handdator

Visa fullständig version : The US-mission


Basloppan
2007-02-05, 21:00
Okej. Nu blir det en hel del babbel om min och Achryls förbånkade USA-resa som skall äga rum i sommar - snack om rutt, gansters och lite annat. OCH HÄR KOMMER SMACKAN (smeknamn för Mark) MED EN TILL USA-TRÅD! Wooh!

Den här gången är jag ute efter lite USA-uppdrag. Jag tänkte att vi skulle välja ut kanske de 5 fetaste uppdragen härifrån kollo (om vi får några), ge oss på att försöka genomföra dem i USA och göra en film/foto/text-logg för att sedan publicera den.

Att jag kommer på den här idén som vid första anblick kan verka jäkligt lam, är vårt tidigare dokumenterade uppdrag "Jakten på Herkiz"
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=72419&highlight=basloppan

Uppdragen kan vara typ "Leta upp Ronnie Coleman och få honom att göra en superduperflex på film (Jag har inte en susning om vad någon annan pose än sidechest heter. Jag tränar nämligen inte, utan hänger bara på kollo för att min flickvän skall tro att jag tränar när hon kommer på besök. Tanken är alltså att hon ska se "Kolozzeum - mötesplaten för dig som tränar" på skärmen när hon kommer in i min lägenhet när jag är i plugget) eller så kan det vara nåt helt annat.

Om ni är gamblers, så kan vi sätta lite pengar på om vi klarar uppdragen eller inte. Nä. Dålig idé. Hur som helst, kom med tankar boys! =)

/Smackan

PS. Nån som ska med till USA eller vad fan? :P

EDIT: För er som inte har en aning om vad jag babblar om för USA-resa:
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=87016&highlight=achryl

tossefar
2007-02-05, 21:07
äh, skriv på resedagboken.se istället. Vi tröttnade redan vid herkuleztråden.

Sebbe_H
2007-02-05, 21:09
Åk till LA för att kidnappa Pamela Anderson i en säck och gör henne till din fru.

L-Sami
2007-02-06, 12:19
Börja snacka om uppdrag när ni har lite pengar till resan åtminstone, eller menade ni allvar på att ni skulle råna en bank? :D

Achryl
2007-02-07, 00:32
äh, skriv på resedagboken.se istället. Vi tröttnade redan vid herkuleztråden.

app app, inte den inställningen. Nu är det skojs på gång nämligen.

myggan
2007-02-07, 00:35
Jag vill se ett foto med er i HOLLYWOOD bokstäverna i LA, vacker omfamnade om varandras nakna kroppar inoljade i byggarolja. :thumbup:

Achryl
2007-02-07, 00:37
Jag vill se ett foto med er i HOLLYWOOD bokstäverna i LA, vacker omfamnade om varandras nakna kroppar inoljade i byggarolja. :thumbup:

äckelbög