handdator

Visa fullständig version : Så här så Dorian Yates ut egentligen när han var 21


hultman
2007-01-10, 17:18
http://img202.exs.cx/img202/992/youngd8ov.jpg

Istället för den tidigare postade i gentråden:

http://img81.imageshack.us/img81/6753/dorianafterta0.jpg

Rock'nRoll
2007-01-10, 17:20
9 månaders träning!!! :Virro

Kwon
2007-01-10, 17:23
E den första bilden ihoptryckt eller e den andra utdragen? :D

hultman
2007-01-10, 17:23
9 månaders träning!!! :Virro

Möjligt. Dock tycker jag att bild två ser modifierad ut, vilket gör att jag tvivlar på om någonting stämmer överhuvudtaget. För övrigt så finns det 21-åringar som är betydligt större. Martin Persson från lödde är galet mycket större.

hultman
2007-01-10, 17:25
E den första bilden ihoptryckt eller e den andra utdragen? :D

Tycker ansiktet ser för långt och smalt ut på bild två för att den skulle vara äkta. Men visst, någon för återkomma om det visar sig vara tvärtom.

Rock'nRoll
2007-01-10, 17:31
Möjligt. Dock tycker jag att bild två ser modifierad ut, vilket gör att jag tvivlar på om någonting stämmer överhuvudtaget. För övrigt så finns det 21-åringar som är betydligt större. Martin Persson från lödde är galet mycket större.

Ja men har har antagligen tränat ganska mycket mer än 9 månader.

hultman
2007-01-10, 17:36
Ja men har har antagligen tränat ganska mycket mer än 9 månader.

Japp, men har är så otroligt mycket större så att det jämnar ut saken. För övrigt tror jag inte att Dorian tränat i bara nio månader på bilden, men det är väl ovidkommande.

Langster
2007-01-10, 17:39
Möjligt. Dock tycker jag att bild två ser modifierad ut, vilket gör att jag tvivlar på om någonting stämmer överhuvudtaget. För övrigt så finns det 21-åringar som är betydligt större. Martin Persson från lödde är galet mycket större.

Bilderna är ju scannade från 2 olika tidningar eller nåt. Kan hända mycket med bilder beroende på scanning och orginal. De är ju inte hemskt mycket utragna eller ihoppressade direkt. Varför tvivla?

hultman
2007-01-10, 19:34
Bilderna är ju scannade från 2 olika tidningar eller nåt. Kan hända mycket med bilder beroende på scanning och orginal. De är ju inte hemskt mycket utragna eller ihoppressade direkt. Varför tvivla?

Det är ganska stor skillnad på bilderna imo. Visst, snubben är ju stor på båda, men den andra bilden är han betydligt större.

Yankeee
2007-01-10, 19:35
Det är ganska stor skillnad på bilderna imo. Visst, snubben är ju stor på båda, men den andra bilden är han betydligt större.

Det kallas zoom.

Osten80
2007-01-10, 19:38
Det är ganska stor skillnad på bilderna imo. Visst, snubben är ju stor på båda, men den andra bilden är han betydligt större.

Är du på riktigt?
Det är ju samma bild ffs.

Sebbe_H
2007-01-10, 19:40
Det kallas zoom.

Japp, hultman, prova att spara bilden och zooma, ser precis likadant ut, utom att på den bilden han ser mindre ut så är mkt skuggat.

Allan
2007-01-10, 19:50
Jag har sett skinnhuvudbilder på honom när han började träna och han var väl sexton eller nåt då. Så han har säkert fyra-fem års träning bakom sig på den där bilden.

Rock'nRoll
2007-01-10, 19:52
Jag har sett skinnhuvudbilder på honom när han började träna och han var väl sexton eller nåt då. Så han har säkert fyra-fem års träning bakom sig på den där bilden.

Coolt att alla proffsbyggare inte är helt färdigväxta efter typ 3 år i gymmet.

Grisen
2007-01-10, 19:52
Jag har sett skinnhuvudbilder på honom när han började träna och han var väl sexton eller nåt då. Så han har säkert fyra-fem års träning bakom sig på den där bilden.

Hur kan du veta det? Du brukar ju alltid snacka om "naturlig tillväxt" i tonåren. Det kan mycket väl vara så att han växt till sig "naturligt" och sedan börjat träna, och faktiskt haft en sådan fysik efter 9 månader.

Dnepr
2007-01-10, 19:56
Jag har sett skinnhuvudbilder på honom när han började träna och han var väl sexton eller nåt då. Så han har säkert fyra-fem års träning bakom sig på den där bilden.

Då var det som jag trodde då och jag tog även upp det i den andra tråden som handlade om hans son.En grej som ingen verkar ha tänkt på är ifall Dorian verkligen bara har tränat 9 månader när bilden togs. Vi vet ju alla att det överdrivs i tidningarna. Han kanske har tränat nåt annat innan som ger muskler typ nån kampsport. Ibland kanske inte allt är så otroligt som det verkar.

Han ser helt enkelt alldeles för muskulös ut för att bara ha 9 simpla månader bakom sig på gymet.

Allan
2007-01-10, 20:19
Hur kan du veta det?

21-16

Edit// Han lyfte tydligen vikter redan från femtonårsåldern (enligt folk som verkar ha koll) men det var inte förrän han hamnade på kåken som artonåring som han började seriöst, Och ja, han var skinhead och fick sminka över en del av sina ursprungliga tatueringar, som han dessutom tydligen dolt med andra gaddnngar numer.

hultman
2007-01-10, 21:18
Då var det som jag trodde då och jag tog även upp det i den andra tråden som handlade om hans son.

Han ser helt enkelt alldeles för muskulös ut för att bara ha 9 simpla månader bakom sig på gymet.

Framför allt borde han ha jävliga stretchmarks över hela kroppen.