handdator

Visa fullständig version : Hjälp mig jäklas med chefen!


Stumpis
2007-01-14, 17:45
Min chef fyller 40 på torsdag, och han är själv glad för att jäklas med folk när dom nollar, så nu ser vi en chans att ge igen lite. Frågan är vad man kan göra, och här behöver jag alla kluriga Koloiters hjälp! :thumbup:

Vi jobbar på en bilverkstad, så de alternativ som nu finns innefattar att hitta på något nattetid i hans hem, där bilar på nåt sätt är inblandat.
Alternativ 1: köra dit, palla upp hans bil och gömma hjulen.
Alternativ 2: dra dit en krockskadad bil och placera den på uppfarten, samt vira in bil och hus med polisavspärrningsband.

Hjälp mig, kom med bättre idéer! *gah!*

grabben i skogen
2007-01-14, 17:51
ett par kompisar delade ett oljefat. i detta fat satte dom en siren och ett batteri. sedan svetsade dom igen alltihopa. de lämnade dock ett litet hål som de hade dragit ett snöre genom, för att på så sätt utlösa sirenen.
denna satte dom sedan på "kamratens" tak mitt i natten.
ja den tjöt rätt länge kan jag säga :D

Stumpis
2007-01-14, 17:57
ett par kompisar delade ett oljefat. i detta fat satte dom en siren och ett batteri. sedan svetsade dom igen alltihopa. de lämnade dock ett litet hål som de hade dragit ett snöre genom, för att på så sätt utlösa sirenen.
denna satte dom sedan på "kamratens" tak mitt i natten.
ja den tjöt rätt länge kan jag säga :D

Den är bra, oljefat har vi ju på jobb oxå! :thumbup:

Mer, mer, mer!

Lillstrumpa
2007-01-14, 18:00
Palla upp bilen och sno hjulen låter ju klockrent! Frågan är bara om det låter sig göras pga billarm osv. Alternativet är att ni kladdar ner hela bilen med något som går att tvätta bort. Kanske skriva något roligt om honom på bilen?

fintelligens
2007-01-14, 18:01
Skär sönder hans däck.
Krossa hans bilrutor.
Häll sand i tanken.
Punktera hans bensintank.
Dränk honom i syrgas innan han svetsar.
Sänk domkraften om han jobbar under bilen.
Göm knark i bilen och larma polisen.
Töm bromsoljan.
Byt ut bromsskivorna mot skivor av kartong/trä.
Skruva loss ratten.
Spänn gasvajern så att när han startar bilen går bilen upp på maxvarv.
Proppa igen avgasröret.
Fyll däcken med för mycket/lite luft.
Fyll däcken med vätgas och skjut sedan på däcken när han åker iväg.
Sno hans radio.
Häll olja i hans skåp/lådor.
Svetsa fast hans verktyg.

Stumpis
2007-01-14, 18:04
Palla upp bilen och sno hjulen låter ju klockrent! Frågan är bara om det låter sig göras pga billarm osv. Alternativet är att ni kladdar ner hela bilen med något som går att tvätta bort. Kanske skriva något roligt om honom på bilen?

Tror nog vi kan fixa det utan att larmet går, men vetefan om jag vågar skriva nåt på bilen, även om det går bort. Han hämtade ut den (sprillans ny) för mindre än en månad sen...

Stumpis
2007-01-14, 18:05
Skär sönder hans däck.
Krossa hans bilrutor.
Häll sand i tanken.
Punktera hans bensintank.
Dränk honom i syrgas innan han svetsar.
Sänk domkraften om han jobbar under bilen.
Göm knark i bilen och larma polisen.
Töm bromsoljan.
Byt ut bromsskivorna mot skivor av kartong/trä.
Skruva loss ratten.
Spänn gasvajern så att när han startar bilen går bilen upp på maxvarv.
Proppa igen avgasröret.
Fyll däcken med för mycket/lite luft.
Fyll däcken med vätgas och skjut sedan på däcken när han åker iväg.
Sno hans radio.
Häll olja i hans skåp/lådor.
Svetsa fast hans verktyg.

Du är ju helgalen! Hade vi gjort nåt av detta (måste tillägga att många av alternativen är mycket frestande) hade han blivit helgalen och vi hade nog fått leta nya jobb! :D

grabben i skogen
2007-01-14, 18:06
kladda ner bilen är jävligt elakt. även ta bort hjulen är elakt.
linda in den + huset i avspärrningsband är däremot ok.
men jag håller ju på sirenen.

olle lindblad
2007-01-14, 18:07
Hitta en exakt likadan bil som han har, spräng den och få honom att tro att det är hans.
Surströmming gömt på strategiskt ställe i bilen?

Stumpis
2007-01-14, 18:07
kladda ner bilen är jävligt elakt. även ta bort hjulen är elakt.
linda in den + huset i avspärrningsband är däremot ok.
men jag håller ju på sirenen.

Hjulen kan han ju faktiskt montera tillbaka rätt lätt, (under förutsättning att han hittar dom... ;) ).
Sirenen känns lockande.

Stumpis
2007-01-14, 18:08
Hitta en exakt likadan bil som han har, spräng den och få honom att tro att det är hans.

Det var ett billigt och bra tips! Fast förbannat kul! :D

grabben i skogen
2007-01-14, 18:09
Hjulen kan han ju faktiskt montera tillbaka rätt lätt, (under förutsättning att han hittar dom... ;) ).
Sirenen känns lockande.

de jag kände hade dessutom ett blinkande ljus på tunnan.

har för mig de stod och slog på tunnan med släggor för att få den att tystna, men det gick inte. det som fick den att lägga av till slut var att de vattenfyllde den :D:D

z_bumbi
2007-01-14, 19:27
Gjut ett stort betongblock på uppfarten, i det bör det finnas "guldtior" i sådan mängd att det täcker kostanden att få hål på blocket.

grabben i skogen
2007-01-14, 19:32
beställ ett lass grus: "ja vi ska bygga till men ska tyvärr på semester nu, men det går bra att dumpa gruset på uppfarten"

olle lindblad
2007-01-14, 19:33
Bygg en mur framför hans ytterdörr?

Yankeee
2007-01-14, 19:34
Anmäl honom för sexuella trakasserier.

grabben i skogen
2007-01-14, 19:35
beställ hem eskortkillar

Fd_Megatuttarna
2007-01-14, 19:38
Hitta någon fjortonåring som hälsar på och hävdar sig vara din chefs oäkting. Borde skrämma upp din chef rejält.

Laan
2007-01-14, 19:47
beställ ett lass grus: "ja vi ska bygga till men ska tyvärr på semester nu, men det går bra att dumpa gruset på uppfarten"

Lätt bäst hitils!!! ganska lätt å göra till en rimlig kostnad med..

Edit: megatuttarna är inne på ett bra spår med!

Jompi
2007-01-14, 19:52
Fyll hela hans upfart med gamla däck:D

Blir nogett helvete få bort allt=)

Granatgiraffen
2007-01-14, 20:19
Ge honom en dricka och säg att det är en cola light medan sanningen är att det är en vanlig cola.

Capt
2007-01-14, 20:42
Ge honom en dricka och säg att det är en cola light medan sanningen är att det är en vanlig cola.

Du är allt djävulen själv va?

Whistler
2007-01-14, 20:52
Hitta någon fjortonåring som hälsar på och hävdar sig vara din chefs oäkting. Borde skrämma upp din chef rejält.

Den där var lätt min favorit, även om jag gillade det där med att ta bort däcken och att svetsa fast hans verktyg. :laugh:

mangemani
2007-01-14, 21:00
rulla dit en likbil...på arbetsordern ska det stå "din limosin om ungefär 40-50 år,fixa till den så att du blir nöjd när du ska ta din första tur med den"

eller det kanske är lite för lågt?

Stumpis
2007-01-14, 21:06
Fy f-n va bra ni är!
Jag är så full i f-n nu, och supermotiverad att jäklas till max! Får väl ta bildbevis på vad det nu blir och lägga upp. *whistle*

Fortsätt, fortsätt! :hbang:

denpa
2007-01-14, 21:11
mesig jämfört med tidigare förslag.

Men töm papperhåltagarna och häll det i luftintaget på hans bil.
Han lär städa tills han är 42 år

Snake
2007-01-14, 21:17
Bind fast honom i en stolpe och pissa på honom.

OldandHard
2007-01-14, 21:24
Drick 1l lättfil och spy sedan i kupeluftsinsuget på hans bil hahahahaha, det kommer lukta ett tag!!!!!!!!!

Sjukt roligt för 9 kr inkl moms

Cilia
2007-01-14, 21:27
Drick 1l lättfil och spy sedan i kupeluftsinsuget på hans bil hahahahaha, det kommer lukta ett tag!!!!!!!!!

Sjukt roligt för 9 kr inkl moms
kul kille!!!!!!
kan man inte bara låna ett spädbarn istället så slipper man obehaget med att spy? *pondering*

OldandHard
2007-01-14, 21:32
kul kille!!!!!!
kan man inte bara låna ett spädbarn istället så slipper man obehaget med att spy? *pondering*

Ja det kan man men då bör man öva på en Audi A3 först, har jag hört vill jag tillägga :naughty:

Ryska_raketen
2007-01-14, 21:33
Bind fast honom och lägg en snigel på ögat!!!