handdator

Visa fullständig version : biceps


Arnold86
2007-01-20, 15:03
posering av armar .

tyck till , ge kritik dålig som bra =)

Shakemynuts
2007-01-20, 15:08
Fixa något annat än en lunarbild så kan folk kommentera ordentligt.

Viktor_Balck
2007-01-20, 15:36
helt sjukt, fortsätt pumpa hårt!

Shakemynuts
2007-01-20, 16:02
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=14738

Där har du all utveckling som behövs av vad jag menade med Lunarbild.

Använd dig av de obligatoriska poserna och gör det korrekt. Det är lätt att se bitig ut med en tröja på och en svällande bicep upptryckt i kameran. Påstår inte att det ser bra eller dåligt ut, bara att det ej blir en rättvis bedömning av hur dina muskler är och det är de jag antar att du vill ha kommentarer om i och med att du lägger upp bilder här.

Som sagt, vi vill se bröst, vi vill se rygg, vi vill se vader, vi vill se hur axlarna och övriga muskler ser ut jämfört med armarna. Osv.

Arnold86
2007-01-20, 16:47
baksidan

Arnold86
2007-01-20, 17:02
min Rygg .

Stab
2007-01-20, 17:06
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=14738

Där har du all utveckling som behövs av vad jag menade med Lunarbild.

Använd dig av de obligatoriska poserna och gör det korrekt. Det är lätt att se bitig ut med en tröja på och en svällande bicep upptryckt i kameran. Påstår inte att det ser bra eller dåligt ut, bara att det ej blir en rättvis bedömning av hur dina muskler är och det är de jag antar att du vill ha kommentarer om i och med att du lägger upp bilder här.

Som sagt, vi vill se bröst, vi vill se rygg, vi vill se vader, vi vill se hur axlarna och övriga muskler ser ut jämfört med armarna. Osv.

Hörru mr.olympia. Tagga ner.. Om han ber om att få en bedömning av armarna så vill han väl inte ha en bedömning av resterande delar? Sedan ser du väl klart och tydligt på den bilden? Lunar bilderna som kommit på detta forum har varit förvrängda/mörka osv. Sluta slicka admin-röv nu..

Ontopic; Ser väl ok ut, mycket att jobba på dock

Arnold86
2007-01-20, 17:13
posering av arm .

Shakemynuts
2007-01-20, 17:23
Hörru mr.olympia. Tagga ner.. Om han ber om att få en bedömning av armarna så vill han väl inte ha en bedömning av resterande delar? Sedan ser du väl klart och tydligt på den bilden? Lunar bilderna som kommit på detta forum har varit förvrängda/mörka osv. Sluta slicka admin-röv nu..

Ontopic; Ser väl ok ut, mycket att jobba på dock

Gnäll på nån annan istället.

Edit: Han bad om en förklaring och där var min förklaring.

Shakemynuts
2007-01-20, 17:23
posering av arm .

Där var bättre! Såg ju riktigt bra ut! Vet ej om det är för att du inte spänt upp brösten eller inte, men lite mer bröst kanske.

Tjuckot
2007-01-20, 19:08
Det ser bra ut, men jag tycker kameran är på tok för nära kroppen för att man ska få en bra översikt. Lite mer avstånd så får man en bättre översyn på det hela.

Sen i "en arm" posen, ska väl ändå vara en slags cidechest, alltså vill du i en sådan posering inte bara fokusera på armen utan (om vi nu tänker det är halvfigur) även få med axlar och bröst. Så.. think outside the box.

Bättre posering kommer göra din fysik mer rättvisa, så öva på :)

Deceiver85
2007-01-20, 20:50
En bild av tre godkänd. I fortsättningen, som Tjuckot sa, ha kameran längre bak! Du kanske kommer se mindre ut, men det kommer ge din fysik mer rättvisa.

L-Sami
2007-01-21, 05:05
Du har jävligt stora armar, sen om du vill bara ha armar är väl upp till dig.