handdator

Visa fullständig version : Tips på prestationshöjare mottages!


Sheogorath
2007-02-03, 23:13
Hej,

5 mars går jag på sommardeffen. Jag har bestämt mig för att använda mig av en ren prestationshöjare. Den får inte vara kreatinbaserad, och jag vill ha något mer avancerat än koffeintabletter. Koffein kommer intas ändå i form av kaffe och grönt te. Tillskottet syftar först och främst till att ge mig ork och kraft att fullfölja ett 2 h långt styrkeprogram utan att bli trött på halva vägen. Den kommer också intas innan morgoncardion. Jag har varit inne på Fairing Lean, men folk här lovordar ju både synefrin (verkar inte särskilt hälsosamt som dagligvara) och Beta-Alanin. Så...?

jwzrd
2007-02-03, 23:17
Behöver du mer än ett par hundra mg koffein så spöar du bara en död häst. Kravet "mer avancerat" osar dåligt av krav på science fiction för sakens skull. Vad exakt väntar du dig ska hända? Magiska extra krafter? Lägg energin på att att göra rätt saker för att skaffa resultaten. Och nej, det tror jag inte du gör.

Sheogorath
2007-02-03, 23:20
Behöver du mer än ett par hundra mg koffein så spöar du bara en död häst. Kravet "mer avancerat" osar dåligt av krav på science fiction för sakens skull. Vad exakt väntar du dig ska hända? Magiska extra krafter? Lägg energin på att att göra rätt saker för att skaffa resultaten. Och nej, det tror jag inte du gör.

Vad jag väntar mig är att ha samma ork som efter en rejäl kolhydratsladdning, även sent in i deffen när jag är ganska slitet. Det är tanken. Som du ser har jag redan bestämt mig för att prova en prestationshöjare. Frågan här är alltså inte om, utan vilken. Och det är vad den här tråden handlar om.

Yankeee
2007-02-04, 07:46
Glycerol kommer att ge effekten du söker.

Nina L
2007-02-04, 08:57
Du borde kanske ha ställt den här frågan på flashback istället?

Ganymedes
2007-02-04, 09:37
Nina ge fan i att quota mina två dagar som gay. Jag skrev ju att jag kommit på andra tankar nu! Helvete... :cryout:

Nina L
2007-02-04, 10:24
Nina ge fan i att quota mina två dagar som gay. Jag skrev ju att jag kommit på andra tankar nu! Helvete... :cryout:Du var Gaymedes för mig långt innan teh-sexy-nipple-tråden. Kläck ur dig ett bättre citat så byter jag med ens. :D

Sheogorath
2007-02-04, 10:30
Du borde kanske ha ställt den här frågan på flashback istället?

Wut? Jag letar inte efter olagliga eller tveksamma prepp. Jag undrar egentligen om det är Lean eller Beta-Alanin som kommer ge den effekt jag söker. Eller något annat folk provat.

larre
2007-02-04, 10:52
Jag tar synerlin/ala/cla innan morgonpromenaden och innan gympasset och tycker det funkar bra, ingen direkt kick men man känner sig lite piggare och orkar lite längre.
Har precis testat gakick och tyckte jag kände mig starkare och orkade träna längre.

larre
2007-02-04, 10:55
Varför får det inte vara kreatinbaserat förresten? Rädd för att binda vätska eller dyl?

Sheogorath
2007-02-04, 10:58
Varför får det inte vara kreatinbaserat förresten? Rädd för att binda vätska eller dyl?

Jag kommer under deffen att ta monohydrat och vill inte lägga ner pengar på mer kreatin, helt enkelt. Av vad jag läst i gamla trådar verkar det vara Beta-Alanin som ger det jag är ute efter; mer ork i slutet av passet när energin börjar tryta.

(är absolut inte rädd för vätskan; när man har 8% BF är man rippad oavsett om man är på kreatin eller inte) ;)

larre
2007-02-04, 11:10
Jag kommer under deffen att ta monohydrat och vill inte lägga ner pengar på mer kreatin, helt enkelt. Av vad jag läst i gamla trådar verkar det vara Beta-Alanin som ger det jag är ute efter; mer ork i slutet av passet när energin börjar tryta.

(är absolut inte rädd för vätskan; när man har 8% BF är man rippad oavsett om man är på kreatin eller inte) ;)

8% vore väldigt trevligt att komma ned till. Hoppas själv komma ned nånstans där till maj :)

Jag vet inte ifall det skulle göra någon skillnad men jag körde på krealakalyn förut och jag tyckte att man aldrig blev trött då, körde under den tiden på halvkroppspass som kunde ta upp till två timmar och när man gick från gymmet så var man knappt trött, då var det dock på ett ganska kraftigt överskott men jag tyckte det funkade ruggigt bra.

OT: Blir det inte svårt o kolla viktnedgången när du tar kreatin o binder vätska. Ex. att du går upp ett kilo pga kreatinet men har faktistk gått ned i fett, men du tror att du har gått ned för lite och ökar cardion/minskar maten.

z_bumbi
2007-02-04, 11:43
Fruktos.

Ganymedes
2007-02-04, 13:59
Du var Gaymedes för mig långt innan teh-sexy-nipple-tråden. Kläck ur dig ett bättre citat så byter jag med ens. :D

I don't do requests... :smash: ;) Du får väl följa mig och mina bravader i diverse trådar, så hittar du säkert något guldkorn förr eller senare. :naughty:

Nina L
2007-02-04, 14:10
Wut? Jag letar inte efter olagliga eller tveksamma prepp. Jag undrar egentligen om det är Lean eller Beta-Alanin som kommer ge den effekt jag söker. Eller något annat folk provat.Förlåt. :( Jag är en hemsk människa.

Sheogorath
2007-02-04, 14:31
Förlåt. :( Jag är en hemsk människa.

Det är du inte alls. Jag gillar dig. :)

Ganymedes
2007-02-04, 14:35
Förlåt. :( Jag är en hemsk människa.

+1 you jerk :Virro

Stab
2007-02-04, 15:22
Tror inte beta a/lean kommer ge dig effekten du vill ha. Köpte en burk lean på rea för att testa och det var ett jävla skämt, även vid hög dos samt den enda effekten jag kände var lite fucked aptit.

Effekten du verkar eftersöka är ju helt klart effekten av ephedra/efendrine och om du då vill komma nära den effekten och samtidigt hålla dig inom lagens ramar(vet inte hur det står till med ephedra nu) så skulle jag nog säga Synephrine är nog det bästa du kan göra av situationen, RIKTIGT snarlikt gammla verren av stacker10 eller rent efendrine, något som förvåna mig då jag inte gick in med mycket förväntning. Drog en tråd om det för länge sen bara att söka.

Fartman
2007-02-04, 16:44
Jag körde på lean när jag dietade i våras och kan starkt rekommendera det. Trots att passen sällan låg under 1,5h och jag i övrigt var bra trött/slö om dagarna så gick passen alltid helt ok från början till slut, även om pre-träningsmålet ibland inte bestod av mer än ett äpple och en vassleshake.
Känns typ som att "kurvan" för lean inte är lika skarp som för ex rent koffein men däremot räcker lite längre. Tilläggas bör att jag körde på enbart 1st före träningen och fick bra effekt trots att jag dricker starkt kaffe regelbundet och under dieten gick konsumtionen givetvis upp.

Bulldozern
2007-02-06, 08:39
Det i särklass bästa jag provat är KCG 2 ihop med Dymetedrine Extreme.
Skulle tro att det inte finns bättre. (Inte för mig då iaf.)

kspr
2007-02-06, 11:41
Jag skulle sätta mina slantar på ett paket rosenrot. Mentalt o fysiskt prestationshöjande med dokumenterad effekt. Säljs i hälso eller välsorterade mataffärer.

en bra start:
http://en.wikipedia.org/wiki/Rhodiola_rosea

Fairing
2007-02-06, 12:23
Det i särklass bästa jag provat är KCG 2 ihop med Dymetedrine Extreme.
Skulle tro att det inte finns bättre. (Inte för mig då iaf.)

Håller med dig:D Fast numera är det bara Lean som gäller för mig*flex*

Fairing
2007-02-06, 12:27
Tror inte beta a/lean kommer ge dig effekten du vill ha. Köpte en burk lean på rea för att testa och det var ett jävla skämt, även vid hög dos samt den enda effekten jag kände var lite fucked aptit.

Effekten du verkar eftersöka är ju helt klart effekten av ephedra/efendrine och om du då vill komma nära den effekten och samtidigt hålla dig inom lagens ramar(vet inte hur det står till med ephedra nu) så skulle jag nog säga Synephrine är nog det bästa du kan göra av situationen, RIKTIGT snarlikt gammla verren av stacker10 eller rent efendrine, något som förvåna mig då jag inte gick in med mycket förväntning. Drog en tråd om det för länge sen bara att söka.

Alla verkar svara olika på koffein/effedrinpreparat. Vissa upplever Lean som bättre än rent effedrin i fettförbränning/prestationshöjande syfte och andra får dosera högt för att få en bra effekt och vissa tycker att produkten är ett skämt:D

Själv så äter jag 6 kapslar/dag med mycket bra effekt*flex*