handdator

Visa fullständig version : Brorsan har köpt Ab King Pro!


LeftRight
2007-02-01, 15:15
Brorsan har köpt Ab King Pro. Så jag kollade upp det på hemsidan. Och det verkar för mig att den inte ens tränar magen?

Kolla på videon på hemsidan. Rörelsebanan verkar ligga längre ner än magen, och verkar träna endast höftböjarna och Latsen, medan magen inte ens behöver spännas ( i bästa fall tränas magen statiskt av att de spänns för att köparen vill spänna magen?)

Har jag fel?

Tryck på "visa video" på den här sidan

http://www.tvshop.com/index.phtml?set_country=SE&action=product&product_id=2901&tduid=59dcfe171e04f6218bc7bf630d42ef51

Raggis
2007-02-01, 15:19
Tvshop... Lol.

FreCKo
2007-02-01, 16:07
Köpte en sån där på ÖB för 50 spänn, dom funkar fan kalas :thumbup: Dock så känner man sig jävligt löjlig och man tycker inte att den tar... Första gången jag använde den rullade jag på i 15min eller något och kände inte av ett skit (förutom att jag fick ont i knäna av att stå på knä i 15min)...

Dagen efter gick jag smått framåtböjd och hade svårt att skratta, kissa, skita och äta :D

Englund
2007-02-01, 16:32
förutom att jag fick ont i knäna av att stå på knä i 15min

Du måste ha gjort så mycket och så många fel man nånsin kan göra om du fick ont i knäna av en "Ab King Pro"!

Hur fan kunde du få ont i knäna? Uhh.. jag brukar få ont i hårstrån av hantelcurls.

Tjuckot
2007-02-01, 16:37
Du måste ha gjort så mycket och så många fel man nånsin kan göra om du fick ont i knäna av en "Ab King Pro"!

Hur fan kunde du få ont i knäna? Uhh.. jag brukar få ont i hårstrån av hantelcurls.

vet inte vad du tänker på, men han tänker säkerligen på en sån där blå mackapär som man kan lika vid ett hjul med handtag, man står på knä när man utför den övningen.

LeftRight
2007-02-01, 17:00
menade den här biffbyggarmaskinen :naughty:

Englund
2007-02-01, 17:08
blå mackapär som man kan lika vid ett hjul med handtag

Och hur kunde du/han komma fram till att det var den?

Jag trodde vi pratade om månlandningar med rymdracerbilar f.ö.

Lilla Brynolf
2007-02-01, 17:18
Köpte en sån där på ÖB för 50 spänn, dom funkar fan kalas :thumbup: Dock så känner man sig jävligt löjlig och man tycker inte att den tar... Första gången jag använde den rullade jag på i 15min eller något och kände inte av ett skit (förutom att jag fick ont i knäna av att stå på knä i 15min)...

Dagen efter gick jag smått framåtböjd och hade svårt att skratta, kissa, skita och äta :D

Du talar säkert om ett "hjul" som man rullar med längs golvet? Det funkar hur bra som helst. Har flera på mitt gym.
Hur det är med Ab King Pro har jag dock ingen aning om.

Eddie Vedder
2007-02-01, 18:57
Du talar säkert om ett "hjul" som man rullar med längs golvet? Det funkar hur bra som helst. Har flera på mitt gym.
Hur det är med Ab King Pro har jag dock ingen aning om.

Exakt, "Ab-slide" heter den. Såna e faktiskt riktigt bra även om jag föredrar att köra motsvarande övning me skivstång då man inte får nån hjälp på tillbakavägen.

FreCKo
2007-02-01, 18:57
vet inte vad du tänker på, men han tänker säkerligen på en sån där blå mackapär som man kan lika vid ett hjul med handtag, man står på knä när man utför den övningen.

Vafan! Jag som trodde att min grej med hjul hette ab king pro?! *cry* Förlåt Englund, jag kopplade fel.

Karl_alfred
2007-02-01, 19:01
Jag köpte den , funklar skitbra fick sexpack och gick dned 45 kg på 3 dagar!

jonathan1989
2007-02-01, 19:09
svammel svammel, skrattar bara åt alla produkter på tv-shop mm, köp ett gymkort för i princip samma pris, haha mkt mer värt:)

Eddie Vedder
2007-02-01, 19:13
svammel svammel, skrattar bara åt alla produkter på tv-shop mm, köp ett gymkort för i princip samma pris, haha mkt mer värt:)

Måste de ena utesluta de andra?

Pulsaxe
2007-02-01, 19:23
Jag köpte den , funklar skitbra fick sexpack och gick dned 45 kg på 3 dagar!

WooW*drool* Beställde en alldeless nyss! Hoppas det går lika bra för mig:D

Förövrigt tycker jag att det verkar som man kan hjälpa till lite mycket med armarna i den där... Och sen måste man ju inte gå ner i vikt av att träna magen som programmet så vackert framställer det...

Englund
2007-02-01, 19:28
WooW*drool* Beställde en alldeless nyss! Hoppas det går lika bra för mig:D

Den funkade för mig iaf. Jag åt som ett matvrak samt körde med den 2 timmar varje dag. Gick från 6 st. små magrutor till en jättestor på bara en vecka. Det kallar jag snabba resultat, köp Ab King Pro.

LeftRight
2007-02-01, 22:51
Den funkade för mig iaf. Jag åt som ett matvrak samt körde med den 2 timmar varje dag. Gick från 6 st. små magrutor till en jättestor på bara en vecka. Det kallar jag snabba resultat, köp Ab King Pro.

Jag köpte den , funklar skitbra fick sexpack och gick dned 45 kg på 3 dagar!




:laugh: :laugh: emm, visste inte att TV-shop sponsrar kollo-medlemmar;)