handdator

Visa fullständig version : Kp3


ligne
2007-01-31, 20:41
Sökte efter Kp3, hittade inget. Tyckte det var lite konstigt men...

Jag skulle vilja ha lite åsikter om den produkten.
Fungerar den som dom lovar i produktbeskrivningen t.ex.?

Ni som har använt Kp3, märkte ni någon skillnad under träningen?

Jag är sugen på att prova det men jag vill ha lite "fakta" först.

dr ozz
2007-01-31, 20:56
Jag har testat men tyckte inte jag fick bättre effekt än av kreatin-etyl-ester(CEE). Nu kör jag CEE + Beta-alanin med minst lika bra och billigare effekt!

dr ozz

stolf
2007-01-31, 21:00
Har precis tömt en burk nu,och jag märkte ingen större skillnad gemfört med vanligk kreatin.

ligne
2007-01-31, 21:14
intressant.

är det någon som fått bra resultat?

Lindstein
2007-01-31, 21:22
intressant.

är det någon som fått bra resultat?

Yes, fungerar perfekt för mig!
Kan vara lite "jobbigt" med stickningarna ibland, men det är det värt :thumbup:

ligne
2007-01-31, 22:20
Yes, fungerar perfekt för mig!
Kan vara lite "jobbigt" med stickningarna ibland, men det är det värt :thumbup:

vad exakt menar du med "stickningarna"

och ja, jag vet att jag är lite efter *whistle*

Coldsmith
2007-01-31, 22:58
KP3 är en av den bästa produkten jag använt. M an märker resultat direkt. Sist så fick jag dock så mycket stickningar i ansiktet att jag höll på bli galen. Men det gick över på nån minut. Märker en klar skillnad i styrka och uthållighet med KP3 i mig.
Och stickningarna vet jag inte riktigt vad dom beror på, men det är inte alls så farligt.

Lindstein
2007-02-01, 10:24
vad exakt menar du med "stickningarna"

och ja, jag vet att jag är lite efter *whistle*

KP3 vidgar kapillärerna, detta upplevs som stickningar. De flesta känner av det mest på händerna, ansikte, öron och huvudet...

SWETiger
2007-02-01, 12:48
Mindre pump och en smula snabbare återhämtning mellan setten. Lite bättre uthållighet men det är marginellt och styrkan ökar inte alls. Utvärderingen bygger på en burk och jämförelser mellan pass med och utan tillskottet.

Inte särskilt vetenskapligt men jag lägger hellre pengarna på annat som inte har med träningen att göra. Har du dock lite extra pengar så varför inte? ;)

schabo-labo
2007-02-01, 17:48
intressant.

är det någon som fått bra resultat?
Jag var nöjd med produkten då jag använde den. Framförallt när jag tränade sporter med mycket mjölksyra. Inte vid lågreps gymmande alltså.

GymTT
2007-02-01, 17:49
Jag körde det en period för ca ett år sedan, jag var nöjd med den! tyckte man kände sig lite mer taggad.