handdator

Visa fullständig version : Film: Tjej som tankar...Kan det bli mycket bättre?


KlopFer
2007-01-14, 17:03
http://www.break.com/index/dumb_woman_at_gas_station.html

Jag har gett upp hoppet om kvinnliga bilförare*gah!*

Capt
2007-01-14, 17:08
Du...skämtar...:laugh:

wintersnowdrift
2007-01-14, 17:09
Vi blir ju så illa tvungna nu sedan tjejtaxan förbjöds. Räcker det inte med trafikreglerna; ska man behöva lära sig vilken sida tanklocket sitter på också? Bensinstationerna får helt enkelt fixa längre slangar. Fnys.

//Kristin

Srednq
2007-01-14, 17:10
vilka bekymmer hon har. de e ju bara att borra ett nytt hål på andra sidan. de fattar väl vem som helst?

rolf
2007-01-14, 17:14
Vi blir ju så illa tvungna nu sedan tjejtaxan förbjöds. Räcker det inte med trafikreglerna; ska man behöva lära sig vilken sida tanklocket sitter på också? Bensinstationerna får helt enkelt fixa längre slangar. Fnys.

//Kristin

:laugh:

Stoltz
2007-01-14, 17:20
Vi blir ju så illa tvungna nu sedan tjejtaxan förbjöds. Räcker det inte med trafikreglerna; ska man behöva lära sig vilken sida tanklocket sitter på också? Bensinstationerna får helt enkelt fixa längre slangar. Fnys.

//Kristin

Jävla mansdominerat samhälle det här!

KlopFer
2007-01-14, 21:05
Varför kan hon inte bara vända på bilen? Att man inte tänker så långt att slangen inte kommer räcka. Ajaj

mela
2007-01-14, 21:06
Hon får iaf upp tanklocket :em:

Cilia
2007-01-14, 21:08
Varför kan hon inte bara vända på bilen? Att man inte tänker så långt att slangen inte kommer räcka. Ajaj
slangen ska räcka det är det som förbryllar mig.
det brukar inte vara några problem att få den att räcka till andra sidan.
Det verkar som om pumptillverkarna har tänkt till trots att dom antagligen var killar.

mela
2007-01-14, 21:10
slangen ska räcka det är det som förbryllar mig.
det brukar inte vara några problem att få den att räcka till andra sidan.
Det verkar som om pumptillverkarna har tänkt till trots att dom antagligen var killar.

De kanske fick göra en lång slang där för att kompensera något annat? *popcorn*

Nitrometan
2007-01-14, 21:31
Eller så får bensinstationerna installera pumpar på bägge sidor?

KlopFer
2007-01-14, 21:33
slangen ska räcka det är det som förbryllar mig.
det brukar inte vara några problem att få den att räcka till andra sidan.
Det verkar som om pumptillverkarna har tänkt till trots att dom antagligen var killar.

Du verkar ju va rätt insatt i hur långt den räcker kör du oxå på den sidan ? *whistle*

Cilia
2007-01-14, 21:35
Du verkar ju va rätt insatt i hur långt den räcker kör du oxå på den sidan ? *whistle*
Vet inte om du har körkort och bil men det är inte alltid så att det går att köra in så man får pumpen på "rätt" sida. Vilket tydligen även pumptillverkarna verkar ha haft i åtanke och därför gjort slangen lång nog för att räcka över en bil.

så svaret på din fråga är
JA, jag har tankat då jag behövt stäcka slangen över bilen utan att trilla

Hades
2007-01-14, 21:47
Vet inte om du har körkort och bil men det är inte alltid så att det går att köra in så man får pumpen på "rätt" sida.
VA?! Går det att köra in från ena hållet så går det ju att köra in från andra :)

Pingu
2007-01-14, 21:49
http://www.break.com/index/dumb_woman_at_gas_station.html

Jag har gett upp hoppet om kvinnliga bilförare*gah!*

:laugh: jag dör :laugh:

Larsen
2007-01-14, 21:49
Jag hoppas hon är påverkad av något slag :D

Pingu
2007-01-14, 21:50
Vet inte om du har körkort och bil men det är inte alltid så att det går att köra in så man får pumpen på "rätt" sida. Vilket tydligen även pumptillverkarna verkar ha haft i åtanke och därför gjort slangen lång nog för att räcka över en bil.

så svaret på din fråga är
JA, jag har tankat då jag behövt stäcka slangen över bilen utan att trilla

Har aldrig varit med om att man inte har kunnat ställa bilen med tanklocket mot pumpen

tossefar
2007-01-14, 21:54
Vet inte om du har körkort och bil men det är inte alltid så att det går att köra in så man får pumpen på "rätt" sida. Vilket tydligen även pumptillverkarna verkar ha haft i åtanke och därför gjort slangen lång nog för att räcka över en bil.

så svaret på din fråga är
JA, jag har tankat då jag behövt stäcka slangen över bilen utan att trilla

Haha hur menar du nu? Kan man köra in så kan man självklart också backa in. Vad är det för skumma bensinstationer du besöker?

nutz
2007-01-14, 22:42
Den där filmen gör mig alldeles sorgsen, såpass att jag nästan vill gråta. Innerst inne vill jag bara att någon ska förklara för mig att den är uppgjord, men det lär väl knappast vara..

PowPow
2007-01-14, 22:43
Haha hur menar du nu? Kan man köra in så kan man självklart också backa in. Vad är det för skumma bensinstationer du besöker?

Jag har också ställt mig med locket på fel sida ett flertal gånger. Macken jag tankade på förr var det ofta kö till och folk ställde sig i kö till de olika pumparna beroende på vilken sida de hade tanklocket. Man kan bara köra in från ena hållet (enligt skyltarna alltså) och eftersom det ofta var ledigt på de pumparna som var på fel sida så tog jag dem. Det är inte speciellt svårt att dra slangen runt bilen, vilket många verka tror.

Vad tjejen i videon höll på med förstår jag inte dock. Verkade vara en aggro slang :D

HajduMan
2007-01-14, 22:45
slangen ska räcka det är det som förbryllar mig.
det brukar inte vara några problem att få den att räcka till andra sidan.
Det verkar som om pumptillverkarna har tänkt till trots att dom antagligen var killar.


e de du i videon?

mangemani
2007-01-14, 22:49
blev lite påmind om den där päron till farsa filmen där han skulle tanka men hittade ej locket..slet bort reg skylten och höll på.
blev också påmind om S.O.S filmen där tokfan står och tankar i vatten hålet istället för bensin hålet i båten.