handdator

Visa fullständig version : Nåt tjejer kan göra bättre med stolar?


ArooN
2007-01-20, 21:17
Hej!
För många år sen läste jag bak på ett mjölkpaket tror jag det var, om ett trick/övning som man kan göra med en vanlig stol som tjejer har lättare för att göra än killar.

Vad var detta?
Har tänkt på detta lite då och då, så nu kom jag på den eminenta idén att fråga kolo o ni som har koll på allt och alla!

Lär mig!

andreas

mini
2007-01-20, 21:25
Hade det med striptease att göra?

fintelligens
2007-01-20, 21:26
http://www.criticalpositions.org/images/critical_chair_upside.jpg

:D

Dnepr
2007-01-20, 21:28
Jag känner igen det där, har för mig att jag läst att tjejer är mycket bättre på stolpiller.

ArooN
2007-01-20, 21:31
doh!
lördagkväll och en tjejfråga, att jag inte visste bättre.
Nej det hade inget med sex att göra.
Det kunde hålla upp den på nåt sätt eller nåt liknande som vi killar hade svårare för att göra...
bahbah

Dnepr
2007-01-20, 21:37
doh!
lördagkväll och en tjejfråga, att jag inte visste bättre.
Nej det hade inget med sex att göra.
Det kunde hålla upp den på nåt sätt eller nåt liknande som vi killar hade svårare för att göra...
bahbah

Hålla upp den? Det kan ju knappast ha med styrka att göra - därför måste det ju vara att dom ställt stolen på hyllan.

mathor
2007-01-20, 21:38
Dra undan dem med hjälp av dammsugarröret och munstycket?

Dnepr
2007-01-20, 21:43
Gömma ett av benen mellan sina ben?

Ganymedes
2007-01-20, 21:43
Dra undan dem med hjälp av dammsugarröret och munstycket?

+1! :laugh:

Ryska_raketen
2007-01-20, 21:52
Dra undan dem med hjälp av dammsugarröret och munstycket?

Gömma ett av benen mellan sina ben?

:D

mela
2007-01-20, 21:53
Det har inget med att balansera stolen på något sätt att göra?

ArooN
2007-01-20, 21:58
Det har inget med att balansera stolen på något sätt att göra?

Se på den du, ett seriöst svar!
Nivån är som allt mycket låg när man frågar saker om tjejer på ett sånt här forum, men vad kan man begära?
Aja, det hade nåt med balans/grepp/vrida på stolen på nåt sätt.
Antar att jag får fortsätta ligga sömnlös om nätterna....
;)

Dnepr
2007-01-20, 22:04
Det har inget med att balansera stolen på något sätt att göra?

Klart att det har. Ligga på golvet och cykla med benen brett isär samtidigt som dom balanserar stolen med ett av dess ben på klittan?

mela
2007-01-20, 22:04
Klart att det har. Ligga på golvet och cykla med benen brett isär samtidigt som dom balanserar stolen med ett av dess ben på klittan?

Och det skulle vara roligt.. hur?

Dnepr
2007-01-20, 22:07
Och det skulle vara roligt.. hur?

Har ingen aning om det är roligt - det får du nog fråga ngn tjej om. Men jag kan tänka mig att man är lite stolt om man klarar det.

DanielF
2007-01-20, 22:08
Givet:
http://drsusanblock.secure-shops8.com/The+Monkey+Rocker~~181.html

mini
2007-01-20, 22:11
Har ingen aning om det är roligt - det får du nog fråga ngn tjej om. Men jag kan tänka mig att man är lite stolt om man klarar det.

Förhoppningsvis mer stolt än du bör vara över din humor.

mini
2007-01-20, 22:11
Givet:
http://drsusanblock.secure-shops8.com/The+Monkey+Rocker~~181.html

Det där tror jag du också klarar Daniel.

ArooN
2007-01-20, 22:11
Givet:
http://drsusanblock.secure-shops8.com/The+Monkey+Rocker~~181.html

xbox och porr woooo!

Tack för all er hjälp, vi kan väl förklara tråden som låst?

delta_mats
2007-01-20, 22:12
Förhoppningsvis mer stolt än du bör vara över din humor.


Sluta gnälla!

Ryska_raketen
2007-01-20, 22:12
Sluta gnälla!

Eller du? Är du lack för du inte lyft någon sten på länge eller?

DanielF
2007-01-20, 22:12
Det där tror jag du också klarar Daniel.

Ja, men det skulle nog svida lite ;)

mini
2007-01-20, 22:14
Sluta gnälla!

Tog du illa upp för att du skrattade åt dnepr?

delta_mats
2007-01-20, 22:16
Eller du? Är du lack för du inte lyft någon sten på länge eller?

Abstinens du vet.

delta_mats
2007-01-20, 22:17
Tog du illa upp för att du skrattade åt dnepr?


Vet ej, kommer inte ihåg.

Dnepr
2007-01-20, 22:17
Förhoppningsvis mer stolt än du bör vara över din humor.

Det får man verkligen hoppas. Men knappast mer stolt än vad du är över ditt bänkrekord, men garanterat betydligt stoltare än vad du är över dina raka mark.

Turrican
2007-01-20, 22:22
Det får man verkligen hoppas. Men knappast mer stolt än vad du är över ditt bänkrekord, men garanterat betydligt stoltare än vad du är över dina raka mark.

ROFL :laugh:

jwzrd
2007-01-20, 22:27
ROFL :laugh:

Vad var det roliga?

mini
2007-01-20, 22:28
Det får man verkligen hoppas. Men knappast mer stolt än vad du är över ditt bänkrekord, men garanterat betydligt stoltare än vad du är över dina raka mark.

Vad jag vet innehar jag inget rekord i bänk, men har jag det får du gärna upplysa mig?

RassK
2007-01-20, 22:29
Givet:
http://drsusanblock.secure-shops8.com/The+Monkey+Rocker~~181.html

haha! den där har man sett i många filmer :]
är det där aurora jolie? :O

Dnepr
2007-01-20, 22:30
Vad jag vet innehar jag inget rekord i bänk, men har jag det får du gärna upplysa mig?

Du vet ju mycket väl vad jag menar - alla som har maxat nån gång i bänk har nåt rekord.

mini
2007-01-20, 22:32
Du vet ju mycket väl vad jag menar - alla som har maxat nån gång i bänk har nåt rekord.

Nej?

Dnepr
2007-01-20, 22:33
Nej?

Då vet du inte vad rekord betyder.

jwzrd
2007-01-20, 22:34
Då vet du inte vad rekord betyder.

Kan du inte hjälpa till genom att förklara vad det är som är att inte vara stolt över?

mini
2007-01-20, 22:37
Då vet du inte vad rekord betyder.
Wiki säger
Rekord. Det största eller minsta resultatvärde som uppmäts inom ett område, tex en sport eller idrottsgren.

Så länge man inte är i eliten och leker ser jag inte personliga rekord som speciellt intressanta. Målet är ju att sätta nya varje pass på ett eller annat sätt. Däremot är jag stolt över mitt bänkresultat ja. Frågor på det?

Dnepr
2007-01-20, 23:13
Wiki säger
Rekord. Det största eller minsta resultatvärde som uppmäts inom ett område, tex en sport eller idrottsgren.Som du ser så är sport eller idrottsgren bara ex på i vilket sammanhang man brukar använda det. Men det betyder fortfarande "resultat som överträffar tidigare presterade, eller "Det största eller minsta resultatvärde som uppmäts inom ett område"".


Så länge man inte är i eliten och leker ser jag inte personliga rekord som speciellt intressantaTihi. Benk idag.
1 @ 70 kg JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!! PB
Två bommar på samma vikt följde. Jag börjar sänka stången innan jag är färdig. Nåväl, inget förstörde mitt goda humör.
Opti. Så skönt att ta 70. Papper. Jag hade laddat hela dagen. Under frukosten tänkte jag att jag laddade för 70. Jag fick ökad puls vid några tillfällen bara genom att tänka på kvällens pass. Sjukt glad! :ike *flex*Nu när jag uppnått det jag strävat efter i bänken så känns det som om jag kan fila på tekniken och inte jaga så mycket mer vikt på ett tag.
Nu ska jag bara vila lite i att jag är grym och brutal. :em: *cupid*

Du verkar inte alls se personliga rekord som intressanta ;)


Jag förstår att du stolt och det var ju det jag syftade på när jag sa att du är mer stolt över det än vad jag är över min humor. Min humor är Glocalnet och ditt bänkrekord är Telia. Frågor på det?

mini
2007-01-20, 23:20
Jag förstår att du stolt och det var ju det jag syftade på när jag sa att du är mer stolt över det än vad jag är över min humor. Min humor är Glocalnet och ditt bänkrekord är Telia. Frågor på det?

Rekord är ointressanta. Uppnådda mål är det inte för den som satt upp målsättningen. Men tack för komplimangen, jag antar att du menar att jag är grym.

blekfet2
2007-01-20, 23:26
Jag känner igen det där, har för mig att jag läst att tjejer är mycket bättre på stolpiller.

bwahaha :laugh: :laugh:

blekfet2
2007-01-20, 23:27
Gömma ett av benen mellan sina ben?

mer haha :laugh: :laugh:

Dnepr
2007-01-20, 23:28
Rekord är ointressanta. Uppnådda mål är det inte för den som satt upp målsättningen. Men tack för komplimangen, jag antar att du menar att jag är grym.

Trots att du nu vet vad rekord betyder så gör du skillnad på personliga mål och rekord. Ditt nuvarande rekord (det största resultatvärde som uppmäts inom ett område) är 70 och det var även ditt personliga mål. Klart man är grym om man är tjej, och dessutom tar 70.

mini
2007-01-20, 23:33
Trots att du nu vet vad rekord betyder så gör du skillnad på personliga mål och rekord.

Jag har en massa rekord då. Rekord i att hålla andan under vatten (jag är den ende tävlande), kortarst tid jag läst 200 sidor, hur länge jag gått utan kaffe, antal udda strumpor i lådan. Massor av största och minsta värden, och jag samlar förmodligen på mig fler varje vecka. Det innebär ju inte att alla är intressanta?
Semantik är trist.

Löjtnant Blank
2007-01-20, 23:37
Nu först är jag helt övertygad. Dnepr = Valentino/RajtanTajtan/Groggen.

Dnepr
2007-01-20, 23:38
Jag har en massa rekord då. Rekord i att hålla andan under vatten (jag är den ende tävlande), kortarst tid jag läst 200 sidor, hur länge jag gått utan kaffe, antal udda strumpor i lådan. Massor av största och minsta värden, och jag samlar förmodligen på mig fler varje vecka. Det innebär ju inte att alla är intressanta?
Semantik är trist.

Ja visst - man kan ha rekord i mycket. Men du får väl ändå hålla med om att du är gladare över bänkrekordet än "hålla andan under vatten (jag är den ende tävlande), kortarst tid jag läst 200 sidor, hur länge jag gått utan kaffe, antal udda strumpor i lådan"?
Även om man tycker semantik är trist så kan man ju inte komma ifrån vad ordet betyder ;)

mini
2007-01-20, 23:41
Ja visst - man kan ha rekord i mycket. Men du får väl ändå hålla med om att du är gladare över bänkrekordet än "hålla andan under vatten (jag är den ende tävlande), kortarst tid jag läst 200 sidor, hur länge jag gått utan kaffe, antal udda strumpor i lådan"?
Även om man tycker semantik är trist så kan man ju inte komma ifrån vad ordet betyder ;)
Det är ju det jag säger - jag uppnådde ett mål. Jag är stolt.

Dnepr
2007-01-20, 23:49
Det är ju det jag säger - jag uppnådde ett mål. Jag är stolt.

Med all rätt.

OnT: Det måste vara matematik och den liggande stolen.

Dnepr
2007-01-20, 23:53
Nu först är jag helt övertygad. Dnepr = Valentino/RajtanTajtan/Groggen.

Ge dig nu, du trodde även att jag skulle bli bannad innan nyår.

OnT: Eller så är det den elektriska stolen.

Allan
2007-01-21, 00:10
Vafan är det här? Ska ni chatta finns det program för det - vi behöver inte fler trådar med dumma OT-onelinersinlägg. Låst.