handdator

Visa fullständig version : Sexigaste yrket?


remixxa
2007-01-10, 20:15
Hörde på radion att kvinnor tyckte Brandmän var de sexigaste som fanns. Men byggare borde väl också gå hem. Fast de optimala tror jag är en, utbildad brandman som jobbar som bartender iklädd byggarkläder och samtidigt är DJ!
Vilken kategori föredrar ni? Kanske skulle behövts en poll till detta. Själv tycker jag kvinnliga ambulansförare kan få en att bli knäsvag :D

Kurash
2007-01-10, 20:16
Sjuksköterskor.

Trance
2007-01-10, 20:18
Jag har hört att en man som är en systemutvecklare/programmerare är något av en erotisk dröm för många kvinnor.

coxie
2007-01-10, 20:19
Bortser vi från yrken som rockstjärna/megakändis tror jag många tänder på.

Läkare
Brandmän
Poliser
Militärer
Skogshuggare (vanlig snickare/elektriker/målare tror jag inte är speciellt sexigt).
VD
Advokat

Shakemynuts
2007-01-10, 20:19
Jag ska bli sjuksköterska! :naughty: Tar antagligen ambulanssjukvårds utbildning efter den.

Själv tycker jag unga kvinnor som har jobb där de har kostym. Of course, kvinnlig kostym. Vet faktiskt inte om det heter så hehe.

Nina L
2007-01-10, 20:19
Fångväktare? :D Asså, det börjar man att man är inlåst och sen så kommer pliten in och så är han skitsnygg och så... man bara snela sluta, och han bara...

http://www.thelegacy.de/pics/smilies/sabber.gif

Nä, jag vet inte. Jag gillar i alla fall inte kostymnissar. Och poliser gör mig rädd. Tänk om de tar mig för fildelning eller nått annat som jag givetvis inte sysslar med men ändå. Brandmän ser väl ut som byggare fast i orange, skitsamma liksom. Nä, det skall vara nått elakt och mäktigt yrke. Pöbel? :D

Flygvärdinna? Fast jag har inget emot butiksbiträden heller. De brukar vara söta.

PowPow
2007-01-10, 20:21
Bambatant (aka mattant).
Vi hade en snygg i alla fall :D