handdator

Visa fullständig version : Sexigaste yrket?


remixxa
2007-01-10, 20:15
Hörde på radion att kvinnor tyckte Brandmän var de sexigaste som fanns. Men byggare borde väl också gå hem. Fast de optimala tror jag är en, utbildad brandman som jobbar som bartender iklädd byggarkläder och samtidigt är DJ!
Vilken kategori föredrar ni? Kanske skulle behövts en poll till detta. Själv tycker jag kvinnliga ambulansförare kan få en att bli knäsvag :D

Kurash
2007-01-10, 20:16
Sjuksköterskor.

Trance
2007-01-10, 20:18
Jag har hört att en man som är en systemutvecklare/programmerare är något av en erotisk dröm för många kvinnor.

coxie
2007-01-10, 20:19
Bortser vi från yrken som rockstjärna/megakändis tror jag många tänder på.

Läkare
Brandmän
Poliser
Militärer
Skogshuggare (vanlig snickare/elektriker/målare tror jag inte är speciellt sexigt).
VD
Advokat

Shakemynuts
2007-01-10, 20:19
Jag ska bli sjuksköterska! :naughty: Tar antagligen ambulanssjukvårds utbildning efter den.

Själv tycker jag unga kvinnor som har jobb där de har kostym. Of course, kvinnlig kostym. Vet faktiskt inte om det heter så hehe.

Nina L
2007-01-10, 20:19
Fångväktare? :D Asså, det börjar man att man är inlåst och sen så kommer pliten in och så är han skitsnygg och så... man bara snela sluta, och han bara...

http://www.thelegacy.de/pics/smilies/sabber.gif

Nä, jag vet inte. Jag gillar i alla fall inte kostymnissar. Och poliser gör mig rädd. Tänk om de tar mig för fildelning eller nått annat som jag givetvis inte sysslar med men ändå. Brandmän ser väl ut som byggare fast i orange, skitsamma liksom. Nä, det skall vara nått elakt och mäktigt yrke. Pöbel? :D

Flygvärdinna? Fast jag har inget emot butiksbiträden heller. De brukar vara söta.

PowPow
2007-01-10, 20:21
Bambatant (aka mattant).
Vi hade en snygg i alla fall :D

Annars är väl flygvärdinnor en klassiker. Vet inte om de är så heta iofs. Men det mesta i uniform går nog hem (polis, brandman, läkare, sjuksköterskor, flygvärdinnor, brevbärare (hrm..eller?))

Fettecke
2007-01-10, 20:21
Jag har hört att en man som är en systemutvecklare/programmerare är något av en erotisk dröm för många kvinnor.

HAHAHAHAHAHAHA... det va de roligaste jag hört idag.... eller sämsta skämtet ?!

men jag tror nog att det sexigaste yrket är aerobics-instruktör.....

sissa
2007-01-10, 20:23
jag är nog svag för kostymnissar.
i teorin iallafall

Empe
2007-01-10, 20:23
Ingen av er som tänder på en elektriker?

Grisen
2007-01-10, 20:24
Fast jag har inget emot butiksbiträden heller. De brukar vara söta.

PERFEKT!

Kom in i affären så ska jag negga dig och winga med hjälp av det fina folket.

OOOOh Nina du är en milf!

Yxel
2007-01-10, 20:24
Kvinnliga unga bartenders *drool*

remixxa
2007-01-10, 20:26
HAHAHAHAHAHAHA... det va de roligaste jag hört idag.... eller sämsta skämtet ?!

men jag tror nog att det sexigaste yrket är aerobics-instruktör.....

Oh waooh! Dom hade jag glömt *drool* Flygvärdinnor också, riktiga milfs ska de vara då, som nina nämnde där.

Grisen
2007-01-10, 20:26
Jag gillar tjejer/kvinnor i uniform, poliser och kustbevakare.

Affärskvinnor är också hawt.

*drool*

Dnepr
2007-01-10, 20:29
En kvinna som tävlar i SL i 100 kg-klassen och jobbar som städerska på stället där hon tränar. Mitt svar är alltså städerskor.

Nina L
2007-01-10, 20:32
PERFEKT!

Kom in i affären så ska jag negga dig och winga med hjälp av det fina folket.

OOOOh Nina du är en milf!Fel kön. :(

Fast du kan negga mig ändå. PM?

eleni
2007-01-10, 20:32
Sjuksköterskor.

Är det DÄRFÖR du umgås med mig?

Grisen
2007-01-10, 20:32
Fel kön. :(

Fast du kan negga mig ändå. PM?

Ha ha, fan =/

L-Sami
2007-01-10, 20:34
Unga lärarinnor, sekreterare, affärskvinnor, sjuksköterskor, en del poliser, väktare, badvakt osv

psirus
2007-01-10, 20:35
Sjuksköterskor.

+1 hade en ung med fina lungr när jag låg inne en gång. *drool*

Angel
2007-01-10, 20:35
Hörde på radion att kvinnor tyckte Brandmän var de sexigaste som fanns. Men byggare borde väl också gå hem. Fast de optimala tror jag är en, utbildad brandman som jobbar som bartender iklädd byggarkläder och samtidigt är DJ!
Vilken kategori föredrar ni? Kanske skulle behövts en poll till detta. Själv tycker jag kvinnliga ambulansförare kan få en att bli knäsvag :D


Yes, thanx man!!!

Trance
2007-01-10, 20:35
HAHAHAHAHAHAHA... det va de roligaste jag hört idag.... eller sämsta skämtet ?!

men jag tror nog att det sexigaste yrket är aerobics-instruktör.....

Vadå? Kvinnor gillar intelligenta män.

ugglan
2007-01-10, 20:37
kvinnliga chefer, så länge de har den kvinnliga motsvarigheten till kostym (dvs inte bambachefen).

Angel
2007-01-10, 20:37
Vadå? Kvinnor gillar intelligenta män.

Lekte något typ frågespel med mina vänner och då var det en fråga om man föredrog smarta och välutbildade killar, och jag var den enda som gjorde det....:(

Fettecke
2007-01-10, 20:37
Vadå? Kvinnor gillar intelligenta män.

kvinnor gillar inte män som tillbringar mer tid vid datorn än med kvinnan själv. (har jag lärt mig)

babbett
2007-01-10, 20:38
Alla som jobbar med kroppen i tajta blåställ....så man kan se deras gluteus *drool*














Vad är denna tjusning med uniformer? *screwy*

Kurash
2007-01-10, 20:39
Är det DÄRFÖR du umgås med mig?

Ja, vafan tror du? Jag väntar bara på att du ska bli färdigutbildad så slår jag till.

flenders
2007-01-10, 20:39
Jag skulle säga tjejer i högstatus-yrken. De som går i italienska kläder och är smarta. Sen om hon är boss över HM, advokat eller revisor det bryr jag mig inte om. Inom yrken med lägre betalning så är det definitivt flygvärdinnor som toppar.

psirus
2007-01-10, 20:40
Lekte något typ frågespel med mina vänner och då var det en fråga om man föredrog smarta och välutbildade killar, och jag var den enda som gjorde det....:(

smarta personer är ofta tråkiga :)

PowPow
2007-01-10, 20:41
Tandläkare/tandhygienister/tandsköterskor och allt vad de heter. De har alltid så fina ögon. Och ibland stora boppar som dunsar mot huvudet. Det är nice. haha.

Dnepr
2007-01-10, 20:41
Unga lärarinnor, sekreterare, affärskvinnor, sjuksköterskor, en del poliser

Mycket bra val. Så jävla sexiga kan dom vara.

Zlin
2007-01-10, 20:43
Jag har hört att en man som är en systemutvecklare/programmerare är något av en erotisk dröm för många kvinnor.

GÖTT! I'm set för fan. Eller, det där visste jag redan. :D

Hades
2007-01-10, 20:44
Ja, unga lärarinnor.... mmmmmmm vad många erotiska drömmar man haft om högstadielärarinnor....

Klenis
2007-01-10, 20:53
Strippor, porrstjärnor...


Nä men... Unga tjejer som jobbar i klädbutiker brukar va fina :)

jwzrd
2007-01-10, 20:53
Jag har hört att en man som är en systemutvecklare/programmerare är något av en erotisk dröm för många kvinnor.

Du skulle bli förvånad.

Muskelbyggaren
2007-01-10, 20:54
Du skulle bli förvånad.

Låt höra.

Dnepr
2007-01-10, 20:55
Du skulle bli förvånad.

Det skulle nog alla bli om det stämde :)

dynamo
2007-01-10, 20:56
Flygvärdinnorna på inrikesflyget är ju då oftast inget vidare. Eller så har jag bara otur.

Jag ser nog mer praktiskt på yrket. Inte massa övertid, dra in hyfsat med pengar och så ska hon trivas med jobbet.

Kanske större andel av tjejerna är snygga och i bra form som jobbar som aerobicsinstruktör än som fordonsmekaniker. Men eftersom jag nöjer mig med en tjej, så spelar andelen snygga inte så stor roll, gäller bara att välja rätt.

RassK
2007-01-10, 21:00
Vafan är detta?
Porrstjärnor!

Sheogorath
2007-01-10, 21:01
Min flickvän blev märkbart besvärad när jag lade om skutan från polis till sjukgymnast. Det var nog något med uniformen och batongen som förefall damen intressant.

psirus
2007-01-10, 21:03
Vafan är detta?
Porrstjärnor!

ööööh nej! :smash:

Garnax
2007-01-10, 21:04
Jag hade ett par riktigt snygga lärarinnor när jag gick i högstadiet, thats hot.

Strippa/utvikningsbrud och porrskådis ligger ju bra till också :)

Sheogorath
2007-01-10, 21:05
Jag hade ett par riktigt snygga lärarinnor när jag gick i högstadiet, thats hot.

Strippa/utvikningsbrud och porrskådis ligger ju bra till också :)

Alltså, det är klart att det kan se sexigt ut, men är det sexigt? Jag vette katten. Jag skulle nog ha lite svårt för att vara tillsammans med en tjej som jobbar som strippa. X-strippa, fine, men inte working, tror jag.

Angel
2007-01-10, 21:09
haha ja sökte på "het läkare"....fick upp...
http://www.bruno-groening.org/images/stimmen/astimmen15.jpghttp://www.bruno-groening.org/images/stimmen/astimmen12.jpg

Cilia
2007-01-10, 21:11
Kommunalekonomer?

remixxa
2007-01-10, 21:13
haha ja sökte på "het läkare"....fick upp...
http://www.bruno-groening.org/images/stimmen/astimmen15.jpghttp://www.bruno-groening.org/images/stimmen/astimmen12.jpg

:laugh:

shadowfire
2007-01-10, 21:18
Sjuksköterskor.

+1, tjejer inom vården rockar.

Helena B
2007-01-10, 21:27
Guider, men det ska vara aktiva guider som fjälledare, vandringsguide, bergsguide, klättringsguide och äventyrsguide etc.

NisseEriksson
2007-01-10, 21:28
En kvinna som tävlar i SL i 100 kg-klassen och jobbar som städerska på stället där hon tränar. Mitt svar är alltså städerskor.

Kan inte låta bli men det högsta klassen för damer är 85+ *whistle*

Hmm Aerobicsinstruktör låter gosigt men har aldrig sett någon irl.
Butiksbiträde är däremot en favorit

Gpajpen
2007-01-10, 21:31
butiksbiträden är av egen erfarenhet hetast, MEN själv yrket är inte speciellt sexigt.
vet fan inte vad för yrke som är sexigt egentligen, massös kanske? :D

regus
2007-01-10, 21:34
Massös= Massa olja och endast mig i en halvtimme*drool*

Edit: Ung tjej som är bartender= Man ser dom när man är lite slirig.

Fartman
2007-01-10, 21:38
Officer hade nog klättrat några steg om inte uniformen satt så dåligt på kvinnor (kanske inte tanken med den iofs :D) och dessutom de flesta kvinnliga befäl jag haft under lumpen varit fula som stryk. Men vi hade en heting under GSUn en gång, då var alla små gossar lugna och lydiga ;)

Me_Myself
2007-01-10, 22:09
Fångväktare? :D Asså, det börjar man att man är inlåst och sen så kommer pliten in och så är han skitsnygg och så... man bara snela sluta, och han bara...



Nä, jag vet inte. Jag gillar i alla fall inte kostymnissar. Och poliser gör mig rädd. Tänk om de tar mig för fildelning eller nått annat som jag givetvis inte sysslar med men ändå. Brandmän ser väl ut som byggare fast i orange, skitsamma liksom. Nä, det skall vara nått elakt och mäktigt yrke. Pöbel? :D

.

Jag håller med Nina som vanligt, bra smak där :)
Polisen är otäck! Jag vågar inte tilltala dem och min störst skräck med dem är att bli stoppad när jag kör bil i nån kontroll *gah!*

Kontorstomtar går bort. Arbete med kroppen är hett!

mela
2007-01-10, 22:16
Gäller förstås bara om det är unga snygga män :D

Snickare
Vägarbetare
Basister
Mekaniker
Kontorsnissar i kostym *cupid* Typ Patrick Bateman *popcorn*

heltzonicka
2007-01-10, 22:27
hAxXare - omg vilka SKILLZ! Dom är grymma på att sköta en mus.

Grisen
2007-01-10, 22:27
Jag skulle säga tjejer i högstatus-yrken. De som går i italienska kläder och är smarta. Sen om hon är boss över HM, advokat eller revisor det bryr jag mig inte om. Inom yrken med lägre betalning så är det definitivt flygvärdinnor som toppar.

Praktiskt och sexigt!

Den förstnämnda kategorin har fett med cash, hon kan alltså köpa dig fina presenter. Den sistnämnda kan fixa gratis, eller åtminstonde billiga, flygbiljetter.

Av de "högutbildade tjejerna" gillar jag särskilt ekonomer, de är så exakta och präktiga. Lite präktighet kan vara sexigt.

Trance
2007-01-10, 22:30
Du skulle bli förvånad.

Pff, jag vet redan. Man har väl groupies. Finns få saker de går i gång på lika mycket som "jag skall slicka dig rekursivt" samt klassikern "jag vill sätta dig i structen".

mela
2007-01-10, 22:32
Inga killar som gillar tjejer som är maskinister :confused: :(

Jax
2007-01-10, 22:36
Guider, men det ska vara aktiva guider som fjälledare, vandringsguide, bergsguide, klättringsguide och äventyrsguide etc.
Är inte det bara folk som vägrar bli vuxna och skaffa ett riktigt jobb? =)

Sebbe_H
2007-01-10, 22:37
Inga killar som gillar tjejer som är maskinister :confused: :(

Nej men du kommer tycka om mig sen, där jag går omkring oljig i min blåa arbetsoverall med knapparna uppknäppta så att ölisen kan hänga ut.

F.ö frisörer, jag har hittat en jag ska bli stammis hos nu:D

mela
2007-01-10, 22:39
Nej men du kommer tycka om mig sen, där jag går omkring oljig i min blåa arbetsoverall med knapparna uppknäppta så att ölisen kan hänga ut.

F.ö frisörer, jag har hittat en jag ska bli stammis hos nu:D

Min pojkvän ska ju också bli det.

Kom just på att jag ska bli chief på den båten du ska jobba på :devil:

Sebbe_H
2007-01-10, 22:42
Min pojkvän ska ju också bli det.

Kom just på att jag ska bli chief på den båten du ska jobba på :devil:

What björn doesn´t know doesn´t hurt him.


Vilken båt?:)

Löjtnant Blank
2007-01-10, 22:43
Min flickvän blev märkbart besvärad när jag lade om skutan från polis till sjukgymnast. Det var nog något med uniformen och batongen som förefall damen intressant.
Sjukgymnast? Skulle inte du bli läkare?

Jax
2007-01-10, 22:43
En riktig business woman tycker jag är trevligt. Intelligens är sexigt.

mela
2007-01-10, 22:43
What björn doesn´t know doesn´t hurt him.


Vilken båt?:)

Tänkte mest på att han också kommer att ha blåställ och vara sådär oljig och.. aaaaahgr *cupid* *drool*

Vet inte, där du ska jobba? :naughty:

Sebbe_H
2007-01-10, 22:45
Tänkte mest på att han också kommer att ha blåställ och vara sådär oljig och.. aaaaahgr *cupid* *drool*

Vet inte, där du ska jobba? :naughty:

Men jag är snyggare än björn iofs.


Jag vettefan vart jag jobbar sen:D haha*kissass*

Löjtnant Blank
2007-01-10, 22:45
Jag tycker att kvinnliga läkare är heta. Tänk Meredith i Grey's Anatomy.

http://www.alysania.com/friends/d/1053-1/Meredith.jpg

mela
2007-01-10, 22:46
Jag tycker att kvinnliga läkare är heta. Tänk Meredith i Grey's Anatomy.



I'd hit it! *drool*

Dock eh.. är det få riktiga läkare som är heta... gamlingar.. usch

mela
2007-01-10, 22:47
Men jag är snyggare än björn iofs.


Jag vettefan vart jag jobbar sen:D haha*kissass*

Är du? :MrT:

Det kommer jag ta reda på.. Och bli din cheif och ta dö på dig din lillskit :devil:

Sebbe_H
2007-01-10, 22:49
Är du? :MrT:

Det kommer jag ta reda på.. Och bli din cheif och ta dö på dig din lillskit :devil:

Ja.

Bli du det, men sex mitt i natten orkar jag inte med, då blir man ju seg dan efter.

emmzan
2007-01-10, 22:50
Kan inte låta bli men det högsta klassen för damer är 85+ *whistle*



Nja +90 internationellt (och på DM) och +82,5 i övriga har vi allt på damsidan! Jag som plussare vet sådant :D

Löjtnant Blank
2007-01-10, 22:50
I åtta fall av tio har du rätt, mela, sorgligt nog... Men det finns inget sexigare än när hjärna och utseende möts i en perfekt harmoni - som hos en söt, kvinnlig läkare.

pragmatist
2007-01-10, 22:51
Självklart är krigarprinsessa det sexigaste yrket. Kvinnliga yrken är sexiga i den mån de påminner om krigarprinsessa.

För män är barbar det sexigaste yrket. Mäns yrken är sexiga i den utsträckning de påminner om barbar.

LAR
2007-01-10, 22:58
krigarprinsessan måste vara det sexigaste

HajduMan
2007-01-10, 22:59
Elektriker *rolleyes*

skaparn
2007-01-10, 23:03
Självklart är krigarprinsessa det sexigaste yrket. Kvinnliga yrken är sexiga i den mån de påminner om krigarprinsessa.

För män är barbar det sexigaste yrket. Mäns yrken är sexiga i den utsträckning de påminner om barbar.

Jag sökte efter barbar på syoguiden (http://www.syoguiden.com) men det verkar inte vara så stor efterfrågan på barbarer nu.

Nitrometan
2007-01-10, 23:04
Självklart är krigarprinsessa det sexigaste yrket. Kvinnliga yrken är sexiga i den mån de påminner om krigarprinsessa.
Som Xena?

För män är barbar det sexigaste yrket. Mäns yrken är sexiga i den utsträckning de påminner om barbar.
Babar? :confused:

http://www.geocities.com/elefant.geo/Postcards/Babar1.jpg

HajduMan
2007-01-10, 23:19
Som Xena?


Babar? :confused:





Ja fast det e rätt lång utbildning för att bli babar

Tuniz
2007-01-10, 23:23
rörmockare

Kom igen, alla rörmockare får ju alltid ha sex med heta tjejer i porrfilmer!

"hello lady, i´m here to fix your pipes..."

Helena B
2007-01-10, 23:26
Är inte det bara folk som vägrar bli vuxna och skaffa ett riktigt jobb? =)

Hmm har aldrig tänkt så. Det är mer den äventyrliga, aktiva och gillandet av friluftsliv som jag finner attraktivt.

TCOG
2007-01-10, 23:29
Affärskvinnor, professorer, forskare, ja helt enkelt väldigt smarta/allmänbildande tjejer.

Olsson
2007-01-11, 00:16
Surfarproff, Vollybollproffs :D

Annars vet jag inte, rätt tjej för jobbet, som gör det med ett leénde på läpparna är alltid sexigt. När Angelina Jolie glider fram oljig under en bil i Gone in 60 Seconds till exempel ;)

Yes
2007-01-11, 02:51
Intelligenta, kompetenta och framgångsrika kvinnor är sexiga oavsett yrkesgrupp.

Sjuksköterskor föreställde jag mig som sexiga ett tag, men alla jag träffat har haft för breda rumpor. Jorå, så är det. Något för Kwon kanske.

Jag har också träffat många flygvärdinnor. De flesta är faktiskt inte alls så sexiga som man kan önska. Fast sen finns det ett fåtal som drar upp snittet rejält. Som kille har man dock störst chans att få ligga med de manliga värdinnorna.

Fagen
2007-01-11, 05:01
1. Danserska. (En sådan därna showdanserska som utstrålar "jag vet att du vill ha mig...")
2. Bakgrundssångerska. (En, gärna färgad, kvinna som sjunger sköna stämmor eller "do-wha-wha-bap-shu-bap-bap", och samtidigt rör sig lite svalt och rytmiskt till musiken. Mmmm)

Sheogorath
2007-01-11, 07:37
Sjukgymnast? Skulle inte du bli läkare?

Nope. Det där är ju oooooold. Typ 2006.

Okej, seriöst då. Jag pallade inte risken att få vänta X terminer för att komma in NÅGONSTANS i Sverige, plus sen den långa utbildningen. Sjukgymnast verkar vara mer min grej.

Kwon
2007-01-11, 07:43
Bödel är sexigast

Executioner!
http://www.crimelibrary.com/graphics/photos/gangsters_outlaws/cops_others/robert_elliott/3-1-Executioner-with-axe.jpg

Vicken jäkla form! Pondus!
http://www.roussimoff.com/Photo%20Gallery%202/SHADOWS%20STILL-%20Nightmare%20Executioner.jpg

http://www.frazettaartgallery.com/ff/bio/1970/executioner.gif

http://www.thewitcher.com/gallery/renders/s/executioner.jpg

Beecher
2007-01-11, 07:46
Moderator på kolo!

skaparn
2007-01-11, 09:01
Kwon:
Jag tyckte underarmarna släpade lite på bödel #2. Hur tränar dom?

Cilia
2007-01-11, 09:34
ingen som tände på kommunalekonomer?

MasterChief
2007-01-11, 09:50
Jag hajar inte riktigt det här. Alltså, går det att knula ett yrke? Jag trodde det var människor man ville ligga med.

Finns andra faktorer som jag tycker är lika irrelevanta som yrket, exempelvis:
Vilken tandkräm använder hon? Är Colgatetjejer sexigare än Pepsodentbrudar?

Kwon
2007-01-11, 09:52
Tanken är väl kanske att Lisa tycker att Bosse blir sexigare som yrke_x än yrke_x

Med allt vad det tillhör, arbkläder,uniform,ansvar,arbuppgifter etc

Generellt så gillar väl folk brandmän/admiraler/poliser mer än sopgubbar/städare

MasterChief
2007-01-11, 09:58
Tanken är väl kanske att Lisa tycker att Bosse blir sexigare som yrke_x än yrke_x

Med allt vad det tillhör, arbkläder,uniform,ansvar,arbuppgifter etc

Generellt så gillar väl folk brandmän/admiraler/poliser mer än sopgubbar/städare

Säg att Bosse är brandman. Han tröttnar lite på skiftarbetet och börjar som lokalvårdare under ett halvår för att få lite kraft till framtida pluggande. Hans personlighet är i stort sett oförändrad. Han är omtänksam, vältränad, intelligent och generös. Kommer kvinnan han dejtat sen han blev brandman tycka hans sexighet minskat pga av hans arbetsförändring?

Alltså för mig har det här med yrket känns helt ovidkommande och jag är lite fascinerad över att vissa lägger sådan vikt på det. Jag antar att allt handlar om en slags fantasi: "Man drömmer våta drömmar om att bli räddad av en stark brandman eller nåt".

jwzrd
2007-01-11, 09:58
Tanken är väl kanske att Lisa tycker att Bosse blir sexigare som yrke_x än yrke_x

Med allt vad det tillhör, arbkläder,uniform,ansvar,arbuppgifter etc

Generellt så gillar väl folk brandmän/admiraler/poliser mer än sopgubbar/städare

Vettefaen alltså, en kvinnlig sopgubbe låter nästan lite extra kul :)

Kwon
2007-01-11, 09:59
Jag tror folk i denna tråd tänker på första anblicken, inte folk de känner som byter jobb,arbuppgifter

Ser en brud Lasse i full admiralsmundering på stan gå förbi kanske hon kollar lite extra men inte om han glider förbi som sotare/sopgubbe etc

Dvs inte personer som de dejtat ett tag, då kan det nog kvitta vilket

Fagen
2007-01-11, 10:03
Säg att Bosse är brandman. Han tröttnar lite på skiftarbetet och börjar som lokalvårdare under ett halvår för att få lite kraft till framtida pluggande. Hans personlighet är i stort sett oförändrad. Han är omtänksam, vältränad, intelligent och generös. Kommer kvinnan han dejtat sen han blev brandman tycka hans sexighet minskat pga av hans arbetsförändring?

Alltså för mig har det här med yrket känns helt ovidkommande och jag är lite fascinerad över att vissa lägger sådan vikt på det. Jag antar att allt handlar om en slags fantasi: "Man drömmer våta drömmar om att bli räddad av en stark brandman eller nåt".


Så när Bosses fru -som tänder på läder, latex, nitar och saxar- går igång på Bosse iklädd valfri bödelshuva, så är det egentligen Bosses personlighet som kittlar så skönt?

Snafu
2007-01-11, 10:09
ingen som tände på kommunalekonomer?

Det beror på om kommunalekonomen är sådär halvblyg (men ser sådär bra ut ändå) gärna med långt hår och glasögon. Blyga swenska tjejer is the shit!

jwzrd
2007-01-11, 10:14
Det beror på om kommunalekonomen är sådär halvblyg (men ser sådär bra ut ändå) gärna med långt hår och glasögon. Blyga swenska tjejer is the shit!

Nej ffs! En kvinna som jobbar med vad som helst men som äger platsen hon är på, det rockar!

Kwon
2007-01-11, 10:19
Nej ffs! En kvinna som jobbar med vad som helst men som äger platsen hon är på, det rockar!

Som jag sa till en arbkamrat en gång när hon hörde att hon skulle bli befordrad, "jag har inga som helst problem med att arbeta under dig." :devil:

Hon tog det på rätt sätt.

remixxa
2007-01-11, 13:15
Yes, thanx man!!!

E e..e.. du de? *drool**cupid*

Snafu
2007-01-11, 13:20
Nej ffs! En kvinna som jobbar med vad som helst men som äger platsen hon är på, det rockar!

Alla vet att blyga tjejer is the shit när det kommer till passionerade aktiviteter.

Diggler
2007-01-11, 13:57
Jag tycker att det är sexigt med kvinnor med typiska butchlesbiska yrken, fordonsmekaniker, officer, vaktmästare o dyl. Orakade ben, herrunderkläder, antydan till mustasch, förställd låtsasgrov röst, obligatorisk flanellskjorta på fritiden, dålig hygien och hela det kittet.

jwzrd
2007-01-11, 13:59
Jag tycker att det är sexigt med kvinnor med typiska butchlesbiska yrken, fordonsmekaniker, officer, vaktmästare o dyl. Orakade ben, herrunderkläder, antydan till mustasch, förställd låtsasgrov röst, obligatorisk flanellskjorta på fritiden, dålig hygien och hela det kittet.

Jag kan nog också gå lite åt det hållet. Blyga flickor som tror att de är princessor etc tror jag inte funkar :/

bladhet
2007-01-11, 18:34
En tjej med ett mål i livet.. Och inte är en lat kommunist...

Nilsjohan
2007-01-11, 18:41
Påve

Diana
2007-01-11, 18:44
Alla yrken med kostymer, inte uniformer KOSTYMER!
(finns kasnke inte så många)
ssssexy *popcorn*

samsam
2007-01-11, 18:44
Manliga strippor, porrstjärnor...


Nä men... Unga män som jobbar i klädbutiker brukar va fina :)

Nice,

Själv tänder man på kvinnliga affärsbiträde och modeller, det vanliga alltså :x

Angel
2007-01-11, 18:44
E e..e.. du de? *drool**cupid*

ja jobbar på det....*cupid*

Nina L
2007-01-11, 18:48
En tjej med ett mål i livet.. Och inte är en lat kommunist...Dräkt alltså?

Allan
2007-01-11, 19:04
Timmerman ffs!

Johan86
2007-01-11, 19:18
Som ni har sagt tidigare i tråden, kvinnliga Ambulanssjukvårdare och poliser*drool* *cupid*

remixxa
2007-01-11, 22:23
ja jobbar på det....*cupid*

Bor du i göteborg ska ja skada mig dagligen *cupid*

tinus
2007-01-12, 10:22
Måste nog säga poliser ..det är förbannat sexigt med uniform *drool*