handdator

Visa fullständig version : Anna Nicole Smith R.I.P


JustinCredible
2007-02-08, 22:07
http://aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,995968,00.html

Dnepr
2007-02-08, 22:08
Det här låter säkert dumt - men spontant så känns det jävligt tragiskt. Hon hann nog inte njuta av livet den kvinnan. Må hon vila i frid.

Mel
2007-02-08, 22:10
R.i.p

Lepras
2007-02-08, 22:11
oj....man blir alltid paff när folk bara går o dör...

NisseEriksson
2007-02-08, 22:12
V.i.f

Mass-Tech
2007-02-08, 22:12
Om det är sant, R.I.P
Alltid sorligt när nån dör.

Jaws
2007-02-08, 22:13
Fan vad sjukt då. r.i.p.

Deceiver85
2007-02-08, 22:15
Uh? Det där kom oväntat..

Cerberus
2007-02-08, 22:16
rip :( vilken chock

Dnepr
2007-02-08, 22:16
Det var om det på nyheterna nu. Fan vad vacker och graciös hon var i sina bästa dagar. Hennes son dog ju för inte så länge sen också.

HajduMan
2007-02-08, 22:19
rip :(

heraso
2007-02-08, 22:19
En alltför passande död till ett tragiskt liv.:(

shadowfire
2007-02-08, 22:20
inte helt oväntat, hennes kropp har ju genomgått ett och annat om man ska tro media...

L-Sami
2007-02-08, 22:22
Shit, det där rörde mig på nåt sätt :(

Jaws
2007-02-08, 22:24
Shit, det där rörde mig på nåt sätt :(

Mig med. Det är fan skitsynd:(

Raggis
2007-02-08, 22:25
Shit, det där rörde mig på nåt sätt :(

Same *cry*

babbett
2007-02-08, 22:26
Synd om dottern som bara får lära känna sin mamma genom medias bild...

Dnepr
2007-02-08, 22:27
Synd om dottern som inte har nån mamma längre.

Slartibartfast
2007-02-08, 22:29
Oväntat och Riktigt tråkigt! :(

H&M reklamen kommer alltid att vara ett ömt vårdat minne.

L-Sami
2007-02-08, 22:32
Hon var för ung att dö, stackars lilla barnet *cry*

Pierre_C
2007-02-08, 22:39
Konstigt att man berörs men det gör man :/

ManuelIT
2007-02-08, 22:45
shit vilken shock

Empe
2007-02-08, 22:49
Den kvinnan kan inte levt ett enkelt liv. Håller med. Allt man hört och sett om henne så rörs man faktiskt lite.

babbett
2007-02-08, 22:51
Man kan undra vad hon egentligen dog av.. :(

L-Sami
2007-02-08, 22:51
Man kan undra vad hon egentligen dog av.. :(

Influensa? nee
She was murrrrdered

regus
2007-02-08, 22:52
hade hon inte en till unge, en liten en?
Hur som helst är det tragiskt, även om hon snöade in sig :(

babbett
2007-02-08, 22:52
Influensa? nee
She was murrrrdered



Det vore väl ingen överraskning om hon tagit för mycket av något...

babbett
2007-02-08, 22:53
hade hon inte en till unge, en liten en?
Hur som helst är det tragiskt, även om hon snöade in sig :(


Hon fick en liten flicka i sept. -05....det var ju någon sak på nyheterna om att en kille ville ha dna-prov för att bevisa att han var pappan..

Guccisneakers
2007-02-08, 22:54
PUTTINUTT, herregud. Hon var en äcklig gold-digger, gav inte världen ett dyft. 4:a-barnsfarsan i Gambia som inte äter på dagar för att hans familj iaf ska kunna få något i magen som dör vid 40 års ålder skiter folk fullständigt i, men när en storbystad skandalbimbo dör så är folk sååå ledsna.

regus
2007-02-08, 22:56
PUTTINUTT, herregud. Hon var en äcklig gold-digger, gav inte världen ett dyft. 4:a-barnsfarsan i Gambia som inte äter på dagar för att hans familj iaf ska kunna få något i magen som dör vid 40 års ålder skiter folk fullständigt i, men när en storbystad skandalbimbo dör så är folk sååå ledsna.

En person som är dör, som inte borde dö är alltid tragiskt.

Guccisneakers
2007-02-08, 23:01
En person som är dör, som inte borde dö är alltid tragiskt.

True, men dubblelmoralen folk får när en "kändis" dör är befängd. Är hon mer värd än andra? Har hon gjort något för att förtjäna en egen tråd på ett fitnessforum där folk sörjer henne? Jag tycker inte det men det är naturligtvis högst personligt.

Dnepr
2007-02-08, 23:05
PUTTINUTT, herregud. Hon var en äcklig gold-digger, gav inte världen ett dyft. 4:a-barnsfarsan i Gambia som inte äter på dagar för att hans familj iaf ska kunna få något i magen som dör vid 40 års ålder skiter folk fullständigt i, men när en storbystad skandalbimbo dör så är folk sååå ledsna.

Det enkla förklaringen till det är att det är en överlednadsmekanism. Om vi hade tagit illa vid oss när alla runt omkring oss hade dött - så hade vi varit ledsna för jämnan. Vi blir illa berörda när nån far illa som vi känner till. Hur ska vi kunna lida med en gubbe i Afrika som vi varken sett eller hört? Vi grät med Anna Lindh - men vi sörjde inte alls på samma sätt med den lilla knivmördade 5-åringen i Arvika.

Guccisneakers
2007-02-08, 23:08
Det enkla förklaringen till det är att det är en överlednadsmekanism. Om vi hade tagit illa vid oss när alla runt omkring oss hade dött - så hade vi varit ledsna för jämnan. Vi blir illa berörda när nån far illa som vi känner till. Hur ska vi kunna lida med en gubbe i Afrika som vi varken sett eller hört? Vi grät med Anna Lindh - men vi sörjde inte alls på samma sätt med den lilla knivmördade 5-åringen i Arvika.

jag tycker fortfarande det är löjligt, jag kan förstå att folk relaterar till A N S då många har växt upp med henne runt omkring sig i media osv. Som sagt är det inget att diskutera, personligt.

Dnepr
2007-02-08, 23:11
jag tycker fortfarande det är löjligt, jag kan förstå att folk relaterar till A N S då många har växt upp med henne runt omkring sig i media osv. Som sagt är det inget att diskutera, personligt.

Hade hon varit min okända granne eller nåns på forumets släkting - så hade jag eller den på forumet förmodligen varit ännu mer ledsen, det har alltså inget med hennes kändisskap att göra. Vi kan inte sörja med för oss helt okända människor. Vi gråter inte nu - men dom flesta tycker det är oerhört trist.

Guccisneakers
2007-02-08, 23:15
Hade hon varit min okända granne eller nåns på forumets släkting - så hade jag eller den på forumet förmodligen varit ännu mer ledsen, det har alltså inget med hennes kändisskap att göra. Vi kan inte sörja med för oss helt okända människor. Vi gråter inte nu - men dom flesta tycker det är oerhört trist.

Jag är nog ganska känslomässigt bortkopplad också, ni blödiga killar reagerar annorlunda :P

weli
2007-02-08, 23:16
eh jag måste säga att aftonbladet suger. who the fuck cares vem som dör. alla måste fan dö nån dag.

en hora dör och alla skriver om henne, fuck that. *gah!*

hon dör punkt slut lev vidare.

Sebbe_H
2007-02-08, 23:18
Säkert självmord av nått slag, hennes son dog ju av en ÖD.

Visst man blev lite chockad så, men vem fan bryr sig egentligen.

L-Sami
2007-02-08, 23:18
eh jag måste säga att aftonbladet suger. who the fuck cares vem som dör. alla måste fan dö nån dag.

en hora dör och alla skriver om henne, fuck that. *gah!*

hon dör punkt slut lev vidare.

Jag håller med första meningen, resten... :sleep:

Slartibartfast
2007-02-08, 23:55
Vilken figur hon hade när det begav sig! 10 poäng!
http://members.fortunecity.com/hmmodels/anna/anna01.jpg
http://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/4/46/467/467587/HMXAnnaX.jpg

Jax
2007-02-09, 00:00
eh jag måste säga att aftonbladet suger. who the fuck cares vem som dör. alla måste fan dö nån dag.
Nog för att Aftonbladet suger, men det är väl ändå ganska självklart att skriva att Anna Nicole är död?

Beecher
2007-02-09, 00:01
Jag bryr mig inte mer om att hon dött än om någon random skulle gå och dö *screwy*

Stab
2007-02-09, 00:13
Jag bryr mig inte mer om att hon dött än om någon random skulle gå och dö *screwy*

Nej inte jag heller. Kopplar inte riktigt detta. Och förfan hon drog säkert lite för mycket koks och advokaterna skuggar det lite nu.. Sedan var det inte hon som hade krökat och knarkat så jävla mycket att hennes barn fått diverse skador? Om det är faktumet så är det väl bara teh karma som kommer tillbaka och biter skiten i arslet.

L-Sami
2007-02-09, 00:22
Nej inte jag heller. Kopplar inte riktigt detta. Och förfan hon drog säkert lite för mycket koks och advokaterna skuggar det lite nu.. Sedan var det inte hon som hade krökat och knarkat så jävla mycket att hennes barn fått diverse skador? Om det är faktumet så är det väl bara teh karma som kommer tillbaka och biter skiten i arslet.

samt att hon utnyttjade en gammal man för att försöka få hans pengar när han dör. Det tyckte jag var lite trist när jag hörde och läste om det.

Shakemynuts
2007-02-09, 00:28
Katie Price (Jordan) knarka och söp så barnet fick skador. Sen minns jag att hon försökte proppa i ungen en sherry för att han skrek för mycket. Hehehe.

Om Anna nicoles unge fått några skador vettefan.

Ganska onödigt att ens säga "jävla hora rätt åt henne". Eller, "vem fan bryr sig bla bla bla".

Om man inte bryr sig, ge fan i att skriva i tråden.
Det är exakt samma sak som nån här på forumet kommer in o skapar en tråd om en kompis eller familjemedlem som avlidit. Så kommer en och säger "haha, rätt åt henne/honom säkert, dööööö."
Onödigt..

Jesper
2007-02-09, 00:36
Vi grät med Anna Lindh - men vi sörjde inte alls på samma sätt med den lilla knivmördade 5-åringen i Arvika.

SÅ fan heller. "sörjde" otroligt mycket mer för ungen än anna lindh. När ett barn dör är det alltid värst. Måste säga att jag håller med guccisneakers till viss del.
ett ex. World trade center rasar och ett par tusen människor dör, hela världen sörjer och visar sin empati, Men att tusentals barn dör av svält o sjukdomar i u-länder varje dag verkar ingen höjja på ögonbrynen för.

Sadde
2007-02-09, 00:38
R.i.p

Dumleman
2007-02-09, 00:39
http://annanicolesmithdies.com/

Jesper
2007-02-09, 00:41
http://annanicolesmithdies.com/


åhh va töntigt. varför inte... www.randomjunkiedies.com istället? naa just ja den här junkien är ju känd.. så nu gråter vi...

Shakemynuts
2007-02-09, 00:48
Saken är ju den att vi bryr oss om svältande människor.
Annars skulle väl inga pengar skänkas osv? Volontärarbeten.

Hades
2007-02-09, 07:38
Vila i frid.

Dnepr
2007-02-09, 07:53
SÅ fan heller. "sörjde" otroligt mycket mer för ungen än anna lindh. När ett barn dör är det alltid värst. Måste säga att jag håller med guccisneakers till viss del.
ett ex. World trade center rasar och ett par tusen människor dör, hela världen sörjer och visar sin empati, Men att tusentals barn dör av svält o sjukdomar i u-länder varje dag verkar ingen höjja på ögonbrynen för.

Jag tyckte också synd om barnet - men så såg det inte ut i Sverige över lag. Varför? Det har jag redan förklarat. Det dör barn av svält varje dag, är du ledsen för dom? All vet hur mycket det tar på kroppen att sörja och vi kan inte gå runt och vara ledsna för det - för då hade vi gått under.

Stab
2007-02-09, 07:53
samt att hon utnyttjade en gammal man för att försöka få hans pengar när han dör. Det tyckte jag var lite trist när jag hörde och läste om det.

haha, aa men sånt skit ser man var dag. Det är att slå in en högre växel att kröka och t.o.m snorta/poppa vid graviditet, sånt folk borde choppas direkt och jag kan gärna vara bödeln.

Shakemynuts
2007-02-09, 08:01
samt att hon utnyttjade en gammal man för att försöka få hans pengar när han dör. Det tyckte jag var lite trist när jag hörde och läste om det.

Äh, det var ju win win sutiation.
Hon utnyttja honom för att få pengar, han använde sina pengar o kom åt henne. Han var nog väl medveten om vad hon ville ha.

Dnepr
2007-02-09, 08:03
Äh, det var ju win win sutiation.
Hon utnyttja honom för att få pengar, han använde sina pengar o kom åt henne. Han var nog väl medveten om vad hon ville ha.

En snygg modell umgås med en skrynlig gammal gubbe. Tror ni vi var dom enda som fattade? Utan pengarna hade han inte fått henne och det förstod ju han med. I det läget var han nog glad att han var rik.

denpa
2007-02-09, 08:05
jag som trodde att hon skulle parta tills hon blev 92. Bara brösten skulle vara som en 18 årings donna.

Kwon
2007-02-09, 09:04
Mycket tråkigt detta.

Vila i frid Vicky Lynn Hogan!

Trance
2007-02-09, 09:15
SÅ fan heller. "sörjde" otroligt mycket mer för ungen än anna lindh. När ett barn dör är det alltid värst. Måste säga att jag håller med guccisneakers till viss del.
ett ex. World trade center rasar och ett par tusen människor dör, hela världen sörjer och visar sin empati, Men att tusentals barn dör av svält o sjukdomar i u-länder varje dag verkar ingen höjja på ögonbrynen för.

Du förstår att gör exakt samma sak när du värderar ett barns liv högre än en vuxen va?

Trance
2007-02-09, 09:17
True, men dubblelmoralen folk får när en "kändis" dör är befängd. Är hon mer värd än andra? Har hon gjort något för att förtjäna en egen tråd på ett fitnessforum där folk sörjer henne? Jag tycker inte det men det är naturligtvis högst personligt.

Du sörjer inte för någon men hoppar på de som blir ledsna när någon dör. Jo, en rebell är du allt. En lite småkorkad rebell, men det är ju en högst personlig åsit.

NiXPhoenix
2007-02-09, 14:13
Det enkla förklaringen till det är att det är en överlednadsmekanism. Om vi hade tagit illa vid oss när alla runt omkring oss hade dött - så hade vi varit ledsna för jämnan. Vi blir illa berörda när nån far illa som vi känner till. Hur ska vi kunna lida med en gubbe i Afrika som vi varken sett eller hört? Vi grät med Anna Lindh - men vi sörjde inte alls på samma sätt med den lilla knivmördade 5-åringen i Arvika.



Vi och vi , tala för dig själv. Jag gick i skolan dagen Anna Lindh dog (hehe, det var en vardag, kanske inte så konstigt) och jäklar vilket ståhej det blev, fick sitta och titta på tv i klassrummet halva dagen typ. Så överdrivet enligt mig och några i gruppen.

Nitrometan
2007-02-09, 14:39
Mycket tråkigt detta.

Vila i frid Vicky Lynn Hogan!
+1 *kissass*

balder
2007-02-09, 17:25
eh jag måste säga att aftonbladet suger. who the fuck cares vem som dör. alla måste fan dö nån dag.

en hora dör och alla skriver om henne, fuck that. *gah!*

hon dör punkt slut lev vidare.

Verkar som du bryr dig lite i alla fall, eftersom du tog dig tid att läsa och skriva i denna tråd.

On Topic: RIP

NikkoS
2007-02-09, 20:42
Det är sorgligt när en människa dör helt oväntat,ALLA människor är ju lika värda oavsett hur dom ser ut,rik,fattig o vad dom har gjort i det förflutna..dom alla har ett hjärta..
hoppas att den lilla flickan får det bra i livet..utan sin mamma..
R.I.P

Jax
2007-02-09, 20:49
Vi och vi , tala för dig själv. Jag gick i skolan dagen Anna Lindh dog (hehe, det var en vardag, kanske inte så konstigt) och jäklar vilket ståhej det blev, fick sitta och titta på tv i klassrummet halva dagen typ. Så överdrivet enligt mig och några i gruppen.
Ja men det är för att ni inte tänker längre än näsan räcker. Det går inte att jämföra Nicole Smith med Lindh. Det som är mest hemskt med Lindh är inte att en kändis har dött utan att en folkvald politiker har blivit mördad.

cam
2007-02-09, 20:53
Verkar ha varit en vilsen tjej ibland. Hoppas hon har det bra där hon är nu :(

TCOG
2007-02-09, 21:51
Bury Me A G

Srednq
2007-02-10, 08:31
varför "bryr" folk sig om henne? står på alla tre löpsedlarna idag. vad har hon gjort för nåt egentligen. model som knarkat ner sig?

Mel
2007-02-10, 08:44
varför "bryr" folk sig om henne? står på alla tre löpsedlarna idag. vad har hon gjort för nåt egentligen. model som knarkat ner sig?

Cuz of teh boobs.

Kwon
2007-02-10, 09:05
varför "bryr" folk sig om henne? står på alla tre löpsedlarna idag. vad har hon gjort för nåt egentligen. model som knarkat ner sig?

There's no denying that she was special, and there is also no surprise why she got so much attention.

A ghetto-booty on a white girl is rarely seen, and she gave the thicker models a face.

A white girl with a black girls bod is very special and must be appreciated.

She deserved all the attention she got. (in contrast to, lets say Bionda or Olinda, which i feel does not deserve all that attention.)

To each their own, your mileage may wary.

"Hope this helps"