handdator

Visa fullständig version : Schemafråga (split)


mistermr
2007-01-14, 17:37
Den här frågan vill min kompis ställa till er här på forumet, men personen i fråga är så lat att han inte orkar registerar sig och ställa den själv.

I alla fall så lyder frågan så här, vad tycks om denna split samt kan man eller funkar det eller är det optimalt att köra kondition på onsdagar?

Månd - Bröst+biceps
Tisd - Ben
Onsd - Kondition
Torsd - Rygg
Fred - Axlar+triceps

Jag kör inte split själv, så jag har ingen aning vad jag skall ge honom för råd.

mvh

shadowfire
2007-01-14, 22:15
Personligen hade jag omöjligt kunna köra kondition dagen efter ett benpass. No way. På sin höjd kan jag gå i en trappa om ens det.

mistermr
2007-01-15, 17:32
Personligen hade jag omöjligt kunna köra kondition dagen efter ett benpass. No way. På sin höjd kan jag gå i en trappa om ens det.

Ok, för övrigt är det ngt mer jag kan tala om för honom om själva uppdelningen, dvs är den bra eller är vissa muskelpar ej lämpliga?

mvh

pragmatist
2007-01-15, 18:27
Det funkar, men jag tycker det är överdrivet att splitta på fyra om han inte är väldigt avancerad. Och måste han fråga så är han inte väldigt avancerad.

mistermr
2007-01-15, 19:53
Det funkar, men jag tycker det är överdrivet att splitta på fyra om han inte är väldigt avancerad. Och måste han fråga så är han inte väldigt avancerad.

Okej, skall hälsa honom det.

Vad är alternativen på splitt (kuriosa från min sida)?

mvh

mistermr
2007-01-16, 13:23
Det funkar, men jag tycker det är överdrivet att splitta på fyra om han inte är väldigt avancerad. Och måste han fråga så är han inte väldigt avancerad.

Kompisen frågar, hur avancerad bör man vara för att kunna splitta på fyra dagar (fattar ej varför han inte kan ställa frågan själv)?

mvh