handdator

Visa fullständig version : CP III Hallon !!


Pdaddy
2007-02-08, 21:53
Japp, då va man först igen :D !!

Igår så fick jag smaka Complete Protein Hallon, fiiifaaan vad smarrig...

Samma arom som Slow Protein Hallon, så dom som smakat den vet vad dom har att vänta sig. CPIII Hallon smakar dock aningen bättre, och då är absolut inte Slow hallon dålig på något vis.

Tummen upp för ännu en kanonsmak från vår allas Fairing :hbang:

Så mina 2 tips i smak är Äppel päron och denna Hallon :D

Taat lungt

Marcus

Guccisneakers
2007-02-08, 22:04
blä vad less jag blir på att Fairing har massa goda smaker, på ett knapert studiebidrat har man ju knappt råd med det... :/

Turrican
2007-02-08, 22:46
Efter den ruskigt äckliga päron/äpple vågar jag inte prova fler av deras nya smaker. Håller mig till vad jag redan vet är gott.

William
2007-02-08, 23:38
Vafan Lasse! Du kan inte låta Marcus få första tjing på allt!

Han tränar ju inte ens :D

Fairing
2007-02-09, 08:31
Vafan Lasse! Du kan inte låta Marcus få första tjing på allt!

Han tränar ju inte ens :D

Vad skall man göra då när han alltid är här och fikar. Snart får vi ta ut hyra pga all tid han är här:D

Var inte orolig William.... när du släpar dig hit ut skall du ochså får smakprover..... EFTER DITT TRÄNINGSPASS:thumbup:

Fairing
2007-02-09, 08:34
Efter den ruskigt äckliga päron/äpple vågar jag inte prova fler av deras nya smaker. Håller mig till vad jag redan vet är gott.

Päron/äpple har sålt fruktansvärt bra och dom allra flesta är grymt nöjda med smaken men dom få som inte har gillat den har hatat smaken.

Prova att blanda och låt drinken stå 5-10 minuter så att du får ut alla arom i drinken. Vissa känner av att Kaseinet slår igenom och den bismaken försvinner om du låter den stå ett tag

z_bumbi
2007-02-09, 11:11
Prova att blanda och låt drinken stå 5-10 minuter så att du får ut alla arom i drinken. Vissa känner av att Kaseinet slår igenom och den bismaken försvinner om du låter den stå ett tag

Blanda i en liten skvätt arrakspunschextrakt. :hbang:

jwzrd
2007-02-09, 11:24
Blanda i en liten skvätt arrakspunschextrakt. :hbang:

Tja, eller varför inte riktig punsch direkt? :Virro

Stab
2007-02-09, 12:14
Pdaddy : tycker du någon fairing produkt smakar dåligt / är dålig ?................................................. ..

Johannes
2007-02-09, 12:22
Är det något att rekomendera att blanda comeplete protein med Maltodextrin?

Ekonom
2007-02-09, 15:53
Pdaddy : tycker du någon fairing produkt smakar dåligt / är dålig ?................................................. ..

:D

Ekonom
2007-02-09, 17:31
när utkommer denna på marknaden då?

Jarod
2007-02-09, 17:39
PDaddy - Kolozzeums vitaste person! :D

Fan, vill oxå testa äpple/päron men ska käka upp jordgubben först. *drool*

Susanne
2007-02-09, 17:43
Johannes:

Det går utmärkt att blanda Maltodextrin med Complete Protein/WPI/ Rapid Hydro Blend och dricka som en gainer & återhämtningsdryck. Är det mer som ett mellanmål du är ute efter är det bättre att ta en frukt eller en smörgås.

Pdaddy
2007-02-09, 19:11
Fattar inte va de e för snack, alla e så elaka mot mig :( .

JA ogilla vissa Fairing produkter, men de är inte många tex Whey Hydro.

Och anklaga mig inte för att ej träna, för de gör ja *flex*

M