handdator

Visa fullständig version : Måltidsersättning!


PePPinO
2007-01-24, 20:05
Tjenare, saken e den jag ska börja ett nytt jobb, där ja har en lucnrast, det är inga problem blir riktig mat då!Sen kommer ja till den biten jag vill ha hjälp med, har en andra rast på 15min, och då skulle jag behöva dra i mig nått som ersätter en måltid, har varit arbetlös ett tag o ätit flera måltider dygnet runt!
Ska självklart äta när jag kommer hem, men på dom 15min vore fint med nån form av drickbar måltidsersättning, vad ska jag ta?En gainer + whey80, funkar det eller ska jag göra d mera avancerat?
Mvh P

blekfet2
2007-01-24, 20:25
skippa gainer förutom i samband med träning. :D

Sedan så kan du väl stoppa i dig vad som helst på 15min, macka, proteindrink mm mm mm mm mm mm mm

PePPinO
2007-01-24, 20:28
Nja det e just det, ska gå på toa o allting, visst d kanske funkar med macka o lite protein drink=)
Så dricka en måltidsersättning e rätt fint, men asså om jag INTE hinner nånting utan att bara dricka, ponera det, ska jag ändå bara dricka protein drink?

blekfet2
2007-01-24, 20:33
Nja det e just det, ska gå på toa o allting, visst d kanske funkar med macka o lite protein drink=)
Så dricka en måltidsersättning e rätt fint, men asså om jag INTE hinner nånting utan att bara dricka, ponera det, ska jag ändå bara dricka protein drink?

vafan på 15 min hinner du springa 3km. Du gör mellanmålet färdigt och plockar bara fram det och äter. En proteindrink kan mycket väl duga som mellanmål, det är ditt totala intag som är intressant.

PePPinO
2007-01-24, 20:36
Okok, jo man kan hinna mkt på 15min, men snabbast o enklast e bäst, iaf just nu!

Fartman
2007-01-24, 20:37
En proteinshake och en frukt tar inte många minuter att trycka ner.

PePPinO
2007-01-24, 20:41
Frukt + en lite pshake låter fint faktikst=)