vi får anpassa efter och vill ni ha en paus mellan träning och mat för omklädnad, eller ska vi klä om gemensamt i det enorma damomklädningsrummet på athletic?

Leanandtall
2007-02-19, 14:50
Ja det är väl det. Verkar som 10'e vann!

Är det nån som har nån tid och passa på kvällen eller så (typ sista tåg) som vi får anpassa efter och vill ni ha en paus mellan träning och mat för omklädnad, eller ska vi klä om gemensamt i det enorma damomklädningsrummet på athletic?

:thumbup:

Ja, det kan väl vara mysigt att trängas lite samtidigt som vi snuggar till oss. För mig kvittar det annars, bor i närheten, men de som kommer utomsocknes ifrån kanske inte har nånstans att ta vägen om det blir ett tidsglapp mellan träning och mat.

sissa
2007-02-19, 18:32
Det sista tåget för min del går 00:53 (även om jag nog åker hem innan dess. Tror jag) Men ingen fara på taket alltså.

Ska man anmäla sig till igen Feddan till dig, så att du vet säkert vilka som kommer eller? Och isåfall senast när?

sissa
2007-02-19, 18:35
eller ska vi klä om gemensamt i det enorma damomklädningsrummet på athletic?

Ja, det är väl smidigast kanske. Vet inte riktigt var jag ska klä om annars. Eller ja, nån gästvänlig själ finns kanske, men alla ska ju ha nånstans att vara.

Fed up
2007-02-19, 18:39
:thumbup:

Ja, det kan väl vara mysigt att trängas lite samtidigt som vi snuggar till oss. För mig kvittar det annars, bor i närheten, men de som kommer utomsocknes ifrån kanske inte har nånstans att ta vägen om det blir ett tidsglapp mellan träning och mat.

Ja, annars får vi förbarma oss över varsin utomsocknes och låta dem piffa till sig hemma hos oss. Men jag har inget emot att trängas, bara det är ok att vara lite fåfäng och typ sminka sig och så.

Det sista tåget för min del går 00:53 (även om jag nog åker hem innan dess. Tror jag) Men ingen fara på taket alltså.

Ska man anmäla sig till igen Feddan till dig, så att du vet säkert vilka som kommer eller? Och isåfall senast när?

OK. Så vi behöver nån timme att träna, nån timme att piffa till oss, nån halvtimme att ta oss till Stortorget och så kan det väl vara lagom att äta vid 7? Det innebär att 4 borde vara en bra tid att ses, så har vi en halvtimmes felmarginal. Kanske tom. halv 4, ifall vi tar längre tid på oss att träna?
Hur länge innan bör man ringa och boka bord? Har faktiskt aldrig gjort det förr. Och innan jag kan göra det måste jag ju veta hur många som säkert kommer. I början av nästa vecka typ?

Ursäkta att jag är en dålig och osäker planerare. Egentligen är jag rätt bra på att planera, men har aldrig planerat den här typen av arrangemang förr och har tenta och hundvalp som distraherar mig nu...:em:

sissa
2007-02-19, 18:51
Halv fyra skadar ju inte. Hellre det än att det blir stress tycker jag.

Säg typ måndag nästa vecka, att man ska ha bestämt sig då. Så kan du ju boka sen nångång under veckan?

Stumpis
2007-02-19, 18:59
Förra Kolo-träffen samlades vi för träning 15:30, och med facit i hand var det en halvtimme för tidigt. Det blev lite dö-tid som vi kunde varit utan.
Men, å andra sidan är det annorlunda när det bara är tjejer. Tror vi håller mer låda och snackar itu träningen (:D ) lite mer, och sen lär det ta sin tid i omklädningen... :Virro

Jag kommer inte att kunna följa med på middagen, som det ser ut nu, men självklart ska det tränas! *flex*

Fed up
2007-02-19, 19:23
Förra Kolo-träffen samlades vi för träning 15:30, och med facit i hand var det en halvtimme för tidigt. Det blev lite dö-tid som vi kunde varit utan.
Men, å andra sidan är det annorlunda när det bara är tjejer. Tror vi håller mer låda och snackar itu träningen (:D ) lite mer, och sen lär det ta sin tid i omklädningen... :Virro

Jag kommer inte att kunna följa med på middagen, som det ser ut nu, men självklart ska det tränas! *flex*

Ja, jag är ju med på träningen den här gången så jag räknar med att snackfrekvensen kommer öka rätt rejält.

Synd att du uteblir från middagen, men viktigast är ju trots allt att ha dig där som inspirationskälla på gymmet! :thumbup:

Leanandtall
2007-02-19, 19:39
Ja, annars får vi förbarma oss över varsin utomsocknes och låta dem piffa till sig hemma hos oss. Men jag har inget emot att trängas, bara det är ok att vara lite fåfäng och typ sminka sig och så.



OK. Så vi behöver nån timme att träna, nån timme att piffa till oss, nån halvtimme att ta oss till Stortorget och så kan det väl vara lagom att äta vid 7? Det innebär att 4 borde vara en bra tid att ses, så har vi en halvtimmes felmarginal. Kanske tom. halv 4, ifall vi tar längre tid på oss att träna?
Hur länge innan bör man ringa och boka bord? Har faktiskt aldrig gjort det förr. Och innan jag kan göra det måste jag ju veta hur många som säkert kommer. I början av nästa vecka typ?

Ursäkta att jag är en dålig och osäker planerare. Egentligen är jag rätt bra på att planera, men har aldrig planerat den här typen av arrangemang förr och har tenta och hundvalp som distraherar mig nu...:em:


Jag förbarmar mig gärna över ev. utomsocknes. Kan vara skönt att lägga av träningsgrejorna innan vi ska äta, blir en del att släpa på annars. Men jag bor typ två busshållplatser bort, så då får det räknas in "transporttid". (Men å andra sidan kan vi (som dricker) typ dela en vinare medan vi fixar till oss - bonus).

Tiderna verkar realistiska (under förutsättning att vi gör oss klara på gymet). Be inte om ursäkt för planerandet, ta istället åt dig av äran! Det är ett jättebra initiativ du kommit med. Sen får vi väl slå våra kloka (?) hövven ihop gällande det andra.

Som Sissa sa så är det nog lagom att boka bord någon gång nästa vecka, ingen jättebrådska med det tror jag.

:)

ni80nni
2007-02-19, 20:03
Tror också det är lika bra att boka bord nästa vecka, skulle antalet personer som vill med o käka ändras så kan man väl bara ringa o meddela det.

Mycket trevligt att vindrickande las till i planeringen; jag tar med en flaska:thumbup:

Fed up
2007-02-23, 09:46
Nu har jag lämnat in tentan och återvänt till jorden. Dags att börja ta lite beslut här! Nu vill jag höra om ni vill ha en paus mellan gym och mat eller om vi ska duscha och piffa tillsammans och så vill jag att alla som kommer komma säger detta här eller i ett PM till mig. Skriv om ni ska träna och äta eller bara endera. Ska ringa resturangen i början av nästa vecka, så återkommer med mer info om det då.

Leanandtall
2007-02-23, 12:24
Jag kommer på både träning och mat. Och för enkelhetens skull så föreslår jag att vi duschar/piffar gemensamt efter träningen.

sissa
2007-02-23, 23:26
Jag är med på både träning och mat. Tycker också det är helt okej att göra sig iordning på gymmet.

Snake: *screwy* Moget Snake! Jävligt moget!

ni80nni
2007-02-24, 05:45
Jag bokar också in mig på både träning o mat.

Orkar inte åka hemom Lund så det för min del får det gärna bli piffning på gymet. Ni som varit där, finns det uttag för hårtork? Skäms lite för att verka tjejig o fåfäng men det är faktiskt kallt ute o blött hår är inget skoj...

Leanandtall
2007-02-24, 11:57
Jag bokar också in mig på både träning o mat.

Orkar inte åka hemom Lund så det för min del får det gärna bli piffning på gymet. Ni som varit där, finns det uttag för hårtork? Skäms lite för att verka tjejig o fåfäng men det är faktiskt kallt ute o blött hår är inget skoj...

Det finns uttag. Det finns faktiskt en liten tork där, men den har nog sett sina bättre dagar... Efter vad jag hört iaf. :) Och du, skäms på dig för att du skäms! :thumbup:

sissa
2007-02-24, 12:00
Ett uttag eller flera?
Känner mig att det kommer bli smått kaos med bara ett. :D

Leanandtall
2007-02-24, 19:04
Ett uttag eller flera?
Känner mig att det kommer bli smått kaos med bara ett. :D

Ska kolla upp det nästa gång jag är där, dvs måndag. :)

sissa
2007-02-24, 19:05
Ska kolla upp det nästa gång jag är där, dvs måndag. :)

Bra. Finns fler som är fåfänga nämligen. Inte jag då förstås. *whistle*

Förresten, blir det den där tapas-restaurangen eller?

Leanandtall
2007-02-24, 19:18
Bra. Finns fler som är fåfänga nämligen. Inte jag då förstås. *whistle*

Förresten, blir det den där tapas-restaurangen eller?

Jag har förstått det som att det blir Mosaik ja. Clara?

Fed up
2007-02-25, 09:56
Ja. Ska ringa och boka plats nu i början av veckan och såtillvida det finns platser så blir det Mosaik, så får vi piska leanandtall (eller vems förslag det nu var) om det är dåligt! :whipped:
Då kör vi gemensam piffning efter träningen då, jag återkommer med tidsschema inom kort.

eleni
2007-02-25, 09:59
Jag har aldrig skrivet innan så mig känner ni inte, men detta verkar för bra för att missas. Kan behöva lite tips från alla er starka muskliga tjejer efter sex års styrketräning utan några som helst resultat :furious:

Alla dagar passar mig...dethär ska bli skoj!

Nämen, dig har jag ju sett på Gerda flera gånger!

Leanandtall
2007-02-25, 11:00
Ja. Ska ringa och boka plats nu i början av veckan och såtillvida det finns platser så blir det Mosaik, så får vi piska leanandtall (eller vems förslag det nu var) om det är dåligt! :whipped:
Då kör vi gemensam piffning efter träningen då, jag återkommer med tidsschema inom kort.

Harkel harkel, ni80nni is my partner in crime när det gäller restaurangvalet. Så kollektivt piskstraff då... I'm shaking. *whistle*

Carolinew
2007-02-25, 19:25
Jag kommer på träningen iaf... :) Vet inte än om jag kan följa med på middagen, när är senaste anmälningsdag till det?

heraso
2007-02-25, 21:48
Jag kommer inte, går tränarutbildning i Åhus hela helgen. ::)

Leanandtall
2007-02-26, 21:16
Ska kolla upp det nästa gång jag är där, dvs måndag. :)

Fan! Jag glömde... :Virro

ni80nni
2007-02-27, 05:44
Fan! Jag glömde... :Virro

Glömde du kolla efter uttagen??
Hur kunde du, det blir mycket piska för dig...

Emselie
2007-02-27, 09:12
Vad fasen...jag är ganska säker på att jag skrev här för någon dag sen men det måste ha hänt något för inlägget är borta...

Men i vilket fall så kommer jag på både träning och mat, jag springer hem om och duschar sen kan vi väl mötas där nere utanför gymmet?

Fed up
2007-02-28, 20:28
Gah, det är jag som inte tar mitt ansvar. Jag ringer imorgon och bokar nio platser. Stumpis kommer ej på middagen, men jag har en reservplats som jag ska försöka övertala me_myself eller Nina att fylla ut på resturangen. Jag räknar med att Caorline följer med, annars är det ju bättre att boka en plats för mycket än för lite. Kan ringa nån dag innan och korrigera sen.

Var det nån mer som inte skulle äta?

DevilDoll
2007-03-01, 11:24
Leanandtall heter numera DevilDoll. Punkt.

:)

Fed up
2007-03-01, 16:25
Leanandtall heter numera DevilDoll. Punkt.

:)

Det var som tusan.

Fed up
2007-03-02, 22:04
Jag har fortfarande inte ringt och bokat, har lyckats göra en stor sak av det och stressar upp mig lite över det. Jag har lite telefonskräck vad det gäller att ringa folk jag inte känner...:em:
Ska försöka ta mig samman imorgon. Om nån annan känner sig manad att ringa så hojta! :em: :em:

sissa
2007-03-03, 00:47
Jag kan ringa om du vill.
Skicka ett pm isåfall!

sissa
2007-03-04, 10:10
Jag ringer och bokar imorrn! ( De har stängt idag)

sissa
2007-03-05, 18:01
Det var ju lättare sagt än gjort. Har ringt (massor)från 15:30 utan framgång. Antingen upptaget eller ingen som svarar. Jag kan väl ringa fram till 19:00-20:00, sen tänkte jag sova.

Känns inte just nu som att jag kommer komma fram ikväll, men vi får väl se.
Testar nångång imorrn igen.

sissa
2007-03-06, 05:59
Jag mailade dem nu istället så får vi se...
Jag ringde igår fram till 20:00, utan framgång.

sissa
2007-03-06, 09:57
Heter gymmet "Athletic"? Kan man få en beskrivning av var det ligger ?
Eller vad man ska söka på iaf på enorios kartor:)

Stumpis
2007-03-06, 10:16
Heter gymmet "Athletic"? Kan man få en beskrivning av var det ligger ?
Eller vad man ska söka på iaf på enorios kartor:)

Det heter Athletic Center och ligger på Värnhemstorget i fd AG-huset (numer Coop Extra).

Fed up
2007-03-06, 15:35
Athletic ligger på Värnhemstorget, dit kan ni ta buss 7 mot valdermarsro/segevång eller 3 mot värnhem från stationen. var noga att kolla att ni tar bussen åt rätt håll, fråga chaffören. Det är bussarna närmast stationen som gäller, de på andra sidan går åt andra hållet.
Ni kan kolla tider på www.skanetrafiken.se och tågbiljetten gäller som biljett på bussen.
När ni gått av bussen går ni rakt fram (i bussens riktning) längst med det aprikos/orangea huset till ni kommer till ett övergångsställe. Här bör ni se ett jättestort hus i mörkbrunt tegel som det står COOP på. En våning upp ligger AC, gula skyltar, ni borde se det här och gör ni inte det så ring nån av oss som hittar.
Mitt mobilnummer delas ut per pm om nån behöver! :thumbup:

chidde
2007-03-06, 16:24
jag jobbar på lördag.. ni kommer väl in och säger hej eller?

vi har mjölk, banan, grädde, oboypulver... och selleristjälkar också! det kan bli värsta gainern

Angel
2007-03-06, 16:32
Det märks att det är tjejträff, här ororas det inte över rush i gymmet eller få köa till maskinerna, nej här ororas det för att det inte finns uttag till hårtorken (helt rätt, jag vägrar också gå ut ofönad).

Hoppas ni får jätteskojj och trevligt, skänk mig en tanke, önskar ja hade kunnat vara med faktiskt! Me like girltalk!

sissa
2007-03-06, 21:39
Jag kom fram!
Bokat 9 platser på mosaik nu. Men det gick ej vid 19:00 så vi fick ta vid 19:30Hoppas det funkar.

Jahopp. När ska vi bestämma att vi ska ses på gymmet nu då?

sissa
2007-03-07, 06:43
Gymmet stänger visst 18:00 fick jag veta så det kan ju bli lite drygt att käka vid 19:30. Jag ringer idag och hör om vi kan få ett bord vid 18:00 eller 18:30 istället.

Krampus
2007-03-07, 06:46
Jag är faktiskt i krokarna. .)

DevilDoll
2007-03-07, 08:15
Gymmet stänger visst 18:00 fick jag veta så det kan ju bli lite drygt att käka vid 19:30. Jag ringer idag och hör om vi kan få ett bord vid 18:00 eller 18:30 istället.

Ah, hoppas det går! Tack för att du håller på och ringer och ringer och ringer.



Och ringer.

sissa
2007-03-07, 08:55
Jag är faktiskt i krokarna. .)

Kan du gå dit då och boka när jag tröttnar på å ringa? ;)

Ah, hoppas det går! Tack för att du håller på och ringer och ringer och ringer.



Och ringer.

Jag undrade nästan om det var knas med min telefon ( vad nu det skulle vara) Ingen ville svara i sjukhusets växel igår heller. Där brukar de ju svara liksom. Men sen svara dem iallafall.

Stumpis
2007-03-07, 09:57
Är det bestämt vilken tid vi ska träna?

Fed up
2007-03-07, 10:47
Är det bestämt vilken tid vi ska träna?

nej det beror på när vi får bokat maten, blir det 19.30 så kör vi så sent det går, blir det 18 kör vi lite tidigare.

Carolinew
2007-03-07, 11:17
Värnhemstorget, är det där 1:an (regionbuss mellan Krisitanstad och Malmö) stannar? Isåna fall kanske det är enklare att ta bussen direkt dit? Finns iaf en hållplats som heter "Malmö Värnhem"...

Fed up
2007-03-07, 11:18
Värnhemstorget, är det där 1:an (regionbuss mellan Krisitanstad och Malmö) stannar? Isåna fall kanske det är enklare att ta bussen direkt dit? Finns iaf en hållplats som heter "Malmö Värnhem"...

Jajamen! Låter klokt.

Fed up
2007-03-07, 11:23
Dessa kommer iallafall, säg till om nåt inte stämmer:

Caixa**: träning och mat
Carolinew: träning och troligen mat(?)
DevilDoll: träning och mat
Eleni: träning och mat
Emselie: träning och mat
Fed up: träning och mat
Leanandtall: träning och mat
Ni80nni: träning och mat
Sissa: träning och mat
Stumpis: bara träning

Gud va kul att det blir så många ändå! När jag tänkte mig detta så tänkte jag att vi nog inte skulle bli fler än typ 5 eftersom det alltid är nån som inte kan osv...

Krampus
2007-03-07, 11:29
Kan du gå dit då och boka när jag tröttnar på å ringa? ;)


Nej, jag tänkte fotta och spänna latsen.
..



Värnhemstorget, är det där 1:an (regionbuss mellan Krisitanstad och Malmö) stannar? Isåna fall kanske det är enklare att ta bussen direkt dit? Finns iaf en hållplats som heter "Malmö Värnhem"...

Åka md mig. Jag drar och hälsar på Ne-myself eller Nina L under tiden.

Jense
2007-03-07, 11:36
Nej, jag tänkte fotta och spänna latsen.
..





Åka md mig. Jag drar och hälsar på Ne-myself eller Nina L under tiden.

og jense også

Krampus
2007-03-07, 11:49
og jense også

Ja, vi kan drar till Arne P om brudarna är tråkig. Jag har ditt nummer. Det är bara tillgång till bli som är avgörande.

Jense
2007-03-07, 12:11
Ja, vi kan drar till Arne P om brudarna är tråkig. Jag har ditt nummer. Det är bara tillgång till bli som är avgörande.

ok, men det löser nog sig sa du se, inte kröka istället för att träna då?

DevilDoll
2007-03-07, 12:21
DevilDoll: träning och mat
Leanandtall: träning och mat


OBS! att jag bara är en person (Det är vad psykologen säger att jag ska intala mig iaf. (<-- obs skämt)). Men jag är svag för två och äter för tre.

Krampus
2007-03-07, 12:27
ok, men det löser nog sig sa du se, inte kröka istället för att träna då?

Det gör jag varje dag. :)

Fed up
2007-03-07, 12:39
OBS! att jag bara är en person (Det är vad psykologen säger att jag ska intala mig iaf. (<-- obs skämt)). Men jag är svag för två och äter för tre.

Haha, har jag skrivit dig två gånger? Klantigt. Jag hade bara klistrat röstresultaten utan att kolla så noga. Ok, allihopa, tänk bort Leanandtall från min lista!
9 personer på träningen och 8 på maten då?

Carolinew
2007-03-07, 13:40
Dessa kommer iallafall, säg till om nåt inte stämmer:

Caixa**: träning och mat
Carolinew: träning och troligen mat(?)
DevilDoll: träning och mat
Eleni: träning och mat
Emselie: träning och mat
Fed up: träning och mat
Leanandtall: träning och mat
Ni80nni: träning och mat
Sissa: träning och mat
Stumpis: bara träning

Gud va kul att det blir så många ändå! När jag tänkte mig detta så tänkte jag att vi nog inte skulle bli fler än typ 5 eftersom det alltid är nån som inte kan osv...

Ser tyvärr ut som att jag inte kan vara med på middagen... Hoppas inte jag stället till med allt för mkt strul nu...



Åka md mig. Jag drar och hälsar på Ne-myself eller Nina L under tiden.

Gott! Ska du köra ner är det klart att man hänger på :)

sissa
2007-03-07, 13:52
Nej, jag tänkte fotta och spänna latsen.
..





Åka md mig. Jag drar och hälsar på Ne-myself eller Nina L under tiden.

Får jag också plats?
Jag bor i Kristianstad jag med nämlish

sissa
2007-03-07, 13:56
Om det ej går att ändra tid, ska jag avboka då eller? 1 och en halvtimmes väntan känns ju inte så kul. Då får vi väl nästan ta nåt annat ställe, eller?

Fed up
2007-03-07, 14:13
Om det ej går att ändra tid, ska jag avboka då eller? 1 och en halvtimmes väntan känns ju inte så kul. Då får vi väl nästan ta nåt annat ställe, eller?

Ja jag tycker det. Pizza!

ni80nni
2007-03-07, 19:52
Tycker jag med.
Vänta är inget skoj, vi är ju inte så himla många så vi borde väl kunna hitta något annat där vi får plats alla, utan att boka iförväg o så menar jag.
Eller vad tror ni andra?!
Pizza funkar fint!

Fed up
2007-03-07, 19:58
Tycker jag med.
Vänta är inget skoj, vi är ju inte så himla många så vi borde väl kunna hitta något annat där vi får plats alla, utan att boka iförväg o så menar jag.
Eller vad tror ni andra?!
Pizza funkar fint!

Jo, men på resturanger kan det nog bli knivigt. Det är mer uppbokat än man tror, när vi varit ute på typ min födelsedag och sånt har det varit knölfullt på flera ställen vid middagstid även på vardagar.
Men går vi till nåt pizzahak så går det nog bra.

Nån som har nåt annat bra förslag om Mosaik inte funkar?

sissa
2007-03-07, 20:01
sådär!

jag bokade 18:30, 7 platser.

sissa
2007-03-07, 20:10
Vad blir lagom tid för träning då? 15:30?
15:00 är kanske lite väl. Vi får väl se till att hinna liksom :)

DevilDoll
2007-03-07, 20:11
2 eluttag finns. Idag kom jag ihåg att kolla. :D

15.30 blir bra.

sissa
2007-03-07, 20:15
feddan får komma med ett slutgiltigt besked eftersom hon är bossen, men om ingen annan våldsamt protesterar så kör vi väl på 15:30!

sissa
2007-03-07, 20:16
2 eluttag finns. Idag kom jag ihåg att kolla. :D


bra. då paxar jag båda. en för fönen och en för plattången*whistle*

nejdå, det blir nog bra

Fed up
2007-03-07, 20:59
Tipp topp! 15.30 utanför AC då!

Om nån behöver utförligare vägbeskrivning eller vill ha mitt nummer ifall ni går vilse så hojta till!

Krampus
2007-03-07, 21:01
Får jag också plats?
Jag bor i Kristianstad jag med nämlish

Sure. Jag kollar om jag kan låna en bil.
PM:a Carolinew för telenr.

sissa
2007-03-07, 21:02
Sure. Jag kollar om jag kan låna en bil.
PM:a Carolinew för telenr.

En bil kan vara bra:)

Vore kanoners! Tack!

Emselie
2007-03-07, 23:02
Jag fick just reda på att jag ska sitta vid ett middagsbord och fira födelsedag på lördag kl 18. Har gått och trott att detta var på fredag eftersom det är då kompisen fyller år...
Så jag måste hoppa middagen tyvärr :( men träna lite ska jag väl hinna med!

sissa
2007-03-08, 10:49
emselie: Trist!
Men kul att du kommer och tränar iaf! :bpump:

ligne
2007-03-08, 20:20
försökte förgäves att få dit min sambo men hon totalvägrar =)

eleni
2007-03-08, 20:24
Woot är jag inräknad?
Ursäkta att jag bangar ur men jag kan inte vara med... beror på en massa saker just nu... tyvärr...:em:

sissa
2007-03-08, 20:30
Uppdaterad lista. Hojta om det blir ändringar

Caixa**: träning och mat
Carolinew: träning
DevilDoll: träning och mat
Emselie: antagligen träning
Fed up: träning och mat
Ni80nni: träning och mat
Sissa: träning och mat
Stumpis: träning

Caixa**
2007-03-09, 07:52
Uppdaterad lista. Hojta om det blir ändringar

Caixa**: träning och mat
Carolinew: träning
DevilDoll: träning och mat
Emselie: antagligen träning
Fed up: träning och mat
Ni80nni: träning och mat
Sissa: träning och mat
Stumpis: träning

Kommer förmodligen inte kunna vara med på middagen:( Har ett ärende hos syster och vet inte om jag hinner tillbaka sen. Trist. Men jag dyker absolut upp på träningen!

Fed up
2007-03-09, 10:23
Kommer förmodligen inte kunna vara med på middagen:( Har ett ärende hos syster och vet inte om jag hinner tillbaka sen. Trist. Men jag dyker absolut upp på träningen!

Jamen va tusan, alla droppar av!
Ska vi andra köra middagen som planerat iallafall eller vill ni skita det eller köra nåt mer opretentiöst (pizza! :D)?
De som är kvar är jag, Sissa, Ni80nni och devildoll. En skral skara!

Aja, bra att ni kommer till träningen iallafall! :thumbup:

L-Sami
2007-03-09, 10:37
Ta med kameran, vi vill se lite bilder från er träff ;)

Fed up
2007-03-09, 11:01
Ta med kameran, vi vill se lite bilder från er träff ;)

Givetvis. Vi har väl sagt att vi ska träna nakna?

ni80nni
2007-03-09, 12:45
Sorry girls....den skrala skaran blir nu ännu mindre....jag har åkt på att joura imorron kväll så någon mat hinner jag inte *cry*
Men ska försöka dyka upp o träna...

Stumpis
2007-03-09, 14:18
Jamen va tusan, alla droppar av!
Ska vi andra köra middagen som planerat iallafall eller vill ni skita det eller köra nåt mer opretentiöst (pizza! :D)?
De som är kvar är jag, Sissa, Ni80nni och devildoll. En skral skara!

Aja, bra att ni kommer till träningen iallafall! :thumbup:

Trist att så många hoppar av, speciellt med tanke på hur trevligt och kul det alltid är på våra träffar. Dom har ingen aning om vad dom går miste om. :)

Fed up
2007-03-09, 15:14
Ok, nu är vi bara tre stackare kvar och Sissas och mitt skämt om att det kanske blir en romantisk middag än två ligger skrämmande nära. Devildoll och Sissa, hur vill ni göra? Ska vi tre äta ändå? Där eller nån annanstans?

sissa
2007-03-09, 15:49
Ja, jag vill käka helt klart! Ska man ändå ta sig ner malmö så vill man ju inte bara träna och åka hem. Dessutom känns det som man inte hinner umgås direkt när man tränar.

Var kvittar för mig. Känns lite pinsamt att ringa mosaik igen bara ( det började med nio platser. Sen dess har jag typ ringt varje dag och bokat om:D )

Men vi kan väl ta mosaik?

Ingen mer får hoppa av nu. För bövelen!

Fed up
2007-03-09, 15:55
Ja, jag vill käka helt klart! Ska man ändå ta sig ner malmö så vill man ju inte bara träna och åka hem. Dessutom känns det som man inte hinner umgås direkt när man tränar.

Var kvittar för mig. Känns lite pinsamt att ringa mosaik igen bara ( det började med nio platser. Sen dess har jag typ ringt varje dag och bokat om:D )

Men vi kan väl ta mosaik?

Ingen mer får hoppa av nu. För bövelen!

Säger Devil doll nej så kidnappar vi henne och släpar med henne ändå.

sissa
2007-03-09, 15:56
Säger Devil doll nej så kidnappar vi henne och släpar med henne ändå.

och bussar doris påna

Fed up
2007-03-09, 16:00
och bussar doris påna

Precis. Då blir hon inte så kaxig längre, när hon sett dödens käftar på nära håll!:thumbup:

sissa
2007-03-09, 16:08
Givetvis. Vi har väl sagt att vi ska träna nakna?


Snake har blitt lovad film från den gemensamma duschningen och piffningen, så om Salami är intresserad så kan ju snake maila sen:thumbup:

L-Sami
2007-03-09, 16:17
Givetvis. Vi har väl sagt att vi ska träna nakna?

Tjejer med deras snuskiga fantasi, var är världen på väg :D

Snake
2007-03-09, 16:39
Snake har blitt lovad film från den gemensamma duschningen och piffningen, så om Salami är intresserad så kan ju snake maila sen:thumbup:

:thumbup: :love:

gnnnnnnnnnnnnnnnn

sissa
2007-03-09, 16:40
:thumbup: :love:

gnnnnnnnnnnnnnnnn

klart man ställer opp

DevilDoll
2007-03-09, 17:12
Säger Devil doll nej så kidnappar vi henne och släpar med henne ändå.

och bussar doris påna

Ick!

Jag kommer!!!

DevilDoll
2007-03-09, 17:13
Men vi kan väl ta mosaik?



Mosaik it is!

Fed up
2007-03-09, 17:14
Ick!

Jag kommer!!!

Tur för dig! :devil:

DevilDoll
2007-03-09, 17:15
Tur för dig! :devil:

Jag måste ju inviga min nya topp! :D

Fed up
2007-03-09, 17:21
Jag måste ju inviga min nya topp! :D

Är den fancy? Vi borde kanske klä upp oss som tusan och ta tusen festbilder på oss under kvällen så att alla ångrar att de inte hängde på!

DevilDoll
2007-03-09, 17:39
Är den fancy? Vi borde kanske klä upp oss som tusan och ta tusen festbilder på oss under kvällen så att alla ångrar att de inte hängde på!

Agree! I like fancy.

sissa
2007-03-09, 17:42
ah vad gött att du är med doll!
iofs hade väl en romatisk middag på tu man hand med feddan inte vatt fy skam, men vi kan ju ta det en annan gång feddan?

Fed up
2007-03-09, 17:43
ah vad gött att du är med doll!
iofs hade väl en romatisk middag på tu man hand med feddan inte vatt fy skam, men vi kan ju ta det en annan gång feddan?

Ja det låter bra. Trekant är ju inte fy skam det heller.

Fed up
2007-03-09, 17:44
Agree! I like fancy.

Jag är rätt dålig på att klä upp mig, men ska se vad jag kan göra.

sissa
2007-03-09, 17:48
Ja det låter bra. Trekant är ju inte fy skam det heller.



nä. det får gå i brist på annat. *popcorn*

sissa
2007-03-09, 17:48
Jag är rätt dålig på att klä upp mig, men ska se vad jag kan göra.


inga jävla klädkrav nu.


sen kommer jag bry mig ändå iofs...*whistle*

sissa
2007-03-10, 08:50
Då ses vi i eftermiddag tjejer! *flex*

Jag har glömt bort att vara nervös. Kanske blir rena vraket snart. (fast det tror jag inte)

Carolinew
2007-03-10, 09:17
Jepp we do! Och vi ses på Domus parkering :)

sissa
2007-03-10, 09:26
Jepp we do! Och vi ses på Domus parkering :)

jes box!
är glad att slippa åka själv ner.

izza
2007-03-10, 09:47
Vad tråkigt att ni blir så nåra! Men ni har ju kul ändå såklart! Ha lite roligt för mig också som har typ 100 mil (nej så långt är det inte men ändå!) till Malmö och dessutom jobbar idag.

Emselie
2007-03-10, 10:31
Jag måste vara jättetråkig och hoppa på allt. :em:

Det blir för stressigt helt enkelt...inte lyckats hitta present till kompisen och har en hemtenta som ska vara inne på måndag, så jag vet inte hur jag ska hinna med den här dagen utan träff ens...:(


Nästa gång lovar jag att hänga med dock, sen kan folk fylla år bäst de vill! :D

ni80nni
2007-03-10, 10:51
Jag är lika usel, hinner inte ens till träningen.
Ha skoj o förse oss med massa bilder, pliiis!

Fed up
2007-03-10, 11:25
Typiskt. Jag skulle aldrig sagt det där med att jag hade tänkt att vi bara skulle bli 5, det blev en själuppfyllande profetia...:cryout:

De som kommer till träningen är då:
Jag
Sissa
Stumpis
Devil doll
Caroline w
caixa

Mat:
Jag
Sissa
Devil Doll

Carolinew
2007-03-10, 12:02
Nåja, vi är ju 6 st fortfarande *whistle* :D

Krampus
2007-03-10, 12:34
Jepp we do! Och vi ses på Domus parkering :)


Le Chafoer är redo. :)

sissa
2007-03-10, 12:35
Le Chafoer är redo. :)

:thumbup:

Caixa**
2007-03-10, 12:41
Min buss kommer inte fram förrän 15.47. Men ni kan ju börja träna så länge så ses vi inne på gymmet:)

DevilDoll
2007-03-10, 13:31
Typiskt. Jag skulle aldrig sagt det där med att jag hade tänkt att vi bara skulle bli 5, det blev en själuppfyllande profetia...:cryout:

De som kommer till träningen är då:
Jag
Sissa
Stumpis
Devil doll
Caroline w
caixa

Mat:
Jag
Sissa
Devil Doll

Trist. Det började bra med hur många som helst som kunde. Sen gick det bara utför. :(

Vi får ha kul för minst 14 personer då. :thumbup:

Fed up
2007-03-10, 22:01
Ingen som startat bildtråd än? Va slöa ni är! Ska jag skapa då?

DevilDoll
2007-03-10, 22:06
Ingen som startat bildtråd än? Va slöa ni är! Ska jag skapa då?

Haha! Vad långsam du är Clara.


(Har du hunnit få av dig skorna än?) :naughty:

Fed up
2007-03-10, 22:35
Haha! Vad långsam du är Clara.


(Har du hunnit få av dig skorna än?) :naughty:

Bah! Har tillochmed hunnit byta skor och gå ut med hunden! Det du! :cool: