handdator

Visa fullständig version : Körkort!


Da2
2007-01-10, 11:01
Tog precis körtkortet (B-körkort)!!!! Fjärde gången gillt! Så j*vla skööönt...
Va bara tvungen att skriva det... :D

Krokodil
2007-01-10, 11:02
Grattis!

L-Sami
2007-01-10, 11:02
Grattis mannen! :thumbup:

666white
2007-01-10, 11:04
GRATTIS!!!
ut å åk fort nu på vägen!!

Da2
2007-01-10, 11:05
Tackar Allihopa!

GRATTIS!!!
ut å åk fort nu på vägen!!


Yes. Men inte för fort bara! :cool:

psirus
2007-01-10, 11:06
Grattis.

blekfet2
2007-01-10, 11:36
Grattis grattis

PowPow
2007-01-10, 11:51
tänk på global warming ffs! *mini*

jag har hört att golfströmmen kan komma att störas när is börjar smälta uppe o norr, och att det ska leda till att det blir kallare. alltså borde vi ju kör mer bil och släppa ut saker som tär på ozonlagret. för att kompensera liksom. så ut och brumma :thumbup:

sissa
2007-01-10, 11:56
grattis! lite avis är jag.
har själv inte tatt tag i det där med körkört än..:em:

mela
2007-01-10, 13:46
tänk på global warming ffs! *mini*

jag har hört att golfströmmen kan komma att störas när is börjar smälta uppe o norr, och att det ska leda till att det blir kallare. alltså borde vi ju kör mer bil och släppa ut saker som tär på ozonlagret. för att kompensera liksom. så ut och brumma :thumbup:

men å andra sidan blir det varmare hela tiden och vi kanske klarra oss utan golfströmmen? fast du är ju död när det sker isf:P


Grattis till kortet. Håll i det nu och kör inte för fort :D Lär vara kämpigt att få börja om från böjrna

PowPow
2007-01-10, 13:50
men å andra sidan blir det varmare hela tiden och vi kanske klarra oss utan golfströmmen? fast du är ju död när det sker isf:P


Men enligt vad jag hört så kommer inte temperaturhöjningen kompensera för sänkningen som kan komma att bli till följd av en rubbad golfström. Så vi får helt enkelt låta bli att förorena så att vi får behålla golfströmmen, eller förorena väldigt mycket mer :D Det är min teori.

mela
2007-01-10, 13:53
Men enligt vad jag hört så kommer inte temperaturhöjningen kompensera för sänkningen som kan komma att bli till följd av en rubbad golfström. Så vi får helt enkelt låta bli att förorena så att vi får behålla golfströmmen, eller förorena väldigt mycket mer :D Det är min teori.

Bilarna är ju inte det största problemet. Det är mer flygplan och industrier. Vi kan sänka hela Kina så blir det bra *whistle*

PowPow
2007-01-10, 13:57
Bilarna är ju inte det största problemet. Det är mer flygplan och industrier. Vi kan sänka hela Kina så blir det bra *whistle*

Mer flygplan och industrier, med andra ord! Om vi nu vill behålla värmen. Kanske dags att skattelättnader för högre utsläpp?

rono
2007-01-10, 13:58
Härligt!
Min flickvän fick sitt kort igår med. ÄNTLIGEN slut på den skiten för henne och mig!, Hon Övningskörde med mig ;)

Grattis!

mela
2007-01-10, 13:58
Mer flygplan och industrier, med andra ord! Om vi nu vill behålla värmen. Kanske dags att skattelättnader för högre utsläpp?

Fast vi vill ju inte gasas ihjäl. Auschwiz på gatorna liksom :D


Tror dock att vi är för OffT nu

Thorwaldsson
2007-01-10, 14:01
Bilarna är ju inte det största problemet. Det är mer flygplan och industrier. Vi kan sänka hela Kina så blir det bra *whistle*

Vad har du fått denna informationen ifrån? Hittat på själv?
Vad jag vet kommer växthusgaserna till en tredjedel av transporter i världen, en tredjedel från industrier och en tredjedel från samhället.

Fruktansvärt off topic, men ändå :D

On topic: Grattis!

Versus
2007-01-10, 14:03
Grattis!
Tog det själv för 2 månader sedan, riktigt skön känsla :)

flenders
2007-01-10, 14:06
Grattis! Tog själv mitt nyligen, i onsdags. :) Det är så sjukt nice, hoppas bara jag sköter mig bättre i fortsättningen så jag får behålla det. Blev stoppad redan efter 3 dagar med 4 pers för många i bilen. Drog en rövarhistoria och han släppte mig efter att ha släppt av fyra passagerare.

PowPow
2007-01-10, 14:08
Fast vi vill ju inte gasas ihjäl. Auschwiz på gatorna liksom :D


Gör det inte så svårt
http://www.barnesy.org/b3ta/gasmask.jpg

jokkan
2007-01-10, 14:28
Ska göra halkbana imorgon, sen ska ja försöka få en tid för uppkörning så fort som möjligt :D

Grattis btw

mela
2007-01-10, 14:30
Ska göra halkbana imorgon, sen ska ja försöka få en tid för uppkörning så fort som möjligt :D

Grattis btw


Halkan är underbart rolig :D Hade lätt gjort den igen om den inte kostade så

NiXPhoenix
2007-01-10, 14:32
Vad har du fått denna informationen ifrån? Hittat på själv?
Vad jag vet kommer växthusgaserna till en tredjedel av transporter i världen, en tredjedel från industrier och en tredjedel från samhället.

Fruktansvärt off topic, men ändå :D

On topic: Grattis!



Ja, och alla transporter står bilar och lastbilar för eller??
Flyget är en jättestor utsläppskälla, ju längre du ska på semester desto sämre i princip. Båtfrakt är väldigt miljövänligt, men även de drivs ju av motorer. Järnvägen släpper inte ut något under färd, men elektriciteten kommer ju nånstans ifrån. Vet inte om SJ tänkt så långt dock...



Grattis Da2! Jag hoppas det blir fjärde gången gillt för mig med, sumpade tre uppkörningar hösten 05. Alltid ska de gnälla på nåt.

nr16
2007-01-10, 18:04
Grattis :)

Själv ska man ut o övningsköra för första gången i morron :D

Sebbe_H
2007-01-10, 18:10
Bil är så jävla tråkigt, sålänge man inte har mer än 300 häst under huven.

Men grattis iaf:D

mela
2007-01-10, 18:13
Bil är så jävla tråkigt, sålänge man inte har mer än 300 häst under huven.

Men grattis iaf:D

Du är typ..12..vad vet du *slap*

Sebbe_H
2007-01-10, 18:14
Du är typ..12..vad vet du *slap*

Bil är rötet vet jag ju iaf, trist som fan, ingen frihetskänsla. Kanske gött på vintern men inte annars.

Denstillasittande
2007-01-10, 19:13
Bil är rötet vet jag ju iaf, trist som fan, ingen frihetskänsla. Kanske gött på vintern men inte annars.

Tycker helt tvärtom. Bil är frihetskänsla, bor man lite utanför storstaden är de jävligt skönt med en bil.

Sebbe_H
2007-01-10, 19:20
Tycker helt tvärtom. Bil är frihetskänsla, bor man lite utanför storstaden är de jävligt skönt med en bil.

Har du kört mc då? Bil är ju som att sitta i en bur, ingen värme eller vind eller frisk luft. :D