handdator

Visa fullständig version : Vart ska jag åka i sommar ?


Aattityd
2007-02-07, 13:44
Jag och mina 4 killpolare (singlar runt 35 år) vill åka till varmare trakter i juli för lite sol, beach och party - men är lite vilsna vart vi ska åka.

Vart ska man åka om man vill bada, sola och ragga lite på flickor (runt 28-35 år - gärna skandinaviskor??)? Vi hade nog tänkt oss någon ort i Turkiet, Grekland, Spanien men är öppna för även andra tankar..

OOOtroligt tacksam för din hjälp - då vi är tämigen villrådiga..

L-Sami
2007-02-07, 13:45
Miami, Florida

Arnesson
2007-02-07, 13:48
Miami, Florida

Jag diggar Miami. Dock så kanske det inte stämmer in perfekt på "kraven". Men skit samma, åk dit :D

Kwon
2007-02-07, 13:51
Kos, Cypern, Tallinn, Helsinki, Flustret (Uppsala)

666white
2007-02-07, 13:52
stockholm och uppsala. Det är så varmt här så man slipper åka bort. *cupid*

Wain
2007-02-07, 13:53
Jag diggar Miami. Dock så kanske det inte stämmer in perfekt på "kraven". Men skit samma, åk dit :D

Förstår inte vad ni tycker är så bra med Miami, är en ganska sunkig stad...
;)

Kwon
2007-02-07, 13:54
Förstår inte vad ni tycker är så bra med Miami, är en ganska sunkig stad...
;)

ALL DRUGS!

Arnesson
2007-02-07, 14:00
Förstår inte vad ni tycker är så bra med Miami, är en ganska sunkig stad...
;)

Beror till stor del på vart man är i Miami tycker jag. Finns mycket sunkigt men även mycket trevligt.

Arnesson
2007-02-07, 14:01
ALL DRUGS!

Eller alla rika gamlingar?

mentzer
2007-02-07, 14:02
Jag och mina 4 killpolare (singlar runt 35 år) vill åka till varmare trakter i juli för lite sol, beach och party - men är lite vilsna vart vi ska åka.

Vart ska man åka om man vill bada, sola och ragga lite på flickor (runt 28-35 år - gärna skandinaviskor??)? Vi hade nog tänkt oss någon ort i Turkiet, Grekland, Spanien men är öppna för även andra tankar..

OOOtroligt tacksam för din hjälp - då vi är tämigen villrådiga..

Skandinavien borde ha det bästa utbudet.

Aattityd
2007-02-07, 14:03
Vore trevligt med lite seriösa svar.. Tallin, Helsinki och Flustret går bort då dom saknar bra stränder (Svandammen utanför flustret räkas inte även om jag badat i den..).. och Miami sankar skandinaviskor..

Är Kos och Cypern rätt åldermässigt (skandinaviskor 28-35)?? Eller finns det fler förslag därute ?

mentzer
2007-02-07, 14:06
Vore trevligt med lite seriösa svar.. Tallin, Helsinki och Flustret går bort då dom saknar bra stränder (Svandammen utanför flustret räkas inte även om jag badat i den..).. och Miami sankar skandinaviskor..

Är Kos och Cypern rätt åldermässigt (skandinaviskor 28-35)?? Eller finns det fler förslag därute ?

Men allvarligt, är du så dålig på engelska eller? Passa på att sätt på brudar från ett land när du har chansen. Skandinaviskor kan väl ge dig ett nyp på hemmaplan när som helst.

L-Sami
2007-02-07, 14:06
Finns säkert en massa skandinaviskor i Miami, dessutom kubaner, puerto ricaner, holländare och tyskar om smaklökarna vill prova på nåt nytt.

Stab
2007-02-07, 14:08
Det e nog mest 17-22~ på sånna där ställen som aynapa, magaluf mfl. Bra att du nämde att det var 28-35 ni leta efter. Det värsta som finns är när 30+ åker till 18~ ställen, riktigt jävla tardat.. klipps on sight

babbett
2007-02-07, 17:46
Vore trevligt med lite seriösa svar.. Tallin, Helsinki och Flustret går bort då dom saknar bra stränder (Svandammen utanför flustret räkas inte även om jag badat i den..).. och Miami sankar skandinaviskor..

Är Kos och Cypern rätt åldermässigt (skandinaviskor 28-35)?? Eller finns det fler förslag därute ?



Lofoten? Låååånga stränder.....lite kallt i vattnet dock. Fast om några år så...

mini
2007-02-07, 17:54
Har tjejkompisar på 30+ som åker varje år till Alanya och vet att de inte känner sig äldst där. Kreta är så pass stort att det borde finnas även lite mer vuxna resenärer.

Mantus
2007-02-07, 18:02
Flustret (Uppsala)

Du verkar ha fina minnen därifrån Kwon.:)

Cilia
2007-02-07, 18:10
Tycker det verkar konstigt att åka så långt för att träffa skandinaviskor.
Har man inte större nyfikenhet och upplevelselust i livet?

Hur intressanta är sånna killar?

L-Sami
2007-02-07, 18:11
Tycker det verkar konstigt att åka så långt för att träffa skandinaviskor.
Har man inte större nyfikenhet och upplevelselust i livet?

Hur intressanta är sånna killar?


Ja, exakt vem tackar nej till Miami liksom *mini*

Wain
2007-02-08, 09:38
Ja, exakt vem tackar nej till Miami liksom *mini*

Jag?
:smash:

L-Sami
2007-02-08, 10:17
Jag?
:smash:

Du är också ointressant då :smash: Lika tråkig som trådskaparen

Piranha
2007-02-08, 10:19
Jag och mina 4 killpolare (singlar runt 35 år) vill åka till varmare trakter i juli för lite sol, beach och party - men är lite vilsna vart vi ska åka.

Vart ska man åka om man vill bada, sola och ragga lite på flickor (runt 28-35 år - gärna skandinaviskor??)? Vi hade nog tänkt oss någon ort i Turkiet, Grekland, Spanien men är öppna för även andra tankar..

OOOtroligt tacksam för din hjälp - då vi är tämigen villrådiga..



Brazil era ägg .. en självklarhet.

L-Sami
2007-02-08, 10:20
Brazil era ägg .. en självklarhet.

Pirre har smak och är inte ointressant :thumbup:

flenders
2007-02-08, 10:24
Miami är fint men kommer aldrig bli det det var en gång i tiden. Nuförtiden får man inte ens fira spring break i Florida. Jag hade satsat på Thailand istället med tanke på kostnaden. För dig och dina kompisar så fungerar nog de mesta ställen i Turkiet bland annat. Sålänge ni håller er borta från Sunny Beach (under högsäsongen), Ayia Napa och dylikt så kommer ni nog hamna i rätt omgivning. Turkiet kan nog vara värt att kolla upp.

Angel
2007-02-08, 10:32
gör som alla andra och åk till ayia napa, där e det typ.."e du här?"..."nämen heeeej, e duuu här med?"

Annars är Kreta min favvo runt medelhavet tror ja, god mat, trevlig folk, Chania är supermysigt. Dock testade jag ej ragg-livet.

Jax
2007-02-08, 10:34
Jag ska i alla fall till Sarek, men du kanske hade tänkt dig något mer lättraggat?

Wain
2007-02-08, 10:39
Du är också ointressant då :smash: Lika tråkig som trådskaparen

*screwy*
Finns otroligt mycket mer intressanta platser att åka till än trista Miami. Solsemester i sig är f.ö. ett ganska tråkigt koncept, min drömsemester just nu vore att sticka iväg och åka motorcykel i Himalaya.*drool*

Kwon
2007-02-08, 11:05
Du verkar ha fina minnen därifrån Kwon.:)

You bet :)

s_himself
2007-02-08, 11:16
Jag kommer iaf att vistas i marocko :) Men det är ingen singelresa heller hehe.

Kwon
2007-02-08, 11:24
Till trådskaparen.

Rio de Janeiro och Curitiba tror jag på.

babbett
2007-02-08, 12:42
Brazil era ägg .. en självklarhet.


Brasilien är great....men hur många skandinaviskor finns där att ragga på? Vilket trådskaparen var intresserad av...
Vi var i Ponta Negra utanför Natal och var nästan ensamma från Skandinavien där..

daja
2007-02-08, 14:00
Vore trevligt med lite seriösa svar.. Tallin, Helsinki och Flustret går bort då dom saknar bra stränder (Svandammen utanför flustret räkas inte även om jag badat i den..).. och Miami sankar skandinaviskor..

Är Kos och Cypern rätt åldermässigt (skandinaviskor 28-35)?? Eller finns det fler förslag därute ?

Nej det är inte rätt åldersmässigt, de flesta där är under 20 och åtminstone under 25. Ni kommer bli som "Farsor på stan" om ni drar till ett sånt ställe. Borde inte Australien och runt Surfers Paradise eller Sydney ligga bättre åldermässigt?!

Lellan
2007-02-08, 15:13
Hänger inte med riktigt.. varför gå över ån efter vatten? Det kommer ju dessutom bli typ 34 grader varmt i sommar om man ska tro på prognoser..

Antingen så vill ni åka någonannanstans å uppleva nåt annat, men så verkar ju inte vara fallet utan det lutar mer åt "utomlandseffekten" på tjejerna.. dvs att de förmodas släppa loss (å till) mer utomlands, känner sig mer anonyma, billigare sprit.. Låter som ni skulle tjäna pengar på att handla hembränt och åka till någon liten ort i sverige och hoppas på en "inlandseffekt" dvs att ni är nyhetens behag och att tjejerna därför släpper till (å kanske loss) lite mer.. Ta det gärna när samhället ni besöker har någon "festival", såna duggar det ju tätt om riket runt och är en ursäkt att leka firmafest (beteende) i flera dagar i sträck..

Om ni åker utomlands, glöm inte knäcke å kalles då.. ;)


(låter jag bitter är det inte min mening, är mest lite småsur över annat å tar ut det här, tack så mkt.. *kissass* )

Kwon
2007-02-08, 15:15
Lellan

Varför gå över ån efter vatten? :)

Det e ju som sagt utomlandseffekten (som du redan anat) jag antar att herrarna är ute efter! :D

Därav jakten efter skandinaviska tjejer utomlands och inte i själva skandinavien.

Du har ju svaret själv hehe

Lellan
2007-02-08, 15:22
Lellan

Varför gå över ån efter vatten?

Det e ju som sagt utomlandseffekten (som du redan anat) jag antar att herrarna är ute efter! :D

Därav jakten efter skandinaviska tjejer utomlands och inte i själva skandinavien.

Du har ju svaret själv hehe

Men då gör jag dem en tjänst som tipsar om "inlandseffekten" så har de råd BÅDE att :kinky: skandinaviskor och sen ta pengarna och åka till något intressant ställe.. :thumbup: Fast det låter kanske inte lika coolt att säga att "F*n, va i Svenljuga (vill inte lämna ut stackars svenska orter så svenljunga är osannolikt men symboliskt) och söp som satan en vecka å kn*ade brunstiga blondiner morgon till kväll, höhö.."

Jag kanske missade "skryteffekten"? :confused: ;)