handdator

Visa fullständig version : Hemligt nummer


mela
2007-01-13, 19:10
Alldeles för många freaks efter mig på msn nu.
Inte så svårt att få tag på någons nummer.
Hur gör man för att få skyddat nummer?

Yankeee
2007-01-13, 19:11
Ring till kundtjänst och säg att du vill ha skyddat nummer, brukar inte vara några problem. Har för mig det kostar hos vissa operatörer, kan vara värt att kolla upp.

King Grub
2007-01-13, 19:12
Har för mig det kostar hos vissa operatörer.

Det är det värt.

Jarod
2007-01-13, 19:13
Alldeles för många freaks efter mig på msn nu.
Inte så svårt att få tag på någons nummer.
Hur gör man för att få skyddat nummer?

Skit i att ha ditt nummer på msn? *rolleyes*

Strunta i att adda folk du inte känner/blocka dom du inte vill ha?

mela
2007-01-13, 19:14
Skit i att ha ditt nummer på msn? *rolleyes*

Strunta i att adda folk du inte känner/blocka dom du inte vill ha?

Har inte numret på msn..
men hitta.se och annat.

vet de mitt namn så finns det bara 2 st i sverige

Kwon
2007-01-13, 19:16
Hur har de fått reda på ditt namn på Melish?

mela
2007-01-13, 19:18
Alexander säger:
hej
melish | säger:
hejsan
Alexander säger:
Allt bra? Hur går träningen ?
melish | säger:
Det är fint, den går också fint Sjläv då?
Alexander säger:
Blir du nåt köttigare ?
Alexander skickar:


Öppna(Alt+P)
melish | säger:
jobbar på det iaf..

Du har tagit emot C:\Documents and Settings\Ägaren\Mina dokument\Mina mottagna filer\PICT0423.JPG från Alexander.

Alexander säger:
Hur grov vill du bli ?
melish | säger:
typ.. öh.. så grov jag kan bli utan att ta till steroider
Alexander säger:
Najs, muskler är snyggt !
Alexander säger:
Hur lång är du nu ? Väger ?
melish | säger:
168cm..68kg
Alexander säger:
har du foto att skicka ?
Alexander säger:
Vill du ha fler på mig ?
melish | säger:
ä inte hemma så tyvärr
melish | säger:
nej tack det är lugnt
Alexander skickar:



Alexander säger:
Var jag inte i din smak eller ? *s*

Det gick inte att ta emot filen PICT0421.JPG från Alexander.

Alexander säger:
Hur ofta tränar du ?
melish | säger:
5-8 ggr i veckan
Alexander säger:
Vad gör hon i bänkpressen ? Eller hantelpress?
melish | säger:
bänk vettefan.. hantelpress har jag inte maxat i
Alexander säger:
jag pumpar på 27,5 4*6 du då?
melish | säger:
17,5kg..8reps..
melish | säger:
typ..
Alexander säger:
Är en del i GBG, kan ju smsa dig så kan vi ta ett pass
Alexander säger:
************* eller **********? Klar med lumpen i Skövde föresten ?


melish | säger:
Vem är du? Och jag har inte gjort lumpen
Alexander säger:
Har för mig att du skulle göra den i Skövde
melish | säger:
Du har nog aldrig pratat med mig innan nu
Alexander säger:
Jo, vi snackade mkt förr, på body och gymmare.se
Alexander säger:
Sen bodde vi grannar i Skövde
melish | säger:
Jag har aldrig bott i Skövde
Alexander säger:
Coolt, då finns det två Michaela Blom i Sverige
Alexander säger:
En i Skövde också
Alexander säger:
Kör du kvar på Friskis föresten ?
Alexander säger:
Ska käka nu, PS, håll koll på älsklingen din, hörde att han hade "skoj" utan sin gumma förra veckan
Alexander säger:
Ha det.
melish | säger:
Du vet inte ens vem jag är. Vad fan snackar du om!?
Alexander säger:
Hehe, som sagt, håll koll på gubben, ryktet går på stan att han hade "skoj" utan sin älskling...
Alexander säger:
ha det bye
melish | säger:
Men du vet inte vem jag är. Du vet inte vem min kille är.
Alexander säger:
Jo, Mickan, hörs
melish | säger:
men seriöst
melish | säger:
sluta
melish | säger:
Vad heter min kille? Om du niu vet det
Alexander säger:
Vill ju inte att du ska höra det på omvägar, måste dra nu










Vafan!? Det är ju inte ens jag.. jävla freaks *gah!*

mela
2007-01-13, 19:19
Hur har de fått reda på ditt namn på Melish?

kolla min msnadress

bengdoktor
2007-01-13, 19:19
Som sagt, ring till teleoperatören och begär numret hemligt. Annars kan du maila eller ringa hitta.se/eniro och göra numret hemligt.

//Former hitta.se-anställd

High1ander
2007-01-13, 19:20
Har inte numret på msn..
men hitta.se och annat.

vet de mitt namn så finns det bara 2 st i sverige

Taskigt läge :/


Nej, gammal ytligg raggning utanför Internet är det enda rätta.

Kwon
2007-01-13, 19:22
kolla min msnadress

Byt email åsse och skapa nytt msn-konto

Dumleman
2007-01-13, 19:23
Vad har msn med nummer att göra? Nu känner jag mig omodern.

mela
2007-01-13, 19:24
Mitt nummer är nu hemligt och försvinner från hitta och eniro inom tre dagar.

Har fått byta nummer innan för att det spridits och äckelgubbar har ringt mitt i natten *cry*

mela
2007-01-13, 19:24
Vad har msn med nummer att göra? Nu känner jag mig omodern.


för + efternamn

Snake
2007-01-13, 19:24
Mitt nummer är nu hemligt och försvinner från hitta och eniro inom tre dagar.

Har fått byta nummer innan för att det spridits och äckelgubbar har ringt mitt i natten *cry*

Antagligen så har du bara dig själv att skylla. Kanske något att tänka på i framtiden.

mela
2007-01-13, 19:25
Antagligen så har du bara dig själv att skylla. Kanske något att tänka på i framtiden.


Jag är en "offentlig" person. Och ett telefonnummer är inte så svårt att få tag på.

frökenzelda
2007-01-13, 19:25
Jag har skyddat nummer. Antingen tecknar man ett nytt abonnemang/köper ny mobil så brukar de fråga om man vill ha hemligt eller "vanligt". Eller så går man till nån butik som säljer teles och ber dem fixa det.. man kan också ringa till kundtjänst hos sin operatör, de kan hjälpa i de flesta fall.

Fast jag fattar inte vad msn har med telenummer att göra??

Dumleman
2007-01-13, 19:26
för + efternamn
Ja men jag förstår ändå inte kopplingen *trög*:em:.

Nadja_N
2007-01-13, 19:26
Mitt nummer är nu hemligt och försvinner från hitta och eniro inom tre dagar.

Har fått byta nummer innan för att det spridits och äckelgubbar har ringt mitt i natten *cry*

hur fan händer sånt?! jag måste vara jävligt oattraktiv på marknaden... aldrig hänt mig *suckar* ;)

lycka till iallfall och byt email och allt sånt...

Snake
2007-01-13, 19:26
Jag är en "offentlig" person. Och ett telefonnummer är inte så svårt att få tag på.

Finns nog ingen på Kolo som INTE vet vem du är. Och det har inte med MUF att göra.

mela
2007-01-13, 19:27
Den här killen var bara sista droppen.
Men det är inte kul att ha okänt folk som ringer till en. Känns som stalkers.

daja
2007-01-13, 19:27
och nu fick ännu fler reda på ditt namn?

tossefar
2007-01-13, 19:28
Ja men jag förstår ändå inte kopplingen *trög*:em:.

Om hon har m*ela.bl*m@msn.com så är det kanske inte så svårt att mata in namnet på eniro.se och få numret.

Kwon
2007-01-13, 19:29
Melish, du har väl haft föreläsningar för Muffare också, där ditt namn dykt upp.

Så kanske det vart en äckelgubbe där.

Yankeee
2007-01-13, 19:29
Undrar hur många sökningar eniro har fått ditt namn de senaste minutrarna.

Bärs
2007-01-13, 19:29
Finns nog ingen på Kolo som INTE vet vem du är.

Jag har ingen aningen om vem Mela är. Varför skulle alla veta det?

Ursäkta: mela

HerrArne
2007-01-13, 19:30
Finns nog ingen på Kolo som INTE vet vem du är. Och det har inte med MUF att göra.

Jag visste inte innan denna tråd. :D

Å andra sidan så kommer jag ju inte att ringa eller msn:a heller, så det kanske är irrelevant?

Dumleman
2007-01-13, 19:35
Om hon har m*ela.bl*m@msn.com så är det kanske inte så svårt att mata in namnet på eniro.se och få numret.
Jaha på så vis.

Nadja_N
2007-01-13, 19:36
Om hon har m*ela.bl*m@msn.com så är det kanske inte så svårt att mata in namnet på eniro.se och få numret.

fattar ändå inte vad folk har för intresse av att göra det?.... brist på bättre sysselsättningar antar jag? :smash:

qwerty1
2007-01-13, 19:39
Håller med Snake, du har helt klart dig själv att skylla.. tänk på det nästa gång

Lizard
2007-01-13, 20:47
Läste konversationen och jag tror att du helt kan avfärda den.

Det är nämligen så att en del ungar ser hur andra ungar bygger små sandslott på stranden. Eftersom det blev ett fint sandslott känner de avundsjuka över detta och känner också hur otillräckliga de är som inte själva kunde komma på och tillverka samma sak. Så fort chans ges så går de då löst på sandslottet tills det flyter med vågorna tillbaka till sin ursprungsform. Vanligtvis försvinner detta i takt med hjärnans mognande och ett engagerat input från vakna vuxna. Bäst är när de själv ser vad som åstadkommits och därför försöker utveckla sina egna konstruktioner utifrån sina egna förutsättningar och önskningar.

Pojken du konverserade med kände sig mindre värd när du inte jublade över hans utseende och omedelbart ville visa den ultimata manliga bekräftelsen genom att högt och tydligt bli kåt. "Jag vill ******, nu, med dig" skulle du sagt och hans lycka hade varit fullständig för en sekund. Nu uteblev det önskade resultatet och han beslöt sig därför att förstöra ditt sandslott. "Din kille är otrogen" är en standardfras han vet brukar ge reaktioner och i och med att du just reagerade så fick han en missriktad men ändå, av honom, kontrollerad reaktion. Det är inte säkert ett sjukligt beteende alltså utan ett extremt barnsligt. Barn kan man skrämma och ringer han dig så be honom prata vidare eftersom du bandar samtalet och att han är polisanmäld för ofredande vilket gör att din telefontrafik loggas. Gissar på en hastigt avbruten konversation, eller om han är den typen som flinar fånigt när han blir rädd, så babblar han halsen av sig. Lägg då luren åt sidan och blanda en proteindrink. Kom ihåg att tomma tunnor skramlar mest.

Lizard

Sir Anselm
2007-01-13, 21:03
Nu är jag kille, och har aldrig blivit trakasserad på MSN, men varför tar man emot meddelande från folk man inte vet vilka det är? Dyker det upp ett meddelande från någon okänd, fråga direkt vem det är, om det inte är någon du känner, stäng och blocka. Det gör t.o.m jag, och jag har ju egentligen ingen anledning att vara misstänksam... Tråkigt att höra iallafall Mela!

NiXPhoenix
2007-01-13, 21:18
Alltså, de som redan ringt till dig, Mela, har ju redan numret så dem blir du knappast av med...

Är det numret eller nummret? Man uttalar det som det senare men..

Deceiver85
2007-01-13, 21:29
Läste konversationen och jag tror att du helt kan avfärda den.

Det är nämligen så att en del ungar ser hur andra ungar bygger små sandslott på stranden. Eftersom det blev ett fint sandslott känner de avundsjuka över detta och känner också hur otillräckliga de är som inte själva kunde komma på och tillverka samma sak. Så fort chans ges så går de då löst på sandslottet tills det flyter med vågorna tillbaka till sin ursprungsform. Vanligtvis försvinner detta i takt med hjärnans mognande och ett engagerat input från vakna vuxna. Bäst är när de själv ser vad som åstadkommits och därför försöker utveckla sina egna konstruktioner utifrån sina egna förutsättningar och önskningar.

Pojken du konverserade med kände sig mindre värd när du inte jublade över hans utseende och omedelbart ville visa den ultimata manliga bekräftelsen genom att högt och tydligt bli kåt. "Jag vill ******, nu, med dig" skulle du sagt och hans lycka hade varit fullständig för en sekund. Nu uteblev det önskade resultatet och han beslöt sig därför att förstöra ditt sandslott. "Din kille är otrogen" är en standardfras han vet brukar ge reaktioner och i och med att du just reagerade så fick han en missriktad men ändå, av honom, kontrollerad reaktion. Det är inte säkert ett sjukligt beteende alltså utan ett extremt barnsligt. Barn kan man skrämma och ringer han dig så be honom prata vidare eftersom du bandar samtalet och att han är polisanmäld för ofredande vilket gör att din telefontrafik loggas. Gissar på en hastigt avbruten konversation, eller om han är den typen som flinar fånigt när han blir rädd, så babblar han halsen av sig. Lägg då luren åt sidan och blanda en proteindrink. Kom ihåg att tomma tunnor skramlar mest.

Lizard

Du borde få en egen "Best of Lizard"-tråd för du skriver fan mig jäkligt kloka saker ibland!

Pellefant
2007-01-13, 21:32
Du har väl bytt msn adress nu? Gör det annars.

Rock'nRoll
2007-01-13, 21:46
Den här killen var bara sista droppen.
Men det är inte kul att ha okänt folk som ringer till en. Känns som stalkers.

Fan va creepy. Vad vill dom som ringer egentligen? Bara äckliga eller börjar de dilla om väder och vind?

edvin
2007-01-13, 22:31
Om man skaffar hemligt nummer brukar man få begära att ta bort det samma skriftligt. Detta kan ju vara lite bökigt.

Du kan ju ändra dina uppgifter som du lämnar ut på tex. hitta.se, varför inte bara ta bort det du inte vill lämna ut. Då måste man iaf ringa nummerupplysningen för att få ditt nummer. Kanske blir lite omständigare iaf...

Angel
2007-01-13, 22:46
Har hänt mig också Mela, någon som såg mig på detta forumet, tog reda på mitt nummer och ringde mitt i natten och frågade massa personliga saker för inte så längesedan.
Sen har ja fått mail från folk som sett mig här som undrat om jag vill vara med i nakenbrottning..(man skulle tydligen brottas med killen i fråga med)....

För inte så länge sedan va det någon som hotade att ta kontakt med mina föräldrar osv...

mela
2007-01-13, 22:52
Lizard: Förmodligen sant det du säger. Men han har antagligen förväxlat mig med någon annan. Eller så är han bara helt retard. Han har iaf inte ringt än. Har visserligen suttit i ett 2h telefonsamtal nu.

Alltså, de som redan ringt till dig, Mela, har ju redan numret så dem blir du knappast av med...

Är det numret eller nummret? Man uttalar det som det senare men..
Det har inte ringt någon till detta numret, än. Det är bara 3 månader gammalt. Ringer någon nu så kommer jag spärra det numret. Jag orkar inte byta nummer igen. Det är alldeles för omständigt.

Det är numret ;)

Du har väl bytt msn adress nu? Gör det annars.

Har bytt msn nu.

Fan va creepy. Vad vill dom som ringer egentligen? Bara äckliga eller börjar de dilla om väder och vind?

Nån har bara flåsat. Nån var riktig sån "jag såg dig där och där." det var mest creepy men jag hade sällan varit på de platserna så jag vart inte så orolig. Några andra har bara lagt på...

Om man skaffar hemligt nummer brukar man få begära att ta bort det samma skriftligt. Detta kan ju vara lite bökigt.

Du kan ju ändra dina uppgifter som du lämnar ut på tex. hitta.se, varför inte bara ta bort det du inte vill lämna ut. Då måste man iaf ringa nummerupplysningen för att få ditt nummer. Kanske blir lite omständigare iaf...

Numret är nu hemligt och försvinner från hemsidor och sånt inom 3 dagar.

mela
2007-01-13, 22:53
Har hänt mig också Mela, någon som såg mig på detta forumet, tog reda på mitt nummer och ringde mitt i natten och frågade massa personliga saker för inte så längesedan.
Sen har ja fått mail från folk som sett mig här som undrat om jag vill vara med i nakenbrottning..(man skulle tydligen brottas med killen i fråga med)....

För inte så länge sedan va det någon som hotade att ta kontakt med mina föräldrar osv...

Det där mailet har ja också fått. var bara nån vecka sedan som jag fick ett "uppföljarmail" om att jag var intresserad och blabla. jag svarade inte ens på mailet *screwy*

Angel
2007-01-13, 23:03
Haha, ja oooh ja verkligen sugen på att nakenbrottas med nån snubbe, ett punggrepp så e han nere för räkning *fniss*

Men det e lite kul när folk kommer fram till en och säger att dom känner igen en från nätet, fame of the day typ .)

mela
2007-01-13, 23:06
Haha, ja oooh ja verkligen sugen på att nakenbrottas med nån snubbe, ett punggrepp så e han nere för räkning *fniss*

Men det e lite kul när folk kommer fram till en och säger att dom känner igen en från nätet, fame of the day typ .)

Jag hade nog åkt dit med en hagelbössa isf och gjort en Cobain!*whistle*

Hm, det är lite scary med ibland :P
Jag blev rädd först när du kände igen mig *popcorn*

Angel
2007-01-13, 23:07
Jag hade nog åkt dit med en hagelbössa isf och gjort en Cobain!*whistle*

Hm, det är lite scary med ibland :P
Jag blev rädd först när du kände igen mig *popcorn*

haha..."Är det inte du som är Mela från Kollo??"

Lizard
2007-01-14, 00:00
Nakenbrottning?! Hahahahaha. Ni anar inte hur många som addat mig på YouTube som är inne på sånt :)
Erbjuds både det ena och det andra. *hmmm...funkar inte karriären kan jag alltid bli filmproducent med mukkliga brudar som specialitet..!?!*

Lite putt är jag allt - jag hade blivit gladare över ett kontrakt i Hollywood.


Lizard

Timme
2007-01-14, 00:59
Lizard, finns det några bilder på dig? Det har blivit lite med dig som det var med Grub för ett tag sedan. Du är nästan en Legend.

Enormt bra inlägg skriver du och alltid med fina rubriken och tydlig text.

Mer Lizard!




Mela: Usch vad hemskt. Män/killar är allt bra sjuka i många fall. Hade du varit kille så hade du ju garanterat inte haft dessa problem. Det är verkligen helt sjukt.

Sonny
2007-01-14, 02:35
Finns nog ingen på Kolo som INTE vet vem du är. Och det har inte med MUF att göra.:laugh:

christian
2007-01-14, 02:58
Läste konversationen och jag tror att du helt kan avfärda den.

Det är nämligen så att en del ungar ser hur andra ungar bygger små sandslott på stranden. Eftersom det blev ett fint sandslott känner de avundsjuka över detta och känner också hur otillräckliga de är som inte själva kunde komma på och tillverka samma sak. Så fort chans ges så går de då löst på sandslottet tills det flyter med vågorna tillbaka till sin ursprungsform. Vanligtvis försvinner detta i takt med hjärnans mognande och ett engagerat input från vakna vuxna. Bäst är när de själv ser vad som åstadkommits och därför försöker utveckla sina egna konstruktioner utifrån sina egna förutsättningar och önskningar.

Pojken du konverserade med kände sig mindre värd när du inte jublade över hans utseende och omedelbart ville visa den ultimata manliga bekräftelsen genom att högt och tydligt bli kåt. "Jag vill ******, nu, med dig" skulle du sagt och hans lycka hade varit fullständig för en sekund. Nu uteblev det önskade resultatet och han beslöt sig därför att förstöra ditt sandslott. "Din kille är otrogen" är en standardfras han vet brukar ge reaktioner och i och med att du just reagerade så fick han en missriktad men ändå, av honom, kontrollerad reaktion. Det är inte säkert ett sjukligt beteende alltså utan ett extremt barnsligt. Barn kan man skrämma och ringer han dig så be honom prata vidare eftersom du bandar samtalet och att han är polisanmäld för ofredande vilket gör att din telefontrafik loggas. Gissar på en hastigt avbruten konversation, eller om han är den typen som flinar fånigt när han blir rädd, så babblar han halsen av sig. Lägg då luren åt sidan och blanda en proteindrink. Kom ihåg att tomma tunnor skramlar mest.

Lizard

Du har ett underbart sätt med ord. Är du författare eller journalist? :thumbup:

Yankeee
2007-01-14, 06:37
Om man skaffar hemligt nummer brukar man få begära att ta bort det samma skriftligt. Detta kan ju vara lite bökigt.

Du kan ju ändra dina uppgifter som du lämnar ut på tex. hitta.se, varför inte bara ta bort det du inte vill lämna ut. Då måste man iaf ringa nummerupplysningen för att få ditt nummer. Kanske blir lite omständigare iaf...

Otroligt bökigt att skriva,
"Nummer 123456789 ska from nu inte vara skyddat längre.

MVH

Namn, personnummer, datum, ort, underskrift." eller motsv och posta till operatören ;)

edvin
2007-01-14, 08:54
Otroligt bökigt att skriva,
"Nummer 123456789 ska from nu inte vara skyddat längre.

MVH

Namn, personnummer, datum, ort, underskrift." eller motsv och posta till operatören ;)

Nej egenteligen inte. Har jobbat på Telia i olika omgångar, tro det eller ej men det finns folk som irriterar sig på sådant. Tänkte bara var schyst och informera om ev. konsekvenser. ;)

Yankeee
2007-01-14, 08:55
Nej egenteligen inte. Har jobbat på Telia i olika omgångar, tro det eller ej men det finns folk som irriterar sig på sådant. Tänkte bara var schyst och informera om ev. konsekvenser. ;)

Klart man stör sig på det, har skyddat nummer men ville att andra skulle se numret när jag ringde men inte att det skulle vara sökbart. Då sa de att jag var tvungen att skicka in en lapp, men det orkar jag inte :Virro

Cilia
2007-01-14, 11:22
Nu är jag kille, och har aldrig blivit trakasserad på MSN, men varför tar man emot meddelande från folk man inte vet vilka det är? Dyker det upp ett meddelande från någon okänd, fråga direkt vem det är, om det inte är någon du känner, stäng och blocka. Det gör t.o.m jag, och jag har ju egentligen ingen anledning att vara misstänksam... Tråkigt att höra iallafall Mela!
jag är tjej och har aldrig blivit trakasserad.
Förstår inte heller varför man tar emot meddelande ifrån någon som man inte känner?

Dessutom har jag ingenting kring msn eller min mailadress eller likande som kan förknippas eller spåras till mig som person om jag inte ger dom uppgifterna själv. Är enormt restriktiv med vad jag delar med mig av för information.

Kwon
2007-01-14, 11:24
Jag är kille och har blivit trakasserad :D

Dock ej på MSN!

Nadja_N
2007-01-14, 11:29
Jag är kille och har blivit trakasserad :D

Dock ej på MSN!

jag kan trakassera dig.. om du vill? (på msn) :cool:

Cilia
2007-01-14, 11:32
jag kan trakassera dig.. om du vill? (på msn) :cool:
hahhaahhaahahaha du vet inte vad du ber om

Nadja_N
2007-01-14, 11:33
hahhaahhaahahaha du vet inte vad du ber om

inte? :D

mela
2007-01-14, 11:33
Personen psychot sökte är min syssling tydligen, vi är lika gamla och allt *gah!*

Lellan
2007-01-14, 11:33
Läbbigt med folk som blir stalker nyfikna, mitt tips är att inte bidra till någon konversation själv så dör det förhoppningsvis ut. Mig är det tydligen supersvårt att få tag på info om för jag fick knappt nå julkort i år.. :MrT: Å min mobil är lite tyst. På msn har jag en gammal kollomedlem och en ny, räcker bra så för mitt msn är puckat så jag verkar stroppig och svarar inte (av den enkla anledningen till att jag inte ser om någon skriver till mig).

Om någon ringer till dig från skyddat nr kan du skriva upp klockslag så kan polisen kolla varifrån det är ringt, sen kan du göra anmälan om du anser att det är trakasserier. Får man spela in folk på telefon är det ju bra å då leder kanske anmälan någon vart också.

Själv hatar jag att bli igenkänd, och de fåtal ggr det hänt har jag sagt att det inte är jag och spelat dum. Spottar du mig och är medlem här kan du dock säga det så kommer det nog något trevligare ur mig (typ "hej!" :-)).

Lycka till!

Prankie
2007-01-14, 11:44
Det är läskigt hur en tjej fick mitt ny mobilnummer som bara 5 personer vet och ingen känner henne. *mini*

Stoltz
2007-01-14, 11:53
inte? :D

Alltså, vi snackar om en kille som har sjuklig rumpfetish. Den killen kan sniffa gluteus på flera mils avstånd, och förmodligen klämma på dem genom telekeni.
Kwon är typ den optimala telekenetiska rumpklämmaren.

Nadja_N
2007-01-14, 13:28
Alltså, vi snackar om en kille som har sjuklig rumpfetish. Den killen kan sniffa gluteus på flera mils avstånd, och förmodligen klämma på dem genom telekeni.
Kwon är typ den optimala telekenetiska rumpklämmaren.

och detta var information som jag inte redan kände till?:D

Stoltz
2007-01-14, 13:33
och detta var information som jag inte redan kände till?:D

;)

Nadja_N
2007-01-14, 13:35
;)

den stora frågan är hur man gör för att själv få en syl i vädret och få en CHANS att terrorisera HONOM :confused: ;)

Angel
2007-01-14, 14:30
vi bor två kvarter ifrån varandra, men en grå prick är det enda jag ser av susanne

Kwon
2007-01-14, 14:40
den stora frågan är hur man gör för att själv få en syl i vädret och få en CHANS att terrorisera HONOM :confused: ;)

Ahahahahahahaha :laugh:

Nadja_N
2007-01-14, 14:41
Ahahahahahahaha :laugh:

som om jag snackade skit....:smash:

mela
2007-01-15, 12:12
Mitt nummer finns nu inte längre på hitta.se och eniro *flex*

Kwon
2007-01-15, 12:13
Well done Melish!

AlexGBG
2007-01-15, 12:22
som tillägg till denna tråd kan jag säga att min gamla mailadress var tele0702825***, det var smart tyckte jag när jag skaffade den...

mela
2007-01-15, 12:25
som tillägg till denna tråd kan jag säga att min gamla mailadress var tele0702825***, det var smart tyckte jag när jag skaffade den...

Men sedan är väl du bara ute efter att få doppa också..

Tigerkotten
2007-01-15, 13:21
haha även jag har blivit "trakasserad" :D Fått nret på något sätt och sedan smsat / ringt o pratat på som man känner personen, vilket man inte gjort.

Men lägger någon okänd till mig på msn så vill jag veta på en gång vem det är. Skulle aldrig falla mig in o prata på mycket om den vägrade säga vem han/hon är.

egge
2007-01-15, 13:22
Alltså, vi snackar om en kille som har sjuklig rumpfetish. Den killen kan sniffa gluteus på flera mils avstånd, och förmodligen klämma på dem genom telekeni.
Kwon är typ den optimala telekenetiska rumpklämmaren.

Did you just grab my ass?

I know your tricks!

He-man
2007-01-15, 13:58
Men det e lite kul när folk kommer fram till en och säger att dom känner igen en från nätet, fame of the day typ .)

Hm, det är lite scary med ibland :P
Jag blev rädd först när du kände igen mig *popcorn*

Tycker ni inte att det känns lite otryggt att ha bilder på er själva med den vetskapen?

Kwon
2007-01-15, 14:12
Did you just grab my ass?

I know your tricks!

Sorry, had to cop a feel :devil: ;)

egge
2007-01-15, 14:26
Sorry, had to cop a feel :devil: ;)

Bara det inte blir någon telekinetisk rape*cry*

Kwon
2007-01-15, 14:33
Bara det inte blir någon telekinetisk rape*cry*

Just spread those cheeks boy!

PS. Mr T-röst "You look mighty fine in them jeans boy" :MrT:

egge
2007-01-15, 14:39
Just spread those cheeks boy!

PS. Mr T-röst "You look mighty fine in them jeans boy" :MrT:

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=87004 (Våldtäkt=intepra)*whistle*

Stoltz
2007-01-15, 15:47
PS. Mr T-röst "You look mighty fine in them jeans boy" :MrT:

Now come over here and...

Älskar den.