handdator

Visa fullständig version : Fler som spelar/har spelat wow här?


Skablistor
2007-01-26, 22:29
Fler som spelar/har spelat wow här?
Ålder i sånt fall?


Jag har. Fast har slutat nu eftersom det tog för mycket tid.
Ålder: 15, fyller 16 i februari.

elan
2007-01-26, 22:32
Jag spelar. All min lediga tid.
Jag är 28 år.

Beecher
2007-01-26, 22:33
Spelar kvällar när jag är ensam och inte har något viktigt för mig.
Är 18 år :)

ramagoen
2007-01-26, 22:34
slutat spela då det är meningslöst.

testade en gång igen i somras men slutade igen.

edit: 16 år här fyller 17 i mars

Empe
2007-01-26, 22:34
Spelade tidigare. Slutade för att allt på lvl 60 tog sån tid att göra. Va hem till en polare som lirade expansionen här i veckan och blev lite sugen på att börja igen, men då kom jag ihåg mitt underbara xbox360 och började genast tänka på annat :D

Garnax
2007-01-26, 22:37
Spelar på Bloodscalp med guilden Hrafnin Flygur, vi är bara Svenskar/Normän.
Vi har som guild gräns satt en ålder på minst 18 år för att slippa otåliga barn.
Jag är 22 i sommar

Har en lvl 64 Rogue i full tier 2 gear och en Warlock på lvl 60 i 6/8 tier 1

Jobbar mycket nu och hinner inte spela, spelade idag 1 lvl men har annars
inte spelat alls denna vecka.

Tabbe
2007-01-26, 22:44
Har en 64 rogue pa Trollbane.
Spelar nar jag inte har nagot battre for mig.


btw sakerna man har pa 64 ar battre an tier2 ju :P
Har 8/8 Bloodfang i bagen.

NisseEriksson
2007-01-26, 22:47
Har spelat på Zendedar och ska fylla 15 i oktober

Dissector
2007-01-26, 22:50
Spelar just nu på Deathwing. Inte spelat så länge dock.
18 år är jag.

Empe
2007-01-26, 22:56
GAAHHHH *gah!* skulle aldrig tittat in. Nu saknar jag min hunter ännu mer :(
8/8 Dragonstalker och lvl 60 tiger, lvl 60 bat och lvl 60 skalman. Vilka tider när man sprang farm-runs i MC bara på skoj en eftermiddag efter skolan bara för att man inte hade nåt att göra. Andra va 40st och hade problem, när vi va 30st gick det på nolltid.

Vilken sammanhållning vi hade i guilden alltså. Kommer ihåg mitt avskedsparty när jag skulle sluta. 3-400 pers var där från min guild och olika guilder vi var allierade med och diverse andra man hade lärt känna. På forumet var det t.om. vissa horde som saknade mig :P

Deletade gubben och avinstallerade spelet...

NisseEriksson
2007-01-26, 23:03
GAAHHHH *gah!* skulle aldrig tittat in. Nu saknar jag min hunter ännu mer :(
8/8 Dragonstalker och lvl 60 tiger, lvl 60 bat och lvl 60 skalman. Vilka tider när man sprang farm-runs i MC bara på skoj en eftermiddag efter skolan bara för att man inte hade nåt att göra. Andra va 40st och hade problem, när vi va 30st gick det på nolltid.

Vilken sammanhållning vi hade i guilden alltså. Kommer ihåg mitt avskedsparty när jag skulle sluta. 3-400 pers var där från min guild och olika guilder vi var allierade med och diverse andra man hade lärt känna. På forumet var det t.om. vissa horde som saknade mig :P

Deletade gubben och avinstallerade spelet...


Sorgligt :(

Jag har ingen aning om ens karaktär finns kvar efter så här lång tid.
Det vore kul att ta upp det igen om några år ;)

Empe
2007-01-26, 23:10
Sorgligt :(

Jag har ingen aning om ens karaktär finns kvar efter så här lång tid.
Det vore kul att ta upp det igen om några år ;)

Njaa, jag tyckte det var skoj med alla som hade kommit för att tacka av mig. Kände mig speciell då på nåt sätt. Har för övrigt inga som helst planer på att fortsätta. Skulle kännas krystat och konstigt.

Har för mig gubben ligger kvar i ett halvår efter sista gången man loggade in. Man kunde(kanske kan fortfarande?) dock skriva till Blizzard om man ville att gubben skulle vara kvar efter den där halvårsperioden hade passerat.

Papi
2007-01-26, 23:29
Spelade i ett halvår från release innan jag tröttnade på farmandet. Hade en Durfkrigare med ovårdat skägg! :hbang:

pragmatist
2007-01-26, 23:45
Med risk för att framstå som skrytsam så var jag och en av mina kompisar först i Sverige med att spela WoW, i den slutna amerikanska betan. En av mina guildkompisar i Everquest jobbade på Blizzard och fixade in oss allihop. Så jag har spelat WoW när bara Alliance-sidan fanns, det fanns tre klasser (warrior, paladin och mage) och högsta level var 20. :D

Sorgligt nog spelade jag mig rejält trött på WoW långt innan EU-versionen släpptes.

blekfet2
2007-01-26, 23:45
:D spelade men blev less på alla skitungar som bölade så fort dom fick höra att man var en jävel på att ninja saker :D :D

blekfet2
2007-01-26, 23:46
Med risk för att framstå som skrytsam så var jag och en av mina kompisar först i Sverige med att spela WoW, i den slutna amerikanska betan. En av mina guildkompisar i Everquest jobbade på Blizzard och fixade in oss allihop. Så jag har spelat WoW när bara Alliance-sidan fanns, det fanns tre klasser (warrior, paladin och mage) och högsta level var 20. :D

Sorgligt nog spelade jag mig rejält trött på WoW långt innan EU-versionen släpptes.

wow.... :D

Blaine
2007-01-27, 00:14
Lirar TBC på servern Shattered Halls för närvarande som en Blood Elf Mage.

Opan
2007-01-27, 00:20
lirade jävligt mkt för ca ett år sen, men slutade sen för att det kändes meningslöst, slösade bort otroligt många timmar på ett spel jag förr lr senare kommer tröttna på ändå :P grindade som ett djur o hade epic mount på lvl 59 >_<

Kabuto
2007-01-27, 00:21
Lirar på frostmane, förr var det Shattered Hand.

Tog onyxia 20 april 2005 osv osv :P

20år

Metal_boy_
2007-01-27, 00:31
Skulle aldrig falla mig in. Det har skapat många missbrukare.

KlopFer
2007-01-27, 00:45
GAAHHHH *gah!* skulle aldrig tittat in. Nu saknar jag min hunter ännu mer :(
8/8 Dragonstalker och lvl 60 tiger, lvl 60 bat och lvl 60 skalman. Vilka tider när man sprang farm-runs i MC bara på skoj en eftermiddag efter skolan bara för att man inte hade nåt att göra. Andra va 40st och hade problem, när vi va 30st gick det på nolltid.

Vilken sammanhållning vi hade i guilden alltså. Kommer ihåg mitt avskedsparty när jag skulle sluta. 3-400 pers var där från min guild och olika guilder vi var allierade med och diverse andra man hade lärt känna. På forumet var det t.om. vissa horde som saknade mig :P

Deletade gubben och avinstallerade spelet...

Inte för jag spelar wow, men en polare sålde sitt acc för typ 2000 kr. Varför deleta du gubben? Varför inte tjäna pengar på de timmar man lagt ner på ett meningslöst spel?

shadowfire
2007-01-27, 00:55
aldrig sett spelet ens.

X-ecuter
2007-01-27, 01:12
Lirar TBC på servern Shattered Halls för närvarande som en Blood Elf Mage.

jag lirar en lv 20 tauren warrior på shattered halls :)

X-ecuter
2007-01-27, 01:13
Inte för jag spelar wow, men en polare sålde sitt acc för typ 2000 kr. Varför deleta du gubben? Varför inte tjäna pengar på de timmar man lagt ner på ett meningslöst spel?


min polares storebror :D riktigt optimalgubbe såldes för 7400 på blocket :smash: men då var den 1337 haxxor

Blaine
2007-01-27, 02:20
jag lirar en lv 20 tauren warrior på shattered halls :)

Då kanske vi har stött på varann i förbifarten (är 29). Tycker synd om de stackars draeneierna som blir överkörda av alla blodalver på Shattered Halls.

Holm
2007-01-27, 02:50
Lirar gnome warrior (rosa tofsar så klart) på Tarren Mill.
Dingade lvl 70 för ett par dagar sen så nu kör jag och ett par kompisar igenom 5-mannainstancerna för att förberade oss för Karazhan

ugglan
2007-01-27, 03:19
Lirade US closed beta från mars 04 tills EU closed öppnade portarna i typ september eller nåt. Körde upp en mage iUS retail på bleeding hollow(H) tills EU gick live i februari, där jag lirade upp en till mage på skullcrusher(H). Maxade ut den till den fetaste på servern och sålde den för en trevlig slant i september 05. Tog ett break och började igen i augusti 06, denna gång en warlock på eu-darksorrow(A) maxade ut till näst bästa på servern på cirka 25 dagar played och sålde den för grova pengar precis innan marknaden för konton kollapsade i november. Lirade sen upp en warrior på eu-magtheridon(H) och drog ihop en guild med massa gamla polare för att ta det lite lugnt denna omgång.

Efter detta spel blir det nog att sluta helt, mmo-missbruket har tagit 1/3 av mitt liv, det får inte ta 1/2 ;)

Shakemynuts
2007-01-27, 03:41
Vad tror ni jag kan få för min lvl 28 night elf hunter med en snöleopard då?
Jag har lite blå rustningsdelar med. :D
Han har legat o chillat ett par månader nu. Samt en lvl 14 orc warrior.
Spelade 1 vecka med min hunter som var svinkul, men såg att jag hade 3 dygns speltid på den veckan efter det. Så jag slutade efter 2 veckors spelande.
Sen så gillar jag inte tanken att betala för spelet varje månad.

ugglan
2007-01-27, 03:53
det går inte att sälja karaktärer under ~60

Garnax
2007-01-27, 07:35
Jag har inte hittar något än mellan 60 och 64 som är bättre än min Tier 2 armor, mina vapen,ringar,neckless...

Det enda är en trinket som är som Blackhands breath fast bättre, så nu kör jag med dom 2, så det var en "kort trinket" som fick flytta på sig

AndersHermansson
2007-01-27, 08:42
Har testat lite men det var så tråkigt och meningslöst att jag blev trött och fysiskt illamående.

X-ecuter
2007-01-27, 09:25
Då kanske vi har stött på varann i förbifarten (är 29). Tycker synd om de stackars draeneierna som blir överkörda av alla blodalver på Shattered Halls.


:D jooo det är ju det... har själv dödat några dock lägre lv är vad jag är ;)

Empe
2007-01-27, 09:53
Inte för jag spelar wow, men en polare sålde sitt acc för typ 2000 kr. Varför deleta du gubben? Varför inte tjäna pengar på de timmar man lagt ner på ett meningslöst spel?

Klart jag sålde och tjänade pengar på det. Ville bara inte att just den gubben skulle vara kvar. RP-värld, den skulle aldrig blivit ordentligt accepterad med ny ägare plus att jag inte bara ville ge bort all tid jag lagt ner på den.

Sålde accountet som innehöll några andra lvl 60s på olika världar. Fick 1500 för det, kompispris av en polare och hans lillebrorsa. Vad jag vet spelar de fortfarande rätt flitigt.

shut teh face
2007-01-27, 10:48
Jag har tänkt testa skiten då polarna vill det..

Whistler
2007-01-27, 11:36
Lirade hela closed europe beta-tiden, sedan körde jag i ungefär ett år. Tog en paus ett halvår och körde sen ett halvår till. Lade till slut av helt för ungefär ett år sedan.

Slutande främst pga:

1) "Mina grejer är bättre än dina"-folk
2) "Ska vi duellera? Inte? Äh, du är bara feg för att du vet att jag kommer vinna"-folk

Jag hatar PvP. Jag hatar fjortisungar som bara vill vara bäst, istället för att bäst kunna njuta av spelet.

Alldeles för hög levlingshysteri i WoW också. Blev ungefär vad jag misstänkte när jag gick ifrån SWG.

Är för övrigt 22 (och låter som en gammal gubbe, inte sant?).

LadyG
2007-01-27, 11:47
Slutande främst pga:

1) "Mina grejer är bättre än dina"-folk
2) "Ska vi duellera? Inte? Äh, du är bara feg för att du vet att jag kommer vinna"-folk

Jag hatar PvP. Jag hatar fjortisungar som bara vill vara bäst, istället för att bäst kunna njuta av spelet.

Alldeles för hög levlingshysteri i WoW också.

Jag håller med dig, i synnerhet om PvP, och det är nog därför jag så sällan loggar in på BC-kontot nu när det inte längre är closed beta.

Det var så lugnt och skönt då, och inget av det vanliga tjafset, larvet och tramset.

blekfet2
2007-01-27, 11:48
Då kanske vi har stött på varann i förbifarten (är 29). Tycker synd om de stackars draeneierna som blir överkörda av alla blodalver på Shattered Halls.


just sådant där prat får en att titta snett på MMORPG.
*slap*

Elektro
2007-01-27, 12:07
Jag spelar på Spinebreaker och har en 64 warrior för tillfället. Jag tycker att det är kul att spela så länge man spelar med kompisar, kuta runt själv är inget för mig. Jag är 17år.

Allan
2007-01-27, 12:23
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=69351&highlight=warcraft


Räcker med den tråden.

Låst