handdator

Visa fullständig version : Ett roligt practical joke på en träningspolare!


Nejv
2007-01-14, 22:13
Så jag funderar på att utöva ett sådant.

När vi är och tränar så parkerar vi helt cp utanför gymmet eftersom det alltid är fullt med bilar på de befintliga parkeringsplatserna. Vi har hittills inte fått någon p-bot och vi har gjort likadant i säkert 14 månader.

Jag tänkte nu gå lägga en fejkad p-bot på hans vindruta så att hans hjärta åtmisntone hoppar till lite. :D

Frågan är nu, hur olagligt är detta, och var fan får jag tag i en bild på en p-bot?

Kaboffastar
2007-01-14, 22:16
Så jag funderar på att utöva ett sådant.

När vi är och tränar så parkerar vi helt cp utanför gymmet eftersom det alltid är fullt med bilar på de befintliga parkeringsplatserna. Vi har hittills inte fått någon p-bot och vi har gjort likadant i säkert 14 månader.

Jag tänkte nu gå lägga en fejkad p-bot på hans vindruta så att hans hjärta åtmisntone hoppar till lite. :D

Frågan är nu, hur olagligt är detta, och var fan får jag tag i en bild på en p-bot?

Jag har flera olika.. bara att PM'a. han får gärna betala den senaste åt mig också ;).

PowPow
2007-01-14, 22:31
haha
Designa en retroaktiv p-bot där det står att han ska betala för 14 månaders felparkering (typ 40 000 kr). En vanlig p-bot på nån hundring är ju inte så kul. bara irriterande.