handdator

Visa fullständig version : Erkänn pinsam hemlighet!


Lellan
2007-01-28, 22:11
Ja, du är ju faktiskt inte så vuxen och mogen som du för det mesta vill få andra att tro.. ;)

Vad är DIN pinsamma hemlighet? Vågar du erkänna den här?

Kan börja: Så länge jag kan minnas har jag alltid somnat in på samma sätt (om jag inte slocknar i samma sekund som huvudet träffar kudden, också vanligt) - nämligen att jag tänker mig mig själv som en hjältinna i något scenario. :em:
När jag var liten hände det att jag var bamse, när jag blev äldre kunde jag ibland sno något i en film. Runt 20 försökte jag växa upp och började istället tänka på något bra jag gjort för någon under dagen (får en att öppna ögonen för vad man kan göra också) men såå j*vla bra människa är man ju inte.. :D
Så för det mest räddar jag fortfarande barn i brinnande hus, hittar läkemedel för cancer (och får träffa folk som blivit botade, ibland kan jag grina över hur fiiint allt är) och räddar världen på diverse olika sätt. Känner iofs att jag börjar tröttna och fantasin börjar tryta, men hybriskänsla nattar mig väl (mitt självförtroende är gott, min självkänsla kunde vara bättre och jag anser mig alltför ofta lite underlägsen andra så fattar inte riktigt den här hang up:en).:em: Men jag har aldrig legat sömnlös iaf, det är ett faktum.

tossefar
2007-01-28, 22:14
Hjältestilen är ganska vanlig hos mig också. Jag slåss med svärd och räddar snygga brudar.

Kwon
2007-01-28, 22:14
Jag pissade på mig en gång när en bekant gled förbi med en sån där skrämselmask från Buttericks.

Masken i sig var dock inte speciellt kuslig (inget monster/djävul eller liknande) utan det var en mask på en gammal gubbe/pensionär.

Lelle Pelle
2007-01-28, 22:16
Under debuten drog jag en American Pie och kom innan jag ens kommit in i henne, sjukt rutinerat!

Lellan
2007-01-28, 22:16
Jag pissade på mig en gång när en bekant gled förbi med en sån där skrämselmask från Buttericks.

Masken i sig var dock inte speciellt kuslig (inget monster/djävul eller liknande) utan det var en mask på en gammal gubbe/pensionär.

Nää, va sött..*cupid* blött i byxan vid åsynen av pensionär..:D Hoppas du hade nära hem å byta.

Tossefar - visst är det en skön känsla?! Att vara värsta hjälten... *flex*

Lellan
2007-01-28, 22:17
Under debuten drog jag en American Pie och kom innan jag ens kommit in i henne, sjukt rutinerat!

Nu fattar jag inte... Du kom alltså i en äppelpaj inför din pappa? :MrT:








:D ;) (sött)

Dnepr
2007-01-28, 22:19
Nu fattar jag inte... Du kom alltså i en äppelpaj inför din pappa? :MrT:








:D ;) (sött)
Ja visst var det gulligt.

:D ;) (salt)

Själv har jag varit med om så många pinsamheter att jag inte vet vilken av dom jag ska erkänna.

Lelle Pelle
2007-01-28, 22:20
Nu fattar jag inte... Du kom alltså i en äppelpaj inför din pappa? :MrT:

Haha, ja det hade ju också varit något det...

Raggis
2007-01-28, 22:21
Fes en gång under en redovisning, pga. nervositet, haha. Fyfan vad man mådde piss efteråt. Men, lyckades genomföra skiten trots allt.

Lellan
2007-01-28, 22:23
Fes en gång under en redovisning, pga. nervositet, haha. Fyfan vad man mådde piss efteråt. Men, lyckades genomföra skiten trots allt.

:laugh: (flåt, låg dålig humor ikväll...:em: )

Raggis
2007-01-28, 22:25
:laugh: (flåt, låg dålig humor ikväll...:em: )

Haha :) Tänkte inte på det. Garva själv när jag läste det.

Loke
2007-01-28, 22:28
Jag trodde alla fantiserade om sig själva som hjältar ibland.

Pinsamhet? Tja... Jag borstar ibland håret. Det är ganska pinsamt när man försöker vara en hårdrockare.

Capt
2007-01-28, 22:30
Ja, du är ju faktiskt inte så vuxen och mogen som du för det mesta vill få andra att tro.. ;)

Vad är DIN pinsamma hemlighet? Vågar du erkänna den här?

Kan börja: Så länge jag kan minnas har jag alltid somnat in på samma sätt (om jag inte slocknar i samma sekund som huvudet träffar kudden, också vanligt) - nämligen att jag tänker mig mig själv som en hjältinna i något scenario. :em:
När jag var liten hände det att jag var bamse, när jag blev äldre kunde jag ibland sno något i en film. Runt 20 försökte jag växa upp och började istället tänka på något bra jag gjort för någon under dagen (får en att öppna ögonen för vad man kan göra också) men såå j*vla bra människa är man ju inte.. :D
Så för det mest räddar jag fortfarande barn i brinnande hus, hittar läkemedel för cancer (och får träffa folk som blivit botade, ibland kan jag grina över hur fiiint allt är) och räddar världen på diverse olika sätt. Känner iofs att jag börjar tröttna och fantasin börjar tryta, men hybriskänsla nattar mig väl (mitt självförtroende är gott, min självkänsla kunde vara bättre och jag anser mig alltför ofta lite underlägsen andra så fattar inte riktigt den här hang up:en).:em: Men jag har aldrig legat sömnlös iaf, det är ett faktum.

Jag är oftast en inspirerande officer under ett anfall i diverse krig. Alla soldater samlas kring mig, sedan säger jag ett par ord, följt av: CHARGE!!! Eller så dirigerar jag framgångsrika försvar m.m.*rolleyes*

mela
2007-01-28, 22:32
Jag pratar för mig själv väldigt mycket, ibland bland folk :em:

Lövbiffen
2007-01-28, 22:34
Första och enda gången jag fick hjälp av en instruktör på gymmet, så lag jag en brakskit då jag skulle använda en magmaskin :Virro Instruktören såg måttlig road ut *gah!*

Lellan
2007-01-28, 22:34
Jag trodde alla fantiserade om sig själva som hjältar ibland.

Varje natt? :cool: Ok, men hur många barn i brinnande hus kan jag sysselsätta mig med resten av livet.. lär ju vara tjatigt om inte förr så vid 80 iaf.

Pinsamhet? Tja... Jag borstar ibland håret. Det är ganska pinsamt när man försöker vara en hårdrockare.

Fast inte lika pinsamt som att råka få dreads pga utebliven borstning (när man försöker vara hårdrockare). En hårdrockare jag.. kände, använde även inpackning varje kväll och kunde inte lägga sig om inte håret fått denna mysbehandling. Det är mer pinsamt, en liten tröst! :)

Lellan
2007-01-28, 22:36
Jag pratar för mig själv väldigt mycket, ibland bland folk :em:

Men du brukar väl befinna dig på M-konferanser ofta så då passar du nog in.. *whistle*

(nääää, jag ääär inte en så biiitteeer sosse som jag verkar.. kass humor ikväll bara.. det är pinsamt men knappast ngn hemlis)

Lellan
2007-01-28, 22:37
Instruktören såg måttlig road ut *gah!*

Bara måttligt?? *gah!* Du skulle lagt av en större.. :D (se å lär av Raggis.. go all the way..;) )

wintersnowdrift
2007-01-28, 22:44
Haha, gud vad jag känner igen mig Lellan! Jag har alltid haft en (lite väl) livlig fantasi och jag vet inte hur många timmar jag egentligen ägnat mig åt regelrätt verklighetsflykt :em:. "Favoritfantasin" (sedan jag läse Sagan Om Ringen för första gången i tioårsåldern) har alltid varit att jag är en Superhjältinna från Midgård - snyggare än Arwen och tuffare än Éowyn - som betvingar de Mörka Krafterna både med styrka och psykologisk charm. Problemet har alltid varit att ingen snubbe i sagan är bra nog för att matcha mig (men jag är naturligtvis åtrådd av alla och skulle kunna välja och vraka, haha), så den romantiska biten är inte riktigt på plats för att göra storyn komplett ;).

Det stämmer säkert att de flesta människor fantiserar om en hjälte-tillvaro men jag undrar hur pass mycket självförhärligande man får ägna sig åt innan det blir ohälsosamt. Jag sover i alla fall väldigt bra jag med!

//Kristin

mela
2007-01-28, 22:45
Men du brukar väl befinna dig på M-konferanser ofta så då passar du nog in.. *whistle*

(nääää, jag ääär inte en så biiitteeer sosse som jag verkar.. kass humor ikväll bara.. det är pinsamt men knappast ngn hemlis)

dåär jag tyst :P
men jag kan sitta på bussen och prata för mig själv *gah!*

Loke
2007-01-28, 22:47
Varje natt? :cool: Ok, men hur många barn i brinnande hus kan jag sysselsätta mig med resten av livet.. lär ju vara tjatigt om inte förr så vid 80 iaf.

Tja, du kan ju hitta på någon ny fantasi. Du kanske kan sitta på en buss, och så dör plötligt chaffören, och du räddar alla genom att ta hans plats.

Fast inte lika pinsamt som att råka få dreads pga utebliven borstning (när man försöker vara hårdrockare). En hårdrockare jag.. kände, använde även inpackning varje kväll och kunde inte lägga sig om inte håret fått denna mysbehandling. Det är mer pinsamt, en liten tröst! :)

Nja, mitt hår är inget budgethår, det klarar sig ganska bra utan borstning. Ja, jag har träffat ganska många hårdrockare som är mer fjolliga med sitt hår än jag. Vi satt ett gäng långhåriga killar hos mig och kollade på tv en gång. Så drar en av dem fram sin borste och borstar allas hår i tur och ordning. Fattades bara att vi började titta efter snygga killar i skolkatalogen också ;)

NiXPhoenix
2007-01-28, 22:48
Jag pratar för mig själv väldigt mycket, ibland bland folk :em:


Gör detsamma, men är det så pinsamt då?
Har gjort det sen barnsben, tror det beror mycket på att jag inte har några syskon.

mela
2007-01-28, 22:50
Gör detsamma, men är det så pinsamt då?
Har gjort det sen barnsben, tror det beror mycket på att jag inte har några syskon.

Ja smått :P
Jag sjunger ofta när jag har iPoden på mig med

Lellan
2007-01-28, 22:54
Wintersnowdrift: Låter som nåt jag skulle kunna gå igång på en hel kväll.. säkert flera.. :D :thumbup: Tänk jag trodde jag var udda, men hjältar är vi allihopa allihopa (i fantasin)... *trallar*

[QUOTE=Loke;2057326]Tja, du kan ju hitta på någon ny fantasi. Du kanske kan sitta på en buss, och så dör plötligt chaffören, och du räddar alla genom att ta hans plats.
QUOTE]

Har inget körkort så den fantasin skevar lite. Är lite rädd för att framföra fordon (även cykel, är så tankspridd att många hytt med näven åt mig och jag börjat gråta när jag kommit hem för jag har varit nära att dö.. *cry* ).

Vänta nu.. det DÄR är väl ännu mer pinsamt? Både körkorslös och gråter för att det är synd om mig när jag utsätter andra för trafikfara? :em: (Har ingen cykel numera om det är till någon tröst, har en reflex"huva" till vagnen och sinnena på helspänn när jag går med sonen också, så bli inte rädda nu)

jontahontas
2007-01-28, 22:55
I mina hjältefantasier brukar jag;
-Vinna VM/OS (mestadels i löpning men även annat)
-Vara superbäst på något jag gör och älskad av alla (Detta brukar vara kopplat till något som hänt under dagen. Det kan vara vad som helst, från att spela biljard och flipper till att klättra på husväggar)
-Få snygga tjejer
-Ibland kan jag flyga och har superhjältekrafter också. Ibland är jag magiker och skjuter eldbollar på folk.

Och såhär fortsätter mina hjältefantasier i all oändlighet. :D

Lellan
2007-01-28, 22:57
(en sån här: http://http://www.clasohlson.se/Archive/images/products/S/Hi/344378_X_2005-06-27_082940.jpg)

Loke
2007-01-28, 23:04
En lustig hjältefantasi som jag har är att jag blir Satan och blir jättestor och muskulös, och dessutom får vingar så jag kan flyga. Dessutom är jag sådär röd och har horn i pannan. Sen flyger jag runt och gör en massa häftiga grejer, samtidigt som jag brottas med diverse etiska problem. Det tycker jag är en ganska kreativ fantasi.

Me_Myself
2007-01-28, 23:14
Jag pratar för mig själv väldigt mycket, ibland bland folk :em:

När jag är arg eller irriterad så går jag ofta också o snackar/skäller för mig själv.

En annan udda sak är att om jag är det minsta stressad så måste jag göra ett speciellt ljud för att kunna kissa. Gör jag ljudet så fattar kroppen att den ska slappna av och då klarar den att kissa. Mina vänner tycker att det är knepigt.

Dumleman
2007-01-28, 23:15
Jag har aldrig kokat potatis :em:.

Lövbiffen
2007-01-28, 23:45
Jag har aldrig kokat potatis :em:.

Då är vi fan två :em: (Har inte ens kokat ris)

Lellan
2007-01-28, 23:54
En annan udda sak är att om jag är det minsta stressad så måste jag göra ett speciellt ljud för att kunna kissa. Gör jag ljudet så fattar kroppen att den ska slappna av och då klarar den att kissa. Mina vänner tycker att det är knepigt.

Haha.. typ som jag då! Men jag måste (i fantasin) se framför mig hur det sakta droppar/rinner vatten ur ett glas.. *screwy* Då kissar jag så bra så.

Nu ska jag "sno" någons hjältefantasi å gå och lägga mig! :)

The_RobRoy
2007-01-29, 00:00
Jag somnar också lättare när jag fantiserar "hjältedrömmar"

Sen har jag någon sjuk grej att såfort jag går in i mitt badrum, så börjar jag fantisera, jag bygger oftast upp en värld i mitt huvud, precis som någon fantasybok, sen spelar jag någon karaktär där i världen, ibland kan det till och med vara någon alien av något slag.

Dessa fantasier kan pågå VÄLDIGT länge, kan fantisera och hitta på saker som händer i denhär världen ibland upp till 1 år i samma fantasi, hinner hända sjukt mycket grejer, har ibland funderat på att skriva ner någon av de "bästa" fantasierna jag haft genom åren, men vem har tid.

Sen om dehär va så väldigt pinsamt, det vet jag inte :)

PowPow
2007-01-29, 00:04
Vad mycket hjältedrömmar. Men det är väl inte pinsamt?

För något år sedan så gick jag upp i sömnen (på fyllan) och pissade på fönsterbrädan. Jag drömde jag att var utomhus.

En annan gång masturberade jag i sömnen (på fyllan igen).

Var iofs min dåvarande sambo som skräckslaget upplevde (det ena mer skräckslagande än det andra iofs) båda incidenterna. Så jättepinsamt var det väl kanske inte. Men tänk om det hade varit med nån tjej man inte kände så bra. Gah!

Kwon
2007-01-29, 00:06
En gång så drömde jag att jag var en hjälte som slogs mot ondingar och skurkar och när jag vaknade så hade jag kissat på mig.

PowPow
2007-01-29, 00:09
En gång så drömde jag att jag var en hjälte som slogs mot ondingar och skurkar och när jag vaknade så hade jag kissat på mig.

haha. jag ser ett återkommande mönster hos dig :D

Handcuff
2007-01-29, 00:17
:laugh:

Damn hinner inte dela med mig någon pisamhet nu...eller lite pinsamt att jag sitter i köket och tuggar hårdmackor med korv +ett glas mjölk - och samtidigt fnissar som en tonårstjej framför min laptop! :em:

davvvan
2007-01-29, 00:21
Ja smått :P
Jag sjunger ofta när jag har iPoden på mig med

Sjunger också ofta då jag är ute och går med hunden företrädesvis, då iPoden är ett måste. Lite pinsamt gå utan linser och inte märka att alla grannar är ute... *whistle* Men det funkar. Skönt sjunga med musik i öronen, hör man inte sin egen röst.

Axmode
2007-01-29, 00:48
Samma veva som oskulden rök tror jag att jag slaknade alla 3 gånger under natten vi skulle ha sex efter 5 min alla gånger. Undra vad hon tyckte om mig då. Det var tider det ;)

Jaws
2007-01-29, 01:10
Jag sjunger efter de flesta låtar jag lyssnar på och spelar gitarr med luften samtidigt. Det låter inte så pinsamt kanske, men man ändrar uppfattning när någon kommer på en*grr*

hultman
2007-01-29, 01:13
Samma veva som oskulden rök tror jag att jag slaknade alla 3 gånger under natten vi skulle ha sex efter 5 min alla gånger. Undra vad hon tyckte om mig då. Det var tider det ;)

Vem var inte nervös första gången? :D

Zakath
2007-01-29, 01:21
En liten fråga till alla hjältefantiserande koloiter. Spelar ni några datorspel där man är en hjälte eller inte?

För jag har aldrig haft någon sådan fantasi (på väldigt länge), men jag spelar istället en hel del datorspel vilket också är en slags verklighetsflykt där jag alltid brukar vara den goda hjälten. :)

Kanske finns det något gemensamt samband?

Litecore
2007-01-29, 01:32
davvan ! haha, jag brukar också göra lite pinsamma saker när jag har iPoden på mig :)

tror inte jag sjunger, men jag brukar dansa rätt hårt vid busshållsplatsen på mornarna.
alla pensionärer som är ute och promenerar den tiden på dygnet brukar titta ganska roat
när jag inser att jag är utomhus. fan, har dom aldrig sett pop'n'lock förut eller? :P

Shakemynuts
2007-01-29, 03:55
Försöker förgäves komma på något.. Men det gör jag inte just nu. *cry*

Mantus
2007-01-29, 04:24
Jag sällar mig till hjälteskaran. Det har gått så långt som till att jag nu faktiskt drömmer att jag är en hjälte på natten också. Det har tillfört ett helt nytt perspektiv på mina drömmar eftersom jag nu inte har några fler jagaddrömmar. Jag väntar alltid ut det som jagar mig och spöar upp det.:D Jag har inte sovit så här gott på flera år.

Mantus
2007-01-29, 04:27
Jag somnar också lättare när jag fantiserar "hjältedrömmar"

Sen har jag någon sjuk grej att såfort jag går in i mitt badrum, så börjar jag fantisera, jag bygger oftast upp en värld i mitt huvud, precis som någon fantasybok, sen spelar jag någon karaktär där i världen, ibland kan det till och med vara någon alien av något slag.

Dessa fantasier kan pågå VÄLDIGT länge, kan fantisera och hitta på saker som händer i denhär världen ibland upp till 1 år i samma fantasi, hinner hända sjukt mycket grejer, har ibland funderat på att skriva ner någon av de "bästa" fantasierna jag haft genom åren, men vem har tid.

Sen om dehär va så väldigt pinsamt, det vet jag inte :)


+1 på den. De bästa dagdrömmarna är de man spinner vidare på. Tror att min äldsta är runt tre år.

Ryska_raketen
2007-01-29, 05:34
Jag skriker på päronvikter :em:

Frippe_L
2007-01-29, 06:24
Jag bänkar mer än jag böjer :em:
Dessutom har jag köpt löpartights, pinsamt värre :-)

Nadja_N
2007-01-29, 08:33
jag har en sjuk fobi... HATAR vikta öron! När man viker överdelen av örat, där brosket är. Jag skulle nog kunna spy av det. Hatar att gå till optikern och fixa till glasögonen eller klippa mig, då ska de alltid vika öronen och dona. Hua!

Tolkia
2007-01-29, 08:44
Sjunger också ofta då jag är ute och går med hunden företrädesvis, då iPoden är ett måste. Lite pinsamt gå utan linser och inte märka att alla grannar är ute... *whistle* Men det funkar. Skönt sjunga med musik i öronen, hör man inte sin egen röst.
Haha, dito. Jag har dessutom ovanan att sjunga i stämmor med sångaren jag hör i lurarna; det lär låta mer än lovligt stört för den som inte hör melodistämman, vill jag lova. :D

Edit: Det var en gubbe som stoppade mig och kommenterade det hela en gång, lagom pinsamt.

jwzrd
2007-01-29, 09:34
Jag skriker på päronvikter :em:

Jag med :/ (men fikonvikter i mitt fall)

Sofia4_4
2007-01-29, 09:40
:laugh: hahaha, ni är sjuka människor.

Jag har aldrig drömt eller fantaserad om att vara hjältinna eller rädda nån.
Det som är konstigt är att jag har en rädsla för folk som är alldeles för perfekta. Jag ryser i kroppen om nån gör allting rätt.

En annan konstig grej är att varje gång jag sitter på viktigt möte där alla är uppklädda och försöker prata allvar så dyker alltid upp fantasier i huvudet om hur dessa människor är när de går på toaletten eller när de har sex. Det blir så pinnsamt och jag försöker varje gång koncentrera mig så mycket så att fantasierna inte dyker upp.

jwzrd
2007-01-29, 09:46
:laugh: hahaha, ni är sjuka människor.

Jag har aldrig drömt eller fantaserad om att vara hjältinna eller rädda nån.
Det som är konstigt är att jag har en rädsla för folk som är alldeles för perfekta. Jag ryser i kroppen om nån gör allting rätt.

En annan konstig grej är att varje gång jag sitter på viktigt möte där alla är uppklädda och försöker prata allvar så dyker alltid upp fantasier i huvudet om hur dessa människor är när de går på toaletten eller när de har sex. Det blir så pinnsamt och jag försöker varje gång koncentrera mig så mycket så att fantasierna inte dyker upp.

HAHA!

stridis
2007-01-29, 09:56
Jag brukar också drömma/dagdrömma om att vara hjälte. Men dessa handlar snarare om uppoffringar än glassiga hjältemoves. Storslagna men ultimat tragiska händelser där actionhjälten räddar folket men slutligen drunknar i sitt eget blod.

skaparn
2007-01-29, 11:08
Vad är DIN pinsamma hemlighet? Vågar du erkänna den här?

Jag har börjat smyglyssna på techno.

Ibland alltså. Sällan. Typ nästan inte alls...

Ganymedes
2007-01-29, 11:19
Jag har börjat smyglyssna på techno.

Ibland alltså. Sällan. Typ nästan inte alls...

Denial!!! :laugh:

grabben i skogen
2007-01-29, 11:27
En gång så drömde jag att jag var en hjälte som slogs mot ondingar och skurkar och när jag vaknade så hade jag kissat på mig.

fan kwon, sängvätare passar inte riktig din image.

qubie
2007-01-29, 11:56
Finns nästan för mkt att berätta.. :)
Måste ta ett exempel iallafall. Vi var i gbg med vårat fotbollslag för att spela Gothia och där bodde vi på en skola medans vi spelade cupen. Andra dagen skulle vi ta lagfoto en bit ifrån. Iallafall så visste inte jag vilken tid vi skulle fara så jag gick på toa och sket för att sedan 20-25 min senare se att ingen är kvar i vårat fotbollslag. Utan själva klassrummet där vi sover är låst och alla är borta. Frågar tjejlaget brevid om dom sett mitt lag och dom säger något om att dom farit iväg för att ta lagfoto för ungefär 10 min sen. Jag hoppas på att spårvagnen inte hunnit fara så jag springer 600 meter i högt tempo för att precis se spårvagnen åka iväg :( Laget kom tillbaka två timmar senare och det första jag får höra lagledarna säga:
-Men John vi sa ju vi skulle fara, hörde du inte det?
-Antagligen inte?!
-Vi räknade först alla vid spårvagnen och då var du inte med, synd för dej

Hat livet..

Snafu
2007-01-29, 12:36
I tonåren hade jag jävulska problem med frossa. Så fort jag antingen skulle hångla eller sova ihop med en tjej så började jag frysa som fasen och skaka, ungefär som värsta febern. Jag har ingen fysiologisk förklaring på varför det här hände men jag fick epitetet "kåtfrossan-olsson".

Det försvann kring 17årsåldern om jag minns rätt.

Axmode
2007-01-29, 12:40
Tar mar i smal bänk än i "vanlig" :smash:

MasterChief
2007-01-29, 12:41
Jag har börjat smyglyssna på techno.

Ibland alltså. Sällan. Typ nästan inte alls...

Jag lyssnade på Infected Mushrooms igår. Tyckte det var lite bra faktiskt. :em:

Avesta
2007-01-29, 12:42
Jag har problem med att prata med alla av kvinnligt kön som bär kjol. Har varit så sen barndomen. Istället för att fokusera mig på samtalsämnet måste jag tänka på att INTE kolla ner. Värst är det när någon sitter mitt emot mig, då måste jag resa mig upp och hitta på nån ursäkt för att gå därifrån. Riktigt jobbigt det där.

Sofia4_4
2007-01-29, 12:54
Jag har problem med att prata med alla av kvinnligt kön som bär kjol. Har varit så sen barndomen. Istället för att fokusera mig på samtalsämnet måste jag tänka på att INTE kolla ner. Värst är det när någon sitter mitt emot mig, då måste jag resa mig upp och hitta på nån ursäkt för att gå därifrån. Riktigt jobbigt det där.

Haha, jag känner en kille som är så. Han är typ 35 men klarar inte av att se tjejer i ögonen. En gång var vi ute och åt lunch då en vännina var också med. Han klarade inte av att titta på henne utan tittade i hennes salad när han pratade med henne. :laugh:

Wirre
2007-01-29, 12:54
Jag har problem med att prata med alla av kvinnligt kön som bär kjol. Har varit så sen barndomen. Istället för att fokusera mig på samtalsämnet måste jag tänka på att INTE kolla ner. Värst är det när någon sitter mitt emot mig, då måste jag resa mig upp och hitta på nån ursäkt för att gå därifrån. Riktigt jobbigt det där.

haha, sitter en kvinna med kjol mittimot går det inte att inte titta ner, helt omöjligt, manliga instinkter.:naughty:

G_lund
2007-01-29, 13:01
Jag har aldrig kokat potatis :em:.

kokade själv potatis för första gången förra veckan, gick väl sådär kan jag säga.. haha*whistle*

Jay-Z
2007-01-29, 13:19
Här kan ni skriva era hemligheter!


http://dinhemlighet.blogspot.com/

Avesta
2007-01-29, 13:21
Haha, jag känner en kille som är så. Han är typ 35 men klarar inte av att se tjejer i ögonen. En gång var vi ute och åt lunch då en vännina var också med. Han klarade inte av att titta på henne utan tittade i hennes salad när han pratade med henne. :laugh:
haha!
Jag har inga problem med att se tjejer i ögonen, jag är t.o.m oförskämd med blickarna, men enda gången jag tokstirrar i en tjejs ögon är när hon har kjol, då måste jag fokusera mig på att inte kolla på nåt annat än just hennes ögon.

Ärligt talat så önskar jag att det fanns ett sätt komma över det där. Jobbigt när det är 40-50+ som sitter där, jag känner mig som en pervo.

jwzrd
2007-01-29, 13:22
Haha, jag känner en kille som är så. Han är typ 35 men klarar inte av att se tjejer i ögonen. En gång var vi ute och åt lunch då en vännina var också med. Han klarade inte av att titta på henne utan tittade i hennes salad när han pratade med henne. :laugh:

Pirre jobbar på det där, var snäll :/

Sofia4_4
2007-01-29, 13:34
Pirre jobbar på det där, var snäll :/

:laugh:
Pirre, berätta nu dina hemligheter. *popcorn*

Sofia4_4
2007-01-29, 13:35
haha!
Jag har inga problem med att se tjejer i ögonen, jag är t.o.m oförskämd med blickarna, men enda gången jag tokstirrar i en tjejs ögon är när hon har kjol, då måste jag fokusera mig på att inte kolla på nåt annat än just hennes ögon.

Ärligt talat så önskar jag att det fanns ett sätt komma över det där. Jobbigt när det är 40-50+ som sitter där, jag känner mig som en pervo.

Ja, de tror definitivt att du är pervo. :D

Piranha
2007-01-29, 13:36
Say what?

Jag brukar ifs kolla in mycket och sällan i ansiktet, men salladen?

jwzrd
2007-01-29, 13:37
Say what?

Jag brukar ifs kolla in mycket och sällan i ansiktet, men salladen?

Kollar du inte in salladen innan du kastar den?

Shakemynuts
2007-01-29, 13:48
Har väl liknande grej som med superhjältar kom jag på.
Fast jag oftast sätter mig in i den ondes roll. Helst såna som kanske Antonio Banderas roll i Assassins t ex.

Piranha
2007-01-29, 13:54
Kollar du inte in salladen innan du kastar den?

Ingenting förtäljer om vart salladen ifråga var placerad för tillfället?

Isabella
2007-01-29, 14:30
Tar mar i smal bänk än i "vanlig" :smash:

men det där gör jag med...

jwzrd
2007-01-29, 14:33
Ingenting förtäljer om vart salladen ifråga var placerad för tillfället?

Nej? :)

tossefar
2007-01-29, 17:07
Finns nästan för mkt att berätta.. :)


Du missade att vara med på kort? Å gud så pinsamt.*rolleyes*

Mantus
2007-01-29, 17:53
Finns nästan för mkt att berätta.. :)
Måste ta ett exempel iallafall. Vi var i gbg med vårat fotbollslag för att spela Gothia och där bodde vi på en skola medans vi spelade cupen. Andra dagen skulle vi ta lagfoto en bit ifrån. Iallafall så visste inte jag vilken tid vi skulle fara så jag gick på toa och sket för att sedan 20-25 min senare se att ingen är kvar i vårat fotbollslag. Utan själva klassrummet där vi sover är låst och alla är borta. Frågar tjejlaget brevid om dom sett mitt lag och dom säger något om att dom farit iväg för att ta lagfoto för ungefär 10 min sen. Jag hoppas på att spårvagnen inte hunnit fara så jag springer 600 meter i högt tempo för att precis se spårvagnen åka iväg :( Laget kom tillbaka två timmar senare och det första jag får höra lagledarna säga:
-Men John vi sa ju vi skulle fara, hörde du inte det?
-Antagligen inte?!
-Vi räknade först alla vid spårvagnen och då var du inte med, synd för dej

Hat livet..

Ifall det finns någon från Ödeshögs fotbollslag 86or här på kollo så är det INTE jag(ni vet vem jag är) som skrev det ovanstående. Fan jag trodde det var någon som drev med mig först, nästan in i detalj vad jag råkade ut för, med tjejer vägg i vägg och allt. Dock så hann jag med innan de stack ( De väntade snällt på mig en kilometer därifrån, vi var ju bara 11 år).

egge
2007-01-31, 12:18
Kollar du inte in salladen innan du kastar den?

Sallad som sallad...:MrT:

Sheogorath
2012-08-14, 21:06
Vette fan vad som hände med den andra tråden så jag bumpar den här gamla för att komma ut med en mörk hemlighet jag burit på i säkert två timmar.

Jag beställde dessa från USA. 700 spänn.

*duckar*

http://ecx.images-amazon.com/images/I/31p2SJe4I1L.jpg

MasterChief
2012-08-14, 21:09
Vette fan vad som hände med den andra tråden så jag bumpar den här gamla för att komma ut med en mörk hemlighet jag burit på i säkert två timmar.

Jag beställde dessa från USA. 700 spänn.

*duckar*

http://ecx.images-amazon.com/images/I/31p2SJe4I1L.jpg

Hmmm, något coolt runkverktyg?

Yes
2012-08-14, 21:11
Misstankarna har funnits där sedan den berömda hatten. Nu är det bekräftat. Sheo är bög.

Sheogorath
2012-08-14, 21:16
Misstankarna har funnits där sedan den berömda hatten. Nu är det bekräftat. Sheo är bög.

Skaffar dom p.g.a. jag dragit på mig en kronisk inflammation i underarmen. Efter för mycket.... here it comes! Greppträning! :D

Hade åkomman inte gått under beteckningen "golfarmbåge" hade jag kanske kunnat passera som straight. Nu förstår jag hur det ser ut. Lifting hooks och golfarmbåge liksom. Kom igen. Who am I kidding?

Grotesk
2012-08-14, 21:19
Skaffar dom p.g.a. jag dragit på mig en kronisk inflammation i underarmen. Efter för mycket.... here it comes! Greppträning! :D

Hade åkomman inte gått under beteckningen "golfarmbåge" hade jag kanske kunnat passera som straight. Nu förstår jag hur det ser ut. Lifting hooks och golfarmbåge liksom. Kom igen. Who am I kidding?

Jag hade aldrig fått in min penis i den lilla öglan.

Sheogorath
2012-08-14, 21:21
Jag hade aldrig fått in min penis i den lilla öglan.

Dom finns i XXL också, och helsvart. Om det känns bättre för dig.

Grotesk
2012-08-14, 21:25
Dom finns i XXL också, och helsvart. Om det känns bättre för dig.

Detta är Kolozzeum - behövs XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXL, dock blir det tajt!

Yes
2012-08-14, 21:29
Skaffar dom p.g.a. jag dragit på mig en kronisk inflammation i underarmen. Efter för mycket.... here it comes! Greppträning! :D

Hade åkomman inte gått under beteckningen "golfarmbåge" hade jag kanske kunnat passera som straight. Nu förstår jag hur det ser ut. Lifting hooks och golfarmbåge liksom. Kom igen. Who am I kidding?
Oavsett hur legitim anledning du har så finns det ingen väg ur det där. :D

Victuhh
2012-08-14, 21:29
Samma veva som oskulden rök tror jag att jag slaknade alla 3 gånger under natten vi skulle ha sex efter 5 min alla gånger. Undra vad hon tyckte om mig då. Det var tider det ;)

Jag toppar den, första månaderna med min första tjej fick jag inte upp den alls.
Ca 5 månader, vi var tillsammans 14 månader och hade hela tiden uselt sexliv.

och jag var 18 och inte 12 heller :D

TREX
2012-08-14, 21:29
Jag har skitit på mig i "vuxen" ålder, dock inte offentligt utan långt ut på landet på sommarstället. Blir nämligen fruktansvärt lös i magen (och fort dålig) av grillat kött som inte är riktigt genomstekt, jag är så pass känslig för det att jag inte kan äta grillat nästan överhuvudtaget.

En annan pinsam grej som jag inte vet är pinsam var att efter "första åkturen" (sexet) och just efter att jag kom så blev jag fruktansvärt illamående och var tvungen att rusa ut på toan för att hålla in en spya i ca 5 minuter. Har ingen aning om vad som hände där egentligen....

312
2012-08-14, 21:41
Skaffar dom p.g.a. jag dragit på mig en kronisk inflammation i underarmen. Efter för mycket.... here it comes! Greppträning! :D

Är det så man kallar det nu för tiden? Ska nog också börja kalla det för "greppträning", if you know what I mean.

EDIT: Juste, glömde:

eTykY2B0kEY

Men för att vara seriöst, jag har ett par liknande, dock bara med krokar. Bra kontakt i latsen.

Victuhh
2012-08-14, 21:46
och just efter att jag kom så blev jag fruktansvärt illamående och var tvungen att rusa ut på toan för att hålla in en spya i ca 5 minuter. Har ingen aning om vad som hände där egentligen....

Hahahah vad sa du till tjejen?

Bjuder på en till: Handlar om samma tjej som mitt tidigare inlägg. Förra sommaren jobbade jag natt på ett ålderdomshem och drog på mig nån typ av maginfluensa fast med massor av diarréer och gaser. Till jag va på bättringsvägen efter ca 1½ vecka, Var nog lite efter min födelsedag och jag hade massa imodium också för att lindra det hela och på dagen mådde jag bra så jag trodde vi kunde träffas, och sova tillsammans i min mammas lägenhet ensamma där vi inte bodde.

Det är nog en liten flicka som bor i mig, för jag kan inte bajsa när folk hör på och fiser bara inför riktigt bra vänner så andra hör. Okej på kvällen blir jag riiiiktigt kass i magen och får gasbubblor när vi ska sova men inte gjort det än och jag kan helt enkelt inte hålla gaserna inne och ut kommer de värsta brakskitarna i historien tror jag, inte en utan 20 stycken under tiden jag är på väg mot toan i den lilla lyhörda 3rumslägenheten på 75 kvadrat. Sen får jag sitta där och trycka ut lite löst och gaserna, försöker starta kranen lite grann för att man inte ska höra men det går ju inte, slutar med att hon åker hem mitt i natten klockan 2 och jag fick pendla mellan toa och säng hela natt och morgonen och tror fan att det kommit lite äckel på lakanet också när jag väl vaknade..

Hon måste ju självklart trott att jag skitit ner mig och jag ryser vid tanken fortfarande idag.

Tricklew
2012-08-14, 21:49
Hahahah vad sa du till tjejen?

Hon måste ju ha listat ut det själv oavsett vad han sa, tog mig inte mer än 2 sekunder att lista ut den bakomliggande anledningen.

Victuhh
2012-08-14, 21:52
Hon måste ju ha listat ut det själv oavsett vad han sa, tog mig inte mer än 2 sekunder att lista ut den bakomliggande anledningen.

hehe, låter nästan så. Det första du skrev lät bättre :cool:

bustz0rz
2012-08-14, 21:52
lång text

Hahahah! Lider med dig!

Tricklew
2012-08-14, 21:53
hehe, låter nästan så. Det första du skrev lät bättre :cool:

Trex verkar inte ha listat ut det själv, antagligen lever han i en värld där man inte ser så glatt på sådant, så vill inte ge han någon existentiell kris. :)

Lellan
2012-08-14, 21:57
Vilken bump! :D

Gällande hjältefantasierna så har jag faktiskt blivit nominerad vardagshjälte lokalt, släckte man som brann! *flex* Han lever och mår bra. Fick tårta, blommor å lokal fame i kvarteret, sover fortfarande gott och drömmer vidare om hjältedåd.

Återkommer när jag kommit på botemedel mot cancer el vad det nu var på min "to do" list... ;)

agazza
2012-08-14, 21:58
Jag har aldrig upplevt något pinsamt, eller så är jag bra på förtränga saker. Känns skumt.

sent from phone

TREX
2012-08-14, 21:58
Trex verkar inte ha listat ut det själv, antagligen lever han i en värld där man inte ser så glatt på sådant, så vill inte ge han någon existentiell kris. :)

Haha upplys mig gärna, det var inget fel på sällskapet (om du nu trodde att det var något säligt fylleragg)

agazza
2012-08-14, 21:58
Jag har aldrig upplevt något pinsamt, eller så är jag bra på förtränga saker. Känns skumt.

sent from phone



sent from phone

Tricklew
2012-08-14, 22:00
Haha upplys mig gärna, det var inget fel på sällskapet (om du nu trodde att det var något säligt fylleragg)

Du kanske är mer glad i salami, och inte lika glad i havsmat?

Olegh
2012-08-14, 22:06
Har bara en grej som jag inte skäms så mycket för längre. Gjort är gjort.

Somnade (inte däckade) på fyllan i en fåtölj, hos en klasskompis. Därefter spyr jag, i sömnen. Enligt utsago börjar jag snacka tyska av någon anledning. En tjej där ringer upp min pappa, som kommer och hämtar mig. Dagen efter vaknar jag i min säng, mår som en prins och kommer inte ihåg ett dugg.

TREX
2012-08-14, 22:09
Du kanske är mer glad i salami, och inte lika glad i havsmat?

Förstod du mig rätt när jag sa att det var efter att jag kommit med att jag haft sex med en tjej

Det var inget fel på grejjerna innan dess om det var det du menade.

Tricklew
2012-08-14, 22:11
Det faktum att du älskar kuken gör det inte omöjligt för dig att få orgasm med en tjej. Det leder bara till en spya efteråt. ;)

TREX
2012-08-14, 22:13
Det faktum att du älskar kuken gör det inte omöjligt för dig att få orgasm med en tjej. Det leder bara till en spya efteråt. ;)

Jag skulle nog tippa på att det gör det rätt omöjligt eftersom den skulle slaka rätt rejält?

Jag har aldrig provat, men du verkar insatt i ämnet!

Spartansk
2012-08-14, 23:21
Jag skulle nog tippa på att det gör det rätt omöjligt eftersom den skulle slaka rätt rejält?

Närå, finns många som kan fixa bånge även om man egentligen inte är attraherad.

TREX
2012-08-14, 23:23
Närå, finns många som kan fixa bånge även om man egentligen inte är attraherad.

Receptfritt då eller? ;)

Rahf
2012-08-15, 01:14
Tricklew, sluta flörta med Trex nu. Bara för att du spytt när du hade sex med män behöver inte betyda att det motsatta gäller.

DÄR slutade bögerifasonerna.

Minimjölk
2012-08-15, 12:23
Har bara en grej som jag inte skäms så mycket för längre. Gjort är gjort.

Somnade (inte däckade) på fyllan i en fåtölj, hos en klasskompis. Därefter spyr jag, i sömnen. Enligt utsago börjar jag snacka tyska av någon anledning. En tjej där ringer upp min pappa, som kommer och hämtar mig. Dagen efter vaknar jag i min säng, mår som en prins och kommer inte ihåg ett dugg.

Får man fråga herrn hur din definition på däckning ser ut, den rödmarkerade texten pekar enligt mig ut ett antal företeelser som solklart tyder på just däckning medelst berusning.

ARMSTARK
2012-08-15, 12:32
Var på motorträff med polarna. Tanken var att jag skulle fisa...det gjorde jag inte! :em: Fick gå in på en mack och tvätta av mig och kasta kallingarna i soptunnan. :laugh:

TREX
2012-08-15, 12:34
Var på motorträff med polarna. Tanken var att jag skulle fisa...det gjorde jag inte! :em: Fick gå in på en mack och tvätta av mig och kasta kallingarna i soptunnan. :laugh:

Tur att det var motorträff då, ingen som reagerar om man kör commando där direkt (inga kalsonger under byxorna)

Tänker på Ronny & Ragge nu.

Juxta
2012-08-15, 13:13
Det är ingen hemlighet egentligen, men en av väldigt få saker jag kan känna pinsamheten anstorma hela min kropp när jag tänker på det så här långt i efterhand.

Arbetade som B-fotograf på en musikvideoinspelning och regissören hade lite problem med att få musikern att förstå vad han skulle göra framför kameran. Fram stiger då Juxta, självutnämnd regissör, och börjar dirigera, även när dom totalt ignorerar mig i början. Till slut säger min polare som jobbar som redigerare på produktionen att jag borde stiga åt sidan.
Jag fattade det inte då, men jag fattar det idag. Riktigt "Oh god why"-moment som jag fortfarande kan bli alldeles pinsamt svettig av än idag när jag tänker på det.

Doktor Busé
2012-08-15, 13:23
Sedan jag blivit utsatt för rån har rashatet vuxit inombords, trots att jag har många goda invandrare till vänner. Eftersom det med all sannolikhet satt sig i det omedvetna så spelar mina egentliga åsikter ingen roll i mitt dömande, trodde inte att jag skulle bli berörd alls men så kan det gå när folk får hålla på hur som helst.

Konkelbär
2012-08-15, 14:00
För flera år sen skulle jag tåga ca 6 timmar till en kompis. Tåget gick vid midnatt och var framme runt 06 på morgonen. Hade knappt sovit ett skit, så jag var riktigt trött när jag kom fram. Kompisen skulle komma och hämta mig runt 10. Tänkte lika bra att lägga mig på en bänk inne på centralen, och försöka få nån sömn. Jag låg på rygg på en bänk med fötterna uppe på väskan, man kan säga sittande position i liggande version. Jag somnade. Nån stund senare vaknade jag av att jag fes riktigt högt, och trodde nån försökte sno väskan pga ljudet. Jag kollade runt i ett par sekunder bara och hann se att en hel del kollade på mig. Sedan blundade jag och lekte att jag somnade igen, i total pinsamhet.

Skrattar än idag åt detta.

Ado2000
2012-08-15, 14:19
För flera år sen skulle jag tåga ca 6 timmar till en kompis. Tåget gick vid midnatt och var framme runt 06 på morgonen. Hade knappt sovit ett skit, så jag var riktigt trött när jag kom fram. Kompisen skulle komma och hämta mig runt 10. Tänkte lika bra att lägga mig på en bänk inne på centralen, och försöka få nån sömn. Jag låg på rygg på en bänk med fötterna uppe på väskan, man kan säga sittande position i liggande version. Jag somnade. Nån stund senare vaknade jag av att jag fes riktigt högt, och trodde nån försökte sno väskan pga ljudet. Jag kollade runt i ett par sekunder bara och hann se att en hel del kollade på mig. Sedan blundade jag och lekte att jag somnade igen, i total pinsamhet.

Skrattar än idag åt detta.



:laugh::laugh:

Olegh
2012-08-15, 16:03
Får man fråga herrn hur din definition på däckning ser ut, den rödmarkerade texten pekar enligt mig ut ett antal företeelser som solklart tyder på just däckning medelst berusning.

Hmm. Bra fråga. Jag har alltid föreställt mig att en däckning snarare sker när man är kalasfull och dricker sig helt jäkla väck. Nu inser jag ju att mina bedyrelser är väldigt klena i ljuset av det faktiska scenariot, men anledningen till insomnandet var snarare pga. trötthet än alkohol. Att jag inte minns något talar ju dock emot mig här... Det var nog en däckning ändå.

Rahf
2012-08-15, 20:16
Däckning innebär att man insomnar p.g.a. berusning. Det behöver inte betyda att man går från stående till liggande medelst fritt fall.

Minimjölk
2012-08-16, 09:25
Däckning innebär att man insomnar p.g.a. berusning. Det behöver inte betyda att man går från stående till liggande medelst fritt fall.


Jag brukar i alla fall bli sömningare än vanligt när alkoholintaget varit för stort, detta inträffar dock utan några kaskadkräkningar eller plogningar med näsan i golvet. Min rädding brukar vara stora mängder kaffe.


Skulle jag i detta läge kontrollerat gå upp, borsta tänderna, tav mig kläderna och lägga mig i min säng räknar jag det inte som däcka. Skulle jag däremot somna i en soffa borta, kräka ned mig och dessutom ha minnesluckor skulle jag definitiv klassa det som en däckning.

Vad är annars en däckning, när man somnar på en nerspydd toalett?

Doktor Busé
2012-08-16, 12:47
Jag brukar i alla fall bli sömningare än vanligt när alkoholintaget varit för stort, detta inträffar dock utan några kaskadkräkningar eller plogningar med näsan i golvet. Min rädding brukar vara stora mängder kaffe.


Skulle jag i detta läge kontrollerat gå upp, borsta tänderna, tav mig kläderna och lägga mig i min säng räknar jag det inte som däcka. Skulle jag däremot somna i en soffa borta, kräka ned mig och dessutom ha minnesluckor skulle jag definitiv klassa det som en däckning.

Vad är annars en däckning, när man somnar på en nerspydd toalett?
Däckar är när du ramlar ihop i första bästa rum och vaknar upp och undrar hur fan du gick och la dig. Behöver inte innebära spyor, men visst kan dom komma som en bonus, men då oftast när du vaknar upp och insett att: fan, jag skulle inte ha somnat på det viset.

Exempel 1: Du kommer hem och ska lägga dig, när du vaknar har du alla kläder på dig och inte ens krupit ner under täcket.
Exempel 2: Nyss hemkommen och kalasfull startar du upp en av dina rutiner (i mitt fall att duscha innan jag somnar) och däckar mitt under den, dvs i mitt fall däcka naken i duschen.
Exempel 3: Du är kvar på festen, känner dig snorfull och sätter dig ner i soffan för att "softa" en stund. Du vaknar upp av att tre grabbar "slapar" dig i ansiktet och får den klassiska meningen lika hårt slagen i ansiktet "lol mannen du va borta i 3 timmar."

Mvh

Raschmus
2012-08-17, 14:33
Får börja med att säg att jag är politiskt liberal och åt det konservativa hållet.

Var i alla fall på studentresa i Ayia Napa. Andra dagen bröt jag en tå vilket resulterade i att foten svullnade till skostorlek 50 (har annars 42). Skulle dräggfull in på Grabbarna Grus, vakten nekar mig för att jag inte har sko på min svullna fot (som för övrigt är i luften då jag har kryckor). Detta är det sista jag minns.

Vaknar dagen efter och ska stödja mig på min friska fot vilket inte gick det heller, hade skitont i den också. Då visar det sig att jag på min grisfylla gått och tatuerat "Sosse" under foten för att sedan visa dörrvakten att han "är en jävla sosse och jag skall minsann trampa på honom resten av mitt liv..."

Värt att nämna är att samtliga kompisar var överens innan resan, att om vi ser någon polare på tatueringsstudion på fyllan skall vi släpa ut honom - med våld om så krävs. Så när jag fick höra att en polare sett mig inne på studion och han klampar rätt in och ger mig en så djävulsk höger, han får stryk och istället blir han utsläpad, och jag står bara och pekar och skrattar, så blev man ju bra matt på sig själv.



Kan säg att det är enda ungdomssynden jag inte kan stå för. Ångesten som uppstod när man senare såg Utöya på nyheterna var maximal.

ARMSTARK
2012-08-17, 14:52
Jag glömmer bort ord, kan vara vilket ord som helst, blir tvungen att omformulera mig för att hitta likvärdiga meningar. En stund senare "just det, så heter det"

Sheogorath
2012-08-17, 15:00
Får börja med att säg att jag är politiskt liberal och åt det konservativa hållet.

Var i alla fall på studentresa i Ayia Napa. Andra dagen bröt jag en tå vilket resulterade i att foten svullnade till skostorlek 50 (har annars 42). Skulle dräggfull in på Grabbarna Grus, vakten nekar mig för att jag inte har sko på min svullna fot (som för övrigt är i luften då jag har kryckor). Detta är det sista jag minns.

Vaknar dagen efter och ska stödja mig på min friska fot vilket inte gick det heller, hade skitont i den också. Då visar det sig att jag på min grisfylla gått och tatuerat "Sosse" under foten för att sedan visa dörrvakten att han "är en jävla sosse och jag skall minsann trampa på honom resten av mitt liv..."

Värt att nämna är att samtliga kompisar var överens innan resan, att om vi ser någon polare på tatueringsstudion på fyllan skall vi släpa ut honom - med våld om så krävs. Så när jag fick höra att en polare sett mig inne på studion och han klampar rätt in och ger mig en så djävulsk höger, han får stryk och istället blir han utsläpad, och jag står bara och pekar och skrattar, så blev man ju bra matt på sig själv.



Kan säg att det är enda ungdomssynden jag inte kan stå för. Ångesten som uppstod när man senare såg Utöya på nyheterna var maximal.

Dude...!

Snafu
2012-08-17, 15:06
Får börja med att säg att jag är politiskt liberal och åt det konservativa hållet.

Var i alla fall på studentresa i Ayia Napa. Andra dagen bröt jag en tå vilket resulterade i att foten svullnade till skostorlek 50 (har annars 42). Skulle dräggfull in på Grabbarna Grus, vakten nekar mig för att jag inte har sko på min svullna fot (som för övrigt är i luften då jag har kryckor). Detta är det sista jag minns.

Vaknar dagen efter och ska stödja mig på min friska fot vilket inte gick det heller, hade skitont i den också. Då visar det sig att jag på min grisfylla gått och tatuerat "Sosse" under foten för att sedan visa dörrvakten att han "är en jävla sosse och jag skall minsann trampa på honom resten av mitt liv..."

Värt att nämna är att samtliga kompisar var överens innan resan, att om vi ser någon polare på tatueringsstudion på fyllan skall vi släpa ut honom - med våld om så krävs. Så när jag fick höra att en polare sett mig inne på studion och han klampar rätt in och ger mig en så djävulsk höger, han får stryk och istället blir han utsläpad, och jag står bara och pekar och skrattar, så blev man ju bra matt på sig själv.



Kan säg att det är enda ungdomssynden jag inte kan stå för. Ångesten som uppstod när man senare såg Utöya på nyheterna var maximal.
Farking lol. Fyfan haha. Gillar speciellt att din polare fick spö när han försökte leva upp till the promise!

Tediiieee
2012-08-17, 15:07
Jag pumpade lite på gymmet sen så kände jag mig så jävla pissnödig så jag gick till toan och skulle kissa, dock så kissade jag inte i toaletten utan jag började kissa i papperskorgen efter typ 5 sekunder fattade jag vad jag höll på med så jag höll mig och vände mig om mot toan och slutförde jobbet. Creatine not even once.

Yes
2012-08-17, 15:10
Får börja med att säg att jag är politiskt liberal och åt det konservativa hållet.

Var i alla fall på studentresa i Ayia Napa. Andra dagen bröt jag en tå vilket resulterade i att foten svullnade till skostorlek 50 (har annars 42). Skulle dräggfull in på Grabbarna Grus, vakten nekar mig för att jag inte har sko på min svullna fot (som för övrigt är i luften då jag har kryckor). Detta är det sista jag minns.

Vaknar dagen efter och ska stödja mig på min friska fot vilket inte gick det heller, hade skitont i den också. Då visar det sig att jag på min grisfylla gått och tatuerat "Sosse" under foten för att sedan visa dörrvakten att han "är en jävla sosse och jag skall minsann trampa på honom resten av mitt liv..."

Värt att nämna är att samtliga kompisar var överens innan resan, att om vi ser någon polare på tatueringsstudion på fyllan skall vi släpa ut honom - med våld om så krävs. Så när jag fick höra att en polare sett mig inne på studion och han klampar rätt in och ger mig en så djävulsk höger, han får stryk och istället blir han utsläpad, och jag står bara och pekar och skrattar, så blev man ju bra matt på sig själv.



Kan säg att det är enda ungdomssynden jag inte kan stå för. Ångesten som uppstod när man senare såg Utöya på nyheterna var maximal.
Hahahaha, det där är fan sju resor värre än mitt minne av Ayia Napa.

Jag började iof storartat. Vi kom dit på kvällen, inkvarterade oss på hotellet och gick sen på en shoppingrunda i närbutiken. Jag minns att jag hittade en flaska whisky som jag tyckte var fantastiskt god när vi satt på balkongen och hade trevligt. Sen någon som undrar:

"Vadfan Yes, har du druckit upp hela flaskan redan?"
"Hurså? Vi har ju suttit här en stund."
"Eh, vi har suttit här 15-20 minuter."
"Ofan..."

Efter att ha varit sjuk i 3 dagar och äntligen är på fötter igen ballar en kompis ur, och ingen vill veta av honom mer. Win!

Snafu
2012-08-17, 15:17
Rejäl blötskit på studentdagen, i kostym, när vi var på en båt, klockan 8 på morgonen. Fick ta av kallingarna och köra commando resten av dagen. Båtägaren var pappa till en tjej i klassen. Jag hoppas innerligt att dom aldrig tittade i kalsongerna de hittade undangömda i papperskorgen.

Jag tror fanimig jag har förträngt en massa grejer.

Grazzafukkinrazzi
2012-08-17, 16:42
Kan säg att det är enda ungdomssynden jag inte kan stå för. Ångesten som uppstod när man senare såg Utöya på nyheterna var maximal.

# När Brevik mördade alla barn, hur reagerade ni? Är det normalt om man inte bryr sig eller till och med tyckte det var kul med lite saker som händer?

Brydde mig inte av den enkla anledning att de var socialdemokrater. Jag vill inte känna så och försökte förneka det för mig själv. Tycker givetvis att det är brutalt och jättehemskt för allas anhöriga, men just då tänkte jag bara "rätt åt sosseskräpen". Fruktansvärt.

Far du med osanningar på internet, pojk?

Spartansk
2012-08-17, 16:50
Jag gillar E-type.

EkarN
2012-08-17, 17:11
Får börja med att säg att jag är politiskt liberal och åt det konservativa hållet.

Var i alla fall på studentresa i Ayia Napa. Andra dagen bröt jag en tå vilket resulterade i att foten svullnade till skostorlek 50 (har annars 42). Skulle dräggfull in på Grabbarna Grus, vakten nekar mig för att jag inte har sko på min svullna fot (som för övrigt är i luften då jag har kryckor). Detta är det sista jag minns.

Vaknar dagen efter och ska stödja mig på min friska fot vilket inte gick det heller, hade skitont i den också. Då visar det sig att jag på min grisfylla gått och tatuerat "Sosse" under foten för att sedan visa dörrvakten att han "är en jävla sosse och jag skall minsann trampa på honom resten av mitt liv..."

Värt att nämna är att samtliga kompisar var överens innan resan, att om vi ser någon polare på tatueringsstudion på fyllan skall vi släpa ut honom - med våld om så krävs. Så när jag fick höra att en polare sett mig inne på studion och han klampar rätt in och ger mig en så djävulsk höger, han får stryk och istället blir han utsläpad, och jag står bara och pekar och skrattar, så blev man ju bra matt på sig själv.



Kan säg att det är enda ungdomssynden jag inte kan stå för. Ångesten som uppstod när man senare såg Utöya på nyheterna var maximal.

:hbang::bow:

Tricce
2012-08-18, 10:38
Tycker stiftelsens vart jag än går är skön :D

Lellan
2012-08-18, 12:23
I torsdags, alltså - det måste vara de mest episka pruttodör jag någonsin producerat.. innan lunch hade jag varit tokuppblåst i magen hela dagen men hållit inne av hänsyn till jobb o fikakompisar, och så en massa kaffe och tuggummin på det. Efter lunchen får jag för mig att göra rent ugnen och istället för att besöka lämpligare rum lättar jag simultant på trycket.. mycket. Länge, och faschineras över stanken. Kunde det verklgen vara jag? :confused: Jo, faktiskt. La en till för att verkligen konstatera att det var "därifrån" lukten kom (började undra om det var fel på ugnen). Nästan stolt konstaterade jag att min mage uppenbarligen kan lukta koskit, vem anade vilken kraft den besitter! *flex*

Hursomhelst: Pojkvännen hade vägarna förbi, och tror ni inte att just i den stunden, när jag står där och faschineras av min egen stank - så ringer han på dörren. Har inte släppt mig inför honom tidigare, men står där i en odör utan guds like. Han vet att jag är hemma. Jag går all in på köksrentsprayen i köket, och försöker hålla kvar honom i hallen medelst kyssar, men så känner jag lukten söka sig även dit.

"Det är ugnen som luktar.. röv" är vad jag får ur mig. :d

Iaf lämnade vi fältet för jag skulle iväg, men inatt fick jag veta att han inte hade köpt min förklaring, men tyckt väldigt synd om mig, och därför spelat med. :em:

Tips: äggomelett med massa chili och tonfisk och surdegsbröd med kräftstjärtar till KAN låta som en bra idé, men inte i kombination med massa kaffe + 1 pkt tuggummi och en dags inhållna fisar. Ska det fisas rekommenderar jag andra platser än köket, ingen köper att en ugn luktar koblaj!

Edit: att fisa låter ju inte så pinsamt, men jag tror man måste känna just den lukten för att fatta att det var groteskt hemskt att man kunde producera det i ett kök, hade det varit ett badrum hade pinsamhetsfaktorn minskat rejält. Nu blev det uppebart att gasbombat mitt kök, eckligt.

snej
2012-08-18, 12:33
Åh fyfan Lellan, jag skrattar så jag dör här :laugh:

Grotesk
2012-08-18, 13:41
man måste känna just den lukten för att fatta att det var groteskt hemskt..

Men, tack för den då. Vad har jag gjort dig? *cry*

Spartansk
2012-08-18, 14:56
Jag vägrar bota mina hemorojder, eftersom det är så otroligt skönt att klia på dem. Inget jag gärna skyltar med.

Sheogorath
2012-08-18, 15:02
Jag vägrar bota mina hemorojder, eftersom det är så otroligt skönt att klia på dem. Inget jag gärna skyltar med.

Det tackar vi för.

Spartansk
2012-08-18, 15:07
Det tackar vi för.

Varsågod.

Sheogorath
2012-08-20, 18:15
Vette fan vad som hände med den andra tråden så jag bumpar den här gamla för att komma ut med en mörk hemlighet jag burit på i säkert två timmar.

Jag beställde dessa från USA. 700 spänn.

*duckar*

http://ecx.images-amazon.com/images/I/31p2SJe4I1L.jpg

Stabil leveranstid från Amazon.com! Sex dagar från Le USA. :thumbup:

Dom ser stabila ut. Nu kanske min jävla armbåge kan läka ordentligt.

Duran
2012-08-20, 20:20
Jag gillar E-type.

Hahahaha! :laugh:

Själv gillar jag Rednex :em:

TREX
2012-08-20, 20:27
Fes i hacksquaten idag, den luktade inget men hördes....

Sheogorath
2012-08-20, 20:35
Fes i hacksquaten idag, den luktade inget men hördes....

Dude... Körde du i hacksquaten? Jaja, strongt att erkänna det i alla fall.

Spartansk
2012-08-20, 20:39
hahahaha! :laugh:

Själv gillar jag rednex :em:

+1

TREX
2012-08-20, 20:48
Dude... Körde du i hacksquaten? Jaja, strongt att erkänna det i alla fall.

Ja jag körde framsida lår i hacksquaten? Bra övning.

Jag kände mig lite som Markus Ruhl, tror han fiser och rapar i sina träningsfilmer hela tiden :D Finns nån tribute på youtube med alla gånger han rapar och fiser...

Hittade den...

oGl_TEj1IIc

Tolkia
2012-08-20, 20:49
Äh, det är coolt att gilla E-Type.

(Ja, jag gillar också E-Type.)

Spartansk
2012-08-20, 20:50
Äh, det är coolt att gilla E-Type.

(Ja, jag gillar också E-Type.)

Och Rednex?

Ristretto
2012-08-20, 20:51
Jag tycker att Everytime med Britney Spears är bra.

TREX
2012-08-20, 20:55
På tal om pinsam musik...

Jag gillar många av Kents låtar, jag tror det går in under pinsam musik också faktiskt. Håkan Hellström med.

Vem är det som avgör vad som är pinsamt egentligen?

Jockefoten
2012-08-20, 20:56
I vilken värld är Kent pinsam musik?

ryss
2012-08-20, 20:58
Jag vågar inte träna utan tjocktröja

TREX
2012-08-20, 20:58
I vilken värld är Kent pinsam musik?

Ingen aning, men jag har aldrig talat öppet om att jag lyssnat på den på grund av den enorma vågen av fjortisar som samtidigt lyssnade på den.

Spartansk
2012-08-20, 20:59
På tal om pinsam musik...

Jag gillar många av Kents låtar, jag tror det går in under pinsam musik också faktiskt. Håkan Hellström med.

Vem är det som avgör vad som är pinsamt egentligen?

Jag tycker vare sig Kent eller Håkan Hellström räknas.

Det finns lite olika sätt att avgöra. Säkrast är följande: Folk säger att de gillar bandet/låten som ett skämt. T ex, när bandet/låten spelas på radion, säger någon "OMG, den här är så j-a bra!", följt av att hans polare tittar på honom och skrattar som om han drog dagens roligaste skämt.

Ett annat sätt är att ta reda på vilka som brukar lyssna. Om de som lyssnar mest är fickor i yngre tonåren räknas låten säkerligen som töntig.

TREX
2012-08-20, 21:00
Om de som lyssnar mest är fickor i yngre tonåren räknas låten säkerligen som töntig.

Vilket är fallet med Kent, och Håkan.

BelowAverage
2012-08-20, 21:21
När jag var i 8-års åldern så klädde jag ut mig till batman på lucia.

Spartansk
2012-08-20, 21:25
När jag var i 8-års åldern så klädde jag ut mig till batman på lucia.

Haha, totalt opinsamt ju!

Feelgood
2012-08-20, 21:27
Jag vågar inte träna utan tjocktröja

Samma med mig , eller jag trivs riktigt bra i tjocktröja även om man svettas som en gris under :D

Yes
2012-08-20, 22:10
I torsdags, alltså - det måste vara de mest episka pruttodör jag någonsin producerat.. innan lunch hade jag varit tokuppblåst i magen hela dagen men hållit inne av hänsyn till jobb o fikakompisar, och så en massa kaffe och tuggummin på det. Efter lunchen får jag för mig att göra rent ugnen och istället för att besöka lämpligare rum lättar jag simultant på trycket.. mycket. Länge, och faschineras över stanken. Kunde det verklgen vara jag? :confused: Jo, faktiskt. La en till för att verkligen konstatera att det var "därifrån" lukten kom (började undra om det var fel på ugnen). Nästan stolt konstaterade jag att min mage uppenbarligen kan lukta koskit, vem anade vilken kraft den besitter! *flex*

Hursomhelst: Pojkvännen hade vägarna förbi, och tror ni inte att just i den stunden, när jag står där och faschineras av min egen stank - så ringer han på dörren. Har inte släppt mig inför honom tidigare, men står där i en odör utan guds like. Han vet att jag är hemma. Jag går all in på köksrentsprayen i köket, och försöker hålla kvar honom i hallen medelst kyssar, men så känner jag lukten söka sig även dit.

"Det är ugnen som luktar.. röv" är vad jag får ur mig. :d

Iaf lämnade vi fältet för jag skulle iväg, men inatt fick jag veta att han inte hade köpt min förklaring, men tyckt väldigt synd om mig, och därför spelat med. :em:

Tips: äggomelett med massa chili och tonfisk och surdegsbröd med kräftstjärtar till KAN låta som en bra idé, men inte i kombination med massa kaffe + 1 pkt tuggummi och en dags inhållna fisar. Ska det fisas rekommenderar jag andra platser än köket, ingen köper att en ugn luktar koblaj!

Edit: att fisa låter ju inte så pinsamt, men jag tror man måste känna just den lukten för att fatta att det var groteskt hemskt att man kunde producera det i ett kök, hade det varit ett badrum hade pinsamhetsfaktorn minskat rejält. Nu blev det uppebart att gasbombat mitt kök, eckligt.
Jag köper inte det här. Till att börja med är du tjej och kan av naturliga anledningar inte fisa. Sen om det mot förmodan skulle hända, menar du att killen inte tråkar dig tills du får en permanent rodnad på kiderna?

Det låter nästan lika osannolikt som att någon skulle gilla E-type.

Kwon
2012-08-20, 22:14
"det är ugnen som luktar.. Röv" är vad jag får ur mig. :d

iaf lämnade vi fältet för jag skulle iväg, men inatt fick jag veta att han inte hade köpt min förklaring, men tyckt väldigt synd om mig, och därför spelat med. :em:



lol! :d :d

tjabon
2012-08-20, 22:44
Pinsamt vet jag inte, snarare riktigt sjuk humor:

Jag var bajje-nödig efter en löprunda, det var sent på kvällen i Juli.
Strax intill där jag parkerat ligger en hundrastgård med en fin soffa
där ägarna sitter medans voffsingarna rastar runt. Det finns också en stolpe med "hundpåsar" och speciell sopbinge för dessa.

Jag hämtade dasspapper i bilen, la en rejäl hög mitt på soffan och toppade
med använt papper. Sen gick jag därifrån och flinade hela tiden....

Undarar vad förste hundägare tänkte dagen efter som steg in i rastgården?


:smash: .. :d

mattilainen
2012-08-20, 22:54
Pinsamt vet jag inte, snarare riktigt sjuk humor:

Jag var bajje-nödig efter en löprunda, det var sent på kvällen i Juli.
Strax intill där jag parkerat ligger en hundrastgård med en fin soffa
där ägarna sitter medans voffsingarna rastar runt. Det finns också en stolpe med "hundpåsar" och speciell sopbinge för dessa.

Jag hämtade dasspapper i bilen, la en rejäl hög mitt på soffan och toppade
med använt papper. Sen gick jag därifrån och flinade hela tiden....

Undarar vad förste hundägare tänkte dagen efter som steg in i rastgården?


:smash: .. :d

men va?

tjabon
2012-08-20, 22:56
men va?

Jag vet .. :em:

cero
2012-08-20, 22:58
tjabon: Och det där tyckte du var roligt?

Spartansk
2012-08-20, 23:02
Tänk om hundarna fick straff för det?

TREX
2012-08-20, 23:04
Sök hjälp!

Skuggvargen
2012-08-20, 23:06
hahaha

Deceiver85
2012-08-20, 23:26
Jag gillar E-type.

Gooby plz! Jag lyssnar på Blümchen när jag tränar.

Spartansk
2012-08-20, 23:31
Gooby plz! Jag lyssnar på Blümchen när jag tränar.

Jag lyssnar på henne ibland innan jag ska somna.

Lellan
2012-08-20, 23:36
Jag köper inte det här. Till att börja med är du tjej och kan av naturliga anledningar inte fisa. Sen om det mot förmodan skulle hända, menar du att killen inte tråkar dig tills du får en permanent rodnad på kiderna?

Det låter nästan lika osannolikt som att någon skulle gilla E-type.

Det måste ju varit ugnen trots allt.. :rolleyes:

oo - vill inte bli tråkad för detta hääär heller juuu.. O.o

Pinsamt att äga en sådan ugn? Vad tillagas i den liksom.. Typ.. skinka? *jorgen*

Jag var lite spattig inför läkarbesök, han hade barmhärtighet tills det var helg och jag fick lov att gå ut och vattna blommorna på balkongen på nattkröken. Då varnade han mig för ugnslukten som ev kunde uppstå då.. *innocent*

Samt skickat mig denna:
-4eEj1lzPkk

Duran
2012-08-20, 23:44
Jag har Leila K i min träningsplaylist men det klassificeras väl som coolt?

Victuhh
2012-08-20, 23:58
Jag har Leila K i min träningsplaylist men det klassificeras väl som coolt?

Finns det något bättre än eurodance på gymmet?

Spartansk
2012-08-21, 00:00
Finns det något bättre än eurodance någonsin?

Editade ditt inlägg.

Heddy
2012-08-21, 00:29
Haha :) Tänkte inte på det. Garva själv när jag läste det.

Hahahahaha bästa jag hört :D Skrattade högt :laugh:

Sarwien
2012-08-21, 00:36
När jag var i 8-års åldern så klädde jag ut mig till batman på lucia.

lmao win

Yes
2012-08-21, 02:25
När jag var i 8-års åldern så klädde jag ut mig till batman på lucia.
Pinsamt att bara göra det på högtider. Varför inte en helt vanlig lördag t.ex.?
http://i49.tinypic.com/eg7fns.jpg

Yes
2012-08-21, 02:29
Det måste ju varit ugnen trots allt.. :rolleyes:

oo - vill inte bli tråkad för detta hääär heller juuu.. O.o

Pinsamt att äga en sådan ugn? Vad tillagas i den liksom.. Typ.. skinka? *jorgen*

Jag var lite spattig inför läkarbesök, han hade barmhärtighet tills det var helg och jag fick lov att gå ut och vattna blommorna på balkongen på nattkröken. Då varnade han mig för ugnslukten som ev kunde uppstå då.. *innocent*

Samt skickat mig denna:

Hahaha, där har du bevis på att du hittat en riktig keeper. Jag hade inte kunnat göra det bättre själv. :D

Sheogorath
2012-08-21, 05:20
Jag har Leila K i min träningsplaylist men det klassificeras väl som coolt?

Ja.

Vinter
2012-08-21, 05:23
Jag tokpluggade inför en tenta på komvux skulle skriva av 2 ämnen under en dag. Hämtade info på nätet och läste vad man skulle läsa av.

Kommer in på skolan och ska skriva, då visar det sig att det är fel ämneskurser jag läst in, eftersom jag registrerat mig på flera och jag har inte kikat igenom skolans papper tillräckligt noga. Det har även blivit något fel.

Så jag skriver mitt namn på pappret drar ett streck och går därifrån. Läraren stirrar tyst efter mig men säger inget.

Duran
2012-08-21, 07:59
Jag tokpluggade inför en tenta på komvux skulle skriva av 2 ämnen under en dag. Hämtade info på nätet och läste vad man skulle läsa av.

Kommer in på skolan och ska skriva, då visar det sig att det är fel ämneskurser jag läst in, eftersom jag registrerat mig på flera och jag har inte kikat igenom skolans papper tillräckligt noga. Det har även blivit något fel.

Så jag skriver mitt namn på pappret drar ett streck och går därifrån. Läraren stirrar tyst efter mig men säger inget.

Nä fy fan, stackars dig. Men snacka om att ha ett Mr. Bean moment!