handdator

Visa fullständig version : Sub-Forum för träningsupplägg?


VoDaresVins
2007-01-17, 13:37
Tänkte PM:a nån moderator om det här förslaget, men det är väl lika bra att höra vad andra har för åsikter.
Just angående alla frågor om egna träningsprogram, upplägg, splittar och annat relaterat, vore det inte en idé att lägga upp ett sub-forum för den delen? Skulle underlätta för de intresserade att hitta andras upplägg samtidigt som de som inte är intresserade skulle slippa se de återkommande frågorna. Nackdelen är ju förstås mera sorterande för modsen... Vad sägs?

jwzrd
2007-01-17, 13:38
Vad sägs om att diskutera det i just den här forumkategorin istället?

VoDaresVins
2007-01-17, 14:07
Vad sägs om att diskutera det i just den här forumkategorin istället?

Tja, tänkte närmare på en ny kategori på samma nivå som Träningsskador och Rehab.

VoDaresVins
2007-01-18, 06:41
Tydligen bara jag som tyckte det var en bra idé. :em:

Sheogorath
2007-01-18, 07:09
Tydligen bara jag som tyckte det var en bra idé. :em:

Jag tycker att det är en bra idé. Jag hade kanske aldrig tittat där, eftersom jag är trött på det. :) Men å andra sidan, om z_bumbis program hade legat som sticky och man hade för vana att hänvisa uppenbara nybörjare dit, så hade kategorin kanske blivit trevlig för de mer rutinerade som mer bara ville ha feedback för att se om de missat något i sin planering. Jag ger tummen upp för din idé. :thumbup:

Eddie Vedder
2007-01-18, 08:08
Jag tycker idén e bra, både kostforumet å träningsforumet drunknar i "hur-ser-de-här-upplägget-ut"-trådar. Ingenting ont om dessa, tvärtom tycker jag de e suveränt att folk söker kritik å vågar ifrågasätta om dom gör rätt å inte bara kör på me massa skit som man fått för sej funkar.

Däremot kommer du ju typ 2-3 stycken om dan känns de som å alla e ju i stort sett snarlika. De vore helt klart en bra grej å ha ett eget sånt "sub-forum" de skulle nog även underlätta för dessa personer som vill lägga upp en sån tråd att kunna läsa massa andra å se va folk säger om de.

Jag tycker idén e helt okej!