handdator

Visa fullständig version : Nytagna bilder (kritik sökes)


xsx
2007-01-07, 12:48
Ny här och tänkte rivstarta med lite posering *whistle*

Efter 6 månader i finska lumpen ser jag ut på följande sätt. Haft möjligheten till att gymma men inte fått upp intresset förens nu och vill nu ha era åsikter samt råd på hur jag skall bygga vidare, skapa symmetri, tips på bra övningar kanske osv. Låt kritiken flöda!

mvh. xsx

xsx
2007-01-07, 12:49
Ben ej att förglömma.

mvh. xsx

mini
2007-01-07, 12:58
Träna allt, kör hårt, ät mycket, läs på Kollo, lär, spara bilderna och jämför om ett år.

Alexlindgren
2007-01-07, 13:04
Träna allt, kör hårt, ät mycket, läs på Kollo, lär, spara bilderna och jämför om ett år.

+1. :)

xsx
2007-01-07, 13:15
Träna allt, kör hårt, ät mycket, läs på Kollo, lär, spara bilderna och jämför om ett år.

Skall jag definitivt göra.

Torsk_ole
2007-01-07, 13:33
Träna allt, kör hårt, ät mycket, läs på Kollo, lär, spara bilderna och jämför om ett år.

+2

Finns väl inte mer att säga?

Jacksatan
2007-01-07, 13:36
Jag måste vara ärlig med dig. Jag ser inte syftet med att du lägger ut dessa bilder. Du har ju inte kommit någon bit på vägen gällande träningen än, så vad är det man ska kommentera? Lägg ut träningsschema eller nån fråga om kost, det här kan jag inte säga nånting annat än "Träna allt, träna mkt" till. Och det visste du redan innan.

Timme
2007-01-07, 13:41
Jag måste vara ärlig med dig. Jag ser inte syftet med att du lägger ut dessa bilder. Du har ju inte kommit någon bit på vägen gällande träningen än, så vad är det man ska kommentera? Lägg ut träningsschema eller nån fråga om kost, det här kan jag inte säga nånting annat än "Träna allt, träna mkt" till. Och det visste du redan innan.

+1

chidde
2007-01-07, 13:45
Jag ser inte syftet med att du lägger ut dessa bilder..

klart det finns syften, han vill visa hur han ser ut nu och berätta för oss att han precis har börjat... hur hans utgångsmaterial ser ut, som han kan jämföra vid ett senare tillfälle

men men...
välkommen hit säger jag, träna, ät och läs på!

jag tror många gör misstaget att de gärna går in på allmänt och börjar läsa där direkt. börja med tränings- och kostdelen, när du har koll på det kan du börja kika i allmänt

xsx
2007-01-07, 14:04
Tack för alla svar. Givetvis skall ni vara ärlig, det som är syftet med kritiken jag eftersöker. Att jag inte har kommit långt vet jag själv mer än väl men steget att börja göra något åt saken har jag tagit och vände mig just därför hit eftersom kolo har ett så pass bra rykte inom behandling av just träning och kringkretsande ämnen.

Träna tungt, äta som en häst, vila ordentligt, läsa på. Allt detta tänker jag göra och ser verkligen fram emot det. Nya bilder kommer igen när jag anser mig se en märkbar förbättring.

mvh. xsx

shadowfire
2007-01-07, 14:07
Att du lägger ut bilderna visar att du har fått intresse för träning och dessutom är modig nog att visa din form just nu, till skillnad mot vissa andra som skrivit i denna tråd...

Nu har din resa börjat. Träna på!

flenders
2007-01-07, 14:14
Måste tyvärr hålla med folk som skrivit tidigare i tråden. Om du bara fått göra en tråd så hade en tråd om träning/kost gett dig mycket mer än en bildtråd. Mitt råd är allltså att fixa kosten, träna hårt och länge, blicka sedan tillbaka till dessa bilder och jämför om 6/12/18 månader.

xsx
2007-01-07, 14:27
Tack för det shadowfire :thumbup:.

Jag är medlem och tråden ligger i "Medlemsbilder"-arkivet. De visar min nuvarande form och jag anser själv att det kan vara nyttigt att jämföra om just några månader eller ett år. Någon kanske t.o.m. vill följa min utveckling, vad vet jag. Mer behöver jag säkerligen inte förklara mig, fastän jag inte ens skulle ha behövt det att börja med.

Träning i allmänhet och kost har jag, tro det eller ej, läst på under en hyfsat lång tid så helt vilsen är jag ej. Men som sagt, resan har bara börjat.

Mina träningsmöjligheter är inte de mest optimala när jag bara kan äta det som lumpen erbjuder. Dock har jag tillgång till gratis gym med allt som man kan tänkas behöva för att börja träna upp sig.

Åter igen, tack för svaren.

mvh. xsx

rolf
2007-01-07, 14:30
Finska lumpen säger du, får man fråga var du bor?
Annars har du ju tagit första steget på rätt väg, kötta på! *flex*

Jacksatan
2007-01-07, 15:16
Att du lägger ut bilderna visar att du har fått intresse för träning och dessutom är modig nog att visa din form just nu, till skillnad mot vissa andra som skrivit i denna tråd...

Nu har din resa börjat. Träna på!

Syftar du på mig, eller?
Han får jättegärna lägga ut bilder om han vill. Det jag ifrågasätter är väl snarare vad vi på kolo ska kunna bidra med genom att titta på dessa bilder. Det är inte direkt så man inriktar sig på muskelgrupper som släpar eller filar på detaljer när man nyss börjat träna.

Karl_alfred
2007-01-07, 15:35
Lönnig o få muskler, kom igen om ett år. :thumbup:

zeusden1
2007-01-07, 15:35
finsk solbränna ! :D

grabben i skogen
2007-01-07, 15:54
du ser helt sned ut.
vänster axel är märkbart högre än höger både på bilden framifrån och den bakifrån.
ryggraden ser ut att luta, och axlarna befinner sig snett över höften.

har du inte ont i rygg, axlar eller nacke?