handdator

Visa fullständig version : Träningskläder?


Sunesha
2007-01-22, 13:35
Vad har ni för träningskläder. Jag erbjuder mig själv i ett snygg 80-tals paket med ett linne skuret i sann "Fame" anda. Detta linne fick jag i julklapp av min bästa vän. Jag tycker själv jag är ursnyg.

Dela gärna med er i coola tränings kläder och tillbehör.

Goddaniel
2007-01-22, 14:06
Fick min "Arnold is numero uno" t-shirt igår men den var tyvärr för stor.
Håller på att tvätta och torktumla den nu så den krymper något.

Lelle Pelle
2007-01-22, 14:17
Jag har en "shut up and SQUAT!"-tröja som jag beställde för ett tag sen, men jag får inte ha den på gymet längre då "det finns vissa personer som tycker att den är stötande."* Va fan, orka hetsa upp sig över en tröja...


*Anställd på Step-in Luleå

Pez
2007-01-22, 14:18
Den enda träningströja man behöver. Svett och smuts-resistent, läcker, spännande, mystisk, skön, smickrande, utmanande, trevlig och den kan mycket väl vara lösningen på den pågående utarmningen av naturresurser i världen samt botemedlet mot ebola, gula febern samt den vanliga förkylningen.

zawaq
2007-01-22, 14:39
Måste bara fråga var du köpte shut up n squat tröjan. Visst är det en sån som Ronnie har. Vill verkligen ha

norsk_gadd
2007-01-22, 14:46
Såhär ser jag ut de dagar det inte är bendagar (mina camo-brallor är inte så viga men jäkligt hardcore! :cool: ), ibland när jag vill vara extra hardcore så kör jag även på med en bandana (ja, jag är faktiskt helt allvarlig).

Brooklyn
2007-01-22, 14:47
Måste bara fråga var du köpte shut up n squat tröjan. Visst är det en sån som Ronnie har. Vill verkligen ha

yuppp yuppp ronnie has one ;)

Brooklyn
2007-01-22, 14:47
gadden är hardcore! :hbang:

norsk_gadd
2007-01-22, 14:49
gadden är hardcore! :hbang:

Tackar kompis, jag ska skaffa en magväska sen när jag får pengar från CSN. ;)

X-Change
2007-01-22, 14:53
Den enda träningströja man behöver. Svett och smuts-resistent, läcker, spännande, mystisk, skön, smickrande, utmanande, trevlig och den kan mycket väl vara lösningen på den pågående utarmningen av naturresurser i världen samt botemedlet mot ebola, gula febern samt den vanliga förkylningen.Ser ut som den tröjan kan ge mig svaret på livets mening och rädda min fruktlösa vardag. Kan du inte skicka ett ex till mig, pez? plz!? *cupid*

Lelle Pelle
2007-01-22, 15:12
Måste bara fråga var du köpte shut up n squat tröjan. Visst är det en sån som Ronnie har. Vill verkligen ha

http://www.cafepress.com/getbig.38828347

Bara att ta bort om man inte får länka, vet inte vad de säljer i övrigt...

occt
2007-01-22, 17:08
http://www.cafepress.com/getbig.38828347

Bara att ta bort om man inte får länka, vet inte vad de säljer i övrigt...

Vad kostade frakten ?

teal
2007-01-22, 17:49
hmm..ingen läcker bild men mjukisbyxor samt en t-shirt. Som OT vill jag lägga till detta:

Linne är snyggt..på killar som är bitiga/har mycket synliga muskler..tex. herr Gadd. Inte knubbisar eller spinkiga killar på 50kg som vill se sina "besep" när dom curlar. Visst är det coolt att träna i linne men det känns bara så konstigt när väldigt tunna människor samt knubbisarna som skyller allt på "jag har bulkat sen jag var nyfödd!" har dem på sig.

Sidonot: Jag är säkert ensam om att tycka detta men det får jag stå för

Lelle Pelle
2007-01-22, 18:09
Vad kostade frakten ?

Ingen aning vad det kostar. Det var inte jag som beställde, utan en kompis och jag hakade på. Det var säkert inte därifrån heller, men en likadan tröja var det!:)

Brooklyn
2007-01-22, 18:13
hmm..ingen läcker bild men mjukisbyxor samt en t-shirt. Som OT vill jag lägga till detta:

Linne är snyggt..på killar som är bitiga/har mycket synliga muskler..tex. herr Gadd. Inte knubbisar eller spinkiga killar på 50kg som vill se sina "besep" när dom curlar. Visst är det coolt att träna i linne men det känns bara så konstigt när väldigt tunna människor samt knubbisarna som skyller allt på "jag har bulkat sen jag var nyfödd!" har dem på sig.

Sidonot: Jag är säkert ensam om att tycka detta men det får jag stå för

tur då går man säker,
såhär ser jag väl ut på ett ungefär när jag tränar, (ursäkar poosen, men hittade ingen bild där jag inte poooosar)

tp_88
2007-01-22, 18:35
Måste bara fråga var du köpte shut up n squat tröjan. Visst är det en sån som Ronnie har. Vill verkligen ha
http://www.shutupandsquat.com/

Erik__
2007-01-22, 18:39
Jag har en "shut up and SQUAT!"-tröja som jag beställde för ett tag sen, men jag får inte ha den på gymet längre då "det finns vissa personer som tycker att den är stötande."* Va fan, orka hetsa upp sig över en tröja...


*Anställd på Step-in Luleå


haha tell me mer : D stepin är så jävla hardcore, polare blev tillsagd för att de förde för mycket liv när de drog mark, vet int eom de lät eller om det var vikterna de anställda syfta på

Mass-Tech
2007-01-22, 18:48
http://www.shutupandsquat.com/

GET THE ORIGINAL(!) SHIRT
Ju Du*rolleyes*

Torsk_ole
2007-01-22, 19:25
Vad har ni för träningskläder. Jag erbjuder mig själv i ett snygg 80-tals paket med ett linne skuret i sann "Fame" anda. Detta linne fick jag i julklapp av min bästa vän. Jag tycker själv jag är ursnyg.

Dela gärna med er i coola tränings kläder och tillbehör.

Inte för att vara den som är den, men det heter klenare än du. Stör mig bara på sådant *gah!*

occt
2007-01-22, 19:27
Förut hade jag en t-skirt där det stog ÄT MER GRÖT! men nu har jag ett linne

Brooklyn
2007-01-22, 19:51
Förut hade jag en t-skirt där det stog ÄT MER GRÖT! men nu har jag ett linne

haha sån t-shirt har jag också :D

tp_88
2007-01-22, 19:55
GET THE ORIGINAL(!) SHIRT
Ju Du*rolleyes*
Den är iaf mer lik Ronnies än den från cafepress. :)

christophere
2007-01-22, 21:13
Ett måste på gymmet är väl en vit clean Lacoste träningsoverall med matchande tshirt under och ett par Gucci sneakers...Eller? *flex*

hatework
2007-01-22, 21:15
kan ju facktist säga att de christopher säger är sant! han tränar facktist i det..

Brooklyn
2007-01-22, 21:18
kan ju facktist säga att de christopher säger är sant! han tränar facktist i det..

ja, är det därför han är så jävla grov? :D:Virro

hatework
2007-01-22, 21:20
ja! ju dyrare kläder ju större kropp, aaaight ?

christophere
2007-01-22, 21:21
ja, är det därför han är så jävla grov? :D:Virro

Det är!! :smash:

zawaq
2007-01-23, 15:35
http://www.cafepress.com/getbig.38828347

Bara att ta bort om man inte får länka, vet inte vad de säljer i övrigt...


Tack så mycket ska beställa en sån, för då blir man väl kung på gymmet:hbang:

zawaq
2007-01-23, 15:41
Ursäkta trollningen men är tröjerna stora i storlekarna eller ska man gå på samma som vanligt?

Funderar även på en lightweight tröja.

Goddaniel
2007-01-23, 15:53
Ursäkta trollningen men är tröjerna stora i storlekarna eller ska man gå på samma som vanligt?

Funderar även på en lightweight tröja.

Arnold is numero uno tröjan som jag beställde från Cafepress i storlek L var vääldigt stor även fast jag har L eller i vissa fall XL i vanliga t-shirtar.

Pez
2007-01-23, 15:56
En bild säger mer än.... en massa dravliga inlägg med syfte att beskriva sin träningsoutfit vilket gör tråden till en tråkig tråd utan bilder... typ. Frågor/kommentarer om ett plagg etc är ok.

Seså! BILDER var det som skulle postas. :)

Tolkia
2007-01-23, 15:59
Ser ut som den tröjan kan ge mig svaret på livets mening och rädda min fruktlösa vardag. Kan du inte skicka ett ex till mig, pez? plz!? *cupid*
+123456789. Den är ljuvlig (f.ö. tycker jag, som är gammal nog att minnas tråden där denna famous variant av Kolozzeumloggan skapades att Pez skall ha en eloge för sin självdistans).

wintersnowdrift
2007-01-23, 16:17
Seså! BILDER var det som skulle postas. :)

Ajaj kapten!

Träningskläderna varierar naturligtvis beroende på vad det är som ska tränas (samt vilka plagg som för tillfället ligger i tvätten...).

Ett litet urval:
Längdskidåkning (http://i3.photobucket.com/albums/y82/wintersnowdrift/Kristinfoto018.jpg)
Löpning (http://i3.photobucket.com/albums/y82/wintersnowdrift/krillan5.jpg)
Cykling (http://i3.photobucket.com/albums/y82/wintersnowdrift/cykel.jpg)
Simning (http://i3.photobucket.com/albums/y82/wintersnowdrift/Vtdrkt.jpg) (Jag i lila och svart; har dock en annan, betydligt skönare våtdräkt nu)
Långfärdsskridskor (http://i3.photobucket.com/albums/y82/wintersnowdrift/FlyMeToTheMoon.jpg)

(Eh, jag har en "ganska" välfylld träningsgarderob...).
På gymmet kör jag oftast med de här (http://i3.photobucket.com/albums/y82/wintersnowdrift/EftrLiding1.jpg) tightsen (världens skönaste *cupid*) + ett linne.

Så, slut på Kristinorgien.

//Kristin

Deceiver85
2007-01-23, 16:37
En vanlig dag på gymmet, har ingen aning vem den klena killen med noll underarmar är! :D

Nina L
2007-01-23, 16:47
Seså! BILDER var det som skulle postas. :)Spandex ftw!

http://img411.imageshack.us/img411/2417/picture1136li.jpg


Deceiver85: Vad f-n är det som händer mitt i bild, i brandgult???1!!

Deceiver85
2007-01-23, 16:49
Tränar du fortfarande Nina? Eller sitter du bara på kolozzeum? :D

Nina L
2007-01-23, 16:51
Tränar du fortfarande Nina? Eller sitter du bara på kolozzeum? :DJag skall till gymmet imorgon, jag lovar. Motivationen är lite *host* klen för tillfället.

Pez
2007-01-23, 17:09
Ser ut som den tröjan kan ge mig svaret på livets mening och rädda min fruktlösa vardag. Kan du inte skicka ett ex till mig, pez? plz!? *cupid*

+123456789. Den är ljuvlig (f.ö. tycker jag, som är gammal nog att minnas tråden där denna famous variant av Kolozzeumloggan skapades att Pez skall ha en eloge för sin självdistans).
Det är byteshandel som gäller för att komma över en av de tre (3) tröjor av denna typ som existerar.
Cilia lyckades haggla till sig en från Pirre... allt är möjligt.

Dessa tröjor ägs inte. De äger. :D

Deceiver85
2007-01-23, 17:29
Jag skall till gymmet imorgon, jag lovar. Motivationen är lite *host* klen för tillfället.
Hit it maestro!

HajduMan
2007-01-23, 17:31
vad sägs som denna :D

willis
2007-01-23, 17:39
Deceiver85: Vad f-n är det som händer mitt i bild, i brandgult???1!!

Det är Sverker som händer ffs! :D

vxcv
2007-01-23, 17:43
This is my bench shirt (http://www.cafepress.com/rawpowerlifting.55800865)

Blir lätt att beställa en.

hatework
2007-01-23, 17:52
den tröjjan passar jäkligt bra på dig hajduman

Coldsmith
2007-01-23, 18:02
Så ser jag ut.. praktiskt med linne... lättare att svetta av sig svettet då.*flex*

Fartman
2007-01-23, 18:18
vad sägs som denna :D

Hehe, klockren!

HajduMan
2007-01-23, 20:56
jag har dock aldrig tränat i den då det känns lite divigt, blir mest en "sitta hemma" tröja


edit: ingen som gjort några grymma egna T-shirtar (egna texter/bilder)?


coldsmith: ja linne e bra ... =)

Tjuckot
2007-01-23, 22:54
Förut hade jag en t-skirt där det stog ÄT MER GRÖT! men nu har jag ett linne

jag har också den, alltid roligt att gå i koridoren på universitetet. Alla verkligen glor och läser texten.

Träning är dock svart linne och oftast svarta träningsbyxor.

Fed up
2007-01-23, 23:04
Nina: tränar du med bar mage sådär? Det vågar jag inte ens i den varmaste sommarvärme...jante+fegis antar jag.

(Dock promenerade jag glatt längs landsvägarna med en barnvagn med bara sporttop i somras, det tyckte jag jag kunde bju' på med tanke på alla tanter som fixar trädgårdarna i skabbiga bikinis.modgt va?)

muddler
2007-01-24, 00:56
såhär kan det se ut ibland


http://img250.imageshack.us/img250/5932/benpass11ut.jpg

Beecher
2007-01-24, 01:05
En vanlig dag på gymmet, har ingen aning vem den klena killen med noll underarmar är! :D

Ojojoj, vem tog stalkerbilden? *drool*

Så ser jag ut.. praktiskt med linne... lättare att svetta av sig svettet då.*flex*

Du ser ut att heta Joakim!
Snyggt linne, fast förmodligen bara värt att ha om man inte är i så dålig form som jag :(

Nina L
2007-01-24, 10:30
Nina: tränar du med bar mage sådär? Det vågar jag inte ens i den varmaste sommarvärme...jante+fegis antar jag. Javisst! På somrarna brukar jag vara i ganska bra form, och då är det dessutom varmt, vilket gör allt idealiskt för träning/promenad/whatevah i kort topp. När jag tycker att jag är vinterblek och degig så föredrar jag dock något heltäckande.

Coldsmith
2007-01-24, 15:11
Du ser ut att heta Joakim!
Snyggt linne, fast förmodligen bara värt att ha om man inte är i så dålig form som jag :(

Joakim? Haha.... vad får du det ifrån :P.

Du är väl påväg mot toppformen? :).

Kaboffastar
2007-01-24, 15:45
SATAN vilken jobbig avatar Nina.

Nr.2 : SATAN va het du är Nina.

Tolkia
2007-01-25, 00:14
Det är byteshandel som gäller för att komma över en av de tre (3) tröjor av denna typ som existerar.
Cilia lyckades haggla till sig en från Pirre... allt är möjligt.

Dessa tröjor ägs inte. De äger. :D
Det låter som om det blir aningen svårt, försåvitt inte någon vill ha en anvhandling dedikerad till sig ... (jag ser min handledares min framför mig: "Va? Vem, är det?"). :D

Cilia: :bow:

Nina och Fed Up: Jaja, jag tränar i herr-t-shirts jag ... :em:

Nina L
2007-01-25, 07:37
SATAN vilken jobbig avatar Nina.

Nr.2 : SATAN va het du är Nina.Tack, Kaboffastar. *cupid* Mina två favoritkomplimanger samlade i ett och samma inlägg. You made my week!

Nina och Fed Up: Jaja, jag tränar i herr-t-shirts jag ... :em:Jag gick i herr-t-shirts (-tröjor och -skjortor) från sjuan och igenom hela gymnasiet, så jag har en liten fobi mot dem nu. Men visst fyller de sin funktion (och de är ofta snyggare än motsvarande T-shirts för damer).

Du går inte i herrkläder annars, väl? (I så fall hoppar stylist-Nina fram ur buskarna. Ta-ta!)

Karl_alfred
2007-01-25, 10:26
En vanlig dag på gymmet, har ingen aning vem den klena killen med noll underarmar är! :D

Ta av dig handskarna ffs! :smash:

machine gun
2007-01-25, 10:42
Nina: tränar du med bar mage sådär? Det vågar jag inte ens i den varmaste sommarvärme...jante+fegis antar jag.

(Dock promenerade jag glatt längs landsvägarna med en barnvagn med bara sporttop i somras, det tyckte jag jag kunde bju' på med tanke på alla tanter som fixar trädgårdarna i skabbiga bikinis.modgt va?)

Du får börja springa! Det är optimalt att springa i sporttop och hot pants-korta tights :D

Fed up
2007-01-25, 10:51
Du får börja springa! Det är optimalt att springa i sporttop och hot pants-korta tights :D

ja, jag gör det ibland, och det vore skönt att springa i bara sporttop på sommaren, men jag springer ju mitt i stan! aja, lyckas jag få lite rutor till sommaren så går det nog bättre.

Beecher
2007-01-25, 11:50
Joakim? Haha.... vad får du det ifrån :P.

Du är väl påväg mot toppformen? :).

Det ser bara ut så, skulle passa att heta Joakim iaf :Virro

Hoppas det, får vänta och se om den dyker upp :cool:

Sofia4_4
2007-01-25, 12:03
ja, jag gör det ibland, och det vore skönt att springa i bara sporttop på sommaren, men jag springer ju mitt i stan! aja, lyckas jag få lite rutor till sommaren så går det nog bättre.

Det är bara en vana. Jag tränar också i top med bar mage. Däremot är benen alltid vältäckta.

Fed up
2007-01-25, 12:05
Det är bara en vana. Jag tränar också i top med bar mage. Däremot är benen alltid vältäckta.

Jag brukar träna i tights och linne. Ibland på sommaren har jag fula, stora shorts. Jag vill våga träna i snygga hotpants (kanske inte kombinerat med bar mage, en sak i taget, annars blir det nog mer än jag kan hantera), men det gör jag nog inte, trots att jag vågar gå ut på stan i det. :smash:

Sofia4_4
2007-01-25, 12:22
Jag brukar träna i tights och linne. Ibland på sommaren har jag fula, stora shorts. Jag vill våga träna i snygga hotpants (kanske inte kombinerat med bar mage, en sak i taget, annars blir det nog mer än jag kan hantera), men det gör jag nog inte, trots att jag vågar gå ut på stan i det. :smash:

Hade jag dina ben hade jag gått med hotpants även på vintern. :D Du måste börja våga, med såna ben är rent slöseri med kropp och tid om du inte vågar ta på dig de kläderna.

Fed up
2007-01-25, 12:41
Hade jag dina ben hade jag gått med hotpants även på vintern. :D Du måste börja våga, med såna ben är rent slöseri med kropp och tid om du inte vågar ta på dig de kläderna.

Haha, du är för gullig, men jag tror faktiskt du överskattar min fantastiska kroppshydda en aning. Jag har faktiskt inte särskilt snygga ben. De är korta och väldigt raka, såna som helst vill ha höga klackar (vilket mina fötter inte vill ha), men efter nåt år i lårcurlen så! :thumbup:

På gymmet handlar det mest om att jag känner mig fånig och jag ser för stylad ut liksom, jag vill inte att alla störiga killar där tror att jag försöker göra mig sexig för dem eller nåt. Men jag lovar att ha hotpants och korta kjolar ute nästan varje varm dag i sommar!

Tolkia
2007-01-25, 13:07
Du går inte i herrkläder annars, väl? (I så fall hoppar stylist-Nina fram ur buskarna. Ta-ta!)
Hur off topic som helst så jo, det händer, främst då t-shirts och skjortor. Bäggedera har, när de sys för damer en irriterande tendens att vara typ skittajta och skitkorta, och det är inte HELT kompatibelt med min kroppsform. Nackdelen är att man brukar få välja mellan passform över axlar eller passform över rumpa. :D

Tolkia
2007-01-25, 13:09
Jag vill våga träna i snygga hotpants (kanske inte kombinerat med bar mage, en sak i taget, annars blir det nog mer än jag kan hantera), men det gör jag nog inte, trots att jag vågar gå ut på stan i det. :smash:
Oj, jag undrar vad det är alla GLOR på därborta vid skivstängerna ...? :D

machine gun
2007-01-25, 14:40
ja, jag gör det ibland, och det vore skönt att springa i bara sporttop på sommaren, men jag springer ju mitt i stan! aja, lyckas jag få lite rutor till sommaren så går det nog bättre.

Det gör jag också, eller åtminstone mitt bland folk (det är ont om skog där jag bor). Är det varmt anser jag mig ha rätt att klä av mig en aning, haha. Är det inte svinvarmt blir det däremot en mer täckande överdel till hotpantsen, det är ingen jävla uppvisning för sakens skull vi snackar om ;) Men jag håller med om det där med att inte vilja se för stylad ut på gymmet, då känner man sig ju som nyårslöftesmotionärerna. Men jag ser säkert ganska stylad ut ändå, efetrsom jag mest använder funktionsplagg när jag tränar (=mkt skönare). Kanske inte snygg-stylad, men ändå.

machine gun
2007-01-25, 14:47
Mkt prat och lite bilder. Såhär ser jag nog ganska ofta ut när jag är på gymmet:

http://img240.imageshack.us/img240/6015/mark03re8.jpg

Vid löpning är det andra kläder som gäller i form av löpartights och såhär års vindjacka och reflexväst, vid klättring ungefär samma som ovan fast mer attiraljer som sele, klätterskor och kritpåse ;)

X-ecuter
2007-01-26, 15:03
Spandex ftw!

http://img411.imageshack.us/img411/2417/picture1136li.jpg


Deceiver85: Vad f-n är det som händer mitt i bild, i brandgult???1!!

jag hade inte kunnat hålla koncentrationen på vikterna om du vart på mitt gym o tur är väl det :O :hbang: