handdator

Visa fullständig version : Använda keso?


fwickbom
2007-01-18, 22:19
Är keso en bra metod att använda som lunch. Protein var rätt bra och kalorinivån var väldigt liten. undrar om man kan använda det som "måltidsersättning"? blir ju oxå rätt gott om man blandar ner lite grönsaker som lök och purjolök åså.

barda
2007-01-18, 22:21
klockrent men du bör väl få i dig några kolisar också tycker jag.

blekfet2
2007-01-18, 22:21
du kan använda keso som lunch, mellanmål, middag, ha på huvudet bla bla bla.

fwickbom
2007-01-18, 22:22
du kan använda keso som lunch, mellanmål, middag, ha på huvudet bla bla bla.

Den sistnämnda var ny, tror jag ska prova den. lät intressant.
Undrar om grub kastar ut mig härifrån då:smash:

fwickbom
2007-01-18, 22:37
klockrent men du bör väl få i dig några kolisar också tycker jag.

Om jag käkar lite axa korn/protein+ så får jag ju lite kolisar och mer protein:)
Eftersom jag vill gå ner i fettmängd oxå så kan jag ju äta det rätt mkt då det är väldigt lite kalorier som sagt.

sissa
2007-01-18, 22:46
Var det inte du som inte ville gå ner mer i vikt, utan tvärtom? :confused:

burkmat
2007-01-18, 22:47
btw är det några märkvärdiga skillnader mellan kesella och keso rent näringsmässigt?

sissa
2007-01-18, 22:51
http://www.slv.se/templates/LDB_Search.aspx?id=6242

Eddie Vedder
2007-01-19, 04:48
Var det inte du som inte ville gå ner mer i vikt, utan tvärtom? :confused:

Ah jag menar de, plus att du skrivit om hur missnöjd du e me fettet runt armarna. Va har fått dej å vända på en femöring å vilja gå ner i vikt nån vecka efter att du hade såna "problem" me att gå upp?

Va ere för fel på å bara tagga ner, träna på utan å överanalysera allt å känna sej litte nöjd me sej själv för en sekund?

Handcuff
2007-01-19, 09:11
Ah jag menar de, plus att du skrivit om hur missnöjd du e me fettet runt armarna. Va har fått dej å vända på en femöring å vilja gå ner i vikt nån vecka efter att du hade såna "problem" me att gå upp?

Va ere för fel på å bara tagga ner, träna på utan å överanalysera allt å känna sej litte nöjd me sej själv för en sekund?

Men hallå! 65kg är ju massor...nä men allvarligt så har killen fått en släng av tonårshysteri idealet "look like a tinygirl looken"...dvs bli så tunn å hård som möjligt (OBS! Prio 1: Magmusklerna måste synas, skitsamma om jag blir en mask).

Det här kan bli riktigt allvarligt..ta en funderare eller prata med någon.