handdator

Visa fullständig version : prepparat?!


pumpingjay
2007-01-24, 17:15
Vad ska man använda?? allt detta snacket om "lika bra som ryss femmor" får mig att spy!
sen är det ju sånna namn på allt så man fattar noll!
creatin visst, men man vill ha lite ökning ocks ;)
skulle behöva lite hjälp här...

Avesta
2007-01-24, 17:20
wtf

jwzrd
2007-01-24, 17:21
Om ditt utgångsläge är att du inte ökar alls så kommer inga konsttillskott att ändra på det. Det bästa som finns i att tillgå är din favoritvariant av kreatin och koffein.

thomast
2007-01-24, 17:32
Träning fungerar bra, har jag hört.

pumpingjay
2007-01-24, 17:36
Synd att inga seriösa kunniga yttrar sig!

jwzrd
2007-01-24, 17:37
Synd att inga seriösa kunniga yttrar sig!

Synd att du ignorerade mitt inlägg för att du tror att det finns något magiskt att få reda på här.

TheGovernator
2007-01-24, 17:38
Synd att inga seriösa kunniga yttrar sig!

Din frågade ställdes inte på det sättet som att du sökte seriösa svar.
Vad är det du vill veta?
Om kreatin är bra?
Om ryssfemmor är bra?

L-Sami
2007-01-24, 17:39
Synd att inga seriösa kunniga yttrar sig!


kreatin och koffein.

Där har du allt du behöver veta här!

pumpingjay
2007-01-24, 17:43
Synd att du ignorerade mitt inlägg för att du tror att det finns något magiskt att få reda på här.

ignorerar inte, men jag är trött på olika preparat hit och dit som är svindyra och ger sämre ökning än om du hade lagt pengarna på riktig mat, jag menar: finns det inget ordentligt som verkligen ger det där "extra"?

pumpingjay
2007-01-24, 17:44
Din frågade ställdes inte på det sättet som att du sökte seriösa svar.
Vad är det du vill veta?
Om kreatin är bra?
Om ryssfemmor är bra?

ville bara ha raka, direkta svar, men ungefär som du säger... vart hittar man effektiva grejer då?
börjar bli less på det vanliga kreatinet!

muskelrolle
2007-01-24, 18:02
testosteronhöjande preparat är hur bra som helst. tyvärr är 95% av dom som finns på marknaden skit!!!

ryktet går att ett svenskt företag skall släppa ett produkt med s.t.x tongkat ali och ifall det stämmer så funkar det as bra...

har kört olagliga medel i många år men slutat pga av skaderisken . Så nu kör jag bara på lagliga medel och än så länge är det bara stx tongkat ali som närheten av dom olagliga...tybvärr är det nästan omöjligt att få tag på ifall man inte bor i indonesien ..samt svindyrt

läs på kostillskott forts thread för mer info----

Whistler
2007-01-24, 19:09
Eller så äter du bara så mycket du orkar i ett år, och kommer tillbaka därefter. Lovar dig att ökningarna du gör kommer vara större om du äter tillräckligt. Har kroppen inget att bygga på hjälper inga prestationshöjande medel i världen.

Cerberus
2007-01-24, 19:15
T.om med steroider kommer ökningarna va dåliga om man inte kan äta mat ordentligt.

Ät mat och bra mat, och gör träning o kost till din livsstil. Finns inget bättre än kontinuitet. Orkar du inte det så är det lika bra att ge upp. Säger sig själv, vad fan ska kroppen bygga muskler utav om inte nog med energi och protein finns? Muskler ploppar inte upp av sig själv utan att man gör nåt.

Dr Nick
2007-01-24, 19:19
T.om med steroider kommer ökningarna va dåliga om man inte kan äta mat ordentligt.

Ät mat och bra mat, och gör träning o kost till din livsstil. Finns inget bättre än kontinuitet. Orkar du inte det så är det lika bra att ge upp. Säger sig själv, vad fan ska kroppen bygga muskler utav om inte nog med energi och protein finns? Muskler ploppar inte upp av sig själv utan att man gör nåt.

1+
Finns inga genvägar.

Handcuff
2007-01-24, 19:21
testosteronhöjande preparat är hur bra som helst. tyvärr är 95% av dom som finns på marknaden skit!!!

ryktet går att ett svenskt företag skall släppa ett produkt med s.t.x tongkat ali och ifall det stämmer så funkar det as bra...

har kört olagliga medel i många år men slutat pga av skaderisken . Så nu kör jag bara på lagliga medel och än så länge är det bara stx tongkat ali som närheten av dom olagliga...tybvärr är det nästan omöjligt att få tag på ifall man inte bor i indonesien ..samt svindyrt

läs på kostillskott forts thread för mer info----

Du å ditt tongkat...sponsrad?

blekfet2
2007-01-24, 20:21
aj mina ögon.

muskelrolle
2007-01-24, 20:43
är inte sponsrad men visst ifall någon vill ge mig pengar !

Det verkar vara "inne" att säga att kosttillskott är skit.. kosttillskott är bra . men visst man måste äta , träna och vila annars är det lönlöst..

För att bli stor behöver man
1. träna
2. äta
3. vila
4. pressa sig till det yttersta
5. kosttillskott
6. mycket sprit och kvinnor på helgerna :)

ligne
2007-01-24, 22:19
är inte sponsrad men visst ifall någon vill ge mig pengar !

Det verkar vara "inne" att säga att kosttillskott är skit.. kosttillskott är bra . men visst man måste äta , träna och vila annars är det lönlöst..

För att bli stor behöver man
1. träna
2. äta
3. vila
4. pressa sig till det yttersta
5. kosttillskott
6. mycket sprit och kvinnor på helgerna :)

det sista lär ju vara sämsta tänkbara.
ordentliga fyllor och träning går inte ihop och ska du sätta på kvinnor så förlorar du ju lite testosteron som kan vara bra att ha på gymmet =)

men man får väl offra sig, ahaha

Pez
2007-01-24, 22:37
ignorerar inte, men jag är trött på olika preparat hit och dit som är svindyra och ger sämre ökning än om du hade lagt pengarna på riktig mat, jag menar: finns det inget ordentligt som verkligen ger det där "extra"?

Ja, det skulle väl vara det där "riktig mat" du pratar om isåfall. :)

Cerberus
2007-01-24, 22:43
det sista lär ju vara sämsta tänkbara.
ordentliga fyllor och träning går inte ihop och ska du sätta på kvinnor så förlorar du ju lite testosteron som kan vara bra att ha på gymmet =)

men man får väl offra sig, ahaha

jag har inte mycket övers till alkohol men kvinnor e fan schysst alltså, lite göka kan inte va något annat än va bra :) vad ska ja ha muskler till om ja inte får pippa liksom? :D

ligne
2007-01-24, 23:18
jag har inte mycket övers till alkohol men kvinnor e fan schysst alltså, lite göka kan inte va något annat än va bra :) vad ska ja ha muskler till om ja inte får pippa liksom? :D

jo, det är väl inte fel att utnyttja sina tillgångar :naughty:

pumpingjay
2007-02-05, 00:26
givetvis fattar väl de flesta att mat kommer i första hand, men efter det då?
tror inte alla internationella byggar proffs ätit BARA gröt och dyl.
inte ens ALLA här....

Raggis
2007-02-05, 00:39
givetvis fattar väl de flesta att mat kommer i första hand, men efter det då?
tror inte alla internationella byggar proffs ätit BARA gröt och dyl.
inte ens ALLA här....

Nej, dom tar olagliga preparat.

loverius
2007-02-05, 02:19
testosteronhöjande preparat är hur bra som helst. tyvärr är 95% av dom som finns på marknaden skit!!!

ryktet går att ett svenskt företag skall släppa ett produkt med s.t.x tongkat ali och ifall det stämmer så funkar det as bra...

har kört olagliga medel i många år men slutat pga av skaderisken . Så nu kör jag bara på lagliga medel och än så länge är det bara stx tongkat ali som närheten av dom olagliga...tybvärr är det nästan omöjligt att få tag på ifall man inte bor i indonesien ..samt svindyrt

läs på kostillskott forts thread för mer info----


Vart köper du din tongkat ifrån? Och vilken dos tar du? Låter väldigt intressant detta iaf

He-man
2007-02-05, 03:07
givetvis fattar väl de flesta att mat kommer i första hand, men efter det då?
tror inte alla internationella byggar proffs ätit BARA gröt och dyl.
inte ens ALLA här....

Så vadå, är du ute efter tips på steroider och dylikt, eller är det vanliga kosttillskott du vill ha?

Om det är det förstnämnda du vill ha hjälp med finns det nog andra forum som passar dig bättre.