handdator

Visa fullständig version : [B] En ny epok börjar![/B]


Lellan
2007-01-11, 01:14
(om ni är deppiga efter Thorwaldsson´s tråd "En epok går i graven")

Jag har mig veterligen ALDRIG haft en avatar.. men då och då får jag för mig att jag ska skaffa mig.. Men antingen så hittar jag inget (pressen är ju stor när man tar sin avatar-oskuld) eller så tänker jag hoppa på ett avatar tema lite anonymt sådär.. Som denna vecka.. men då ska man ha photoshoppade bilder.. å jag som inte fattar nåt datasnack fattar inte riktigt.. utan fortsätter.. UTAN avatar.. *gah!*

Så Ärade Kollosser.. GE mig en... snälla? :bow:

Edit: Ja, som ni ser söker jag uppmärksamhet och vill ha "bold" rubrik å inte ens det grejjar jag.. (här ska det va en ledsen smiley..)

He-man
2007-01-11, 01:20
(om ni är deppiga efter Thorwaldsson´s tråd "En epok går i graven")

Jag har mig veterligen ALDRIG haft en avatar.. men då och då får jag för mig att jag ska skaffa mig.. Men antingen så hittar jag inget (pressen är ju stor när man tar sin avatar-oskuld) eller så tänker jag hoppa på ett avatar tema lite anonymt sådär.. Som denna vecka.. men då ska man ha photoshoppade bilder.. å jag som inte fattar nåt datasnack fattar inte riktigt.. utan fortsätter.. UTAN avatar.. *gah!*

Så Ärade Kollosser.. GE mig en... snälla? :bow:

Edit: Ja, som ni ser söker jag uppmärksamhet och vill ha "bold" rubrik å inte ens det grejjar jag.. (här ska det va en ledsen smiley..)


Fördelen med en avatar är att det underlättar för andra användare att känna igen, och komma ihåg dig, förutsatt att man inte konstant byter avatar som många gör! *mini*

Zakath
2007-01-11, 02:28
En bild på dig själv skulle kunna vara ett väldigt bra första avatarval (om du inte har något emot att minska lite på din anonymitetsgrad såklart).

Kwon
2007-01-11, 07:14
lellan, be Nina L fixa en avatar på dig

En bild på dig photoshoppad e poppis

Piranha
2007-01-11, 08:23
Edit: Ja, som ni ser söker jag uppmärksamhet och vill ha "bold" rubrik å inte ens det grejjar jag.. (här ska det va en ledsen smiley..)

Nej, eftersom den är "bold" redan som default så blir det svårt ;)

Vi har en del photoshop haxxorz här på brädan får se om dem kan trilla in en avatar.

Edit: la in en iaf för det ser så tomt ut.

Nina L
2007-01-11, 09:04
lellan, be Nina L fixa en avatar på dig

En bild på dig photoshoppad e poppis+1

Jag hjälper dig så gärna. Vad vill du ha? En bild på mig med crazy figur typ serifigurer, en bild på dig fast med Arnolds ansikte? Ditt ansikte på Kwons kropp? Nån annan bild som jag får göra vad jag vill med? Allt är möjligt!

PM:a mig!

Thorwaldsson
2007-01-11, 11:45
(om ni är deppiga efter Thorwaldsson´s tråd "En epok går i graven")

Måste bara tillägga att den tråden var fruktansvärt gammal. Var någon *pekar på He-man* som dock ville vara onödig och bumpa den *gah!*

He-man
2007-01-11, 15:51
Måste bara tillägga att den tråden var fruktansvärt gammal. Var någon *pekar på He-man* som dock ville vara onödig och bumpa den *gah!*

HAHAHA in your face! :thefinger :angel:

Lellan
2007-01-11, 19:45
lellan, be Nina L fixa en avatar på dig

En bild på dig photoshoppad e poppis


Dina ord är vår lag.. ;) Hon är duktig iaf, nu är jag närmre avatartexten iaf! :D

Kwon
2007-01-11, 19:48
Som sagt, Nina e krym på Pshop och först och främst hjälpsam Lellan!

Se så fint det blev!

Ryska_raketen
2007-01-11, 19:48
Jag hade en grym avatar som du kan få ta över. Av någon anledning så fick ja inte ha kvar den :(

Kwon
2007-01-11, 19:49
Jag hade en grym avatar som du kan få ta över. Av någon anledning så fick ja inte ha kvar den :(

Hade den något med mjölk å göra?

Ryska_raketen
2007-01-11, 19:50
Hade den något med mjölk å göra?

Ja, eller detta är en annan. Men den hade mjölk den med :D

Lellan
2007-01-11, 20:12
Ja, eller detta är en annan. Men den hade mjölk den med :D

Hmm.. man kanske inte får göra reklam för Arla här då? :confused: :D

Gillar omgjorda mig iaf (även om den var väldigt.. eh.. fin.. den Prianha så snällt gav mig! ;) ), den får hänga med till nästa avatar-tema-byte..

Thorwaldsson: Visste inte det men den förde ju nåt gott (?) med sig iaf.. :-)