handdator

Visa fullständig version : Tips på bra bredband i Stockholm?


Glen
2007-01-09, 23:33
Så, ska ordna bredband men jag hittar inget vettigt så jag behöver lite tips.
8 mb/s blir nog lagom ("köper" inte filmer och liknande från nätet så det är mest ordinärt surfande på hemsidor). Nån som har några bra tips? Det bästa jag hittat än så länge är glocalnet, 99:- de tre första månaderna sen 229 resten av året. Det är ju förresten bra om det inte blir en massa fel och helvete med det, har hört att telia bland annat har lite problem med sina grejer



/Glen

Glen
2007-01-09, 23:43
Fan nu såg jag att Glocalnet inte var så bra som jag trodde. 50:- extra per månad om man inte tecknar fast telefoni också. Sen verkar det dessutom som att erbjudandet bara räckte till sista december förra året...

tossefar
2007-01-09, 23:44
DSL är aldrig bra. Titta om det inte finns något riktigt bredband indraget i huset.

Krille 87
2007-01-10, 00:18
Så, ska ordna bredband men jag hittar inget vettigt så jag behöver lite tips.
8 mb/s blir nog lagom ("köper" inte filmer och liknande från nätet så det är mest ordinärt surfande på hemsidor). Nån som har några bra tips? Det bästa jag hittat än så länge är glocalnet, 99:- de tre första månaderna sen 229 resten av året. Det är ju förresten bra om det inte blir en massa fel och helvete med det, har hört att telia bland annat har lite problem med sina grejer



/Glen


Tele2 har bredband från 99 kr i månaden upp till 299, 0,25 mbit till 24mbit.. Och den kostnaden e konstant även efter första halvåret.. 8 mbit kostar 229 i månaden. Har du hemtelefon? Pm:a för mer info